nee bier drinken ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit hier prima hoorThuis ga ik toch maar bier drinken en andere dingen doen... hier uiteraard niet
![]()
ze mag ons nietquote:
uh uh.. deze vijf minuten zekerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bier drinken ben ik mee gestopt
bier was opquote:Op woensdag 14 december 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bier drinken ben ik mee gestopt
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. deze vijf minuten zeker
jah, een beetje de gegeven drank op gaan drinkenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
Zaterdagavond feest van de kameraad die nogal krenterig is enzo.Het bier had hij ge-upgrade. Waar het vorig jaar nog ranzig Aldi-bier was van 14 cent wat ook nog eens lauw was, dit jaar waren het flesjes Heineken, een hele verbetering, alsnog niet al te koud maar goed....
Het "buffet" was snel op en in de keuken, steeds lopen enzo....Wat hij voor 20 man had, had ik thuis voor 6.
Nu had ie van ons en van familieleden een paar flessen drank gekregen, Coubergh, Passoa en Sambuca. Zegt z'n nicht zo: "Goh die Sambuca zou ik wel eens willen proberen!" Hij zo: "Nee, die flessen blijven dicht vanavond
".
![]()
Naja...
neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je het gek als ik nee zeg?
We moesten het doen met bier.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, een beetje de gegeven drank op gaan drinken![]()
tuurlijk doe je dat! het liefst zo snel mogelijk!
tjaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We moesten het doen met bier heineken.![]()
ik nodig hem niet uit voor mijn gourmetfeestje eind januari.quote:
ja ik sluit niet uit dat ik bij gelegenheid nogeens een biertje drink, maar voorlopig bevalt het me wel best zoquote:
PUB kan me niet hard genoeg naar de klote gaan. Maar goed, ik bemoei me er niet mee, is kennelijk een bescherm-ietsje van yvonne, daar ga ik mn vingers niet aan brandenquote:
Duh, trots van brechtje, daar wil je toch niet aan gaan prutsen...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PUB kan me niet hard genoeg naar de klote gaan. Maar goed, ik bemoei me er niet mee, is kennelijk een bescherm-ietsje van yvonne, daar ga ik mn vingers niet aan branden
Het was er leuk, nu zijn veel vaste users weg.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:04 schreef leonieke het volgende:
LOL die reacties van Yvonne
Het is en blijft een slowchatforum... Ik heb er nooit anders over gedacht
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het was er leuk, nu zijn veel vaste users weg.
Jij snapt hemquote:Op woensdag 14 december 2005 21:07 schreef leonieke het volgende:
Maar het mag niet gesloten worden want dan zal Brechtje waarschijnlijk weer te veel zeuren thuis![]()
Komen die roestige franken toch nog van pasquote:
Jij wilde toch niet dat al die PUB-ers hier kwamen?quote:
neequote:Op woensdag 14 december 2005 21:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Jij wilde toch niet dat al die PUB-ers hier kwamen?
passmailer?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net uit bekende hoek te horen dat AmyLee ons forum heeft verlaten. Niet alleen PUB, maar heel Fok. Ze kan niet meer inloggen, combinatie wachtwoord - username klopt niet. Verder heeft ze absoluut geen hekel aan qu en pindah, kusje van Amy.
passmailerquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kreeg net uit bekende hoek te horen dat AmyLee ons forum heeft verlaten. Niet alleen PUB, maar heel Fok. Ze kan niet meer inloggen, combinatie wachtwoord - username klopt niet. Verder heeft ze absoluut geen hekel aan qu en pindah, kusje van Amy.
Met opzet of per ongeluk? Als per ongeluk, dan mail naar forum@fok.nl, anders.. Het ga je goed ALquote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef Jaguarized het volgende:
mailtje naar waar indah ook al zei geloof ikquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in PUB worden echt nog maar een handjevol reacties gegeven zo op een dag.. Geniaal gewoon...
Wil ze niet...quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mailtje naar waar indah ook al zei geloof ik
Slaap lekker jongen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, kwartetje om de dag af te sluiten
Erg he? Het bloedt helemaal dood. Vijf deeltjes SC in een week ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in PUB worden echt nog maar een handjevol reacties gegeven zo op een dag.. Geniaal gewoon...
Dat zou ik niet weten.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Met opzet of per ongeluk? Als per ongeluk, dan mail naar forum@fok.nl, anders.. Het ga je goed AL![]()
![]()
Welkom thuis.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. geweldig topic Jag, met Yvonne erbij die PUB eigenhandig hoog houd...Om te janken zo'n slechte verdediging ....
goed, ik ben dus thuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |