Dat is ook een mooie, wel een flinkequote:Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef es70 het volgende:
Dit gevaarte dus... Jajem.
[afbeelding]
Not amused.
[afbeelding]
Imageshack stond het niet zo lang geleden nog prima toe in het kattenfoto-topic, dus ach ja... Zeur eens wat minderquote:Op woensdag 14 december 2005 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack staat linken vanaf FOK Überhaupt niet toe
Al meer dan een jaar niet. Leer dat nou eens
Gaaf beestquote:Op woensdag 14 december 2005 17:19 schreef es70 het volgende:
Dit gevaarte dus... Jajem.
[afbeelding]
Not amused.
[afbeelding]
kan ookquote:
Oh, raar danquote:Op woensdag 14 december 2005 19:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Imageshack stond het niet zo lang geleden nog prima toe in het kattenfoto-topic, dus ach ja... Zeur eens wat minder
No worriesquote:Op woensdag 14 december 2005 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, raar danIk weet niet beter dan dat ze dat al een jaar of anderhalf geleden geblokkeerd hebben. Sorry
quote:
nee, ik Fok niet natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dan nog fokken, lekker cashen
gezelligquote:
backup procesje?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik Fok niet natuurlijk![]()
af en toe moet er even een proces-je aangeslingerd worden.. tja, dat loopt eventjes![]()
en meer verdienenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker rustig, kan ik eindelijk eens doorwerken.![]()
25% is toch lekker.quote:
en dat kan niet met RDP van huis uit of zo?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik Fok niet natuurlijk![]()
af en toe moet er even een proces-je aangeslingerd worden.. tja, dat loopt eventjes![]()
moet je overwerken of wil je graag overwerken?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, aangezien ik nog op vakantie wil in 2006![]()
ik zit hier prima hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat kan niet met RDP van huis uit of zo?
moet niets, ik wil het zelf graaf afhebben over een week of zo.. dus dan doe ik wel wat extra's...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
moet je overwerken of wil je graag overwerken?
ah op die manier...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet niets, ik wil het zelf graaf afhebben over een week of zo.. dus dan doe ik wel wat extra's...
ik zit nu op 4 uur... en avondeten is ook betaald.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ah op die manier...ik heb vandaag ook 45 minuten overgrwerkt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:06 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik gaf je netje en kreeg geen eens reactie
![]()
das ook nice.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit nu op 4 uur... en avondeten is ook betaald.
ik kan niet eens reagerenquote:
lasagne uit de magnetron, magnum, cola, mandarijntjes..quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
das ook nice.wat heb je gegeten?
Lekkerquote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lasagne uit de magnetron, magnum, cola, mandarijntjes..prima voor een woensdagavond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |