mooi handschrift trouwens!quote:
Wil ik ook wetenquote:
Wauw, een mooi plaatje van een indrukwekkende ouwe heerquote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Khalein het volgende:
[[url=http://img205.imageshack.us/img205/1368/img26926ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nja, misschien werkt imageshack nu wat beter mee... Probeer iig de kikker voorbij te klikken als die verschijnt
Dat je nog bij imageshack foto's plaatstquote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef Khalein het volgende:
[[url=http://img205.imageshack.us/img205/1368/img26926ui.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nja, misschien werkt imageshack nu wat beter mee... Probeer iig de kikker voorbij te klikken als die verschijnt
Wat is mottiger?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wauw, een mooi plaatje van een indrukwekkende ouwe heer. Mijn ouwetje (die volgens mij jonger is dan Pepper is duidelijk mottiger...
).
slechter uitzien...quote:
o oke, ik kan niet zeggen dat mijn oudje er slecht uit ziet,quote:Op woensdag 14 december 2005 16:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
slechter uitzien...
"Oh, ge ziet er ook maar mottig uit vandaag!" = "amai wa zie jij er verdomd slecht uit. Geen oog dichtgedaan zeker? Of te veel in den drank gehangen gisterenavond?"![]()
dat viel mij ook op.. Blijkbaar zijn de andere uploadsites niet goed genoeg?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je nog bij imageshack foto's plaatst
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o oke, ik kan niet zeggen dat mijn oudje er slecht uit ziet,
Es heb je een foto van jou kat eens gepost?
Denk het eigenlijk niet... Zal 's kijken of ik 'm kan vinden en of 'meneer' bereid is tot poserenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens terug vinden?
ja!quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet... Zal 's kijken of ik 'm kan vinden en of 'meneer' bereid is tot poseren.
De kikker is er vaak, ipv dat foto.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat viel mij ook op.. Blijkbaar zijn de andere uploadsites niet goed genoeg?
(btw: de kikker is er hoor)
Hij is irl ook behoorlijk aan de maat hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 17:24 schreef leonieke het volgende:
Katten zijn zoals mensen, ze tonen ook dikker op foto![]()
Maar hoe spreek je de naam juist uit es?
Het is trouwens wel een mooi kat hoor, zo helemaal grijs en dan die witte kussentjes op de pootjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |