Deze reactie kreeg ik recent.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook mod worden. Kun je PUB levend houden![]()
Denk dat het dan toch eerder gaat naar de mense die wel mailen, echtquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog geen.
Zou moeten mij mailen !
En dan kan reddingsactie PUB beginnen.
Ze weten dat ik hiervoor open sta.
Ik post alweer een aantal maanden in de SC, en het blijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Palau het volgende:
Pub SC is wel leuk voor eventjes maar nie voor maanden.. ik denk dat dat het probleem is gecombineerd met het feit dat er verder niet veel topics goed lopen...
Ik kom al vanaf deel 13 in de PUB slowchat en het blijft leukquote:Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik post alweer een aantal maanden in de SC, en het blijft leuk![]()
Alleen het aantal goedlopende topics blijft erg achter![]()
Een heel forum voor alleen een SC is sowieso belachelijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Palau het volgende:
Zal wel van de persoon afhangen dan Xbox. Ik vond de SC wel gezellig, maar echt blijven hangen lukt me dan niet..
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 20:29 schreef TimmyAsd het volgende:
PUB bestaat voornamelijk uit een SC. Het was leuk voor 2 weken, maar meer ook niet. Na DSG en GVH zal dit ook verdwijnen
ja maar dat is allemaal Brezheiahquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom al vanaf deel 13 in de PUB slowchat en het blijft leuk
Alleen voor andere topics is misschien te weinig belangstelling..
Hoi Maanvis wannabee.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog geen.
Zou moeten mij mailen !
En dan kan reddingsactie PUB beginnen.
Ze weten dat ik hiervoor open sta.
Anders laat brechtje zich op de grond vallen en gaat ze janken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |