euj dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
Ik heb weer internet.
Bleek de 12e al aangesloten te zijn (ben verhuisd), moest alleen ff t modem aan en uitzetten uit- en aanzetten.
Geen ideequote:Op woensdag 14 december 2005 19:35 schreef the_legend_killer het volgende:
is Maikuuul nog altijd geband?
Dan zou die wel een aardig tijdje geband zijn, want hij is al lang weg volgens mijquote:Op woensdag 14 december 2005 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Denk wel zo, heb hem niet meer gezien
slipverhalenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:47 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom was ie eigenlijk geband?
ze geven altijd users die leven in de brouwerij brengen een banquote:Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, klopt, dat las ik idd in het Banmeldtopic, volgens mij waren ze em gewoon zat
Nja dan doet ie dat maar in Onzin en niet hier...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
ik wil: die stoere slip verhalen vooral !
quote:
Hoezo dwangmatige neuroot?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
mzzl ik moet nog zo'n 70 post![]()
Wedden dat je het niet lukt om voor altijd te stoppen?quote:
Hij kwam iig mij behoorlijk de strot uit, maar echt geband zijn was niet mijn idee dan weer.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
ja dalijk heeft die een maand ban
terwijl die ban onterecht was !
Er werd zo ook wat lol meegemaakt. :pquote:Op woensdag 14 december 2005 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij kwam iig mij behoorlijk de strot uit, maar echt geband zijn was niet mijn idee dan weer.
Op het laatst wel jaquote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Ayaxola het volgende:
Och, ik snap het wel, het werd wel een beetje irritant.
Daarom moet jij ook mod worden. Kun je PUB levend houdenquote:
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 14 december 2005 20:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom moet jij ook mod worden. Kun je PUB levend houden![]()
Nou ja, ok, doei danquote:Op woensdag 14 december 2005 20:02 schreef AmyLee het volgende:
Uit pub ben ik wel weg dat is over paar weken toch verleden tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |