Ik ook, snifquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:19 schreef Suphafly het volgende:
Ik ben inmiddels bij afl 9 en jullie gaan nog heel wat meemaken! ik moet wachten tot 11 jan
Ja rekening houden met de kijker (de klant in feite) is nog steeds niet ingeburgerd in de tv wereld. Ik had me er eigenlijk al op voorbereid dat ze na seizoen 1 meteen een pauze zouden inlassen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze wil ik even een goedbedoelde waarschuwing plaatsen: NET5 kijkers houd er alsjeblieft rekening mee dat ze vrijwel zeker ergens halverwege het nieuwe seizoen een enorme uitzend pauze gaan houden, zodat ze niet inlopen op de Amerikaanse uitzending
Blijft natuurlijk vervelend, maar stel je er geestelijk i.i.g. even op in dat NET5 een kutzender is/blijft
Eigenlijk dacht ik eerst dat ze vorige week al zouden stoppen na seizoen 1. Ik had als grap ook al tegen een vriendin van me gezegd dat ik voor haar en mijzelf al een afspraak had gemaakt bij de psychiater om over ons trauma heen te komen van geen Lost meer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
Bij deze wil ik even een goedbedoelde waarschuwing plaatsen: NET5 kijkers houd er alsjeblieft rekening mee dat ze vrijwel zeker ergens halverwege het nieuwe seizoen een enorme uitzend pauze gaan houden, zodat ze niet inlopen op de Amerikaanse uitzending
Blijft natuurlijk vervelend, maar stel je er geestelijk i.i.g. even op in dat NET5 een kutzender is/blijft
Nu je het zegt, lijkt wel op een onderzeeer ja, en aangezien er ook een schip midden op het eiland ligt kan dat best.. Hoe ze er gekomen zijn weet ik niet, maar wie weet had Hurley wel gelijk en was het een tsunami... Maar Lost kennende heeft het een hele andere reden. (Moet ineens denken aan die verhalen over reusachtige schildpaden die opeens uit het water kwamen en net een eiland lekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef Oxymoron het volgende:
hoe komen die mensen die dat luik gemaakt hebben, eigenlijk aan die spullen?
Is het soms een onderzeeer die ze begraven hebben ofzo?
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef fratsman het volgende:
TVP. De aflevering die vorige week op TV was eindigt daar de DVD-box ook mee? Ik zit een beetje te dubben om hem aan te schaffen.
het eiland is om de onderzeeër heen gegroeid in de loop des jaren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef bloempjuh het volgende:
Een onderzeeër! Dat zou wel een hoop verklaren.. is wel grappig dat een of andere halve zool dan in een eiland 'geparkeerd' heeft..
Dat wa sidd het eidne van seizoen 1.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef fratsman het volgende:
TVP. De aflevering die vorige week op TV was eindigt daar de DVD-box ook mee? Ik zit een beetje te dubben om hem aan te schaffen.
Jee, dat klinkt goed! Zoveel geld, maar erg gaafquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:12 schreef CarOnline het volgende:
tvp, en mén wat ben ik benieuwd wat er vrijdag gaat gebeuren! Ben ook zo benieuwd hoe het verder gaat met Walt en de rest van het vlot.
Fratsman, ik heb de dvd-box en ik vind 'm hartstikke leuk! Veel bonus materiaal maar daar moet je van houden. Vind het erg leuk om te zien hoe de serie is ontstaan, ze laten best veel zien zonder te spoileren. En natuurlijk 'bloopers' en daar ben ik echt dol op![]()
![]()
En afleveringen met audiocommentaar. Ook leuk om te kijken op een regenachtige zondagmiddag ofzo
Wat loop je nou te zeiken zeg, volgens ben je de enige die het erg vindt dat ze gewoon doorgaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wa sidd het eidne van seizoen 1.
Net zoals bij DHW gaat net5 ook met deze serie vrolijk zomaar dwars door de seizoenen heen
Zo'n seizoen heeft niet voor niets een major cliffhanger... da's bdoelt voor de pauze!
Straks stopt ie halverwege seizoen 2 op een of ander duf moment.
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Een seizoensfinale voelt niet als een finale als er de volgende week gewoon weer een aflevering is. Tuurlijk is het klote om na zo'n cliffhanger meer dan één week te moeten wachten op de volgende afl, maar des te groter is het kijkplezier als het dan eindelijk zover is.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:53 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken zeg, volgens ben je de enige die het erg vindt dat ze gewoon doorgaan.
Net 5![]()
Hoe bedoel je dat? Alle afleveringen achterelkaar van seizoen 2 als ze 1 week gewacht zouden hebben? Amerika is toch nog niet zo ver met afleveringen etc? Anyway, ik snap je verhaal niet zo.. kan je het uitleggen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Een seizoensfinale voelt niet als een finale als er de volgende week gewoon weer een aflevering is. Tuurlijk is het klote om na zo'n cliffhanger meer dan één week te moeten wachten op de volgende afl, maar des te groter is het kijkplezier als het dan eindelijk zover is.
Dat is mijn ervaring iig. En zoals ik in het vorige topic zei: Als Net5 nog een week gewacht had met het volgende seizoen, hadden ze alle afleveringen achter elkaar kunnen uitzenden.
Edit: Even door m'n agenda gebladert: als seizoen 2 24 afleveringen heeft moet het idd precies uitkomen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:01 schreef Symer het volgende:
Als Net5 op 16 december Destination: Lost uit zou zenden (samenvatting van het hele eerste seizoen) en die week daarna de 1e aflevering van seizoen 2 komt het volgens mij precies uit.
De laatste aflevering van seizoen 2 wordt in de laatste week van mei in Amerika uitgezonden (neem ik aan, was vorig jaar namelijk ook zo), en als Net5 elke week 1 aflevering uitzendt is die aflevering hier in de 1e week van juni aan de beurt.
Dus als ze i.p.v. deze vrijdag volgende week vrijdag waren gestart dan konden ze alle afleveringen uitzenden? Er gaat toch altijd nog een tijd overheen om al die afleveringen in te kopen en te shippen?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:23 schreef Symer het volgende:
Volgens mij past het precies, ik zal het nog even nakijken.
[..]
Edit: Even door m'n agenda gebladert: als seizoen 2 24 afleveringen heeft moet het idd precies uitkomen.
En dat bedoelde ik dus exactquote:Op woensdag 14 december 2005 20:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel met hem eens. Een seizoensfinale voelt niet als een finale als er de volgende week gewoon weer een aflevering is. Tuurlijk is het klote om na zo'n cliffhanger meer dan één week te moeten wachten op de volgende afl, maar des te groter is het kijkplezier als het dan eindelijk zover is.
Nee, als het goed is komt morgen gewoon aflevering 1 (ik was hypothetisch bezig).quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Xurk het volgende:
Even voor de duidelijkheid:
In de post boven mij van Symer lees ik in zijn quote: "Als Net5 op 16 december Destination: Lost uit zou zenden (samenvatting van het hele eerste seizoen)".
Zouden ze overmorgen die samenvatting uitzenden denk je?
Ik zag hier dat Noorwegen steeds maar 14 dagen achterloopt op Amerika. Ik weet niet of de Noren het ondertitelen of nasychroniseren ofzo, maar in principe lijkt het me mogelijk. Bovendien zou het alleen voor de laatste paar afleveringen krap worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus als ze i.p.v. deze vrijdag volgende week vrijdag waren gestart dan konden ze alle afleveringen uitzenden? Er gaat toch altijd nog een tijd overheen om al die afleveringen in te kopen en te shippen?
Nou ja, het zal allemaal wel![]()
Misschien spreken die noren het gewoon in net als duitsersquote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, als het goed is komt morgen gewoon aflevering 1 (ik was hypothetisch bezig).
[..]
Ik zag hier dat Noorwegen steeds maar 14 dagen achterloopt op Amerika. Ik weet niet of de Noren het ondertitelen of nasychroniseren ofzo, maar in principe lijkt het me mogelijk. Bovendien zou het alleen voor de laatste paar afleveringen krap worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie me na vanavond kunnen helpen!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef somegirl het volgende:
ik heb alvast de aflevering gekeken omdat ik t vanavond niet kan zien, zal geen spoilers neerzetten enzo, maar alvast de vraag voor als iemand m na de aflvering wel kan beantwoorden.
SPOILER DUS NIET LEZEN ALS JE DE AFLEVERING NOG NIET HEBT GEZIEN!!!
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie me na vanavond kunnen helpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:11 schreef SlimShady het volgende:
*pling*
Vanavond is het weer zover! Een nieuwe aflevering van Lost!
Niet vergeten allemaal!
Je maakt het wachten ondraaglijk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Kadesh het volgende:
Geloof me, het wordt een toppertje vanavond!![]()
Ik heb het licht maar weer aangedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
spannend!!!!!!!!!!
Volgens mij niet nee. Wel beter iig. Verknipte films / seriesquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Symer het volgende:
Werd Lost hier altijd al in breedbeeld uitgezonden?
Valt me nu ineens op.
Desmondquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef One_conundrum het volgende:
Hangt idd hele mooie sfeer, zou die duncan ofzo, die gast met het lange haar uit het begin zijn?
Uit de flashback van Jack...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Oxymoron het volgende:
uit het begin? dat snap ik niet.
volgens mij ook, ben benieuwd hoe die daar terecht komt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef milagro het volgende:
't is toch die 'bijna dokter' uit het stadion?
wij zijn hier! geen paniek! spring van 1 meter afstand op je bed straks, en check dan voorzichtig eronder!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Dat is hem.
Ik heb echt kippevel en ben alleen thuis ieks!
Springenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
wij zijn hier! geen paniek! spring van 1 meter afstand op je bed straks, en check dan voorzichtig eronder!
goeie aflevering, en nu een week wachten
Balen inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
goeie aflevering, en nu een week wachten
Was dat aan het begin van deze aflevering?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
Weet niet of jullie het gezien hebben met de wat mindere Nederlandse TV-kwaliteit, maar in de Amerikaanse aflevering kon je duidelijk de nummers 4, 8, 15, 16, 23 en 42 zien op de medicijnen die Desmond in nam.
[afbeelding]
Helemaal aan het begin, voor de intro nog, zag je iemand oefeningen doen in zn huis, een protein-shake drinken en wat rommel injecteren onder een funky muziekje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Was dat aan het begin van deze aflevering?
Dat heb ik dan gemist.
Desmond is dezelfde als die Schotse bijna dokter uit dat stadion?
ah dat heb ik dus gemist, dat introquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:45 schreef Rahl het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin, voor de intro nog, zag je iemand oefeningen doen in zn huis, een protein-shake drinken en wat rommel injecteren onder een funky muziekje.
Wauwwww!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
Weet niet of jullie het gezien hebben met de wat mindere Nederlandse TV-kwaliteit, maar in de Amerikaanse aflevering kon je duidelijk de nummers 4, 8, 15, 16, 23 en 42 zien op de medicijnen die Desmond in nam.
[afbeelding]
Het volgen van Lost in Amerika heeft zo zijn voordelenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wauwwww!!Mooie cap, dit zie je dus gewoon over het hoofd!
idd!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef One_conundrum het volgende:
En niks over die lui op dat vlot he. Saywer en die donkere gast enzo. Zal dat volgende week wel komen want zat wel in het voorstukje.
Die voorstukjes laten trouwens altijd te veel zien vind ik, ook bij the oc. meestal zap ik door als ze die stukjes laten zien
DUDE!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
[afbeelding]
Desmond zal Jack nog wel kennen, want Jack zei ook nog op het allerlaatst: 'You?!' Teken van herkenning dus. Of ze elkaar zullen mogen.. goed vraagstuk! Ik heb het idee van niet, maar dat kan anders zijn. Toen ze de scene lieten zien dat die Desmond en Jack in dat stadion waren had ik al het idee dat Jack Desmond een beetje een bemoeial vond of iets.. Eigenlijk ook best waar =Dquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:20 schreef Eveli het volgende:
Geweldige aflevering!Zo spannend was ie! Vooral toen Kate dat luik inging en met dat licht wat er uitstraalde en dan toen Jack erin ging
toen die muziek aan ging en hij die geluidskamer ontdekte dacht ik echt telkens "wtf!" enzo. En in het begin dacht ik ook dat dat Sawyer was, maar toen later Locke onder schot genomen werd en je dat "brother" hoorde had ik ook door dat het die Desmond was ja. Damn, vraag me echt af hoe hij daar komt en of hij Jack herkent en of ze elkaar zullen mogen enzo.... En ik vraag me ook af waarom Walt ineens drijfnat tot Shannon verscheen en of ze die hond nog zal vinden.
Een paar vragen opgelost, maar zoveel nieuwe erbij!
Het is zo bloedstollend spannend!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Dacht in het begin ook dat Saywer daar in dat huis zat, maar dat was dus Desmond met zijn 'brother'. Ik had eigenlijk wel meteen door dat Desmond in dat luik zat toen hij zei dat hij de wereld rond zou gaan rennen en toen hij weg liep zei hij: 'See you in another life.' Dus ja, beetje doordenken.
Had de cijfers op het medicijnpotje eigenlijk nog niet gezien.. wel gaaf, ze komen echt iedere keer weer terug. Maar ik vraag me nu nog steeds af hoe het in godsnaam mogelijk is dat die Desmond daar bekant een heel huis gebouwd heeft, stroom heeft (generatoren via zonlicht ofzo?), en wat is het eigenlijk voor iets. Hoe heeft zo een ding diep onder de grond terecht kunnen komen?
Ik bedoel.. Die Desmond zit daar nog niet heel lang, want Jack had inmiddels zijn vrouw al het leven gered. Vond ik trouwens heel mooi, hoe hij mee moest huilen met die SarahWel onrealistisch voor een dokter, maar ach.. het is drama.
Questions, questions. Heerlijk!![]()
Ik denk er hetzelfde over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Desmond zal Jack nog wel kennen, want Jack zei ook nog op het allerlaatst: 'You?!' Teken van herkenning dus. Of ze elkaar zullen mogen.. goed vraagstuk! Ik heb het idee van niet, maar dat kan anders zijn. Toen ze de scene lieten zien dat die Desmond en Jack in dat stadion waren had ik al het idee dat Jack Desmond een beetje een bemoeial vond of iets.. Eigenlijk ook best waar =D
En dat stuk met Walt is ook erg raar. Maar Walt is voor mij nog steeds een paranormaal begaafd kind en hij verscheen toch ook op de plek waar de hond blafte? Wellicht zag de hond hem ook en liet hij zich 'zien' aan Shannon. Ik denk niet dat Walt daar echt was, meer een verschijning.
Ja, dat het een flashback was! Dat had ik ook. Die gast was ook net zo breed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Dacht in het begin ook dat Saywer daar in dat huis zat
Alleen dat laatste zette me aan het denken.quote:, maar dat was dus Desmond met zijn 'brother'. Ik had eigenlijk wel meteen door dat Desmond in dat luik zat toen hij zei dat hij de wereld rond zou gaan rennen en toen hij weg liep zei hij: 'See you in another life.' Dus ja, beetje doordenken.
Bij dat luik stond 'Quarantine'...quote:Had de cijfers op het medicijnpotje eigenlijk nog niet gezien.. wel gaaf, ze komen echt iedere keer weer terug. Maar ik vraag me nu nog steeds af hoe het in godsnaam mogelijk is dat die Desmond daar bekant een heel huis gebouwd heeft, stroom heeft (generatoren via zonlicht ofzo?), en wat is het eigenlijk voor iets. Hoe heeft zo een ding diep onder de grond terecht kunnen komen?
quote:Her team continued to search for the transmission source and, weeks later, discovered the radio tower on the island, by the black rock. They continued to search for the meaning of those numbers while they waited for rescue, but then the sickness came and destroyed her team.
Maar hoe Desmond daar beland is..? En waarom..?quote:Ik bedoel.. Die Desmond zit daar nog niet heel lang, want Jack had inmiddels zijn vrouw al het leven gered.
Ik barstte ook bijna in tranen uitquote:Vond ik trouwens heel mooi, hoe hij mee moest huilen met die Sarah
quote:Wel onrealistisch voor een dokter, maar ach.. het is drama.
Questions, questions. Heerlijk!![]()
Quarantine stond aan de binnenkant van het luik geschreven, dus de andere kant van het luik (de buitenkant) is in Quarantine.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef SlimShady het volgende:
Bij dat luik stond 'Quarantine'...
Rousseau had het over een ziekte...
quote:Walt appears to Shannon in the jungle. He motions for her to be quiet and then appears to whisper something. If anyone else noticed, what he says has actually been played backwards. If you take the clip and exported the sound file, played it backwards and can vaguely hear the words, " [Don't] press the button...[the button is bad]". This follows the storyline since Jack was about to press the 'Execute' button at the end of the episode.
Dat is spoiler voor de 2e aflevering... toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
Er zal vast wel een special op een dvd komen ofzo waarin ze allemaal dat soort details laten zien.. Lijkt me wel tof i.i.g.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Nou, dit is echt een serie die je gewoon op DVD nog eens moet kijken, (ook) voor de evt. gemiste details
Hij had het erover dat hij de wereld rond wilde gaan rennen misschien heeft het daar wat mee te maken??quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef zea het volgende:
[..]
volgens mij ook, ben benieuwd hoe die daar terecht komt!
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef bloodymary het volgende:
Eindelijk zit de vaart er in! In het begin ging het allemaal vaak zo traag, dat ik al verschillende malen af heb willen haken. Maar nu is het echt spannend.
Toch vind ik het niet eng, zoals verschillende mensen hierboven wel vinden, dat vond ik bijvoorbeeld wel van Twin Peaks. Het is wel heel mysterieus nu allemaal.
Ik zou niet downloaden. We lopen iets van 7 afleveringen voor op de USA en als je die gezien hebt, moet je alsnog een week wachten op de volgende ep...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef whisko het volgende:
tvp
herkent iemand dit: ik kan bijna niet wachten tot volgende week. Dus denk ik: hopelijk heb ik die avond wat anders te doen, zodat ik nu die ep kan downloaden en zonder schuldgevoelens kan gaan kijken... ?![]()
Desmondquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
Zei die duncan niet dat ie een assignment kreeg...
en het accent van de man in die bunker was hetzelfde als van desmondquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
dat was te zien, je kon zn gezicht zien. en ik verwachtte het ook min of meer
En hij zei natuurlijk; 'drop the gun, BROTHER'. Dat zei Desmond toen ook in het stadion tegen Jack. Daarom zei Jack ook weer: 'You?!' Want hij herkende hem.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:57 schreef mikezwet het volgende:
Ik had gister het begin gemist maar hoe weten jullie nou dat het ene desmond was in dat luik ?
Bedoel je niet dat we achterlopen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zou niet downloaden. We lopen iets van 7 afleveringen voor op de USA en als je die gezien hebt, moet je alsnog een week wachten op de volgende ep...
Scherpquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat we achterlopen?
Toch nog 3? afleveringenquote:Vanaf 6 januari
Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium. Patricia Arquette speelt hierin een jonge vrouw die ontdekt dat ze met de doden kan spreken. De serie is gebaseerd op het echte levensverhaal van Allison Dubois, een getrouwde vrouw, moeder van drie kinderen en rechtenstudente die bla bla bla etc..
Volgens mij welquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Eveli het volgende:
Misschien heeft die bunker te maken heeft met die ziekte waar Rousseau het over had?
dat viel mij ook op.....als medewerker van een hotel ja....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Laniboekje het volgende:
Zit ik net CSI te kijken, speelt Sawyer een ienieminierolletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Amerika hebben ze overigens een pauze ingelast en moeten we tot 11 januari wachten totdat ze weer verder gaan. Maar ik kijk overigens met net zo veel plezier naar de Nederlandse afleveringen. Het is toch anders met ondertiteling.![]()
Voor iedereen een "Merry X-mas and a happy New Year"!
'n dag niet gelachen, is 'n dag niet geleefd!
Dat doe ik ook niet meer sinds ik een keer wou opzoeken over wie de volgende aflevering ging en perongeluk de episode daarna aanklikte waar de eerste zin was:quote:Op zondag 18 december 2005 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Zoek niet op internet, kijk ook niet stiekum onder spoilertags, overal waar het woord 'Lost' in voorkomt negeer ik, alleen kijk ik hier omdat dit spoilervrij is. Dus liever helemaal niets verklappen, ik wil het niet weten! [/sup]
quote:Sayid watches Shannon grieve over Boone's body
is niemand hierdoor geschokt??????quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:39 schreef DJKoster het volgende:
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560
[..]
Toch nog 3? afleveringen![]()
Dat is te verwachten. Het gaat nooit gebeuren dat de afleveringen in nederland gelijk lopen met die van amerika. En in Amerika moeten ze op een gegeven moment ook weer wachten.quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef somegirl het volgende:
[..]
is niemand hierdoor geschokt??????![]()
Nogmaar 3 afleveringen en dan moeten we weer onwijs lang wachten!!!!!!!!!!![]()
ik hoop dat het in maart dan meteen weer begint!
'k snap het ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Symer het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Net5 het marketing-technisch gezien verstandiger vindt om na een 'gewone aflevering' lange tijd te stoppen dan na de seizoensfinale die daar speciaal voor gemaakt is.
Ik denk dat Net5 denkt dat Nederlanders er niet van houden om na een cliffhanger lange tijd te stoppen, in dat geval is aflevering 4 wel een goede keuze.
Inderdaad, er moet wel eens een keer wat duidelijkheid zijn. Dat gare zwarte wolkje bijvoorbeeld. Of dat beest dat de piloot opat. Ben benieuwd...quote:Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's wel mooi, maar uiteindelijk willen we natuurlijk duidelijke antwoorden. Anders krijg je een beetje het x-files syndroom: zoveel seizoenen en afleveringen, maar geen duidelijkheid.
Ik heb nu t/m 7 gezien en sta vol te pompen op 8 & 9 maar schiet niet opquote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
Godverdomme, zit ik gisteren lekker episode 5, 6 en 7 te kijken, wordt het zwaar spannend. Ik episode 8 aanzetten, loopt de mediaplayer steeds vast, heel erg leuk...
Ik dacht ook dat het Sawyer was en vanaf het stukje in het stadion wist mijn vriendin ook meteen dat het die Desmond moest zijn [vooral door dat "See you in another life"]quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Dacht in het begin ook dat Saywer daar in dat huis zat, maar dat was dus Desmond met zijn 'brother'. Ik had eigenlijk wel meteen door dat Desmond in dat luik zat toen hij zei dat hij de wereld rond zou gaan rennen en toen hij weg liep zei hij: 'See you in another life.' Dus ja, beetje doordenken.
Wat voor tennis slet heb jij op je achtergrond?quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb nu t/m 7 gezien en sta vol te pompen op 8 & 9 maar schiet niet op![]()
![]()
IK WIL VERDER KIJKEN![]()
![]()
edit:
[afbeelding]
![]()
American football..quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat voor tennis slet heb jij op je achtergrond?
Dat denk ik niet. Volgens mij is voor deze serie het verhaal al heel ver uitgedacht, voor meerdere seizoenen. Het verbaast me niks als het hele verhaal al tot het eind van de serie vastligt. De details en al dan niet subtiele (terug)verwijzingen komen niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
De vorige paar afleveringen heb ik allemaal gemist, maar ik heb ze gedownload en nu loop ik weer bij met de uitzendingen op net5!
Superbegin van het nieuwe seizoen! Een vraag die opgelost wordt, roept alleen maar meer vragen op. Deze serie heeft echt briljante schrijvers! Hopelijk komen er ooit wel antwoorden. Je hebt ook van die series die plotseling eindigen en de kijker met tientallen vragen achterlaten.
Jup. Leuke serie trouwens. Erg spannend enzoquote:Op maandag 19 december 2005 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Was de vrouw die Jack opereerde, dezelfde als waarmee hij later trouwde ofzo?
Wazig.quote:Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef DJKoster het volgende:
http://www.oceanicflight815.com en dan op die lichtstraal klikken..
WTF![]()
Jack is niet meer getrouwd, dat zei het tenminste op het vliegveld tegen die ene vrouw.quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn vraag is nu eigenlijk.. is Jack nog getrouwd?
Ja, dat dacht ik dus ook al.. maar ik kon het me niet meer herinneren. Goed dat jij het nog wel weetquote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef Symer het volgende:
Het is wel dezelfde vrouw.
[..]
Jack is niet meer getrouwd, dat zei het tenminste op het vliegveld tegen die ene vrouw.
Je kan de dvd-box kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef suuzepluus het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag Lost gemist en ik was vergeten op te nemen!!!![]()
ik zoek nu op Emule maar kan niet vinden.... wie weet waar ik die aflevering kan vinden?
t was zoo spannend!! ik moet weten wat er is gebeurd!![]()
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
ik ga niet die hele box kopen voor 1 gemiste aflevering!quote:
Ik hoop dat ze volgende keer een seizoen op dvd uitbrengen voordat hij op tv komt (net als bij bv Friends).quote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lastig als de dvd-box van seizoen 2 nog niet uit is....
Gaat lastig als 2/3 van het tweede seizoen nog moet worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgende keer een seizoen op dvd uitbrengen voordat hij op tv komt (net als bij bv Friends).
Moeten ze hem later uitzenden.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaat lastig als 2/3 van het tweede seizoen nog moet worden gemaakt.
Je kunt altijd de recap lezen op de officiele site... Weet je tenminste wat er ongeveer gebeurt is.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
ik ga niet die hele box kopen voor 1 gemiste aflevering!hahaha
ik blijf zoeken... heb al ergens stukjes gezien... maar t is allemaal erg vaag.
meer tips zijn welkom![]()
Oh ja hahaquote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lastig als de dvd-box van seizoen 2 nog niet uit is....
Dit probleem had ik laatst ook, had zelf uitgevonden hoe en waar ik ze kon downloaden maar mijn berichtje daarover (als tip voor mensen die ook een uitzending gemist hebben) werd verwijderd door de moderator. Euhh even denken hoe ik je toch kan helpen.. Ben je bekend met het downloaden van torrents? (als iemand een tip heeft hoe ik antwoord op de vraag kan geven zonder een mod op m'n dak te krijgen, graag!)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef suuzepluus het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag Lost gemist en ik was vergeten op te nemen!!!![]()
ik zoek nu op Emule maar kan niet vinden.... wie weet waar ik die aflevering kan vinden?
t was zoo spannend!! ik moet weten wat er is gebeurd!![]()
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
vquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb aflevering 2 gedownload, ik ga hem morgen kijken![]()
Ik ben nooit thuis als Lost hier wordt uitgezonden![]()
baggerkwaliteitquote:
*snel zapt van Net5 naar een andere zender*quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Fling het volgende:
Snappen die hufters bij Net5 nou nog niet dat je niet de hele promo vol spoilers moet stoppen
Ik keek al expres niet maar gelukkig was de voice-over zo aardig om hardop te vertellen wat er precies ging gebeuren![]()
![]()
volgens mij is het gewoon die chinees.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef Fling het volgende:
Hoe moeten ze in vredesnaam overleven op dat wrak wat overgebleven is van het vlot? En dan heb ik het nog niet eens over dat ding wat er nu omheen aan het zwemmen is!
die is zijn wapen kwijt volgens mij...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Zou Saywer em afschieten
Vorige week zagen we het vanuit het oogpunt van jack; deze week vanuit het oogpunt van Kate en Locke. En als we echt geluk hebben vólgende week vanuit Desmondquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:11 schreef snellejelle het volgende:
ik snap er werkelijk geen kont meer van. jack was vorige week toch al die pijp in gegaan? of was dat dan ene spoiler? ik dacht dat dat gewoon bij de aflevering hoorde
ja tis echt raarquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Xurk het volgende:
Argh!
Het is een leuke aflevering hoor, daar niet van, maar we krijgen zometeen de laatste 10-15 minuten en we zijn nu pas even ver als vorige week![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Xurk het volgende:
Argh!
Het is een leuke aflevering hoor, daar niet van, maar we krijgen zometeen de laatste 10-15 minuten en we zijn nu pas even ver als vorige week![]()
Ik lette ook even niet op, maar ik hoorde Sawyer zeggen "the current brought us back". Ze zijn gewoon weer aangespoeld dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:25 schreef snellejelle het volgende:
let ik even niet op zijn ze ineesn op ene eiland. hoe kwamen ze daar
The Others (tvp).quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:27 schreef dewitteparel het volgende:
omg, wat the fuck zijn dat voor zombies???
Hij is iets anders. Het teken uit de vorige aflevering was had een soort zwaan in het midden, deze niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef Fling het volgende:
Eindelijk "the others"... Ik begin me toch af te vragen hoe groot dat eiland is...
Merkie; die haai bevat hetzelfde "merk" als al dat eten wat in die voorraadkast stond???
volgens mij wel. hoezo?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:26 schreef One_conundrum het volgende:
Gaf Mike nou een ijsbeer aan Walt?
sorry, wat moet ik zien?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:23 schreef Merkie het volgende:
Ai ai, die haai die jullie net zagen. Goed opgelet allemaal?
[afbeelding]
ijsbeer op het eiland?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:28 schreef shaun81 het volgende:
yep mike gaf een ijsbeer en idd wat moet daar de link van zijn met de ijsbeer van het eiland
in een van de eerste afleveringen kwamen ze een ijsbeer tegen op het eiland. Die heeft Sawyer toen dood geschotenquote:
een van de eerste afleveringen volgens mij, sawyer & co die een enorme ijsbeer neerleggen in de rimboequote:
Toen walt ervan door was achter zn hond en toen werd opgejaagd door een ijsbeer. Een later werd hij weer geholpen door Locke en Mike.quote:
Nee, vooral niet klikken op die lichtstraal en dan vooral niet op zoek gaan naar een fimpje op die site.. (zit wel verstopt, ik vond hem bij toeval)quote:Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef DJKoster het volgende:
http://www.oceanicflight815.com en dan op die lichtstraal klikken..
WTF![]()
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef bloempjuh het volgende:
Kunnen we ook een skriensjot van The Others krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef NielZjuh het volgende:
iets over the others wat ik dan gokSpeculeren mag zonder spoilers denk ik hoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
ow oke, kwou het even zeker wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Speculeren mag zonder spoilers denk ik hoor?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:41 schreef NielZjuh het volgende:
iets over the others wat ik dan gokDaarom riep ik ook zombies, beetje resident evil achtige lui, even contrast enzo wat opgekrikt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er niet heel fris uit![]()
ja dat vond ik ook wel vaag, hij dook toch achter sawyer aan toen hij neergeschoten werd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef shaun81 het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe chen (ofzo) weer terug op het eiland is gekomen
Dit is wel een spoiler, maar via de site http://www.oceanicflight815.com/ krijg je 'clues', dit is er een:quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Mja, ze kwamen ook niet echt aanrennen. Meer een beetje dreigend aan komen lopen. Precies Resident Evil style.
Soms he.. vraag ik me weleens af of dat eiland niet een soort 'research' is naar hoe mensen reageren in situaties. Ik bedoel, er zijn zoveel uitersten gebeurd: Dood Boone - Geboorte Aaron, Gewonde mensen - Jack die iemand heeft moeten 'vermoorden' etc. Ik zie het soms echt als een test, om te kijken hoe 'the human race' handelt in situaties.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. ja, dat kan ik denk ik maar beter niet lezen. Ik kan overigens wel gokken wat er instaat omdat je reageert op mijn vermoeden en zegt 'clues'..
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:51 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Dit is wel een spoiler, maar via de site http://www.oceanicflight815.com/ krijg je 'clues', dit is er een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER[/quote]SPOILERCode beetje kapot, doe maar niet quotenMet diverse verborgen linkjes waaronder een filmpje, een brief en een inlogscherm
(en nog wat vreemde code in de bron gevonden wat ik niet snap..)
[ Bericht 6% gewijzigd door DJKoster op 23-12-2005 23:07:41 ]
Ik kom iets verder op die site..quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef shaun81 het volgende:
Staat alleen een logo en logo is precies het zelfde als in de voorraadkast
hehe ik ben nou ook acces granted. nu alleen het wachtwoord?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik kom iets verder op die site..
Ik heb nu een member id nodig.. System locked...
Ja hoor... wil ik het nog een keer proberen: Invalid IP
Het is geen 4815162342 of 108 of p455
di9fftr731 misschien? www.di9fftr73.com
Ik heb even wat gezocht en wat gelezen op een forum, er schijnen mensen te zijn geweest die dat flash gedoe al helemaal doorzocht hebben, er schijnt geen code te bestaan..quote:
yup...volgende week zal je er al veel meer van snappenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Xurk het volgende:
Maare, die links komen dus echt in de serie terug?
't Is 8-hoekigquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef DJKoster het volgende:
Maar dat 6-hoekige logo heb ik al eens eerder gezien, en dan niet in de serie geloof ik..
Nog veel te lang wachten tot de volgende aflevering![]()
I Tjing....quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef DJKoster het volgende:
Maar dat 6-hoekige logo heb ik al eens eerder gezien, en dan niet in de serie geloof ik..
Nog veel te lang wachten tot de volgende aflevering![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het gaat nog heel leuk worden..jammer dat we na deze komende aflevering (toch?) tot maart moeten wachten.![]()
Wie zegt dat ze op hetzelfde punt aanspoelen? Jin is iig door 'the Others' gevonden nadat ie ergens op het eiland is aangespoeld... Bovendie, als ze in dezelfde stroming terecht zijn gekomen is het nog steeds niet heel vreemd..quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:33 schreef mikezwet het volgende:
Rare aflevering gisteren. Omdat we terug in de tijd moesten naar het vlot kwamen we ook terug in de tijd van de ontdekkingen van het luik. Echt heel veel wijzer zijn we niet geworden deze week.
Jin is al eerder aagespoeld als Sawyer en Michel en erg sterk dat ze op bijna het zelfde punt aanspoelen.
Die ouwe vent die Walt kidnapte loopt volgens mij niet bij the others dus er is er in ieder geval minstens nog 1 lijkt mij.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef Smittend het volgende:
Het zijn niet the others het zijnWaarom doe je dit nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het gaat nog heel leuk worden..jammer dat we na deze komende aflevering (toch?) tot maart moeten wachten.![]()
![]()
Nee het was iets van "wat zei de ene sneeuwman tegen de andere".quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Vroeg Desmond naar een ijsbeer?
Hij verwacht misschien iemand die gestuurd gaat worden en vroeg waarschijnlijk om een soort wachtwoord die diegene zou moeten weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Fling het volgende:
[..]
Nee het was iets van "wat zei de ene sneeuwman tegen de andere".
Wat wel een leuk detail was: Michael gaf de kleine Walt een ijsbeer cadeau toen ze afscheid namen!
Die gedachte kwam ook in mij op ja. Helaas blijft het allemaal gissen maar dat maakt het ook weer leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Soms he.. vraag ik me weleens af of dat eiland niet een soort 'research' is naar hoe mensen reageren in situaties. Ik bedoel, er zijn zoveel uitersten gebeurd: Dood Boone - Geboorte Aaron, Gewonde mensen - Jack die iemand heeft moeten 'vermoorden' etc. Ik zie het soms echt als een test, om te kijken hoe 'the human race' handelt in situaties.
Maar ja, dan zouden er ook researchers o.i.d. zijn en dan zouden die nummers die alle ongelukken veroorzaken ook niet te verklaren zijn..
De eerste regel bevat anders ook een redelijke spoiler die niet tussen spoilertags staat. Maar gelukkig heb je daar overheen gelezen, en ik raad je aan het niet proberen terug te lezenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:02 schreef Eveli het volgende:
Je kan zo'n spoiler toch ook niet lezen....Maar ja, betere GEEN spoilers plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |