abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33358192

pi_33358533
Maar dat 6-hoekige logo heb ik al eens eerder gezien, en dan niet in de serie geloof ik..
Nog veel te lang wachten tot de volgende aflevering
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:07:15 #278
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33359259
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef DJKoster het volgende:
Maar dat 6-hoekige logo heb ik al eens eerder gezien, en dan niet in de serie geloof ik..
't Is 8-hoekig .
2000 light years from home
pi_33359544
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

't Is 8-hoekig .
Bijna goed..
pi_33359583
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef DJKoster het volgende:
I Tjing....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_33364589
Rare aflevering gisteren. Omdat we terug in de tijd moesten naar het vlot kwamen we ook terug in de tijd van de ontdekkingen van het luik. Echt heel veel wijzer zijn we niet geworden deze week.

Jin is al eerder aagespoeld als Sawyer en Michel en erg sterk dat ze op bijna het zelfde punt aanspoelen.

Die ouwe vent die Walt kidnapte loopt volgens mij niet bij the others dus er is er in ieder geval minstens nog 1 lijkt mij.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_33364905
Het zijn niet the others het zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat nog heel leuk worden..jammer dat we na deze komende aflevering (toch?) tot maart moeten wachten.
pi_33364906
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 09:33 schreef mikezwet het volgende:
Rare aflevering gisteren. Omdat we terug in de tijd moesten naar het vlot kwamen we ook terug in de tijd van de ontdekkingen van het luik. Echt heel veel wijzer zijn we niet geworden deze week.

Jin is al eerder aagespoeld als Sawyer en Michel en erg sterk dat ze op bijna het zelfde punt aanspoelen.

Die ouwe vent die Walt kidnapte loopt volgens mij niet bij the others dus er is er in ieder geval minstens nog 1 lijkt mij.
Wie zegt dat ze op hetzelfde punt aanspoelen? Jin is iig door 'the Others' gevonden nadat ie ergens op het eiland is aangespoeld... Bovendie, als ze in dezelfde stroming terecht zijn gekomen is het nog steeds niet heel vreemd..

[ Bericht 0% gewijzigd door dewitteparel op 24-12-2005 10:29:53 (typo) ]
pi_33364917
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef Smittend het volgende:
Het zijn niet the others het zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat nog heel leuk worden..jammer dat we na deze komende aflevering (toch?) tot maart moeten wachten.
Waarom doe je dit nou
pi_33364937
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 10:27 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Waarom doe je dit nou
moet ik die spoiler niet lezen??
pi_33365039

Nou heel erg bedankt.
SPOILER
pi_33365818
Kunnen we die spoilers gewoon niet helemaal weglaten? Ik bedoel de meeste die dit topic volgen kijken naar de NL uitzendingen en weten nog niet hoe het verder loopt.

Nu lees ik weer iets wat ik niet wil weten
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:38:23 #288
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33365871
Spoilers mogen hier verboden worden van mij. Als je alles al weet, ga dan in het USA-topic posten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:42:02 #289
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33365931
Idd beter geen spoilers hou die maar lekker voor je eigen

Wel weer een spannende aflevering, maar wel weer heel weinig antwoorden gekregen en des te meer vragen.
Ik las hier nog niets over waarom Desmond vroeg aan Locke "Are you him" Dus wie zal "him" zijn.
Hij vroeg ook nog een vraag naar ijsberen volgens mij misschien dat dat iets te maken heeft met die ijsbeer op het eiland en die Walt kreeg van ze vader.

Het wordt weer een weekie wachten.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 24 december 2005 @ 11:57:59 #290
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33366281
Vroeg Desmond naar een ijsbeer?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33366652
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Vroeg Desmond naar een ijsbeer?
Nee het was iets van "wat zei de ene sneeuwman tegen de andere".
Wat wel een leuk detail was: Michael gaf de kleine Walt een ijsbeer cadeau toen ze afscheid namen!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  zaterdag 24 december 2005 @ 12:16:06 #292
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33366683
dat zag ik ook al jah, maar dat van die sneeuw man was meer een code woord
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33366874
Ik heb gemengde gevoelens over de afgelopen aflevering. Aan de ene kant baal ik dat we weinig nieuws weten, maar toch vind ik het wel leuk dat we zagen hoe het Kate en Locke nou verging in die bunker. Daar was ik na de vorige aflevering wel benieuwd naar. Het vlot was niet heel boeiend, maar er zaten wel lollige stukjes tussen, zoals met die pleister en "wou je me nat spatten?" Dat Michael Walt een ijsbeer gaf was me niet eens opgevallen! Ook niet dat merk op die haai of wat dan ook, als dit topic er niet was zou ik veel missen volgens mij.
Maar echt gaaf dat we eindelijk 'the others' hebben gezien! Ik vind ze echt vet stoer!
pi_33367024
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Fling het volgende:

[..]

Nee het was iets van "wat zei de ene sneeuwman tegen de andere".
Wat wel een leuk detail was: Michael gaf de kleine Walt een ijsbeer cadeau toen ze afscheid namen!
Hij verwacht misschien iemand die gestuurd gaat worden en vroeg waarschijnlijk om een soort wachtwoord die diegene zou moeten weten.

Lock had het steeds over zijn lot, misschien is hij het die verwacht word en gaat hij het antwoord op die zin later herrinderen.

Echt de beste serie die ik ooit gezien heb met piepkleine details en steeds meer vragen en misteries die beetje bij beetje duidelijk worden.
pi_33367365
Even over al die spoilers he.. Ik zou niet graag mensen weg willen hebben uit dit topic, maar kunnen we niet afspreken dat diegenen die al verder zijn dan de NL's aflevering hun vragen/bedenkingen bespreken in het USA topic?

Voor iedereen gewoon wat fijner. De mensen die NL volgen die krijgen niets gespoilerd en de mensen die USA volgen die kunnen hun vragen etc toch kwijt in het andere topic.

Deal?
pi_33367910
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Laniboekje het volgende:

Soms he.. vraag ik me weleens af of dat eiland niet een soort 'research' is naar hoe mensen reageren in situaties. Ik bedoel, er zijn zoveel uitersten gebeurd: Dood Boone - Geboorte Aaron, Gewonde mensen - Jack die iemand heeft moeten 'vermoorden' etc. Ik zie het soms echt als een test, om te kijken hoe 'the human race' handelt in situaties.
Maar ja, dan zouden er ook researchers o.i.d. zijn en dan zouden die nummers die alle ongelukken veroorzaken ook niet te verklaren zijn..
Die gedachte kwam ook in mij op ja. Helaas blijft het allemaal gissen maar dat maakt het ook weer leuk.
pi_33372689
in 11 dagen bijna een heel topic volgeluld

De drang om te gaan downloaden wordt trouwens steeds groter....maar ik hou me in.

'The Others' deden me ook wel denken aan die zombies uit Dawn of the Dead. Misschien hebben zij wel inderdaad een of andere ziekte. Daar hadden Desmond en Danielle het tenminste ook over. Desmond vroeg aan Locke hoeveel mensen van het vliegtuig ziek geworden waren. Maar ja, wat doet Desmond daar dan in die bunker? Aaaah ik wil dat het volgende week vrijdag is.
pi_33373578
Wat ben je ook een debiel Smittend.
Als je zo'n spoiler plaatst zet er dan bij dat jij al verder bent met kijken.
Ga het USA topic lastigvallen halve Arie.
  zaterdag 24 december 2005 @ 16:52:37 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33373684
Smittend . Denk je nou echt dat de mensen in dit topic behoefte hebben aan informatie dat nog in de Nederlandse afleveringen moet verschijnen.
2000 light years from home
pi_33375630
Je kan zo'n spoiler toch ook niet lezen.... Maar ja, betere GEEN spoilers plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')