't Is 8-hoekigquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef DJKoster het volgende:
Maar dat 6-hoekige logo heb ik al eens eerder gezien, en dan niet in de serie geloof ik..
Nog veel te lang wachten tot de volgende aflevering![]()
I Tjing....quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:44 schreef DJKoster het volgende:
Maar dat 6-hoekige logo heb ik al eens eerder gezien, en dan niet in de serie geloof ik..
Nog veel te lang wachten tot de volgende aflevering![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het gaat nog heel leuk worden..jammer dat we na deze komende aflevering (toch?) tot maart moeten wachten.![]()
Wie zegt dat ze op hetzelfde punt aanspoelen? Jin is iig door 'the Others' gevonden nadat ie ergens op het eiland is aangespoeld... Bovendie, als ze in dezelfde stroming terecht zijn gekomen is het nog steeds niet heel vreemd..quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:33 schreef mikezwet het volgende:
Rare aflevering gisteren. Omdat we terug in de tijd moesten naar het vlot kwamen we ook terug in de tijd van de ontdekkingen van het luik. Echt heel veel wijzer zijn we niet geworden deze week.
Jin is al eerder aagespoeld als Sawyer en Michel en erg sterk dat ze op bijna het zelfde punt aanspoelen.
Die ouwe vent die Walt kidnapte loopt volgens mij niet bij the others dus er is er in ieder geval minstens nog 1 lijkt mij.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 10:26 schreef Smittend het volgende:
Het zijn niet the others het zijnWaarom doe je dit nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het gaat nog heel leuk worden..jammer dat we na deze komende aflevering (toch?) tot maart moeten wachten.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het was iets van "wat zei de ene sneeuwman tegen de andere".quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Vroeg Desmond naar een ijsbeer?
Hij verwacht misschien iemand die gestuurd gaat worden en vroeg waarschijnlijk om een soort wachtwoord die diegene zou moeten weten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:14 schreef Fling het volgende:
[..]
Nee het was iets van "wat zei de ene sneeuwman tegen de andere".
Wat wel een leuk detail was: Michael gaf de kleine Walt een ijsbeer cadeau toen ze afscheid namen!
Die gedachte kwam ook in mij op ja. Helaas blijft het allemaal gissen maar dat maakt het ook weer leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef Laniboekje het volgende:
Soms he.. vraag ik me weleens af of dat eiland niet een soort 'research' is naar hoe mensen reageren in situaties. Ik bedoel, er zijn zoveel uitersten gebeurd: Dood Boone - Geboorte Aaron, Gewonde mensen - Jack die iemand heeft moeten 'vermoorden' etc. Ik zie het soms echt als een test, om te kijken hoe 'the human race' handelt in situaties.
Maar ja, dan zouden er ook researchers o.i.d. zijn en dan zouden die nummers die alle ongelukken veroorzaken ook niet te verklaren zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |