Ik heb het licht maar weer aangedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef milagro het volgende:
spannend!!!!!!!!!!
Volgens mij niet nee. Wel beter iig. Verknipte films / seriesquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Symer het volgende:
Werd Lost hier altijd al in breedbeeld uitgezonden?
Valt me nu ineens op.
Desmondquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:18 schreef One_conundrum het volgende:
Hangt idd hele mooie sfeer, zou die duncan ofzo, die gast met het lange haar uit het begin zijn?
Uit de flashback van Jack...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Oxymoron het volgende:
uit het begin? dat snap ik niet.
volgens mij ook, ben benieuwd hoe die daar terecht komt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef milagro het volgende:
't is toch die 'bijna dokter' uit het stadion?
wij zijn hier! geen paniek! spring van 1 meter afstand op je bed straks, en check dan voorzichtig eronder!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Dat is hem.
Ik heb echt kippevel en ben alleen thuis ieks!
Springenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
wij zijn hier! geen paniek! spring van 1 meter afstand op je bed straks, en check dan voorzichtig eronder!
goeie aflevering, en nu een week wachten
Balen inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef milagro het volgende:
goeie aflevering, en nu een week wachten
Was dat aan het begin van deze aflevering?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef Merkie het volgende:
Weet niet of jullie het gezien hebben met de wat mindere Nederlandse TV-kwaliteit, maar in de Amerikaanse aflevering kon je duidelijk de nummers 4, 8, 15, 16, 23 en 42 zien op de medicijnen die Desmond in nam.
[afbeelding]
Helemaal aan het begin, voor de intro nog, zag je iemand oefeningen doen in zn huis, een protein-shake drinken en wat rommel injecteren onder een funky muziekje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Was dat aan het begin van deze aflevering?
Dat heb ik dan gemist.
Desmond is dezelfde als die Schotse bijna dokter uit dat stadion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |