abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 00:14:33 #126
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33178922
Ik heb pas net kunnen kijken omdat ik vrijdag geen tijd had (opgenomen) maar damn! Spannend!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33179159
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Eveli het volgende:
Misschien heeft die bunker te maken heeft met die ziekte waar Rousseau het over had?
Volgens mij wel
pi_33183881
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Laniboekje het volgende:
Zit ik net CSI te kijken, speelt Sawyer een ienieminierolletje
dat viel mij ook op.....als medewerker van een hotel ja....
what you see, is what you get!
pi_33184019
Ik vind het leuk om jullie ervaringen met Lost te lezen. Helaas ben ik er zo eentje die niet kan wachten. Ik volg Lost dus in Amerika en jongens en meisjes, heren en dames...er staat jullie nog héél wat te wachten. Spannende, onverwachte, zielige, enge en romantische (!) episodes. Voor diegenen die zich (net als ik) niet kunnen beheersen. Hier een kleine spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Amerika hebben ze overigens een pauze ingelast en moeten we tot 11 januari wachten totdat ze weer verder gaan. Maar ik kijk overigens met net zo veel plezier naar de Nederlandse afleveringen. Het is toch anders met ondertiteling.
Voor iedereen een "Merry X-mas and a happy New Year"!
'n dag niet gelachen, is 'n dag niet geleefd!
pi_33184449
Ik heb 't al eens eerder gezegd : als ze er maar wel een goed einde aan maken !
Het gebeurt te vaak dat zo'n serie plotseling stopt (vanwege de kijkcijfers) of ze rekken het zo lang dat het einde niet meer te volgen is.
pi_33185085
Ja daar ben ik ook wel een klein beetje bang voor. Of dat ze op heel veel dingen die in het begin gebeurt zijn helemaal niet terug komen, zoals bijvoorbeeld die ijsbeer, of Jack zijn vader. Die lag toch niet meer in die kist? Of eh... zijn er nog andere dingen?

De aflevering van vrijdag was wel weer een ontzettend goeie! Man wat spannend!
Ben héél erg benieuwd hoe die gast daar in die tank achtig iets komt. Wat voor verhaal ze daar omheen breien. En natuurlijk of hij Jack herkend, en of het niet idd allemaal van te voren vast lag. Je 'Lot' zoals Locke zei, want hij zei tegen Jack: Tot in een volgend leven..
Nog 5 nachtjes

Verder wil ik helemaal nog niet weten of er 'Spannende, onverwachte, zielige, enge en romantische (!) episodes' komen gaan. Ik wil helemaal níets weten. Zoek niet op internet, kijk ook niet stiekum onder spoilertags, overal waar het woord 'Lost' in voorkomt negeer ik, alleen kijk ik hier omdat dit spoilervrij is. Dus liever helemaal niets verklappen, ik wil het niet weten!
Screw them.
We're going home.
pi_33185278
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Zoek niet op internet, kijk ook niet stiekum onder spoilertags, overal waar het woord 'Lost' in voorkomt negeer ik, alleen kijk ik hier omdat dit spoilervrij is. Dus liever helemaal niets verklappen, ik wil het niet weten! [/sup]
Dat doe ik ook niet meer sinds ik een keer wou opzoeken over wie de volgende aflevering ging en perongeluk de episode daarna aanklikte waar de eerste zin was:
quote:
Sayid watches Shannon grieve over Boone's body
pi_33186607
Ik vind het wel lastig om ie spoilers niet te lezen, maar tot nu is het me gelukt er nog geen een te lezen. Ik wil ook niet weten wat er komen gaat, het is veel spannender als je nog van niks weet.
  zondag 18 december 2005 @ 13:15:43 #134
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_33187674
quote:
is niemand hierdoor geschokt??????
Nogmaar 3 afleveringen en dan moeten we weer onwijs lang wachten!!!!!!!!!!
ik hoop dat het in maart dan meteen weer begint!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_33188246
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef somegirl het volgende:

[..]

is niemand hierdoor geschokt??????
Nogmaar 3 afleveringen en dan moeten we weer onwijs lang wachten!!!!!!!!!!
ik hoop dat het in maart dan meteen weer begint!
Dat is te verwachten. Het gaat nooit gebeuren dat de afleveringen in nederland gelijk lopen met die van amerika. En in Amerika moeten ze op een gegeven moment ook weer wachten.
pi_33193818
Ik blijf het raar vinden dat Net5 het marketing-technisch gezien verstandiger vindt om na een 'gewone aflevering' lange tijd te stoppen dan na de seizoensfinale die daar speciaal voor gemaakt is.

Ik denk dat Net5 denkt dat Nederlanders er niet van houden om na een cliffhanger lange tijd te stoppen, in dat geval is aflevering 4 wel een goede keuze.
pi_33199856
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Symer het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Net5 het marketing-technisch gezien verstandiger vindt om na een 'gewone aflevering' lange tijd te stoppen dan na de seizoensfinale die daar speciaal voor gemaakt is.

Ik denk dat Net5 denkt dat Nederlanders er niet van houden om na een cliffhanger lange tijd te stoppen, in dat geval is aflevering 4 wel een goede keuze.
'k snap het ook niet

Was vorig seizoen met de gilmore girls ook. Daar lieten ze geloof ik 2 afleveringen van het nieuwe seizoen zien en toen stopten ze er mee. Dan zou je denken dat ze na een tijd weer daarop aansluiten. Nee hoor ze laten weer eerst die 2 afleveringen zien en gaan daarna verder met het seizoen.
  Donald Duck held zondag 18 december 2005 @ 20:25:09 #138
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33200142
De vorige paar afleveringen heb ik allemaal gemist, maar ik heb ze gedownload en nu loop ik weer bij met de uitzendingen op net5!
Superbegin van het nieuwe seizoen! Een vraag die opgelost wordt, roept alleen maar meer vragen op. Deze serie heeft echt briljante schrijvers! Hopelijk komen er ooit wel antwoorden. Je hebt ook van die series die plotseling eindigen en de kijker met tientallen vragen achterlaten.

Ik vraag me echt af wat dat onder het luik nu is, want echt veel wijzer zijn we niet geworden. Eerder hier las ik iets van een onderzeeër, maar dat lijkt me niet. De afdaling in het luik was daarvoor veel te lang. Het lijkt me een of andere wetenschappelijke installatie, gezien al die apparatuur.
En dat monster waardoor Lock gegrepen werd in de finale van seizoen 1 blijft ook maar vragen oproepen, met die rare zwarte schimmen. En het geluid klonk mechanisch.
En die man in het luik was dus blijkbaar die gast die eerder met Jack in het stadion was. Da's erg raar als je naar de tijdsperioden kijkt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33200349
Ik denk het elke keer weer te snappen maar dan word je gelijk weer in het diep gegooid! Heerlijk om naar te kijken
  Donald Duck held zondag 18 december 2005 @ 20:37:09 #140
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33200470
Da's wel mooi, maar uiteindelijk willen we natuurlijk duidelijke antwoorden. Anders krijg je een beetje het x-files syndroom: zoveel seizoenen en afleveringen, maar geen duidelijkheid.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33204362
Godverdomme, zit ik gisteren lekker episode 5, 6 en 7 te kijken, wordt het zwaar spannend. Ik episode 8 aanzetten, loopt de mediaplayer steeds vast, heel erg leuk...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33204866
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's wel mooi, maar uiteindelijk willen we natuurlijk duidelijke antwoorden. Anders krijg je een beetje het x-files syndroom: zoveel seizoenen en afleveringen, maar geen duidelijkheid.
Inderdaad, er moet wel eens een keer wat duidelijkheid zijn. Dat gare zwarte wolkje bijvoorbeeld. Of dat beest dat de piloot opat. Ben benieuwd...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33205067
ik dacht eerst dat het maar een seizoen zou zijn, mar nee dus
hoeveel seizoenen zouden er zijn voordat we duidelijkheid hebben?!
pi_33206578
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
Godverdomme, zit ik gisteren lekker episode 5, 6 en 7 te kijken, wordt het zwaar spannend. Ik episode 8 aanzetten, loopt de mediaplayer steeds vast, heel erg leuk...
Ik heb nu t/m 7 gezien en sta vol te pompen op 8 & 9 maar schiet niet op

IK WIL VERDER KIJKEN

edit:

[ Bericht 11% gewijzigd door Proper_fucked op 18-12-2005 23:59:41 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  zondag 18 december 2005 @ 23:44:36 #145
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_33206896
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Dacht in het begin ook dat Saywer daar in dat huis zat, maar dat was dus Desmond met zijn 'brother'. Ik had eigenlijk wel meteen door dat Desmond in dat luik zat toen hij zei dat hij de wereld rond zou gaan rennen en toen hij weg liep zei hij: 'See you in another life.' Dus ja, beetje doordenken.
Ik dacht ook dat het Sawyer was en vanaf het stukje in het stadion wist mijn vriendin ook meteen dat het die Desmond moest zijn [vooral door dat "See you in another life"]

Verder is alles wat ik wilde zeggen eigenlijk al uitvoerig besproken hier, dus ik volsta met: ik kan echt NIET wachten tot vrijdag!
  maandag 19 december 2005 @ 00:01:23 #146
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33207418
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ik heb nu t/m 7 gezien en sta vol te pompen op 8 & 9 maar schiet niet op

IK WIL VERDER KIJKEN

edit:

[afbeelding]

Wat voor tennis slet heb jij op je achtergrond?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33212396
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wat voor tennis slet heb jij op je achtergrond?
American football..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 19 december 2005 @ 13:59:48 #148
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33216263
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:33 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

American football..
Geil
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33217599
Aan het interieur van die ondergrondse installatie te zien staat dat er al vanaf de jaren 70 ofzo. De langspeelplaten, de kleuren, de computers...
Ik dacht even dat die vent die daar zat misschien de zoon van Rousseau was, maar daar is ie te oud voor. Waus om dan ineens die vent die Jack tegenkwam daar te zien.
Ik vond Jack in de flashbacks trouwens erg op Daniel Boissevain lijken, met dat langere haar.

Het is inmiddels zo mysterieus an waus geworden dat ik maar gewoon ga kijken wat er gebeurt, en niet meer teveel gaan bedenken wat er nou allemaal zou kunnen gebeuren, dat wordt toch telkens anders
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
De vorige paar afleveringen heb ik allemaal gemist, maar ik heb ze gedownload en nu loop ik weer bij met de uitzendingen op net5!
Superbegin van het nieuwe seizoen! Een vraag die opgelost wordt, roept alleen maar meer vragen op. Deze serie heeft echt briljante schrijvers! Hopelijk komen er ooit wel antwoorden. Je hebt ook van die series die plotseling eindigen en de kijker met tientallen vragen achterlaten.
Dat denk ik niet. Volgens mij is voor deze serie het verhaal al heel ver uitgedacht, voor meerdere seizoenen. Het verbaast me niks als het hele verhaal al tot het eind van de serie vastligt. De details en al dan niet subtiele (terug)verwijzingen komen niet zomaar uit de lucht vallen.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 19 december 2005 @ 16:35:42 #150
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_33219360
Ik dacht eerst dat die vent die daar beneden zit, de man was die eigenlijk met Sarah zou gaan trouwen. Als wraak ofzo. Maar niet dus

Wel leuk dat Jack nu zei tegen haar "I will fix you" en dat ze dat dan later op hun huwelijk (die zag je eerder in de serie) zegt "You fixed me !" Ofzoiets...hehe

Welke vragen houden jullie nou het meest bezig?

Die van mij zijn o.a. :

- Wat is er in godsnaam toch met die getallenreeks ?
- Waarom valt die dikke man niet af ?
- Hoe komen die boot, alles onder dat luik, dat vliegtuig etc... op dat eiland ?
- Wat zijn die rare wezens op het eiland ?

Damn....zo kan ik nog wel even doorgaan
Amsterdam + Boekel = werelds...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')