Dit probleem had ik laatst ook, had zelf uitgevonden hoe en waar ik ze kon downloaden maar mijn berichtje daarover (als tip voor mensen die ook een uitzending gemist hebben) werd verwijderd door de moderator. Euhh even denken hoe ik je toch kan helpen.. Ben je bekend met het downloaden van torrents? (als iemand een tip heeft hoe ik antwoord op de vraag kan geven zonder een mod op m'n dak te krijgen, graag!)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef suuzepluus het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag Lost gemist en ik was vergeten op te nemen!!!![]()
ik zoek nu op Emule maar kan niet vinden.... wie weet waar ik die aflevering kan vinden?
t was zoo spannend!! ik moet weten wat er is gebeurd!![]()
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
vquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb aflevering 2 gedownload, ik ga hem morgen kijken![]()
Ik ben nooit thuis als Lost hier wordt uitgezonden![]()
baggerkwaliteitquote:
*snel zapt van Net5 naar een andere zender*quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Fling het volgende:
Snappen die hufters bij Net5 nou nog niet dat je niet de hele promo vol spoilers moet stoppen
Ik keek al expres niet maar gelukkig was de voice-over zo aardig om hardop te vertellen wat er precies ging gebeuren![]()
![]()
volgens mij is het gewoon die chinees.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef Fling het volgende:
Hoe moeten ze in vredesnaam overleven op dat wrak wat overgebleven is van het vlot? En dan heb ik het nog niet eens over dat ding wat er nu omheen aan het zwemmen is!
die is zijn wapen kwijt volgens mij...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Zou Saywer em afschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |