Er zal vast wel een special op een dvd komen ofzo waarin ze allemaal dat soort details laten zien.. Lijkt me wel tof i.i.g.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Nou, dit is echt een serie die je gewoon op DVD nog eens moet kijken, (ook) voor de evt. gemiste details
Hij had het erover dat hij de wereld rond wilde gaan rennen misschien heeft het daar wat mee te maken??quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef zea het volgende:
[..]
volgens mij ook, ben benieuwd hoe die daar terecht komt!
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:27 schreef bloodymary het volgende:
Eindelijk zit de vaart er in! In het begin ging het allemaal vaak zo traag, dat ik al verschillende malen af heb willen haken. Maar nu is het echt spannend.
Toch vind ik het niet eng, zoals verschillende mensen hierboven wel vinden, dat vond ik bijvoorbeeld wel van Twin Peaks. Het is wel heel mysterieus nu allemaal.
Ik zou niet downloaden. We lopen iets van 7 afleveringen voor op de USA en als je die gezien hebt, moet je alsnog een week wachten op de volgende ep...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef whisko het volgende:
tvp
herkent iemand dit: ik kan bijna niet wachten tot volgende week. Dus denk ik: hopelijk heb ik die avond wat anders te doen, zodat ik nu die ep kan downloaden en zonder schuldgevoelens kan gaan kijken... ?![]()
Desmondquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef One_conundrum het volgende:
Zei die duncan niet dat ie een assignment kreeg...
en het accent van de man in die bunker was hetzelfde als van desmondquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
dat was te zien, je kon zn gezicht zien. en ik verwachtte het ook min of meer
En hij zei natuurlijk; 'drop the gun, BROTHER'. Dat zei Desmond toen ook in het stadion tegen Jack. Daarom zei Jack ook weer: 'You?!' Want hij herkende hem.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:57 schreef mikezwet het volgende:
Ik had gister het begin gemist maar hoe weten jullie nou dat het ene desmond was in dat luik ?
Bedoel je niet dat we achterlopen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zou niet downloaden. We lopen iets van 7 afleveringen voor op de USA en als je die gezien hebt, moet je alsnog een week wachten op de volgende ep...
Scherpquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:23 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat we achterlopen?
Toch nog 3? afleveringenquote:Vanaf 6 januari
Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium. Patricia Arquette speelt hierin een jonge vrouw die ontdekt dat ze met de doden kan spreken. De serie is gebaseerd op het echte levensverhaal van Allison Dubois, een getrouwde vrouw, moeder van drie kinderen en rechtenstudente die bla bla bla etc..
Volgens mij welquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Eveli het volgende:
Misschien heeft die bunker te maken heeft met die ziekte waar Rousseau het over had?
dat viel mij ook op.....als medewerker van een hotel ja....quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef Laniboekje het volgende:
Zit ik net CSI te kijken, speelt Sawyer een ienieminierolletje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Amerika hebben ze overigens een pauze ingelast en moeten we tot 11 januari wachten totdat ze weer verder gaan. Maar ik kijk overigens met net zo veel plezier naar de Nederlandse afleveringen. Het is toch anders met ondertiteling.![]()
Voor iedereen een "Merry X-mas and a happy New Year"!
'n dag niet gelachen, is 'n dag niet geleefd!
Dat doe ik ook niet meer sinds ik een keer wou opzoeken over wie de volgende aflevering ging en perongeluk de episode daarna aanklikte waar de eerste zin was:quote:Op zondag 18 december 2005 11:20 schreef CarOnline het volgende:
Zoek niet op internet, kijk ook niet stiekum onder spoilertags, overal waar het woord 'Lost' in voorkomt negeer ik, alleen kijk ik hier omdat dit spoilervrij is. Dus liever helemaal niets verklappen, ik wil het niet weten! [/sup]
quote:Sayid watches Shannon grieve over Boone's body
is niemand hierdoor geschokt??????quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:39 schreef DJKoster het volgende:
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=560
[..]
Toch nog 3? afleveringen![]()
Dat is te verwachten. Het gaat nooit gebeuren dat de afleveringen in nederland gelijk lopen met die van amerika. En in Amerika moeten ze op een gegeven moment ook weer wachten.quote:Op zondag 18 december 2005 13:15 schreef somegirl het volgende:
[..]
is niemand hierdoor geschokt??????![]()
Nogmaar 3 afleveringen en dan moeten we weer onwijs lang wachten!!!!!!!!!!![]()
ik hoop dat het in maart dan meteen weer begint!
'k snap het ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 16:41 schreef Symer het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat Net5 het marketing-technisch gezien verstandiger vindt om na een 'gewone aflevering' lange tijd te stoppen dan na de seizoensfinale die daar speciaal voor gemaakt is.
Ik denk dat Net5 denkt dat Nederlanders er niet van houden om na een cliffhanger lange tijd te stoppen, in dat geval is aflevering 4 wel een goede keuze.
Inderdaad, er moet wel eens een keer wat duidelijkheid zijn. Dat gare zwarte wolkje bijvoorbeeld. Of dat beest dat de piloot opat. Ben benieuwd...quote:Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's wel mooi, maar uiteindelijk willen we natuurlijk duidelijke antwoorden. Anders krijg je een beetje het x-files syndroom: zoveel seizoenen en afleveringen, maar geen duidelijkheid.
Ik heb nu t/m 7 gezien en sta vol te pompen op 8 & 9 maar schiet niet opquote:Op zondag 18 december 2005 22:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
Godverdomme, zit ik gisteren lekker episode 5, 6 en 7 te kijken, wordt het zwaar spannend. Ik episode 8 aanzetten, loopt de mediaplayer steeds vast, heel erg leuk...
Ik dacht ook dat het Sawyer was en vanaf het stukje in het stadion wist mijn vriendin ook meteen dat het die Desmond moest zijn [vooral door dat "See you in another life"]quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:09 schreef Laniboekje het volgende:
Dacht in het begin ook dat Saywer daar in dat huis zat, maar dat was dus Desmond met zijn 'brother'. Ik had eigenlijk wel meteen door dat Desmond in dat luik zat toen hij zei dat hij de wereld rond zou gaan rennen en toen hij weg liep zei hij: 'See you in another life.' Dus ja, beetje doordenken.
Wat voor tennis slet heb jij op je achtergrond?quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb nu t/m 7 gezien en sta vol te pompen op 8 & 9 maar schiet niet op![]()
![]()
IK WIL VERDER KIJKEN![]()
![]()
edit:
[afbeelding]
![]()
American football..quote:Op maandag 19 december 2005 00:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat voor tennis slet heb jij op je achtergrond?
Dat denk ik niet. Volgens mij is voor deze serie het verhaal al heel ver uitgedacht, voor meerdere seizoenen. Het verbaast me niks als het hele verhaal al tot het eind van de serie vastligt. De details en al dan niet subtiele (terug)verwijzingen komen niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:
De vorige paar afleveringen heb ik allemaal gemist, maar ik heb ze gedownload en nu loop ik weer bij met de uitzendingen op net5!
Superbegin van het nieuwe seizoen! Een vraag die opgelost wordt, roept alleen maar meer vragen op. Deze serie heeft echt briljante schrijvers! Hopelijk komen er ooit wel antwoorden. Je hebt ook van die series die plotseling eindigen en de kijker met tientallen vragen achterlaten.
Jup. Leuke serie trouwens. Erg spannend enzoquote:Op maandag 19 december 2005 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Was de vrouw die Jack opereerde, dezelfde als waarmee hij later trouwde ofzo?
Wazig.quote:Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef DJKoster het volgende:
http://www.oceanicflight815.com en dan op die lichtstraal klikken..
WTF![]()
Jack is niet meer getrouwd, dat zei het tenminste op het vliegveld tegen die ene vrouw.quote:Op maandag 19 december 2005 17:59 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn vraag is nu eigenlijk.. is Jack nog getrouwd?
Ja, dat dacht ik dus ook al.. maar ik kon het me niet meer herinneren. Goed dat jij het nog wel weetquote:Op maandag 19 december 2005 19:56 schreef Symer het volgende:
Het is wel dezelfde vrouw.
[..]
Jack is niet meer getrouwd, dat zei het tenminste op het vliegveld tegen die ene vrouw.
Je kan de dvd-box kopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef suuzepluus het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag Lost gemist en ik was vergeten op te nemen!!!![]()
ik zoek nu op Emule maar kan niet vinden.... wie weet waar ik die aflevering kan vinden?
t was zoo spannend!! ik moet weten wat er is gebeurd!![]()
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
ik ga niet die hele box kopen voor 1 gemiste aflevering!quote:
Ik hoop dat ze volgende keer een seizoen op dvd uitbrengen voordat hij op tv komt (net als bij bv Friends).quote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lastig als de dvd-box van seizoen 2 nog niet uit is....
Gaat lastig als 2/3 van het tweede seizoen nog moet worden gemaakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgende keer een seizoen op dvd uitbrengen voordat hij op tv komt (net als bij bv Friends).
Moeten ze hem later uitzenden.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaat lastig als 2/3 van het tweede seizoen nog moet worden gemaakt.
Je kunt altijd de recap lezen op de officiele site... Weet je tenminste wat er ongeveer gebeurt is.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef suuzepluus het volgende:
[..]
ik ga niet die hele box kopen voor 1 gemiste aflevering!hahaha
ik blijf zoeken... heb al ergens stukjes gezien... maar t is allemaal erg vaag.
meer tips zijn welkom![]()
Oh ja hahaquote:Op woensdag 21 december 2005 15:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lastig als de dvd-box van seizoen 2 nog niet uit is....
Dit probleem had ik laatst ook, had zelf uitgevonden hoe en waar ik ze kon downloaden maar mijn berichtje daarover (als tip voor mensen die ook een uitzending gemist hebben) werd verwijderd door de moderator. Euhh even denken hoe ik je toch kan helpen.. Ben je bekend met het downloaden van torrents? (als iemand een tip heeft hoe ik antwoord op de vraag kan geven zonder een mod op m'n dak te krijgen, graag!)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef suuzepluus het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag Lost gemist en ik was vergeten op te nemen!!!![]()
ik zoek nu op Emule maar kan niet vinden.... wie weet waar ik die aflevering kan vinden?
t was zoo spannend!! ik moet weten wat er is gebeurd!![]()
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
vquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb aflevering 2 gedownload, ik ga hem morgen kijken![]()
Ik ben nooit thuis als Lost hier wordt uitgezonden![]()
baggerkwaliteitquote:
*snel zapt van Net5 naar een andere zender*quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef Fling het volgende:
Snappen die hufters bij Net5 nou nog niet dat je niet de hele promo vol spoilers moet stoppen
Ik keek al expres niet maar gelukkig was de voice-over zo aardig om hardop te vertellen wat er precies ging gebeuren![]()
![]()
volgens mij is het gewoon die chinees.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:43 schreef Fling het volgende:
Hoe moeten ze in vredesnaam overleven op dat wrak wat overgebleven is van het vlot? En dan heb ik het nog niet eens over dat ding wat er nu omheen aan het zwemmen is!
die is zijn wapen kwijt volgens mij...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
Zou Saywer em afschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |