Zelfs heel lelijke meisjes kunnen een man scoren. Misschien is hij dronken of evenredig lelijk, maar het gebeurt.quote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef electricity het volgende:
misschien heel lelijke meisjes, maar ik denk dat ze in verhouding met jongens in tientallen malen kleinere getale aanwezig zullen zijn.
klopt. maar dan moeten ze het wel aandurven. en dat wil misschien nog wel eens het probleem zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zelfs heel lelijke meisjes kunnen een man scoren. Misschien is hij dronken of evenredig lelijk, maar het gebeurt.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Vrouwelijke maagden worden vaak geofferd. Vandaar dat er zo weinig overblijven.
quote:Op zondag 11 december 2005 18:59 schreef melismay het volgende:
Nou ik ben 22 hoor, en ook nog maagd, zie het in de korte nabije tijd ook niet gebeuren dat dat gaat veranderen, dus dan zal ik wel afstotelijk zijn ofzo
Misschien moet je eens een natuurdocumentaire op Animal Planet kijken. Daar wordt dit onderwerp ook vaak besproken en vrij uitgebreid toegelicht. Bij mensen werkt het net zo als bij dieren, al ontkennen we dat maar al te graag.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zie heel veel topics voorbijkomen op fok.
Waarin jongens het hebben over 'nog maagd zijn' met hun 25, 26, 27+ leeftijd.
Meisjes/vrouwen daarentegen zie ik nooit zulks topics openen.
Of het er überhaupt over hebben irl.
Vanzelfsprekend denken de meesten dat meisjes 'het maar makkelijker' hebben (makkelijker aan
sex komen ed. ) Ongeacht uiterlijk etc. En vaak nog jonger dan jongens ook.
Maar ms. was dit wel een foute manier van denken van mij (en velen met mij)
En zijn er bij wijze van, evenzoveel meisjes
als jongens die moeite hebben met aan sex-conact komen enzo.
Alleen praten ze er niet zo openlijkover? Kan toch?
Als een meisje in staat is om een topic te openen op fok is ze ook in staat om online snel iemand te vinden om haar te ontmaagden, als ze daarnaar op zoek is.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Zijn vrouwen praktischer?quote:Op zondag 11 december 2005 19:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als een meisje in staat is om een topic te openen op fok is ze ook in staat om online snel iemand te vinden om haar te ontmaagden, als ze daarnaar op zoek is.
Simple as that.
Waar vind je zulke cijfers dan?quote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Serieus reageren wordt op prijs gesteld.
Ik ken persoonlijk trouwens ook geen mannelijke maagden van boven de 24.
Zijn er geen cijfers over de verhoudingen m/v in 20+ singles te vinden?
Ik denk dat vrouwen het eerder wijten aan het feit dat ze nog niemand tegen gekomen zijn die aan hun eisen voldoet, en dat mannen eerder het idee hebben dat het aan hunzelf ligt. Wat het verschil in frustratie verklaard.quote:Op zondag 11 december 2005 19:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
Of het er überhaupt over hebben irl.
Vanzelfsprekend denken de meesten dat meisjes 'het maar makkelijker' hebben (makkelijker aan
sex komen ed. ) Ongeacht uiterlijk etc. En vaak nog jonger dan jongens ook.
Maar ms. was dit wel een foute manier van denken van mij (en velen met mij)
En zijn er bij wijze van, evenzoveel meisjes
als jongens die moeite hebben met aan sex-conact komen enzo.
Alleen praten ze er niet zo openlijkover? Kan toch?
Mmm..quote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen het eerder wijten aan het feit dat ze nog niemand tegen gekomen zijn die aan hun eisen voldoet, en dat mannen eerder het idee hebben dat het aan hunzelf ligt. Wat het verschil in frustratie verklaard.
Mannen zijn minderkieskeurig.quote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Zijn vrouwen praktischer?
Bedoel je dat?
Voor zo ver je weet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Copycat het volgende:
Ik ken persoonlijk trouwens ook geen mannelijke maagden van boven de 24.
Groeit het vliesje dan weer aan na verloop van tijd?quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb al zo lang geen sex meer gehad dat ik volgens mij weer maagd ben...telt dat ook?
Nee daar heeft ze zélf wel voor gezorgdquote:
Nee!quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb al zo lang geen sex meer gehad dat ik volgens mij weer maagd ben...telt dat ook?
Da's waar.quote:
Misschien, maar het is niet iets waar je mee te koop loopt, noch is het aan de buitenkant af te lezen. Ik denk dan ook dat je je wel eens kan vergissen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar van de mensen die ik echt kén, weet ik dat toch wel zeker.
Vandaar dat ik het ook puur heb over mensen die ik écht ken. Van mensen die ik een beetje ken, zou ik er inderdaad best wel automatisch van uit gaanquote:Op zondag 11 december 2005 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien, maar het is niet iets waar je mee te koop loopt, noch is het aan de buitenkant af te lezen. Ik denk dan ook dat je je wel eens kan vergissen.
Mijn vraag is dan ook eigenlijk:quote:Op zondag 11 december 2005 20:58 schreef nozem het volgende:
Ik heb eens een aardig en goed uitziend meisje gekend van 25 dat maagd was. Bij haar was het denk ik vooral verlegenheid en het feit dat ze simpelweg weinig leuke mannen ontmoette.
Ik ben verder nog geen vrouwelijke maagden van die leeftijd tegengekomen nee. Overigens vraag ik niet aan elke vrouw van 25 die ik tegenkom of ze nog maagd is. Mijn gevoel zegt dat er veel meer mannelijke maagden van 25 zijn dan vrouwelijke, of ze lopen er meer mee te koop op internet, dat kan ook.quote:Op zondag 11 december 2005 21:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan ook eigenlijk:
Is wie jij tegenkwam een 'rare find' ?
Of komt het wel meer voor (vrouwen 24+ en nog maagd) en valt het alleen niet zo op?
Of het zit ze meer dwars, en daarom hoor je ze meer.quote:Op zondag 11 december 2005 21:11 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben verder nog geen vrouwelijke maagden van die leeftijd tegengekomen nee. Overigens vraag ik niet aan elke vrouw van 25 die ik tegenkom of ze nog maagd is. Mijn gevoel zegt dat er veel meer mannelijke maagden van 25 zijn dan vrouwelijke, of ze lopen er meer mee te koop op internet, dat kan ook.![]()
Ik denk dat mannen zich over het algemeen eerder 'mislukt' voelen als ze op een bepaalde leeftijd nog maagd zijn omdat neuken een bepaald gevoel van mannelijkheid oplevert.quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het zit ze meer dwars, en daarom hoor je ze meer.
Geen idee, want ik ben zo'n 23+ maagd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen zich over het algemeen eerder 'mislukt' voelen als ze op een bepaalde leeftijd nog maagd zijn omdat neuken een bepaald gevoel van mannelijkheid oplevert.
Ik vraag me af of vrouwen dat ook hebben? Levert neuken bij jullie een gevoel van 'vrouwelijkheid' op?![]()
Serieus? Dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, want ik ben zo'n 23+ maagd.
hum, nee, zo voel ik het niet aan, nee ...quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef nozem het volgende:
Ik vraag me af of vrouwen dat ook hebben? Levert neuken bij jullie een gevoel van 'vrouwelijkheid' op?![]()
Serieus. Welke factoren kijk je naar om te bepalen of je het achter iemand zoekt of niet?quote:Op zondag 11 december 2005 21:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Serieus? Dat had ik niet achter je gezocht.
alicey toch, oude vrouwelijke maagden moeten moddervet zijn, hebben vet haar, wratten, een hakeneus,zijn oerdom en hebben rotte bruine tandenquote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
Serieus. Welke factoren kijk je naar om te bepalen of je het achter iemand zoekt of niet?
Natuurlijk bestaat. Er is zelfs een klein percentage (mannen en vrouwen) dat gewoon heel hun leven maagd blijft. Vroeger kwam dat trouwens veel vaker voor dan nu denk ik. In besloten dorpsgemeenschappen had je de boot gewoon gemist als je op je 25e nog geen vaste partner had gevonden. Twee broers van mijn opa zijn nooit getrouwd geweest, in het agrarische en zwaar Katholieke Brabant van de jaren '30/'40 betekende dat tevens dat er ook niet geneukt werd.quote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef Aventura het volgende:
Mijn beste vriendin was pas met 24 jaar maagd af. Het bestaat dus wel.
Ja, daar zat ik ook over na te denken nadat ik die post had geplaatst. Wat brengt mij er eigenlijk toe om een dergelijke gedachte te hebben.. Niks eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Serieus. Welke factoren kijk je naar om te bepalen of je het achter iemand zoekt of niet?
volgens mij komt het in deze individualistische maatschapij waar velen in een isolement wonen, ook nog vaak voor hoor ...quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef nozem het volgende:
Natuurlijk bestaat. Er is zelfs een klein percentage (mannen en vrouwen) dat gewoon heel hun leven maagd blijft. Vroeger kwam dat trouwens veel vaker voor dan nu denk ik. In besloten dorpsgemeenschappen had je de boot gewoon gemist als je op je 25e nog geen vaste partner had gevonden. Twee broers van mijn opa zijn nooit getrouwd geweest, in het agrarische en zwaar Katholieke Brabant van de jaren '30/'40 betekende dat tevens dat er ook niet geneukt werd.
Precies.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef maaike78 het volgende:
[..]
alicey toch, oude vrouwelijke maagden moeten moddervet zijn, hebben vet haar, wratten, een hakeneus,zijn oerdom en hebben rotte bruine tanden![]()
Maar vroeger werd er daarentegen ook vaak getrouwd omdat het verwacht werd etc. Een soort van uithuwelijken via een omweg.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat. Er is zelfs een klein percentage (mannen en vrouwen) dat gewoon heel hun leven maagd blijft. Vroeger kwam dat trouwens veel vaker voor dan nu denk ik. In besloten dorpsgemeenschappen had je de boot gewoon gemist als je op je 25e nog geen vaste partner had gevonden. Twee broers van mijn opa zijn nooit getrouwd geweest, in het agrarische en zwaar Katholieke Brabant van de jaren '30/'40 betekende dat tevens dat er ook niet geneukt werd.
In deze tijden zijn door een toenemende mobiliteit en de aanwezigheid van bijvoorbeeld internet de mogelijkheden om een partner te ontmoeten, desnoods aan de andere kant van de wereld, enorm toegenomen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef maaike78 het volgende:
[..]
volgens mij komt het in deze individualistische maatschapij waar velen in een isolement wonen, ook nog vaak voor hoor ...
in deze tijden kan je je misschien wel makkelijker een hoer bestellen
Het is denk ik inderdaad een automatisme om dat te denken.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook over na te denken nadat ik die post had geplaatst. Wat brengt mij er eigenlijk toe om een dergelijke gedachte te hebben.. Niks eigenlijk.![]()
Waarschijnlijk verwacht je toch automatisch bij vrouwen van jouw leeftijd dat ze al wel eens seks hebben gehad.
Uit dat rijtje ben ik alleen oerdom, dus dan is nog wel te begrijpen dat het niet opvalt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef maaike78 het volgende:
[..]
alicey toch, oude vrouwelijke maagden moeten moddervet zijn, hebben vet haar, wratten, een hakeneus,zijn oerdom en hebben rotte bruine tanden![]()
Dat vind ik ook een goede vraag.. In sommige culturen is het een pluspunt, maar hoe dat in de Westeuropese cultuur ligt ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
by the way, vinden mannen het eigenlijk storend moesten ze vallen op een, laat ons zeggen, 27+ jarige vrouwelijke maagd ...
ik was 27+ en mijn vriend maakte er echt geen punt van ... en ik leer snel bij![]()
Klopt. Tegenwoordig zijn het ook veel vaker mensen van gelijke schoonheid die iets met elkaar beginnen en uiteindelijk met elkaar in het huwelijk treden. Wanneer je trouwfoto's uit de jaren '30 bekijkt is er geen peil op te trekken. Iele en lelijke mannetjes met bloedmooie vrouwen, dikke gebochelde gnomen met behoorlijk goeduitziende kerels. Volgens mij moest je snel kiezen en als je te lang wachtte moest je het met de mindere goden uit het dorp doen, maar trouwen zou je.quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar vroeger werd er daarentegen ook vaak getrouwd omdat het verwacht werd etc. Een soort van uithuwelijken via een omweg.
Ik zou niet weten waarom. Als het een leuk meisje is en eentje waar ik "het wel op zou kunnen"..quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
by the way, vinden mannen het eigenlijk storend moesten ze vallen op een, laat ons zeggen, 27+ jarige vrouwelijke maagd ...
Seks zit bij de mens ingebakken, na een paar keer oefenen kan iedereen het. Het is maar net hoeveel moeite je er voor doet om er iets van te maken in bed, maar de basisbeweging heb je na een kwartier al door.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
ik was 27+ en mijn vriend maakte er echt geen punt van ... en ik leer snel bij![]()
voor een man misschien ... na een kwartier vond ik nog niet dat ik de perfectie bereikt hadquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef nozem het volgende:
Seks zit bij de mens ingebakken, na een paar keer oefenen kan iedereen het. Het is maar net hoeveel moeite je er voor doet om er iets van te maken in bed, maar de basisbeweging heb je na een kwartier al door.
Er zit ook nog wel wat tussen 'basisbeweging' en 'perfectie' denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef maaike78 het volgende:
[..]
voor een man misschien ... na een kwartier vond ik nog niet dat ik de perfectie bereikt had![]()
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zit ook nog wel wat tussen 'basisbeweging' en 'perfectie' denk ik.
Dat is maar een van de factoren die een rol speelt/kan spelen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Het ligt er maar net aan hoe vrij je bent.
Sommige willen er niets van hebben en 'bevriezen' dan ook bij een tedere aanraking
Een vrouw die van Drs. P houdt en me 's ochtends verse jus d'orange en croissantjes voert.quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef nozem het volgende:
Perfectie is ook maar saai, dat betekent dat het alleen maar slechter kan...
Een perfecte minnaar, brrrr.
Wat is dat eigenlijk?
Da's waar. Maar alleen maar de basics is helemaal dodelijkquote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef nozem het volgende:
Perfectie is ook maar saai, dat betekent dat het alleen maar slechter kan...
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
En dan mag de seks van jou best om te janken zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een vrouw die van Drs. P houdt en me 's ochtends verse jus d'orange en croissantjes voert..
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef nozem het volgende:
[..]
En dan mag de seks van jou best om te janken zijn?![]()
voel ik hier enige ironiequote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft..
Klopboor erbij en breek dat maagdenvliesquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
[..]
hoe oud was je dan, als ik nieuwsgierig mag zijnquote:Op zondag 11 december 2005 21:50 schreef thaleia het volgende:
Strikt genomen ben ik tot op vrij late leeftijd maagd geweest omdat ik last heb gehad van vaginisme. Nou gingen wij daar creatief mee om en ik zie de eerste keer anaal dan ook min of meer als mijn ontmaagding. Maar als je echt van de gebruikelijke definitie uitgaat was ik er ook laat bij.
En dat komt meer voor dan je denkt. Dan hebben vrouwen wel een jarenlange relatie, of meerdere korte relaties gehad, en dan ga je er automatisch vanuit dat ze dus ook wel seks hebben gehad. Maar vaak is dat dan niet verder gegaan dan een beetje friemelen. Want juist veel van de vrouwen die vaginistisch zijn zien seks als iets vies en zullen dus niet op andere manieren gaan experimenteren. En dan kan het wel effe duren voordat jij en je hubbie zover zijn dat het wel lukt. En dat gaat je hubbie niet aan de grote klok hangen, dus iedereen denkt dat jullie wel regelmatig van bil gaan.
Dat is de categorie 'vrouwen met relatie' van wie je het niet verwacht. Daarnaast zijn er natuurlijk ook vrouwen die gewoon pas op latere leeftijd iemand tegenkomen bij wie ze er trek in hebben om ermee naar bed te gaan. Ik ken er in ieder geval eentje van wie ik sterke vermoedens heb dat ze nog maagd is, en die is 26 of zoiets.
Die vrouwelijke onzekerheid ook altijd weer.quote:
Zijn er veel vrouwen, met een voorliefde voor Drs. P?quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.,
.
Nee (behalve thaleia, maar dat wil maar niks worden tussen ons). Dus dat moeten ze dan compenseren met hun geweldige seksleven.quote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Zijn er veel vrouwen, met een voorliefde voor Drs. P?
Misschien moet je ASquare eens proberen. Als je geen oud Chinees mannetje bent, maak je misschien wel een kans.quote:Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee (behalve thaleia, maar dat wil maar niks worden tussen ons). Dus dat moeten ze dan compenseren met hun geweldige seksleven.
Drs. P. ???quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.,
.
Nee, dat is Master P.quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Drs. P. ???![]()
![]()
Is dat een Rapper ofzo?
kwam die niet vaak op theboombap.nl ???
Drs. P als in "dr P-Nuttbutta" toch?
In wat voor gristelijk dorp woon jij dan?quote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
In mijn omgeving ken ik eigenlijk geen enkel meisje beneden de 22 dat nog nooit sex heeft gehad.
(zelf geschreven zin 10x leest)quote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In wat voor gristelijk dorp woon jij dan?.
Zo lijkt het net of je bedoelt dat alle 6-jarigen die je kent ook al gebatst hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
*a-chld het zelf ook niet meer snapt en onzeker is offie wel goed heeft neergekalkt wat ie nou
eigenlijk bedoelt
Nee nee nee!quote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of je bedoelt dat alle 6-jarigen die je kent ook al gebatst hebben.
23 jaarquote:Op maandag 12 december 2005 10:13 schreef het.ismij het volgende:
en hoe oud??
Ze is nog lekker ook jaquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
owkeej,..
![]()
![]()
![]()
half fok aanbid je op dit moment
mits ze ook nog lekker is natuurlijk,..
Was der msn dan??![]()
Klinkt wel heel logisch,..quote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Thisbe het volgende:
Kijk, als ik nou geen mannen in mijn bed had gehad, dan was ik gewoon maagd geweest![]()
Is dat een open solicitatie voor je vriendin?quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Een heel goede vriendin van mij is 22 en nog maagd. En ze is niet lelijk.
Mits geen familie en lekker zijn en je van plan ben ze te neuken en zij jou.quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik woon er bij 2 in huis, heb ik nu de jackpot gewonnen?
Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderenquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Zou er een gat in de markt (excusez le mot) zijn voor een funcondoom met een ragebol op het einde?quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderen![]()
Tis wel een idee... Vrouwen keken altijd wel raar op als ik weer met zo'n groot ding aankwam zetten...quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou er een gat in de markt (excusez le mot) zijn voor een funcondoom met een ragebol op het einde?
We hebben het hier over een normale ragebol, hoop ik?quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis wel een idee... Vrouwen keken altijd wel raar op als ik weer met zo'n groot ding aankwam zetten...
Au... (?)quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier over een normale ragebol, hoop ik?
Nou ja, het is dat of een ander groot ding van Joey. De ragebol is beter voor mijn gemoedsrustquote:
Ik had t eigenlijk over de stofzuiger... Ragebol is zo ouderwets...quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat of een ander groot ding van Joey. De ragebol is beter voor mijn gemoedsrust.
En in een briljante vlaag van inspiratie gaat Joey hier ontopic door te verklaren waarom sommigen gewoon liever maagd blijvenquote:Op maandag 12 december 2005 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had t eigenlijk over de stofzuiger... Ragebol is zo ouderwets...
Voordeel is dat een stofzuiger ook prima als anti-(post)-conceptie kan fungeren
Nou goed, het is weer eens wat anders, een ragebolontmaagdingquote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat of een ander groot ding van Joey. De ragebol is beter voor mijn gemoedsrust.
GMTAquote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En in een briljante vlaag van inspiratie gaat Joey hier ontopic door te verklaren waarom sommigen gewoon liever maagd blijven.
Idee: Laten we allemaal dat voorbeeld volgenquote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Litpho het volgende:
En in een briljante vlaag van inspiratie gaat Joey hier ontopic...
Sorry, lieve CopyCat.quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idee: Laten we allemaal dat voorbeeld volgen.
Wat een onzin. Ik was tot mijn 19de maagdquote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn dan wel hele lelijke meiden.
Dat is laatquote:Op maandag 12 december 2005 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik was tot mijn 19de maagd![]()
Contactgegevens!quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef manou het volgende:
mijn beste vriendin is 23 jaar echt een hele mooie meid, nog nooit verliefd geweest, dus ook nog maagd heeft geen zin om sex te hebben om het maar te hebben gedaan!
Ze komt gewoon geen leuke jonges tegen..................
Dat moge zo zijn, maar daarmee neemt de kieskeurigheid vaak ook toe. En waarschijnlijk sterker dan het aanbod, ook onder invloed van de massamedia en dergelijke.quote:Op zondag 11 december 2005 21:34 schreef nozem het volgende:
[..]
In deze tijden zijn door een toenemende mobiliteit en de aanwezigheid van bijvoorbeeld internet de mogelijkheden om een partner te ontmoeten, desnoods aan de andere kant van de wereld, enorm toegenomen.
Tja. Ik had gewoon geen zin om me door het eerste de beste hormone-ridden puistenpubertje te laten palen om maar maagd-af te zijn. Ik stond destijds sowieso boven elke vorm van groepsdruk. En nee, ik was geen kneusje. Integendeel.quote:
Dat je daar nog serieus op ingaat. Natuurlijk is 19 niet laat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja. Ik had gewoon geen zin om me door het eerste de beste hormone-ridden puistenpubertje te laten palen om maar maagd-af te zijn. Ik stond destijds sowieso boven elke vorm van groepsdruk. En nee, ik was geen kneusje. Integendeel.
En ik heb er niks aan gemist. Wij vrouwen hebben onze sexuele piek pas rond ons dertigste![]()
En mannen worden meestal betere minnaars naarmate ze ouder worden.
Zeg, psst, hij was sarcastisch.quote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja. Ik had gewoon geen zin om me door het eerste de beste hormone-ridden puistenpubertje te laten palen om maar maagd-af te zijn. Ik stond destijds sowieso boven elke vorm van groepsdruk. En nee, ik was geen kneusje. Integendeel.
En ik heb er niks aan gemist. Wij vrouwen hebben onze sexuele piek pas rond ons dertigste![]()
En mannen worden meestal betere minnaars naarmate ze ouder worden.
Hm ja ik hapte.quote:Op maandag 12 december 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat je daar nog serieus op ingaat. Natuurlijk is 19 niet laat.
Troost je, ik was inderdaad sarcastischquote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ja ik hapte.
Ach, je wordt voor ouderwetste zuurpruim uitgemaakt hier op Fok als je beweert dat je 13 belachelijk jong vindt om al sex te hebben. Blijkbaar ben je in de ogen van de huidige pubers als je met 19 begint er extreem laat bij.
Ben echt heel blij dat het bij mij zo gegaan is zoals het is gegaan. Heerlijk toch om als puber een paar jaartjes te smachten en niet verder gaan dan zoenen (en ja, afentoe zelfs wel tóngzoenen!).
Vroegah, toen je nog een 'slet' was als je op een klassen-avond met 2 jongens had gezoend!
Zit zelf dus inderdaad met dat probleem. Men vind dan dat je serieus laat bent. En gelijk hebben ze, nou ja, met 23 dan iigquote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ja ik hapte.
Ach, je wordt voor ouderwetste zuurpruim uitgemaakt hier op Fok als je beweert dat je 13 belachelijk jong vindt om al sex te hebben. Blijkbaar ben je in de ogen van de huidige pubers als je met 19 begint er extreem laat bij.
Zullen er heus wel zijn, mij maakt het niet uit of zij nog maagd zou zijn als ik weer es iemand echt leuk ben vinden . . .quote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
En dan bedoel ik niet vrouwen met het "sterrenbeeld" maagd.
Vrouwelijke maagden dus, meisjes die nog geen sexueel conact hebben gehad en ouder zijn dan 24.
Bestaan ze überhaupt wel? "Ja maar natuurlijk!" zul je ws. zeggen.
Maar ik bedoel dus meer meisjes in de 23+ die nog geen sex hebben gehad.
Zoiets komt bijna niet voor.
Het is niet zo "gemeengoed" als jongens van 23+ die nog nooit sex hebben gehad.
Of zit ik ernaast?
Is dit een fout denkbeeld?
Dan ben ik het ook weer . . .quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef lucienne2 het volgende:
Ik zou t ook gaaf vinden als een vriend/in dat zei... Zolang ik t zelf maar niet benquote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
ik weet niet of er wel zoiets is al laat zijn met sex.....
Als je nu kijkt naar de jonge jeugd van 13/14 ...die meiden en jongens doen het gewoon omdat ze stoer willen zijn (de meeste) Ik vind het erg gaaf zoals mijn vriendin die zegt tjah het mag dan wel gewoon sex zijn maar de eerste x is altijd wel speciaal en ik wil niet dronken met een of andere lozer in bed duiken.....ik vind het erg gaaf!!
tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35stequote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
ik weet niet of er wel zoiets is al laat zijn met sex.....
Ik heb anders een aantal stelletjes van 12, 13 (?) gezien hier in purmerend.quote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
Als je nu kijkt naar de jonge jeugd van 13/14 ...die meiden en jongens doen het gewoon omdat ze stoer willen zijn (de meeste) Ik vind het erg gaaf zoals mijn vriendin die zegt tjah het mag dan wel gewoon sex zijn maar de eerste x is altijd wel speciaal en ik wil niet dronken met een of andere lozer in bed duiken.....ik vind het erg gaaf!!
Hoezo? Kick je daarop?quote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[...]
quote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn dan wel hele lelijke meiden.
of verlegen dametjes, of dametjes die de juiste nog niet zijn tegengekomen, of dametjes die pas op latere leeftijd zich er klaar voor voelen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef McCarthy het volgende:
@ OP
christelijke dametjes en ontiegelijk leleijke dametjes
Als je het bij pijpen al verpest door te happen kan je het verwachten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze happen wel meer dan gemiddeld, denk ik..
Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moetquote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderen![]()
Ik was ook 19quote:
Goed, wat is volgens jou eigenlijk de reden dat je nog nooit een vriendje en sex hebt gehad? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, lelijk ben je niet, ook geen bloedmooie vrouw, maar goed, wie is dat wel?quote:
vellie funnie misses jonesquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:43 schreef Sessy het volgende:
Kijk eens in het klooster, TS
Of in de moskee.
quote:Ik ken wel een meisje dat vrij mooi, maar heel dik was en ook heel introvert, waarvan ik redelijk zeker ben dat ze pas op d'r 21ste of 22ste is ontmaagd (door een gozer die heel duidelijk nauwelijks douchte). 100% zeker ben ik niet.
Met dit topic wil ik ook eigenlijk zeggen dat er maar bar weinig meisjes zijn.quote:Maar da's het enige waarvan ik weet wat nog een beetje in de buurt komt.
Als we er IN hadden gezeten, dan waren ze geen maagd meer geweest, denk je niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien zitten we er helemaal naast.
Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar no zijn lijkt me niet echt gemeengoed noch een meerderheid. toch?
waarom zo flauw antwoorden?
Dit is denk ik inderdaad het geval en dat maakt het daarom voor de "mannelijke maagden" pijnlijker. Of pijnlijk is niet het goede woord, moeilijker te accepteren omschrijft misschien beter wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat vrouwen die op die leeftijd nog maagd zijn dat vaak bewust zijn, terwijl jongens het vaak zijn om allerlei redenen zoals te onzeker zijn om een dame aan te spreken e.d....
Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Zelfde als met vrijgezel zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat vrouwen die op die leeftijd nog maagd zijn dat vaak bewust zijn, terwijl jongens het vaak zijn om allerlei redenen zoals te onzeker zijn om een dame aan te spreken e.d....
Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Ik bespeur een foutje in deze redenering. Ik heb geen mannen in mijn bed gehad; toch ben ik geen maagd meer. Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Thisbe het volgende:
Vrouwen begeven zich minder op Fora zoals Fok. Maar ik denk dat er genoeg vrouwelijke maagden zijn van ruim twintig![]()
Kijk, als ik nou geen mannen in mijn bed had gehad, dan was ik gewoon maagd geweest![]()
Geen goede vergelijking. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die ongewenst vrijgezel zijn, zeker als ze in de dertig zijn en ze graag kinderen willen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zelfde als met vrijgezel zijn eigenlijk.
Wie offert zich op? Voor volk en vaderland uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Tarak het volgende:
[..]
Geen goede vergelijking. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die ongewenst vrijgezel zijn, zeker als ze in de dertig zijn en ze graag kinderen willen.
Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik bespeur een foutje in deze redenering. Ik heb geen mannen in mijn bed gehad; toch ben ik geen maagd meer. Hoe kan dat nou?
Het is dan wel geen onbevlekte ontvangenis, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....![]()
Als je er geen problemen mee hebt dat het kind de vader niet kent : IVF, kan je toch nog best maagd blijven? tenminste dat je nog nooit "het" hebt gedaan. Kind is wel van jezelf hoor, jouw genen, ja en ook wat van een onbekende. maargoed dat is vast een hele andere discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef maaike78 het volgende:
[..]
tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35ste![]()
Nee, ze was echt bloedmooi, alleen heel dik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.
[qote][..]
+ ieuww...
Ik weet niet of je dat zo kunt stellen hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ow, zeg dat dan.quote:nee, ik wil niet persé een maagd ofzo. Daar gaat het allemaal ook niet om.
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel méér mannelijke maagden zijn dan vrouwelijke
boven de 23-24..
Althans, ik *denk* dan dat er meer mannelijk maagden zijn, dan vrouwelijke..
Vrouwelijke maagden boven de 23-24 jaar, daar is meestal ook wat mee.
Of ze nou schuw/frigide zijn, of heel introvert. Maar dat is ook maar de minderheid denk ik zo
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
Dan zal je t nog zwaar krijgen naarmate je ouder wordt... Op een gegeven moment is er altijd wel een voorganger. Ik heb mn vriendin het liefst met ervaring. Sexueel en relationeel...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moet
Hahahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...![]()
Of jullie neuken dezelfde kerelquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
HahahahaHoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is?
ALLE mannen zijn hetzelfde!
![]()
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven![]()
Ik neuk nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of jullie neuken dezelfde kerel![]()
Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarnaquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
HahahahaHoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is?
ALLE mannen zijn hetzelfde!
![]()
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven![]()
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarna, terwijl mevrouw fijn gaat winkelen (want ik kan op het kerstdiner natuurlijk niet zonder iets nieuws verschijnen).
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld worden![]()
Jaquote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?![]()
![]()
oke dan had ik het toch verkeerd begrepen,.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?![]()
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]Al hoef ik niet ongesteld te zijn voor zo'n humeur op zijn tijd.
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..
Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.quote:Heerlijk rustig,..
kanze ze naar de tv kijken ofzo,.. k ben dan in me eigen wereld zonder gezeur,..
HULDE!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
24, vrouw en maagd...
Ik kom hier gewoon zelden leuke mannen tegen, en om nou maar met iemand
het bed in te duiken om van het maagdzijn af te zijn, nee dankje.![]()
Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
maarja, mijn tijd komt vast nog wel, daar ga ik dan maar van uit.![]()
inderdaad,..quote:Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?
[..]
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..quote:Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
inderdaad,..kan je je heerlijk uitleven en schelden tegen je teammaten als ze het verkloten,..
k speel om te winnen,..
[..]
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..![]()
Nee, want dat probleem had ik met m'n exen ook al.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of jullie neuken dezelfde kerel![]()
Als je een foto in je fofo zet is het probleem zo opgelost(Mits foto positief ontvangen wordt natuurlijk.):').quote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Yez het volgende:
[..]
Dankje(Het voelt alleen niet als een prestatie ofzo..
)
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik neuk nietIk ben een rebirth virgin
![]()
Handig voor moslima hamsters.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.![]()
Het neemt alleen een andere draai, het is nog wel on-topic, het gaat over hamsters die maagd zijn en het weer worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
De voortgang mbt. tot de TT is al een tijdje soup.
Het gaat nergens meer over en dit topic wordt een excuus om te gaan slowchatten![]()
slotje
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het neemt alleen een andere draai, het is nog wel on-topic, het gaat over hamsters die maagd zijn en het weer worden..
[flauw]quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik woon er bij 2 in huis, heb ik nu de jackpot gewonnen?
Dan moet je de TT eerst laten veranderen naar vrouwelijke menselijke maagden. Vrouwelijke hamsters vallen hier ook onder he. En heb je dan wel iets met maagden, dat je dat vroeg? Dat ontkende je toch ook. En heb je dan ook iets met ALLE maagden, dus ook de uber lelijke? Vrouen die als maagd zijn gestorven. Etc etc.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
![]()
(erg grappig)
Ik heb trouwens niks met hamsters. En aangezien bij mensen het vliesje NIET terrug groeit.
Vinnik het wel offtopic
Je weet anders donders goed waar dit topic om draait. Dat kan uit je reactiesquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet je de TT eerst laten veranderen naar vrouwelijke menselijke maagden. Vrouwelijke hamsters vallen hier ook onder he. En heb je dan wel iets met maagden, dat je dat vroeg? Dat ontkende je toch ook. En heb je dan ook iets met ALLE maagden, dus ook de uber lelijke? Vrouen die als maagd zijn gestorven. Etc etc..
Er werd alleen maag geintepreteert dat het om menselijke vrouwen zou gaan, dat betekend toch niet dat het zo is. Als iedereen met hamsters had gereageerd en iemand begon over menseklijke maagden, had je dan hetzelfde gezegt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Je weet anders donders goed waar dit topic om draait.
Dat kan uit je reaties worden opgemaakt.
En waar het om draait zijn geen Hamsters![]()
...Of hij er graag een wilt offeren aan satan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef maaike78 het volgende:
je hebt nog steeds niet gezegd waarom je dit topic hebt geopend ... waarom boeit dit onderwerp jou, als man zijnde
wens je je een vrouwelijke maagd te versieren ? ben je zelf nog maagd ?
Nee, ik heb geen vrouwelijke maagd-wens (althans niet persé ofzo, boeit me niet)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef maaike78 het volgende:
je hebt nog steeds niet gezegd waarom je dit topic hebt geopend ... waarom boeit dit onderwerp jou, als man zijnde
wens je je een vrouwelijke maagd te versieren ? ben je zelf nog maagd ?
We zitten in R&P en het is idd. gemeengoed dat mensen sexuele relaties aangaan metquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er werd alleen maag geintepreteert dat het om menselijke vrouwen zou gaan, dat betekend toch niet dat het zo is. Als iedereen met hamsters had gereageerd en iemand begon over menseklijke maagden, had je dan hetzelfde gezegt?
Maar ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik ben al wel redelijk tevreden met een paar interessante, mogelijke, oorzaken die
werden genoemd.
slotje.
Zeg, wie heeft er nu een usericon van een gespierd konijn met tijgerprint?quote:
Dus nog geen man heeft met je geneukt? Want je moet niks van zoofielen hebben toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Sessy het volgende:
Whahahha dat is hoe ik mezelf zie. Niet waar ik mee neuken wil. :p
Dat laatste lijkt me iets wat vrij zeker is.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:19 schreef petitlapin het volgende:
volgens mij zijn er evenveel vrouwelijke als mannelijke maagden ...
heeft volgens mij minder met uiterlijk te maken, maar veel met verlegenheid, karakter ...
al zullen aartslelijke gedrochten er misschien ook iets later bij zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
Dat laatste lijkt me iets wat vrij zeker is.
Mannen hebben een grotere drang, dus geheel onlogisch zou het niet zijn..quote:Op donderdag 15 december 2005 09:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
al zullen aartslelijke gedrochten er misschien ook iets later bij zijn![]()
toch is het mijn indruk dat mannen zelfs op een verschrikkelijk lelijk scharminkel hun ding nog wel willen doen ...
Dat weet ik wel zeker... Neukertjes ben ik snel klaar mee.quote:het is voor een man dan ook gemakkelijker een lelijk mens in hun bed te krijgen dan een verlegen of conservatief meisje die nog gelooft in de prins op het witte paard![]()
niet allemaal trouwens hoor,.. zoals ik dus,.. kep mijn waardequote:Op donderdag 15 december 2005 09:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch is het mijn indruk dat mannen zelfs op een verschrikkelijk lelijk scharminkel hun ding nog wel willen kunnen doen ...
Verlegen of conservatief meisje is juist de uitdaging!!quote:het is voor een man dan ook gemakkelijker een lelijk mens in hun bed te krijgen dan een verlegen of conservatief meisje die nog gelooft in de prins op het witte paard![]()
Misschien wel willen, maar kúnnen is een ander verhaal: er moet natuurlijk wel enige begeerte worden opgewekt teneinde tot de daad te kunnen overgaan, anders werkt het zlefs met viagra nietquote:Op donderdag 15 december 2005 09:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch is het mijn indruk dat mannen zelfs op een verschrikkelijk lelijk scharminkel hun ding nog wel willen doen ...
Is dat eigenlijk ook zo? Dit is al een aantal keer gemeld in dit (en andere) topic(s), maar kan dit ook niet cultureel bepaald zijn? Of is het biologische kwestie, zoveel mogelijk zaad kwijt oid.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mannen hebben een grotere drang, dus geheel onlogisch zou het niet zijn..
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:50 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook zo? Dit is al een aantal keer gemeld in dit (en andere) topic(s), maar kan dit ook niet cultureel bepaald zijn? Of is het biologische kwestie, zoveel mogelijk zaad kwijt oid.![]()
Volgens mij is het vooral hormonaal bepaald..quote:Op donderdag 15 december 2005 14:50 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook zo? Dit is al een aantal keer gemeld in dit (en andere) topic(s), maar kan dit ook niet cultureel bepaald zijn? Of is het biologische kwestie, zoveel mogelijk zaad kwijt oid.![]()
Hbe je een bron, ben wel nieuwsgierig hiernaar. En mannen die minder zin hebben in sex, hebben die dna minder mannelijke hormonen?quote:Op donderdag 15 december 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral hormonaal bepaald..
Ik heb geen directe bron. Dat tweede zal vast in veel gevallen zo zijn. Een feit is wel dat het testosteron-gehalte bij verkrachters naar beneden brengen zorgt voor minder recidive.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hbe je een bron, ben wel nieuwsgierig hiernaar. En mannen die minder zin hebben in sex, hebben die dna minder mannelijke hormonen?.
Dat klopt. Lelijke mensen neuken ook, met andere lelijke mensen welteverstaan. Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"quote:Op donderdag 15 december 2005 18:18 schreef maaike78 het volgende:
toch vraag ik me af waarom uiterlijk vermeld wordt als reden ... wetende dat 99% van de lelijke mensen wel degelijk neuken ...
persoonlijk zie ik dan rond mij wel heel veel koppels met grote verschillen in uiterlijk en leeftijd. ik ken een meisje van 27 die pas is getrouwd met een lelijke vent van 55 enzquote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
Dat klopt. Lelijke mensen neuken ook, met andere lelijke mensen welteverstaan. Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"
enz...
ik zie iets totaal anders. Ik zie dat naast goeie wijven de meest trieste kneuzerige droplullen lopen. Niet per se afgrijselijk lelijk maar wel dat je je afvraagt: hoe heb je die gescoord.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"
Dat lukt uiteraard niet, te hoog gegrepen, geen schijn van kans.. en dan beginnen de frustraties.
Als ik om me heen kijk zie ik lelijke mensen bijna altijd met andere lelijke mensen. Mooie mensen zie ik bijna altijd met andere mooie mensen.
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitzietquote:Op donderdag 15 december 2005 18:51 schreef McCarthy het volgende:
heb je een spuughekel aan dat gedwongen socializen, vind je uitgaan maar ruk (in nederland zijn de goeie uitgaansgelegenheden slechts op een hand te tellen) maar zie je er wel goed uit dan kan je als man nog op een houtje bijten
wat een belachelijke reactiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitziet.
ik niet goed uitzienquote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitziet.
Geen persoonlijke vete, zo komt de betreffende user gewoon op mij over. Als een saaie gefrustreerde kneus zonder leven. Ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben, maar dan zou hij niet het soort posts plaatsen wat hij hierboven doet.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef maaike78 het volgende:
[..]
wat een belachelijke reactie![]()
als dit een persoonlijke vete is, vecht het dan ergens elders uit
Ik denk dat dat vaak gebaseerd is op ander zo genaamd oppervlakkige eigenschappen. De mijnheer in kwestie heeft bijvoorbeeld veel centjes te makken.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef maaike78 het volgende:
[..]
persoonlijk zie ik dan rond mij wel heel veel koppels met grote verschillen in uiterlijk en leeftijd. ik ken een meisje van 27 die pas is getrouwd met een lelijke vent van 55 enz
van grote uiterlijke verschillen kijk ik echt niet meer op ...![]()
eigenlijk kijk ik van niets meer op![]()
Daar zit zelfs een mode in heb ik ergens gelezen. Eerst waren vooral rijke mannen populair en nu de meer gevoelige mannen. De eerste catagorie bestaat vaak uit oudere mannen, de tweede is tevinden onder de kunstenaars.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vaak gebaseerd is op ander zo genaamd oppervlakkige eigenschappen. De menijheer in kwestie heeft bijvoorbeeld veel centjes te makken.
Of meisje heeft behoefte aan een pappa.
Ja, stel je voor zegquote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef scrub_nurse het volgende:
gelukkig heb ik t neit met jan en alleman gedaan maar toch...
eindelijk iemand die me overtreftquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
oja en mn leeftijd: 30zie je gewonnen!!
ja klopt, je hebt gelijk maar op de een of andere manier denk ik altijd dat ik t zou moeten vermelden. sommige jongens waar t weleens verder meeging weten t sommige niet. maar ik heb t gevoel dat ik nog zo onervaren ben en dat ie dan wat stoms zal denken. maar goed tot nu toe heb ik er eigenlijk nog geen negatieve reacties over gehad. we heel verbaasde reacties, alsof er dan iets mis is met je. en vooral de reacties als: ja maar hoe kan dat dan? pfffff ja moet ik mezelf nou gaan verdedigen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:27 schreef milagro het volgende:
waarom zou je vertellen dat je nog maagd bent
je vertelt toch ook niet a priori dat je het niet meer bent en hoe lang en hoe vaak al niet meer
gewoon niet over beginnen, komt het ter sprake kun je altijd nog beslissen of je meteen zegt waar het op staat of het handig omzeilt , niet iets waar je je nu al druk om zou moeten maken.
ach, de eerste keer dat ik sex had, zo'n honderd jaar geleden, toen loog ik met een stalen gezicht, dat ik al ruim ervaring had, het tegendeel werd uiteraard al snel bewezenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja klopt, je hebt gelijk maar op de een of andere manier denk ik altijd dat ik t zou moeten vermelden. sommige jongens waar t weleens verder meeging weten t sommige niet. maar ik heb t gevoel dat ik nog zo onervaren ben en dat ie dan wat stoms zal denken. maar goed tot nu toe heb ik er eigenlijk nog geen negatieve reacties over gehad. we heel verbaasde reacties, alsof er dan iets mis is met je. en vooral de reacties als: ja maar hoe kan dat dan? pfffff ja moet ik mezelf nou gaan verdedigen ofzo?
vroeger schaamde ik me ervoor nu niet meer.![]()
inderdaad, het maakte voor mijn vriend echt niets uit ... er wordt gewoon niet meer over gepraat.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef milagro het volgende:
maar ik denk dan weer niet, dat iemand die jou echt leuk vindt, ook maar enige verantwoording van jou verwacht, waarbij je je ongemakkelijk zal gaan voelen.
als jij het luchtig brengt, is het al gauw goed, hoorals het hem ueberhaupt al interesseert.
Ben je ineens een vrouwelijke maagd?quote:
Waar haal je dat opeens vandaan? ik heb dat nog nooit gepost.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben je ineens een vrouwelijke maagd?
Had ik nu je hele reactie maar gequoot.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef WAT het volgende:
[..]
Waar haal je dat opeens vandaan? ik heb dat nog nooit gepost.
klinkt logischquote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Ze zijn er ook wel, maar die zitten allemaal op het Viva forum te klagen over het gebrek aan leuke mannenquote:Op maandag 19 december 2005 18:06 schreef maaike78 het volgende:
toch bizar dat een vrouwelijke maagden-reeks het niet lang trekt, al moeten er zeker zijn![]()
we liggen er blijkbaar niet zo wakker van![]()
*viva.nl intikt en zich op forum inschrijftquote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Pectos het volgende:
[..]
Ze zijn er ook wel, maar die zitten allemaal op het Viva forum te klagen over het gebrek aan leuke mannen![]()
Of de frustratie is niet zo groot.quote:Op maandag 19 december 2005 18:06 schreef maaike78 het volgende:
toch bizar dat een vrouwelijke maagden-reeks het niet lang trekt, al moeten er zeker zijn![]()
we liggen er blijkbaar niet zo wakker van![]()
Mijn (half)zus is 34 en ik weet bijna zeker dat zij nog maagd is. Ik heb er nooit met haar over gesproken, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
oja en mn leeftijd: 30zie je gewonnen!!
hmm, ze hebben geen boys subforum. Een andere had dat wel: allemaal onzekere dames.quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
*viva.nl intikt en zich op forum inschrijft
Dan typ ik toch gewoon 'V' in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hmm, ze hebben geen boys subforum. Een andere had dat wel: allemaal onzekere dames.
En is sex nou echt wat ze allemaal zeggen dat het is?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef wendytje het volgende:
ik was maagd tot 26 jaar
ik ben blij dat ik gewacht heb
dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Mijn (half)zus is 34 en ik weet bijna zeker dat zij nog maagd is. Ik heb er nooit met haar over gesproken, maar dat is een heel ander verhaal.
Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En is sex nou echt wat ze allemaal zeggen dat het is?
Is het echt zo heerlijk dat je er een moord voor zou doen?
.of stinkend jaloers zou worden als je je liefde met een ander ziet gaan?
*acic maagd is (bijna 25)
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachten![]()
Nou ja, een moord ervoor doen is nogal overdreven, maar lekker is het zeer zeker, maar alleen als je het doet als je er ook echt zin in hebt samen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit de volgorde is:quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nee, verkeerd begrepen. Ik ben nog hartstikke maagdquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?
Heb het wel weer verkeerd begrepen ws. (in die andere topics)
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel weten
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weetquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.
Uit mijn vriendenkring weet ik het doordat ze het *stiilletjes* tussendoor welles zeggen 1:1 ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef maaike78 het volgende:
[..]
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weet, ik weet echt niet van mijn omgeving of ze nog maagd zjin of niet, zelfs al hebben ze nog nooit een relatie gehad, dan weet ik het nog niet ...
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:20 schreef maaike78 het volgende:, en velen vielen van hun stoel toen ze hoorden dat ik nog maagd was.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.
al mijn vrienden/studiegenoten/familieleden/collega's wisten het ja, en dat is toch wel een heel pak mensen. Het komt toch altijd wel eens ter sprake of je al relaties hebt gehad, en er wordt altijd wel eens over seks gesproken, en de eerste keer of zo, dus tja ...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.
dat is ook onzin, een vrouwelijke collega van mij heeft 2 kinderen, dus zal toch wel weten wat sex is, maar zal er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. Ze weigert gewoon aan zulke discussies mee te doen, ze vindt dat te privé. Ik heb daar wel begrip voorquote:Op woensdag 21 december 2005 10:55 schreef het.ismij het volgende:
Je kan het bij sommige indd wel merken als het onderwerp sex ter sprake komt,..
Is ook 9 van de 10 keer niet zo moeilijk,..
Diegene zijn dan 9 van de 10 x uiterst stil.
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef maaike78 het volgende:
[..]
dat is ook onzin, een vrouwelijke collega van mij heeft 2 kinderen, dus zal toch wel weten wat sex is, maar zal er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. Ze weigert gewoon aan zulke discussies mee te doen, ze vindt dat te privé. Ik heb daar wel begrip voor![]()
nee, maar als er mij iets gevraagd wordt, zeg je gewoon dat ik er geen ervaring mee hadquote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?
Verder is t iig apart als je op je 28e nog maagd bent. Zegt toch iets over je sociale vermogen denk ik...
Dan ben jij zeker ook nog maagd?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
Verder is t iig apart als je op je 28e nog maagd bent. Zegt toch iets over je sociale vermogen denk ik...
Gaan je holbewonersinstincten al opspelen?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef thabit het volgende:
Ik vind het wel kinky hoor, zoveel vrouwelijke maagden in 1 topic.
sinds wanneer heeft sex iets met je sociale vermogen te maken?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?
laat hem maar doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
sinds wanneer heeft sex iets met je sociale vermogen te maken?
Daarom zeg ik denk ik erachter aan. Je sociale vermogen heeft zeker wel invloed op je sexleven. Iemand die heel spontaan is veel mensen kent zal het op sexueel vlak waarschijnlijk beter doen dan dezelfde persoon met een sociaal onvermogen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef maaike78 het volgende:
[..]
nee, maar als er mij iets gevraagd wordt, zeg je gewoon dat ik er geen ervaring mee had
en tof dat jij door dat ene detail je mening kan vormen over mijn sociale vermogens, je denkt maar wat je wil, ik lig er niet wakker van
![]()
Ik heb net zoals jij gewoon een vaste relatie dus heeft niets met succesvol te maken. En t lijkt me heel logisch dat men kijkt naar het sociale vermogen. Kijk eens naar t mannen maagden topic. Daar gaat t alleen maar daarover...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef maaike78 het volgende:
[..]
laat hem maar doen. Al draagt wel niets bij tot het topic
![]()
In eerste instantie begrijp ik niet wat hij als blijkbaar succesvolle bezette man in dit topic komt doen, en ten tweede zijn 99 % van zijn posts bedoelt om ruzies te starten, je kan zijn posts dus best met de glimlach lezen.
Ik begin al bijna apengeluiden te maken en op m'n borst te kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan je holbewonersinstincten al opspelen?
Hehehehe,quote:
je antwoordt nog steeds niet op de vraag waarom dit topic je zo boeitquote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef JoeyT het volgende:
Daarom zeg ik denk ik erachter aan. Je sociale vermogen heeft zeker wel invloed op je sexleven. Iemand die heel spontaan is veel mensen kent zal het op sexueel vlak waarschijnlijk beter doen dan dezelfde persoon met een sociaal onvermogen.
Bedoel t niet gemeen maar bekijk gewoon een ander aspect dan t voor de hand liggende: Ik ben de ware niet tegen gekomen...
Gaat het dan toch nog iets worden tussen jou en mij?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik begin al bijna apengeluiden te maken en op m'n borst te kloppen.
Misschien kun je anders uitleggen wat je precies met sociaal vermogen bedoelt?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehe,
Nee van de sterke opmerkingen club ben je waarschijnlijk niet lid.
Daarentegen zijn je analyses vaak erg goed
Tsja waarom t me boeit? Singles boeit me ook, sport boeit me ook... Seksualiteit forum boeit me bv totaal niet... Ik kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
je antwoordt nog steeds niet op de vraag waarom dit topic je zo boeit, je bent noch een oudere maagd, noch vrouw.
Ik kwam best voldoende mannen tegen, ben voldoende keren verliefd geweest in mijn leven, maar dat was nooit wederzijds, en de mannen die mij zagen zitten, die bestonden wel degelijk, moest ik niet hebben.
is dit een sociaal onvermogen, ik weet het niet ... als ik met één van die mannen die mij zagen zitten had geslapen, was ik dan wel sociaal vermogend geweest als niet-maagd, ... ik weet het niet![]()
jij ziet er als een homo uit?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik niet goed uitzien
ik krijg zelfs aandacht van mannen, met mijn uiterlijk zit het wel goed.
met al de mannen waar ik verliefd op was, had ik graag het bed mee gedeeld. Er zat niets in de weg. Dus ik zie geen psychologisch aspect. Als ik mijn huidige vriend had tegengekomen toen ik 14 was, was ik toen ontmaagd, zo eenvoudig is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Tsja waarom t me boeit? Singles boeit me ook, sport boeit me ook... Seksualiteit forum boeit me bv totaal niet... Ik kan er ook niets aan doen![]()
Denk dat t me boeit om dat er vaak meer achter zit. Er zit zeker een psychologisch aspect achter...
Met sociaal vermogen bedoel ik de capaciteiten waarover je beschikt om met mensen contact te maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien kun je anders uitleggen wat je precies met sociaal vermogen bedoelt?
Weetje dat vele homos die ik tegenkom (kuch. niet opzoek ofzo) er heel goed uitzien voor een man?quote:
Als er geen diepere gedachte achter zat dan werd dit wel gepost in seksualiteit. Tuurlijk zit er meer achter. Misschien dan wel niet bij jou, maar waarschijnlijk wel bij een hele hoop anderen. En dat jij in het verleden niet een wederzijdse verliefdheid hebt gehad, kan ook een psychologische reden hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef maaike78 het volgende:
[..]
met al de mannen waar ik verliefd op was, had ik graag het bed mee gedeeld. Er zat niets in de weg. Dus ik zie geen psychologisch aspect. Als ik mijn huidige vriend had tegengekomen toen ik 14 was, was ik toen ontmaagd, zo eenvoudig is het![]()
ik maak ook een praatje met iedereen, ben heel sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met sociaal vermogen bedoel ik de capaciteiten waarover je beschikt om met mensen contact te maken.
Stel je hebt Alicey 1 en Alicey 2
Alicey 1: is spontaan, maakt graag een praatje met iedereen en valt op door haar sociale vaardigheden
Alicey 2: Is verlegen, durft niet op mensen af te stappen en kijkt meer de kat uit de boom
Alicey 1 zal waarschijnlijk een groter sociaal leven hebben waardoor haar sexleven ook wordt gestimuleerd.
Het hoeft niet altijd zo te zijn, maar ik denk dat in veel gevallen het sociale vermogen je sexuele leven bepaald.
Een vrouw die op mijn ware ik valt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat het dan toch nog iets worden tussen jou en mij?
Je hebt toch wel een berenvel?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Een vrouw die op mijn ware ik valt..
Zit zeker wat in. Ik ben het er gewoon helemaal mee eens. Hetzelfde geld voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met sociaal vermogen bedoel ik de capaciteiten waarover je beschikt om met mensen contact te maken.
Stel je hebt Alicey 1 en Alicey 2
Alicey 1: is spontaan, maakt graag een praatje met iedereen en valt op door haar sociale vaardigheden
Alicey 2: Is verlegen, durft niet op mensen af te stappen en kijkt meer de kat uit de boom
Alicey 1 zal waarschijnlijk een groter sociaal leven hebben waardoor haar sexleven ook wordt gestimuleerd.
Het hoeft niet altijd zo te zijn, maar ik denk dat in veel gevallen het sociale vermogen je sexuele leven bepaald.
wat een onzin, zeg. Hoe komt het dan dat mijn huidige vriend wel verliefd is op mij ... ik heb daar niets aan gedaan ... ik ben geen gram verandererd, een psychologische reden, my assquote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:
Als er geen diepere gedachte achter zat dan werd dit wel gepost in seksualiteit. Tuurlijk zit er meer achter. Misschien dan wel niet bij jou, maar waarschijnlijk wel bij een hele hoop anderen. En dat jij in het verleden niet een wederzijdse verliefdheid hebt gehad, kan ook een psychologische reden hebben
Als ik bv vorig jaar niet zo adrem was geweest dan had ik nu geen relatie met dit meisje...
Idd iedereen is onzeker, maar t is maar wat je ermee doet. Als jij je eroverheen had gezet dan was je dus waarschijnlijk wel een leuke vent tegengekomen op jongere leeftijd. Dus blijkbaar zit er ook bij jou meer achter...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ik maak ook een praatje met iedereen, ben heel sociaal. Het is wel waar dat als je een man ziet zitten, het iets moeilijker is om er op af te stappen ... maar is iedereen daar niet een beetje bang of onzeker over ?
ik zou het enorm arrogant vinden en getuigen van een misplaatste zelfzekerheid, moest een man naaar mij toestappen en denken dat hij me zo maar zou kunnen veroveren. Redelijk afstotelijk vind ik dat
Nogmaals, als jij in t verleden op die 'leuke' jongens was afgestapt en lekker mee was gaan kletsen dan zou t kunnen dat er meer uit was gekomen. Dus heeft het maagd zijn zeker wel iets te maken met sociale vermogens. T is niet puur lust en uiterlijk lijkt mij...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef maaike78 het volgende:
[..]
wat een onzin, zeg. Hoe komt het dan dat mijn huidige vriend wel verliefd is op mij ... ik heb daar niets aan gedaan ... ik ben geen gram verandererd, een psychologische reden, my ass. En ik ben ook niet van de domste en redelijk adrem.
trouwens vind ik dit topic ook beter in seksualiteit passen, maar ik heb het dan ook niet geopend![]()
Het gaat juist om het idee van de klassieke holbewoner.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ben zo behaard dat m'n eigen vel daar niet van te onderscheiden is.
wie zegt dat, dat ik dan een leuke vent was tegengekomen, die mij had gewild. Ik ben meermaals verliefd geweest, zoals reeds gezegd, dus ik kwam leuke mannen genoeg tegen, maar ze wilden me niet. Ik kwam uit voor mijn verliefdheid trouwens, maar ik kreeg telkens een nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Idd iedereen is onzeker, maar t is maar wat je ermee doet. Als jij je eroverheen had gezet dan was je dus waarschijnlijk wel een leuke vent tegengekomen op jongere leeftijd. Dus blijkbaar zit er ook bij jou meer achter...
En toch denk ik dat iig geen sex dit wel vaak als reden heeft. Nogmaals lees t mannen maagden topic eens door. Grootste probleem dat daar wordt aangekaart is het geen contact kunnen maken met meisjes. Geen normaal gesprek kunnen voeren. Miss dat dit minder geldt voor vrouwen, maar t speelt zeker wel mee...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
JoeyT, misschien zou je kunnen zeggen dat weinig socialiteit leidt tot weinig/geen sex. Andersom kun je echter niet stellen dat weinig/geen sex betekent dat iemand weinig sociaal is..
Volgens jou is het dus puur uiterlijk dan? Als er geen psychologische reden achter zit zeg je dus zelf dat t alleen kwam omdat je te lelijk was... Aan de andere kant zeg je dat je dat niet bent... Waarom kwam t volgens jou dan wel?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef maaike78 het volgende:
[..]
wie zegt dat, dat ik dan een leuke vent was tegengekomen, die mij had gewild. Ik ben meermaals verliefd geweest, zoals reeds gezegd, dus ik kwam leuke mannen genoeg tegen, maar ze wilden me niet. Ik kwam uit voor mijn verliefdheid trouwens, maar ik kreeg telkens een nee.
En de minder leuke mannen die me wel wilden ... ja, sorry, ik ga niet sexen met een man die ik onaantrekkelijk vind.
Wat je nog beter had kunnen doen is helemaal je bek houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het wel beter kunnen nuanceren.
Ik heb zelf het idee dat vrouwelijke maagdheid niet echt te vergelijken is met mannelijke maagdheid.. Mannen zie ik er ook veel meer over klagen dan vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toch denk ik dat iig geen sex dit wel vaak als reden heeft. Nogmaals lees t mannen maagden topic eens door. Grootste probleem dat daar wordt aangekaart is het geen contact kunnen maken met meisjes. Geen normaal gesprek kunnen voeren. Miss dat dit minder geldt voor vrouwen, maar t speelt zeker wel mee...
Ik had het wel beter kunnen nuanceren. Ik bedoel dus ook niet te zeggen dat bv maaike contact gestoord is.
Lijkt me nogal overdreven.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
Geen normaal gesprek kunnen voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |