Het is dan wel geen onbevlekte ontvangenis, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....![]()
Als je er geen problemen mee hebt dat het kind de vader niet kent : IVF, kan je toch nog best maagd blijven? tenminste dat je nog nooit "het" hebt gedaan. Kind is wel van jezelf hoor, jouw genen, ja en ook wat van een onbekende. maargoed dat is vast een hele andere discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef maaike78 het volgende:
[..]
tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35ste![]()
Nee, ze was echt bloedmooi, alleen heel dik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.
[qote][..]
+ ieuww...
Ik weet niet of je dat zo kunt stellen hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Ow, zeg dat dan.quote:nee, ik wil niet persé een maagd ofzo. Daar gaat het allemaal ook niet om.
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel méér mannelijke maagden zijn dan vrouwelijke
boven de 23-24..
Althans, ik *denk* dan dat er meer mannelijk maagden zijn, dan vrouwelijke..
Vrouwelijke maagden boven de 23-24 jaar, daar is meestal ook wat mee.
Of ze nou schuw/frigide zijn, of heel introvert. Maar dat is ook maar de minderheid denk ik zo
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
Dan zal je t nog zwaar krijgen naarmate je ouder wordt... Op een gegeven moment is er altijd wel een voorganger. Ik heb mn vriendin het liefst met ervaring. Sexueel en relationeel...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moet
Hahahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...![]()
Of jullie neuken dezelfde kerelquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
HahahahaHoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is?
ALLE mannen zijn hetzelfde!
![]()
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven![]()
Ik neuk nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of jullie neuken dezelfde kerel![]()
Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarnaquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
HahahahaHoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is?
ALLE mannen zijn hetzelfde!
![]()
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven![]()
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarna, terwijl mevrouw fijn gaat winkelen (want ik kan op het kerstdiner natuurlijk niet zonder iets nieuws verschijnen).
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld worden![]()
Jaquote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?![]()
![]()
oke dan had ik het toch verkeerd begrepen,.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?![]()
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]Al hoef ik niet ongesteld te zijn voor zo'n humeur op zijn tijd.
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..
Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.quote:Heerlijk rustig,..
kanze ze naar de tv kijken ofzo,.. k ben dan in me eigen wereld zonder gezeur,..
HULDE!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
24, vrouw en maagd...
Ik kom hier gewoon zelden leuke mannen tegen, en om nou maar met iemand
het bed in te duiken om van het maagdzijn af te zijn, nee dankje.![]()
Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
maarja, mijn tijd komt vast nog wel, daar ga ik dan maar van uit.![]()
inderdaad,..quote:Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?
[..]
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..quote:Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
inderdaad,..kan je je heerlijk uitleven en schelden tegen je teammaten als ze het verkloten,..
k speel om te winnen,..
[..]
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..![]()
Nee, want dat probleem had ik met m'n exen ook al.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of jullie neuken dezelfde kerel![]()
Als je een foto in je fofo zet is het probleem zo opgelost(Mits foto positief ontvangen wordt natuurlijk.):').quote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Yez het volgende:
[..]
Dankje(Het voelt alleen niet als een prestatie ofzo..
)
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik neuk nietIk ben een rebirth virgin
![]()
Handig voor moslima hamsters.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.![]()
Het neemt alleen een andere draai, het is nog wel on-topic, het gaat over hamsters die maagd zijn en het weer worden.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
De voortgang mbt. tot de TT is al een tijdje soup.
Het gaat nergens meer over en dit topic wordt een excuus om te gaan slowchatten![]()
slotje
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het neemt alleen een andere draai, het is nog wel on-topic, het gaat over hamsters die maagd zijn en het weer worden..
[flauw]quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik woon er bij 2 in huis, heb ik nu de jackpot gewonnen?
Dan moet je de TT eerst laten veranderen naar vrouwelijke menselijke maagden. Vrouwelijke hamsters vallen hier ook onder he. En heb je dan wel iets met maagden, dat je dat vroeg? Dat ontkende je toch ook. En heb je dan ook iets met ALLE maagden, dus ook de uber lelijke? Vrouen die als maagd zijn gestorven. Etc etc.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
![]()
(erg grappig)
Ik heb trouwens niks met hamsters. En aangezien bij mensen het vliesje NIET terrug groeit.
Vinnik het wel offtopic
Je weet anders donders goed waar dit topic om draait. Dat kan uit je reactiesquote:Op woensdag 14 december 2005 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet je de TT eerst laten veranderen naar vrouwelijke menselijke maagden. Vrouwelijke hamsters vallen hier ook onder he. En heb je dan wel iets met maagden, dat je dat vroeg? Dat ontkende je toch ook. En heb je dan ook iets met ALLE maagden, dus ook de uber lelijke? Vrouen die als maagd zijn gestorven. Etc etc..
Er werd alleen maag geintepreteert dat het om menselijke vrouwen zou gaan, dat betekend toch niet dat het zo is. Als iedereen met hamsters had gereageerd en iemand begon over menseklijke maagden, had je dan hetzelfde gezegt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Je weet anders donders goed waar dit topic om draait.
Dat kan uit je reaties worden opgemaakt.
En waar het om draait zijn geen Hamsters![]()
...Of hij er graag een wilt offeren aan satan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef maaike78 het volgende:
je hebt nog steeds niet gezegd waarom je dit topic hebt geopend ... waarom boeit dit onderwerp jou, als man zijnde
wens je je een vrouwelijke maagd te versieren ? ben je zelf nog maagd ?
Nee, ik heb geen vrouwelijke maagd-wens (althans niet persé ofzo, boeit me niet)quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef maaike78 het volgende:
je hebt nog steeds niet gezegd waarom je dit topic hebt geopend ... waarom boeit dit onderwerp jou, als man zijnde
wens je je een vrouwelijke maagd te versieren ? ben je zelf nog maagd ?
We zitten in R&P en het is idd. gemeengoed dat mensen sexuele relaties aangaan metquote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er werd alleen maag geintepreteert dat het om menselijke vrouwen zou gaan, dat betekend toch niet dat het zo is. Als iedereen met hamsters had gereageerd en iemand begon over menseklijke maagden, had je dan hetzelfde gezegt?
Maar ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik ben al wel redelijk tevreden met een paar interessante, mogelijke, oorzaken die
werden genoemd.
slotje.
Zeg, wie heeft er nu een usericon van een gespierd konijn met tijgerprint?quote:
Dus nog geen man heeft met je geneukt? Want je moet niks van zoofielen hebben toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:26 schreef Sessy het volgende:
Whahahha dat is hoe ik mezelf zie. Niet waar ik mee neuken wil. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |