abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33108784
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:18 schreef maaike78 het volgende:
toch vraag ik me af waarom uiterlijk vermeld wordt als reden ... wetende dat 99% van de lelijke mensen wel degelijk neuken ...
Dat klopt. Lelijke mensen neuken ook, met andere lelijke mensen welteverstaan. Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"

Dat lukt uiteraard niet, te hoog gegrepen, geen schijn van kans.. en dan beginnen de frustraties.
Als ik om me heen kijk zie ik lelijke mensen bijna altijd met andere lelijke mensen. Mooie mensen zie ik bijna altijd met andere mooie mensen.

Bij veel mannelijke en vrouwelijke maagden die graag een keer van bil willen ligt het probleem misschien wel voor een groot gedeelte aan het feit dat ze hun pijlen steeds maar blijven richten op mensen die veel mooier/knapper zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33108944
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef nozem het volgende:

Dat klopt. Lelijke mensen neuken ook, met andere lelijke mensen welteverstaan. Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"

enz...
persoonlijk zie ik dan rond mij wel heel veel koppels met grote verschillen in uiterlijk en leeftijd. ik ken een meisje van 27 die pas is getrouwd met een lelijke vent van 55 enz

van grote uiterlijke verschillen kijk ik echt niet meer op ...

eigenlijk kijk ik van niets meer op
  donderdag 15 december 2005 @ 18:51:34 #218
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33109211
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"

Dat lukt uiteraard niet, te hoog gegrepen, geen schijn van kans.. en dan beginnen de frustraties.
Als ik om me heen kijk zie ik lelijke mensen bijna altijd met andere lelijke mensen. Mooie mensen zie ik bijna altijd met andere mooie mensen.
ik zie iets totaal anders. Ik zie dat naast goeie wijven de meest trieste kneuzerige droplullen lopen. Niet per se afgrijselijk lelijk maar wel dat je je afvraagt: hoe heb je die gescoord.

Ik denk wel dat ik het weet: het heeft met je sociale leven te maken. Heb je een leuke babel, veel vrienden, kom je in de juiste kroegen: dan scoor je. Uiterlijk onbelangrijk.

heb je een spuughekel aan dat gedwongen socializen, vind je uitgaan maar ruk (in nederland zijn de goeie uitgaansgelegenheden slechts op een hand te tellen) maar zie je er wel goed uit dan kan je als man nog op een houtje bijten

kut-wereld
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33109310
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:51 schreef McCarthy het volgende:

heb je een spuughekel aan dat gedwongen socializen, vind je uitgaan maar ruk (in nederland zijn de goeie uitgaansgelegenheden slechts op een hand te tellen) maar zie je er wel goed uit dan kan je als man nog op een houtje bijten
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitziet .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33109338
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitziet .
wat een belachelijke reactie

als dit een persoonlijke vete is, vecht het dan ergens elders uit
  donderdag 15 december 2005 @ 18:58:58 #221
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33109403
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik niet goed uitzien
ik krijg zelfs aandacht van mannen, met mijn uiterlijk zit het wel goed.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33109408
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef maaike78 het volgende:

[..]

wat een belachelijke reactie

als dit een persoonlijke vete is, vecht het dan ergens elders uit
Geen persoonlijke vete, zo komt de betreffende user gewoon op mij over. Als een saaie gefrustreerde kneus zonder leven. Ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben, maar dan zou hij niet het soort posts plaatsen wat hij hierboven doet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33109829
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef maaike78 het volgende:

[..]

persoonlijk zie ik dan rond mij wel heel veel koppels met grote verschillen in uiterlijk en leeftijd. ik ken een meisje van 27 die pas is getrouwd met een lelijke vent van 55 enz

van grote uiterlijke verschillen kijk ik echt niet meer op ...

eigenlijk kijk ik van niets meer op
Ik denk dat dat vaak gebaseerd is op ander zo genaamd oppervlakkige eigenschappen. De mijnheer in kwestie heeft bijvoorbeeld veel centjes te makken.
Of meisje heeft behoefte aan een pappa.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frezer op 15-12-2005 19:27:32 ]
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 15 december 2005 @ 19:19:45 #224
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_33110051
nou ik heb net t hele topic doorgelezen, duurde ff maar goed ik moest ff weten hoe serieus het was. ik kom tot de conclusie dat ik hier de oudste menselijke vrouwelijke maagd ben..
als tiener was t ongewild, maar door mn enorme verlegenheid en slechte bril lag ik niet zo goed op de markt. als vroege 20er was ik nog steeds erg onzeker over mezelf en bovendien had ik te weinig vertrouwen in mannen en tja dat werd dus ongewild maagd zijn. halverwege mn 20er jaren had ik n zware depressie en was een relatie wel t laatste waar ik aan moest denken, dus je raadt t al...gewild maagd. en nu? tja ik kom niemand tegen die ik de moeite waard vind, echt hoge eisen heb ik volgens mij niet, maar ik voel me niet gauw tot iemand aangetrokken. ik ga geen sex hebben om t maar te doen dus dat duurt waarschijnlijk nog wel ff.. helaas want mn eierstokken beginnen onrustig te worden....
wat ik me dus afvraag is: stel ik kom n leuk iemand tegen en wauw ik voel me tot m aangetrokken, wanneer vertel ik dat ik nog maagd ben? dat vind ik altijd erg lastig, niet dat ik me ervoor schaam, inmiddels denk ik, gelukkig heb ik t neit met jan en alleman gedaan maar toch...
  donderdag 15 december 2005 @ 19:21:21 #225
131066 scrub_nurse
pi_33110087
oja en mn leeftijd: 30 zie je gewonnen!!
pi_33110191
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vaak gebaseerd is op ander zo genaamd oppervlakkige eigenschappen. De menijheer in kwestie heeft bijvoorbeeld veel centjes te makken.
Of meisje heeft behoefte aan een pappa.
Daar zit zelfs een mode in heb ik ergens gelezen. Eerst waren vooral rijke mannen populair en nu de meer gevoelige mannen. De eerste catagorie bestaat vaak uit oudere mannen, de tweede is tevinden onder de kunstenaars.

Dus, ben je man en nog maagd; wordt kunstenaar!
  donderdag 15 december 2005 @ 19:24:23 #227
131066 scrub_nurse
pi_33110194
toen was t stil?
  donderdag 15 december 2005 @ 19:25:32 #228
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33110240
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef scrub_nurse het volgende:
gelukkig heb ik t neit met jan en alleman gedaan maar toch...
Ja, stel je voor zeg

Niet te druk over maken. Als het een beetje die kant uitgaat kun je het gewoon tussen neus en lippen vermelden. Ik kan me wel voorstellen dat de jongen in kwestie een beetje overvoorzichtig gaat worden dus het lijkt me belangrijk dat je zelf laat merken dat je het fijn vind om verder te gaan.

Maar ik zou het niet al te vroeg zeggen.. het lijkt me een grote afknapper als een meisje dat op een eerste date erg nadrukkelijk zou zeggen. Zo'n big deal is het immers niet maar door het nadrukkelijk te zeggen wordt het dat wel.
Vampire Romance O+
pi_33110321
waarom zou je vertellen dat je nog maagd bent
je vertelt toch ook niet a priori dat je het niet meer bent en hoe lang en hoe vaak al niet meer

gewoon niet over beginnen, komt het ter sprake kun je altijd nog beslissen of je meteen zegt waar het op staat of het handig omzeilt , niet iets waar je je nu al druk om zou moeten maken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33110323
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
eindelijk iemand die me overtreft
  donderdag 15 december 2005 @ 19:32:38 #231
131066 scrub_nurse
pi_33110471
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:27 schreef milagro het volgende:
waarom zou je vertellen dat je nog maagd bent
je vertelt toch ook niet a priori dat je het niet meer bent en hoe lang en hoe vaak al niet meer

gewoon niet over beginnen, komt het ter sprake kun je altijd nog beslissen of je meteen zegt waar het op staat of het handig omzeilt , niet iets waar je je nu al druk om zou moeten maken.
ja klopt, je hebt gelijk maar op de een of andere manier denk ik altijd dat ik t zou moeten vermelden. sommige jongens waar t weleens verder meeging weten t sommige niet. maar ik heb t gevoel dat ik nog zo onervaren ben en dat ie dan wat stoms zal denken. maar goed tot nu toe heb ik er eigenlijk nog geen negatieve reacties over gehad. we heel verbaasde reacties, alsof er dan iets mis is met je. en vooral de reacties als: ja maar hoe kan dat dan? pfffff ja moet ik mezelf nou gaan verdedigen ofzo?
vroeger schaamde ik me ervoor nu niet meer.
pi_33110787
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

ja klopt, je hebt gelijk maar op de een of andere manier denk ik altijd dat ik t zou moeten vermelden. sommige jongens waar t weleens verder meeging weten t sommige niet. maar ik heb t gevoel dat ik nog zo onervaren ben en dat ie dan wat stoms zal denken. maar goed tot nu toe heb ik er eigenlijk nog geen negatieve reacties over gehad. we heel verbaasde reacties, alsof er dan iets mis is met je. en vooral de reacties als: ja maar hoe kan dat dan? pfffff ja moet ik mezelf nou gaan verdedigen ofzo?
vroeger schaamde ik me ervoor nu niet meer.
ach, de eerste keer dat ik sex had, zo'n honderd jaar geleden, toen loog ik met een stalen gezicht, dat ik al ruim ervaring had, het tegendeel werd uiteraard al snel bewezen
ik was, ondanks dat ik nog een maagdelijke leeftijd had, net zo bang voor zijn reactie.

ik denk dat het vrij normaal is, dat men verbaasd is, als je op jouw leeftijd nog maagd bent, het is dan ook redelijk uitzonderlijk.

maar ik denk dan weer niet, dat iemand die jou echt leuk vindt, ook maar enige verantwoording van jou verwacht, waarbij je je ongemakkelijk zal gaan voelen.
als jij het luchtig brengt, is het al gauw goed, hoor als het hem ueberhaupt al interesseert.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33115074
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef milagro het volgende:

maar ik denk dan weer niet, dat iemand die jou echt leuk vindt, ook maar enige verantwoording van jou verwacht, waarbij je je ongemakkelijk zal gaan voelen.
als jij het luchtig brengt, is het al gauw goed, hoor als het hem ueberhaupt al interesseert.
inderdaad, het maakte voor mijn vriend echt niets uit ... er wordt gewoon niet meer over gepraat.

Ik zou het er soms misschien liever wel eens meer over hebben ... een beetje feedback of mijn onervaren in seks/relaties niet te hard opvalt of stoort soms, maar dat vindt hij blijkbaar de moeite niet waard. En ik merk echt aan hem dat het hem geen bal kan schelen
pi_33119650

[ Bericht 100% gewijzigd door WAT op 15-12-2005 23:39:09 ]
  donderdag 15 december 2005 @ 23:36:32 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33119771
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:34 schreef WAT het volgende:

Ik voldoe aan geen van drieen. Dus.
Ben je ineens een vrouwelijke maagd?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33119874
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Jane het volgende:

[..]

Ben je ineens een vrouwelijke maagd?
Waar haal je dat opeens vandaan? ik heb dat nog nooit gepost.
  donderdag 15 december 2005 @ 23:40:39 #237
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33119920
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef WAT het volgende:

[..]

Waar haal je dat opeens vandaan? ik heb dat nog nooit gepost.
Had ik nu je hele reactie maar gequoot.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 19 december 2005 @ 00:29:13 #238
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_33208151
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Vrouwelijke maagden worden vaak geofferd. Vandaar dat er zo weinig overblijven.
klinkt logisch
  maandag 19 december 2005 @ 02:30:46 #239
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33210107

offtopic:

weetje wat zo typisch is aan nederlands gedrag en denken en doen?

Als je erom vraagt geven ze je het niet.

Als je het niet wilt, dan zeggen ze dat het beter is en dat het moet.

Was gibts?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 19 december 2005 @ 08:48:05 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33211102
Kap eens met dat gezeur om een slotje, a-child-in-chains!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33221380
toch bizar dat een vrouwelijke maagden-reeks het niet lang trekt, al moeten er zeker zijn

we liggen er blijkbaar niet zo wakker van
  maandag 19 december 2005 @ 20:29:36 #242
86634 Pectos
mind wide open
pi_33224761
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:06 schreef maaike78 het volgende:
toch bizar dat een vrouwelijke maagden-reeks het niet lang trekt, al moeten er zeker zijn

Ze zijn er ook wel, maar die zitten allemaal op het Viva forum te klagen over het gebrek aan leuke mannen
Despair and Deception, Love's ugly little twins
  maandag 19 december 2005 @ 20:34:51 #243
108862 a-child-in-chains
pi_33224938
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Pectos het volgende:

[..]

Ze zijn er ook wel, maar die zitten allemaal op het Viva forum te klagen over het gebrek aan leuke mannen
*viva.nl intikt en zich op forum inschrijft
No room for the unlucky.
  Vis een optie? dinsdag 20 december 2005 @ 13:31:14 #244
70532 loveli
N
pi_33243106
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:06 schreef maaike78 het volgende:

Of de frustratie is niet zo groot.
crap in = crap out
pi_33249868
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
Mijn (half)zus is 34 en ik weet bijna zeker dat zij nog maagd is. Ik heb er nooit met haar over gesproken, maar dat is een heel ander verhaal.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:07:28 #246
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33250746
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

*viva.nl intikt en zich op forum inschrijft
hmm, ze hebben geen boys subforum. Een andere had dat wel: allemaal onzekere dames.
pi_33250905
ik was maagd tot 26 jaar
ik ben blij dat ik gewacht heb
uit een aspergernest
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:41:51 #248
108862 a-child-in-chains
pi_33251692
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hmm, ze hebben geen boys subforum. Een andere had dat wel: allemaal onzekere dames.
Dan typ ik toch gewoon 'V' in.
Lekker 'klessebesse' met de meiden
No room for the unlucky.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:44:26 #249
108862 a-child-in-chains
pi_33251779
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef wendytje het volgende:
ik was maagd tot 26 jaar
ik ben blij dat ik gewacht heb
En is sex nou echt wat ze allemaal zeggen dat het is?
Is het echt zo heerlijk dat je er een moord voor zou doen?
.of stinkend jaloers zou worden als je je liefde met een ander ziet gaan?

*acic maagd is (bijna 25)
No room for the unlucky.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:45:40 #250
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_33253751
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Kevanovitch het volgende:

[..]

Mijn (half)zus is 34 en ik weet bijna zeker dat zij nog maagd is. Ik heb er nooit met haar over gesproken, maar dat is een heel ander verhaal.
dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel weten
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_33255402
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachten
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  dinsdag 20 december 2005 @ 20:33:14 #252
108862 a-child-in-chains
pi_33255596
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachten
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?
Heb het wel weer verkeerd begrepen ws. (in die andere topics)
No room for the unlucky.
pi_33255721
quote:

[..]

Nou ja, een moord ervoor doen is nogal overdreven, maar lekker is het zeer zeker, maar alleen als je het doet als je er ook echt zin in hebt samen.
Doe je het alleen voor de vorm, zo van moet toch eens seks hebben gehad, dan is de kans groot dat het maar lauwtjes is, doe je het met iemand die je echt graag wil en die jou echt heel graag wil dan is het overheerlijk....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33256029
quote:

[..]

Laten we zeggen dat dit de volgorde is:
Goede seks > geen seks > slechte seks.
pi_33256800
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?
Heb het wel weer verkeerd begrepen ws. (in die andere topics)
Nee, verkeerd begrepen. Ik ben nog hartstikke maagd Balen is het wel Maar er komt vast nog wel EENS verandering in
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_33259744
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel weten
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.
pi_33260642
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Kevanovitch het volgende:

Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weet , ik weet echt niet van mijn omgeving of ze nog maagd zjin of niet, zelfs al hebben ze nog nooit een relatie gehad, dan weet ik het nog niet ...
  woensdag 21 december 2005 @ 01:31:00 #258
108862 a-child-in-chains
pi_33264802
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef maaike78 het volgende:
[..]
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weet , ik weet echt niet van mijn omgeving of ze nog maagd zjin of niet, zelfs al hebben ze nog nooit een relatie gehad, dan weet ik het nog niet ...
Uit mijn vriendenkring weet ik het doordat ze het *stiilletjes* tussendoor welles zeggen 1:1 ofzo.
Velen zijn daar best open over. Zelfs de meiden. Maar ik ken geen meiden 23+ die nog maagd zijn.
Ik ga er zelf meestal vanuit dat met 20 jaar ofzo (in geval van meisjes)
*het* zeker al is gebeurd.

Ook best vreemd:
Ik kan ook wel merken aan het gedrag van mensen (jongens en meisjes) als ze
in ene maagd af zijn. Iets in hun gedrag, houding, hoe ze zich gedragen.
Ik kan aanvoelen dat er iets is veranderd, heel gek.

Een volgende keer had ik het gewoon gevraagd aan een meisje.
En jahoor, ze ging met zo-en-zo en bla dit bla dat.
Daarna nog een keer bij een ander meisje.En jahoor!. Met 19.5 was ze maagd af.
En dat pas bij haar 2e relaltie.

Ik schijn een gave te hebben
Maar of het echt zo leuk is.

Ben ik nou de enige?
Niamand anders eenzelfde ervaing?
No room for the unlucky.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')