Dat klopt. Lelijke mensen neuken ook, met andere lelijke mensen welteverstaan. Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"quote:Op donderdag 15 december 2005 18:18 schreef maaike78 het volgende:
toch vraag ik me af waarom uiterlijk vermeld wordt als reden ... wetende dat 99% van de lelijke mensen wel degelijk neuken ...
persoonlijk zie ik dan rond mij wel heel veel koppels met grote verschillen in uiterlijk en leeftijd. ik ken een meisje van 27 die pas is getrouwd met een lelijke vent van 55 enzquote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
Dat klopt. Lelijke mensen neuken ook, met andere lelijke mensen welteverstaan. Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"
enz...
ik zie iets totaal anders. Ik zie dat naast goeie wijven de meest trieste kneuzerige droplullen lopen. Niet per se afgrijselijk lelijk maar wel dat je je afvraagt: hoe heb je die gescoord.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:36 schreef nozem het volgende:
Het gaat pas problemen opleveren wanneer een lelijk iemand denkt: "Verdomme, ik zal niet rusten voor ik eens een fotomodel aan de haak heb geslagen"
Dat lukt uiteraard niet, te hoog gegrepen, geen schijn van kans.. en dan beginnen de frustraties.
Als ik om me heen kijk zie ik lelijke mensen bijna altijd met andere lelijke mensen. Mooie mensen zie ik bijna altijd met andere mooie mensen.
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitzietquote:Op donderdag 15 december 2005 18:51 schreef McCarthy het volgende:
heb je een spuughekel aan dat gedwongen socializen, vind je uitgaan maar ruk (in nederland zijn de goeie uitgaansgelegenheden slechts op een hand te tellen) maar zie je er wel goed uit dan kan je als man nog op een houtje bijten
wat een belachelijke reactiequote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitziet.
ik niet goed uitzienquote:Op donderdag 15 december 2005 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij jou is het waarschijnlijk meer het feit dat je een saaie kut-kneus bent die niks te vertellen heeft én er niet uitziet.
Geen persoonlijke vete, zo komt de betreffende user gewoon op mij over. Als een saaie gefrustreerde kneus zonder leven. Ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben, maar dan zou hij niet het soort posts plaatsen wat hij hierboven doet.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:56 schreef maaike78 het volgende:
[..]
wat een belachelijke reactie![]()
als dit een persoonlijke vete is, vecht het dan ergens elders uit
Ik denk dat dat vaak gebaseerd is op ander zo genaamd oppervlakkige eigenschappen. De mijnheer in kwestie heeft bijvoorbeeld veel centjes te makken.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:41 schreef maaike78 het volgende:
[..]
persoonlijk zie ik dan rond mij wel heel veel koppels met grote verschillen in uiterlijk en leeftijd. ik ken een meisje van 27 die pas is getrouwd met een lelijke vent van 55 enz
van grote uiterlijke verschillen kijk ik echt niet meer op ...![]()
eigenlijk kijk ik van niets meer op![]()
Daar zit zelfs een mode in heb ik ergens gelezen. Eerst waren vooral rijke mannen populair en nu de meer gevoelige mannen. De eerste catagorie bestaat vaak uit oudere mannen, de tweede is tevinden onder de kunstenaars.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vaak gebaseerd is op ander zo genaamd oppervlakkige eigenschappen. De menijheer in kwestie heeft bijvoorbeeld veel centjes te makken.
Of meisje heeft behoefte aan een pappa.
Ja, stel je voor zegquote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef scrub_nurse het volgende:
gelukkig heb ik t neit met jan en alleman gedaan maar toch...
eindelijk iemand die me overtreftquote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
oja en mn leeftijd: 30zie je gewonnen!!
ja klopt, je hebt gelijk maar op de een of andere manier denk ik altijd dat ik t zou moeten vermelden. sommige jongens waar t weleens verder meeging weten t sommige niet. maar ik heb t gevoel dat ik nog zo onervaren ben en dat ie dan wat stoms zal denken. maar goed tot nu toe heb ik er eigenlijk nog geen negatieve reacties over gehad. we heel verbaasde reacties, alsof er dan iets mis is met je. en vooral de reacties als: ja maar hoe kan dat dan? pfffff ja moet ik mezelf nou gaan verdedigen ofzo?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:27 schreef milagro het volgende:
waarom zou je vertellen dat je nog maagd bent
je vertelt toch ook niet a priori dat je het niet meer bent en hoe lang en hoe vaak al niet meer
gewoon niet over beginnen, komt het ter sprake kun je altijd nog beslissen of je meteen zegt waar het op staat of het handig omzeilt , niet iets waar je je nu al druk om zou moeten maken.
ach, de eerste keer dat ik sex had, zo'n honderd jaar geleden, toen loog ik met een stalen gezicht, dat ik al ruim ervaring had, het tegendeel werd uiteraard al snel bewezenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ja klopt, je hebt gelijk maar op de een of andere manier denk ik altijd dat ik t zou moeten vermelden. sommige jongens waar t weleens verder meeging weten t sommige niet. maar ik heb t gevoel dat ik nog zo onervaren ben en dat ie dan wat stoms zal denken. maar goed tot nu toe heb ik er eigenlijk nog geen negatieve reacties over gehad. we heel verbaasde reacties, alsof er dan iets mis is met je. en vooral de reacties als: ja maar hoe kan dat dan? pfffff ja moet ik mezelf nou gaan verdedigen ofzo?
vroeger schaamde ik me ervoor nu niet meer.![]()
inderdaad, het maakte voor mijn vriend echt niets uit ... er wordt gewoon niet meer over gepraat.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:42 schreef milagro het volgende:
maar ik denk dan weer niet, dat iemand die jou echt leuk vindt, ook maar enige verantwoording van jou verwacht, waarbij je je ongemakkelijk zal gaan voelen.
als jij het luchtig brengt, is het al gauw goed, hoorals het hem ueberhaupt al interesseert.
Ben je ineens een vrouwelijke maagd?quote:
Waar haal je dat opeens vandaan? ik heb dat nog nooit gepost.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben je ineens een vrouwelijke maagd?
Had ik nu je hele reactie maar gequoot.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:39 schreef WAT het volgende:
[..]
Waar haal je dat opeens vandaan? ik heb dat nog nooit gepost.
klinkt logischquote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Vrouwelijke maagden worden vaak geofferd. Vandaar dat er zo weinig overblijven.
Ze zijn er ook wel, maar die zitten allemaal op het Viva forum te klagen over het gebrek aan leuke mannenquote:Op maandag 19 december 2005 18:06 schreef maaike78 het volgende:
toch bizar dat een vrouwelijke maagden-reeks het niet lang trekt, al moeten er zeker zijn![]()
we liggen er blijkbaar niet zo wakker van![]()
*viva.nl intikt en zich op forum inschrijftquote:Op maandag 19 december 2005 20:29 schreef Pectos het volgende:
[..]
Ze zijn er ook wel, maar die zitten allemaal op het Viva forum te klagen over het gebrek aan leuke mannen![]()
Of de frustratie is niet zo groot.quote:Op maandag 19 december 2005 18:06 schreef maaike78 het volgende:
toch bizar dat een vrouwelijke maagden-reeks het niet lang trekt, al moeten er zeker zijn![]()
we liggen er blijkbaar niet zo wakker van![]()
Mijn (half)zus is 34 en ik weet bijna zeker dat zij nog maagd is. Ik heb er nooit met haar over gesproken, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:21 schreef scrub_nurse het volgende:
oja en mn leeftijd: 30zie je gewonnen!!
hmm, ze hebben geen boys subforum. Een andere had dat wel: allemaal onzekere dames.quote:Op maandag 19 december 2005 20:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
*viva.nl intikt en zich op forum inschrijft
Dan typ ik toch gewoon 'V' in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hmm, ze hebben geen boys subforum. Een andere had dat wel: allemaal onzekere dames.
En is sex nou echt wat ze allemaal zeggen dat het is?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:13 schreef wendytje het volgende:
ik was maagd tot 26 jaar
ik ben blij dat ik gewacht heb
dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef Kevanovitch het volgende:
[..]
Mijn (half)zus is 34 en ik weet bijna zeker dat zij nog maagd is. Ik heb er nooit met haar over gesproken, maar dat is een heel ander verhaal.
Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En is sex nou echt wat ze allemaal zeggen dat het is?
Is het echt zo heerlijk dat je er een moord voor zou doen?
.of stinkend jaloers zou worden als je je liefde met een ander ziet gaan?
*acic maagd is (bijna 25)
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachten![]()
Nou ja, een moord ervoor doen is nogal overdreven, maar lekker is het zeer zeker, maar alleen als je het doet als je er ook echt zin in hebt samen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit de volgorde is:quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nee, verkeerd begrepen. Ik ben nog hartstikke maagdquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?
Heb het wel weer verkeerd begrepen ws. (in die andere topics)
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel weten
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weetquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.
Uit mijn vriendenkring weet ik het doordat ze het *stiilletjes* tussendoor welles zeggen 1:1 ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef maaike78 het volgende:
[..]
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weet, ik weet echt niet van mijn omgeving of ze nog maagd zjin of niet, zelfs al hebben ze nog nooit een relatie gehad, dan weet ik het nog niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |