Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachtenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En is sex nou echt wat ze allemaal zeggen dat het is?
Is het echt zo heerlijk dat je er een moord voor zou doen?
.of stinkend jaloers zou worden als je je liefde met een ander ziet gaan?
*acic maagd is (bijna 25)
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Laten we het hopen, anders zit ik voor niks zo vol spanning te wachten![]()
Nou ja, een moord ervoor doen is nogal overdreven, maar lekker is het zeer zeker, maar alleen als je het doet als je er ook echt zin in hebt samen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dit de volgorde is:quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:44 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nee, verkeerd begrepen. Ik ben nog hartstikke maagdquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat jij al maagd af was ofzo, toch?
Heb het wel weer verkeerd begrepen ws. (in die andere topics)
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
dat mensen er niet over praten betekend niet per se dat ze nog maagd zijn maarja het is jouw halfzus jij zal t wel weten
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weetquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:24 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik weet het haast wel zeker. Ze heeft helaas veel problemen gehad in haar leven. Ze deelt overigens alles met mijn moeder, en tegen haar heeft ze ook nooit iets los gelaten.
Uit mijn vriendenkring weet ik het doordat ze het *stiilletjes* tussendoor welles zeggen 1:1 ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef maaike78 het volgende:
[..]
vind ik wel vreemd dat je dat zeker weet, ik weet echt niet van mijn omgeving of ze nog maagd zjin of niet, zelfs al hebben ze nog nooit een relatie gehad, dan weet ik het nog niet ...
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:20 schreef maaike78 het volgende:, en velen vielen van hun stoel toen ze hoorden dat ik nog maagd was.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.
al mijn vrienden/studiegenoten/familieleden/collega's wisten het ja, en dat is toch wel een heel pak mensen. Het komt toch altijd wel eens ter sprake of je al relaties hebt gehad, en er wordt altijd wel eens over seks gesproken, en de eerste keer of zo, dus tja ...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.
dat is ook onzin, een vrouwelijke collega van mij heeft 2 kinderen, dus zal toch wel weten wat sex is, maar zal er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. Ze weigert gewoon aan zulke discussies mee te doen, ze vindt dat te privé. Ik heb daar wel begrip voorquote:Op woensdag 21 december 2005 10:55 schreef het.ismij het volgende:
Je kan het bij sommige indd wel merken als het onderwerp sex ter sprake komt,..
Is ook 9 van de 10 keer niet zo moeilijk,..
Diegene zijn dan 9 van de 10 x uiterst stil.
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef maaike78 het volgende:
[..]
dat is ook onzin, een vrouwelijke collega van mij heeft 2 kinderen, dus zal toch wel weten wat sex is, maar zal er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. Ze weigert gewoon aan zulke discussies mee te doen, ze vindt dat te privé. Ik heb daar wel begrip voor![]()
nee, maar als er mij iets gevraagd wordt, zeg je gewoon dat ik er geen ervaring mee hadquote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?
Verder is t iig apart als je op je 28e nog maagd bent. Zegt toch iets over je sociale vermogen denk ik...
Dan ben jij zeker ook nog maagd?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
Verder is t iig apart als je op je 28e nog maagd bent. Zegt toch iets over je sociale vermogen denk ik...
Gaan je holbewonersinstincten al opspelen?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef thabit het volgende:
Ik vind het wel kinky hoor, zoveel vrouwelijke maagden in 1 topic.
sinds wanneer heeft sex iets met je sociale vermogen te maken?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?
laat hem maar doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
sinds wanneer heeft sex iets met je sociale vermogen te maken?
Daarom zeg ik denk ik erachter aan. Je sociale vermogen heeft zeker wel invloed op je sexleven. Iemand die heel spontaan is veel mensen kent zal het op sexueel vlak waarschijnlijk beter doen dan dezelfde persoon met een sociaal onvermogen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef maaike78 het volgende:
[..]
nee, maar als er mij iets gevraagd wordt, zeg je gewoon dat ik er geen ervaring mee had
en tof dat jij door dat ene detail je mening kan vormen over mijn sociale vermogens, je denkt maar wat je wil, ik lig er niet wakker van
![]()
Ik heb net zoals jij gewoon een vaste relatie dus heeft niets met succesvol te maken. En t lijkt me heel logisch dat men kijkt naar het sociale vermogen. Kijk eens naar t mannen maagden topic. Daar gaat t alleen maar daarover...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef maaike78 het volgende:
[..]
laat hem maar doen. Al draagt wel niets bij tot het topic
![]()
In eerste instantie begrijp ik niet wat hij als blijkbaar succesvolle bezette man in dit topic komt doen, en ten tweede zijn 99 % van zijn posts bedoelt om ruzies te starten, je kan zijn posts dus best met de glimlach lezen.
Ik begin al bijna apengeluiden te maken en op m'n borst te kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan je holbewonersinstincten al opspelen?
Hehehehe,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |