Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:20 schreef maaike78 het volgende:, en velen vielen van hun stoel toen ze hoorden dat ik nog maagd was.

quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.

al mijn vrienden/studiegenoten/familieleden/collega's wisten het ja, en dat is toch wel een heel pak mensen. Het komt toch altijd wel eens ter sprake of je al relaties hebt gehad, en er wordt altijd wel eens over seks gesproken, en de eerste keer of zo, dus tja ...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Plato1980 het volgende:
Klinkt net alsof je dat aan honderden mensen verteld hebt.

dat is ook onzin, een vrouwelijke collega van mij heeft 2 kinderen, dus zal toch wel weten wat sex is, maar zal er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. Ze weigert gewoon aan zulke discussies mee te doen, ze vindt dat te privé. Ik heb daar wel begrip voorquote:Op woensdag 21 december 2005 10:55 schreef het.ismij het volgende:
Je kan het bij sommige indd wel merken als het onderwerp sex ter sprake komt,..
Is ook 9 van de 10 keer niet zo moeilijk,..
Diegene zijn dan 9 van de 10 x uiterst stil.

Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef maaike78 het volgende:
[..]
dat is ook onzin, een vrouwelijke collega van mij heeft 2 kinderen, dus zal toch wel weten wat sex is, maar zal er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. Ze weigert gewoon aan zulke discussies mee te doen, ze vindt dat te privé. Ik heb daar wel begrip voor![]()

nee, maar als er mij iets gevraagd wordt, zeg je gewoon dat ik er geen ervaring mee hadquote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?
Verder is t iig apart als je op je 28e nog maagd bent. Zegt toch iets over je sociale vermogen denk ik...

Dan ben jij zeker ook nog maagd?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
Verder is t iig apart als je op je 28e nog maagd bent. Zegt toch iets over je sociale vermogen denk ik...

Gaan je holbewonersinstincten al opspelen?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef thabit het volgende:
Ik vind het wel kinky hoor, zoveel vrouwelijke maagden in 1 topic.

sinds wanneer heeft sex iets met je sociale vermogen te maken?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja lulde jij er dan ook zoveel over sex toen je nog maagd was?

laat hem maar doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:20 schreef CherryLips het volgende:
sinds wanneer heeft sex iets met je sociale vermogen te maken?

Daarom zeg ik denk ik erachter aan. Je sociale vermogen heeft zeker wel invloed op je sexleven. Iemand die heel spontaan is veel mensen kent zal het op sexueel vlak waarschijnlijk beter doen dan dezelfde persoon met een sociaal onvermogen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef maaike78 het volgende:
[..]
nee, maar als er mij iets gevraagd wordt, zeg je gewoon dat ik er geen ervaring mee had
en tof dat jij door dat ene detail je mening kan vormen over mijn sociale vermogens, je denkt maar wat je wil, ik lig er niet wakker van
![]()

Ik heb net zoals jij gewoon een vaste relatie dus heeft niets met succesvol te maken. En t lijkt me heel logisch dat men kijkt naar het sociale vermogen. Kijk eens naar t mannen maagden topic. Daar gaat t alleen maar daarover...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef maaike78 het volgende:
[..]
laat hem maar doen. Al draagt wel niets bij tot het topic
![]()
In eerste instantie begrijp ik niet wat hij als blijkbaar succesvolle bezette man in dit topic komt doen, en ten tweede zijn 99 % van zijn posts bedoelt om ruzies te starten, je kan zijn posts dus best met de glimlach lezen.

Ik begin al bijna apengeluiden te maken en op m'n borst te kloppen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaan je holbewonersinstincten al opspelen?

Hehehehe,quote:

je antwoordt nog steeds niet op de vraag waarom dit topic je zo boeitquote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef JoeyT het volgende:
Daarom zeg ik denk ik erachter aan. Je sociale vermogen heeft zeker wel invloed op je sexleven. Iemand die heel spontaan is veel mensen kent zal het op sexueel vlak waarschijnlijk beter doen dan dezelfde persoon met een sociaal onvermogen.
Bedoel t niet gemeen maar bekijk gewoon een ander aspect dan t voor de hand liggende: Ik ben de ware niet tegen gekomen...

Gaat het dan toch nog iets worden tussen jou en mij?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik begin al bijna apengeluiden te maken en op m'n borst te kloppen.

Misschien kun je anders uitleggen wat je precies met sociaal vermogen bedoelt?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehehe,
Nee van de sterke opmerkingen club ben je waarschijnlijk niet lid.
Daarentegen zijn je analyses vaak erg goed

Tsja waarom t me boeit? Singles boeit me ook, sport boeit me ook... Seksualiteit forum boeit me bv totaal niet... Ik kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef maaike78 het volgende:
[..]
je antwoordt nog steeds niet op de vraag waarom dit topic je zo boeit, je bent noch een oudere maagd, noch vrouw.
Ik kwam best voldoende mannen tegen, ben voldoende keren verliefd geweest in mijn leven, maar dat was nooit wederzijds, en de mannen die mij zagen zitten, die bestonden wel degelijk, moest ik niet hebben.
is dit een sociaal onvermogen, ik weet het niet ... als ik met één van die mannen die mij zagen zitten had geslapen, was ik dan wel sociaal vermogend geweest als niet-maagd, ... ik weet het niet![]()

jij ziet er als een homo uit?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik niet goed uitzien
ik krijg zelfs aandacht van mannen, met mijn uiterlijk zit het wel goed.

met al de mannen waar ik verliefd op was, had ik graag het bed mee gedeeld. Er zat niets in de weg. Dus ik zie geen psychologisch aspect. Als ik mijn huidige vriend had tegengekomen toen ik 14 was, was ik toen ontmaagd, zo eenvoudig is hetquote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef JoeyT het volgende:
Tsja waarom t me boeit? Singles boeit me ook, sport boeit me ook... Seksualiteit forum boeit me bv totaal niet... Ik kan er ook niets aan doen![]()
Denk dat t me boeit om dat er vaak meer achter zit. Er zit zeker een psychologisch aspect achter...

Met sociaal vermogen bedoel ik de capaciteiten waarover je beschikt om met mensen contact te maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien kun je anders uitleggen wat je precies met sociaal vermogen bedoelt?

Weetje dat vele homos die ik tegenkom (kuch. niet opzoek ofzo) er heel goed uitzien voor een man?quote:

Als er geen diepere gedachte achter zat dan werd dit wel gepost in seksualiteit. Tuurlijk zit er meer achter. Misschien dan wel niet bij jou, maar waarschijnlijk wel bij een hele hoop anderen. En dat jij in het verleden niet een wederzijdse verliefdheid hebt gehad, kan ook een psychologische reden hebbenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef maaike78 het volgende:
[..]
met al de mannen waar ik verliefd op was, had ik graag het bed mee gedeeld. Er zat niets in de weg. Dus ik zie geen psychologisch aspect. Als ik mijn huidige vriend had tegengekomen toen ik 14 was, was ik toen ontmaagd, zo eenvoudig is het![]()

ik maak ook een praatje met iedereen, ben heel sociaalquote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met sociaal vermogen bedoel ik de capaciteiten waarover je beschikt om met mensen contact te maken.
Stel je hebt Alicey 1 en Alicey 2
Alicey 1: is spontaan, maakt graag een praatje met iedereen en valt op door haar sociale vaardigheden
Alicey 2: Is verlegen, durft niet op mensen af te stappen en kijkt meer de kat uit de boom
Alicey 1 zal waarschijnlijk een groter sociaal leven hebben waardoor haar sexleven ook wordt gestimuleerd.
Het hoeft niet altijd zo te zijn, maar ik denk dat in veel gevallen het sociale vermogen je sexuele leven bepaald.

Een vrouw die op mijn ware ik valt.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gaat het dan toch nog iets worden tussen jou en mij?

Je hebt toch wel een berenvel?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Een vrouw die op mijn ware ik valt..

Zit zeker wat in. Ik ben het er gewoon helemaal mee eens. Hetzelfde geld voor mij.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met sociaal vermogen bedoel ik de capaciteiten waarover je beschikt om met mensen contact te maken.
Stel je hebt Alicey 1 en Alicey 2
Alicey 1: is spontaan, maakt graag een praatje met iedereen en valt op door haar sociale vaardigheden
Alicey 2: Is verlegen, durft niet op mensen af te stappen en kijkt meer de kat uit de boom
Alicey 1 zal waarschijnlijk een groter sociaal leven hebben waardoor haar sexleven ook wordt gestimuleerd.
Het hoeft niet altijd zo te zijn, maar ik denk dat in veel gevallen het sociale vermogen je sexuele leven bepaald.

wat een onzin, zeg. Hoe komt het dan dat mijn huidige vriend wel verliefd is op mij ... ik heb daar niets aan gedaan ... ik ben geen gram verandererd, een psychologische reden, my assquote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef JoeyT het volgende:
Als er geen diepere gedachte achter zat dan werd dit wel gepost in seksualiteit. Tuurlijk zit er meer achter. Misschien dan wel niet bij jou, maar waarschijnlijk wel bij een hele hoop anderen. En dat jij in het verleden niet een wederzijdse verliefdheid hebt gehad, kan ook een psychologische reden hebben
Als ik bv vorig jaar niet zo adrem was geweest dan had ik nu geen relatie met dit meisje...

Idd iedereen is onzeker, maar t is maar wat je ermee doet. Als jij je eroverheen had gezet dan was je dus waarschijnlijk wel een leuke vent tegengekomen op jongere leeftijd. Dus blijkbaar zit er ook bij jou meer achter...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef maaike78 het volgende:
[..]
ik maak ook een praatje met iedereen, ben heel sociaal. Het is wel waar dat als je een man ziet zitten, het iets moeilijker is om er op af te stappen ... maar is iedereen daar niet een beetje bang of onzeker over ?
ik zou het enorm arrogant vinden en getuigen van een misplaatste zelfzekerheid, moest een man naaar mij toestappen en denken dat hij me zo maar zou kunnen veroveren. Redelijk afstotelijk vind ik dat

Nogmaals, als jij in t verleden op die 'leuke' jongens was afgestapt en lekker mee was gaan kletsen dan zou t kunnen dat er meer uit was gekomen. Dus heeft het maagd zijn zeker wel iets te maken met sociale vermogens. T is niet puur lust en uiterlijk lijkt mij...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:50 schreef maaike78 het volgende:
[..]
wat een onzin, zeg. Hoe komt het dan dat mijn huidige vriend wel verliefd is op mij ... ik heb daar niets aan gedaan ... ik ben geen gram verandererd, een psychologische reden, my ass. En ik ben ook niet van de domste en redelijk adrem.
trouwens vind ik dit topic ook beter in seksualiteit passen, maar ik heb het dan ook niet geopend![]()

Het gaat juist om het idee van de klassieke holbewoner.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ben zo behaard dat m'n eigen vel daar niet van te onderscheiden is.

wie zegt dat, dat ik dan een leuke vent was tegengekomen, die mij had gewild. Ik ben meermaals verliefd geweest, zoals reeds gezegd, dus ik kwam leuke mannen genoeg tegen, maar ze wilden me niet. Ik kwam uit voor mijn verliefdheid trouwens, maar ik kreeg telkens een nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef JoeyT het volgende:
Idd iedereen is onzeker, maar t is maar wat je ermee doet. Als jij je eroverheen had gezet dan was je dus waarschijnlijk wel een leuke vent tegengekomen op jongere leeftijd. Dus blijkbaar zit er ook bij jou meer achter...

En toch denk ik dat iig geen sex dit wel vaak als reden heeft. Nogmaals lees t mannen maagden topic eens door. Grootste probleem dat daar wordt aangekaart is het geen contact kunnen maken met meisjes. Geen normaal gesprek kunnen voeren. Miss dat dit minder geldt voor vrouwen, maar t speelt zeker wel mee...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:53 schreef Alicey het volgende:
JoeyT, misschien zou je kunnen zeggen dat weinig socialiteit leidt tot weinig/geen sex. Andersom kun je echter niet stellen dat weinig/geen sex betekent dat iemand weinig sociaal is..

Volgens jou is het dus puur uiterlijk dan? Als er geen psychologische reden achter zit zeg je dus zelf dat t alleen kwam omdat je te lelijk was... Aan de andere kant zeg je dat je dat niet bent... Waarom kwam t volgens jou dan wel?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef maaike78 het volgende:
[..]
wie zegt dat, dat ik dan een leuke vent was tegengekomen, die mij had gewild. Ik ben meermaals verliefd geweest, zoals reeds gezegd, dus ik kwam leuke mannen genoeg tegen, maar ze wilden me niet. Ik kwam uit voor mijn verliefdheid trouwens, maar ik kreeg telkens een nee.
En de minder leuke mannen die me wel wilden ... ja, sorry, ik ga niet sexen met een man die ik onaantrekkelijk vind.

Wat je nog beter had kunnen doen is helemaal je bek houden.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had het wel beter kunnen nuanceren.

Ik heb zelf het idee dat vrouwelijke maagdheid niet echt te vergelijken is met mannelijke maagdheid.. Mannen zie ik er ook veel meer over klagen dan vrouwen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toch denk ik dat iig geen sex dit wel vaak als reden heeft. Nogmaals lees t mannen maagden topic eens door. Grootste probleem dat daar wordt aangekaart is het geen contact kunnen maken met meisjes. Geen normaal gesprek kunnen voeren. Miss dat dit minder geldt voor vrouwen, maar t speelt zeker wel mee...
Ik had het wel beter kunnen nuanceren. Ik bedoel dus ook niet te zeggen dat bv maaike contact gestoord is.

Lijkt me nogal overdreven.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef JoeyT het volgende:
Geen normaal gesprek kunnen voeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |