Er zit ook nog wel wat tussen 'basisbeweging' en 'perfectie' denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef maaike78 het volgende:
[..]
voor een man misschien ... na een kwartier vond ik nog niet dat ik de perfectie bereikt had![]()
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zit ook nog wel wat tussen 'basisbeweging' en 'perfectie' denk ik.
Dat is maar een van de factoren die een rol speelt/kan spelen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Het ligt er maar net aan hoe vrij je bent.
Sommige willen er niets van hebben en 'bevriezen' dan ook bij een tedere aanraking
Een vrouw die van Drs. P houdt en me 's ochtends verse jus d'orange en croissantjes voert.quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef nozem het volgende:
Perfectie is ook maar saai, dat betekent dat het alleen maar slechter kan...
Een perfecte minnaar, brrrr.
Wat is dat eigenlijk?
Da's waar. Maar alleen maar de basics is helemaal dodelijkquote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef nozem het volgende:
Perfectie is ook maar saai, dat betekent dat het alleen maar slechter kan...
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
by the way, vinden mannen het eigenlijk storend moesten ze vallen op een, laat ons zeggen, 27+ jarige vrouwelijke maagd ...
En dan mag de seks van jou best om te janken zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een vrouw die van Drs. P houdt en me 's ochtends verse jus d'orange en croissantjes voert..
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef nozem het volgende:
[..]
En dan mag de seks van jou best om te janken zijn?![]()
voel ik hier enige ironiequote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft..
Klopboor erbij en breek dat maagdenvliesquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
[..]
hoe oud was je dan, als ik nieuwsgierig mag zijnquote:Op zondag 11 december 2005 21:50 schreef thaleia het volgende:
Strikt genomen ben ik tot op vrij late leeftijd maagd geweest omdat ik last heb gehad van vaginisme. Nou gingen wij daar creatief mee om en ik zie de eerste keer anaal dan ook min of meer als mijn ontmaagding. Maar als je echt van de gebruikelijke definitie uitgaat was ik er ook laat bij.
En dat komt meer voor dan je denkt. Dan hebben vrouwen wel een jarenlange relatie, of meerdere korte relaties gehad, en dan ga je er automatisch vanuit dat ze dus ook wel seks hebben gehad. Maar vaak is dat dan niet verder gegaan dan een beetje friemelen. Want juist veel van de vrouwen die vaginistisch zijn zien seks als iets vies en zullen dus niet op andere manieren gaan experimenteren. En dan kan het wel effe duren voordat jij en je hubbie zover zijn dat het wel lukt. En dat gaat je hubbie niet aan de grote klok hangen, dus iedereen denkt dat jullie wel regelmatig van bil gaan.
Dat is de categorie 'vrouwen met relatie' van wie je het niet verwacht. Daarnaast zijn er natuurlijk ook vrouwen die gewoon pas op latere leeftijd iemand tegenkomen bij wie ze er trek in hebben om ermee naar bed te gaan. Ik ken er in ieder geval eentje van wie ik sterke vermoedens heb dat ze nog maagd is, en die is 26 of zoiets.
Die vrouwelijke onzekerheid ook altijd weer.quote:
Zijn er veel vrouwen, met een voorliefde voor Drs. P?quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.,
.
Nee (behalve thaleia, maar dat wil maar niks worden tussen ons). Dus dat moeten ze dan compenseren met hun geweldige seksleven.quote:Op zondag 11 december 2005 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Zijn er veel vrouwen, met een voorliefde voor Drs. P?
Misschien moet je ASquare eens proberen. Als je geen oud Chinees mannetje bent, maak je misschien wel een kans.quote:Op zondag 11 december 2005 22:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee (behalve thaleia, maar dat wil maar niks worden tussen ons). Dus dat moeten ze dan compenseren met hun geweldige seksleven.
Drs. P. ???quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.,
.
Nee, dat is Master P.quote:Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Drs. P. ???![]()
![]()
Is dat een Rapper ofzo?
kwam die niet vaak op theboombap.nl ???
Drs. P als in "dr P-Nuttbutta" toch?
In wat voor gristelijk dorp woon jij dan?quote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef a-child-in-chains het volgende:
In mijn omgeving ken ik eigenlijk geen enkel meisje beneden de 22 dat nog nooit sex heeft gehad.
quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef thabit het volgende:
Vrouwelijke maagden worden vaak geofferd. Vandaar dat er zo weinig overblijven.
(zelf geschreven zin 10x leest)quote:Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In wat voor gristelijk dorp woon jij dan?.
Zo lijkt het net of je bedoelt dat alle 6-jarigen die je kent ook al gebatst hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
*a-chld het zelf ook niet meer snapt en onzeker is offie wel goed heeft neergekalkt wat ie nou
eigenlijk bedoelt
Nee nee nee!quote:Op zondag 11 december 2005 23:57 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Zo lijkt het net of je bedoelt dat alle 6-jarigen die je kent ook al gebatst hebben.
23 jaarquote:Op maandag 12 december 2005 10:13 schreef het.ismij het volgende:
en hoe oud??
Ze is nog lekker ook jaquote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef het.ismij het volgende:
owkeej,..
![]()
![]()
![]()
half fok aanbid je op dit moment
mits ze ook nog lekker is natuurlijk,..
Was der msn dan??![]()
Klinkt wel heel logisch,..quote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Thisbe het volgende:
Kijk, als ik nou geen mannen in mijn bed had gehad, dan was ik gewoon maagd geweest![]()
Is dat een open solicitatie voor je vriendin?quote:Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef innepin het volgende:
Een heel goede vriendin van mij is 22 en nog maagd. En ze is niet lelijk.
Mits geen familie en lekker zijn en je van plan ben ze te neuken en zij jou.quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik woon er bij 2 in huis, heb ik nu de jackpot gewonnen?
Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderenquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Zou er een gat in de markt (excusez le mot) zijn voor een funcondoom met een ragebol op het einde?quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderen![]()
Tis wel een idee... Vrouwen keken altijd wel raar op als ik weer met zo'n groot ding aankwam zetten...quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou er een gat in de markt (excusez le mot) zijn voor een funcondoom met een ragebol op het einde?
We hebben het hier over een normale ragebol, hoop ik?quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis wel een idee... Vrouwen keken altijd wel raar op als ik weer met zo'n groot ding aankwam zetten...
Au... (?)quote:Op maandag 12 december 2005 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier over een normale ragebol, hoop ik?
Nou ja, het is dat of een ander groot ding van Joey. De ragebol is beter voor mijn gemoedsrustquote:
Ik had t eigenlijk over de stofzuiger... Ragebol is zo ouderwets...quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat of een ander groot ding van Joey. De ragebol is beter voor mijn gemoedsrust.
En in een briljante vlaag van inspiratie gaat Joey hier ontopic door te verklaren waarom sommigen gewoon liever maagd blijvenquote:Op maandag 12 december 2005 15:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had t eigenlijk over de stofzuiger... Ragebol is zo ouderwets...
Voordeel is dat een stofzuiger ook prima als anti-(post)-conceptie kan fungeren
Nou goed, het is weer eens wat anders, een ragebolontmaagdingquote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat of een ander groot ding van Joey. De ragebol is beter voor mijn gemoedsrust.
GMTAquote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
En in een briljante vlaag van inspiratie gaat Joey hier ontopic door te verklaren waarom sommigen gewoon liever maagd blijven.
Idee: Laten we allemaal dat voorbeeld volgenquote:Op maandag 12 december 2005 15:24 schreef Litpho het volgende:
En in een briljante vlaag van inspiratie gaat Joey hier ontopic...
Sorry, lieve CopyCat.quote:Op maandag 12 december 2005 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idee: Laten we allemaal dat voorbeeld volgen.
Wat een onzin. Ik was tot mijn 19de maagdquote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn dan wel hele lelijke meiden.
Dat is laatquote:Op maandag 12 december 2005 15:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik was tot mijn 19de maagd![]()
Contactgegevens!quote:Op maandag 12 december 2005 17:14 schreef manou het volgende:
mijn beste vriendin is 23 jaar echt een hele mooie meid, nog nooit verliefd geweest, dus ook nog maagd heeft geen zin om sex te hebben om het maar te hebben gedaan!
Ze komt gewoon geen leuke jonges tegen..................
Dat moge zo zijn, maar daarmee neemt de kieskeurigheid vaak ook toe. En waarschijnlijk sterker dan het aanbod, ook onder invloed van de massamedia en dergelijke.quote:Op zondag 11 december 2005 21:34 schreef nozem het volgende:
[..]
In deze tijden zijn door een toenemende mobiliteit en de aanwezigheid van bijvoorbeeld internet de mogelijkheden om een partner te ontmoeten, desnoods aan de andere kant van de wereld, enorm toegenomen.
Tja. Ik had gewoon geen zin om me door het eerste de beste hormone-ridden puistenpubertje te laten palen om maar maagd-af te zijn. Ik stond destijds sowieso boven elke vorm van groepsdruk. En nee, ik was geen kneusje. Integendeel.quote:
Dat je daar nog serieus op ingaat. Natuurlijk is 19 niet laat.quote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja. Ik had gewoon geen zin om me door het eerste de beste hormone-ridden puistenpubertje te laten palen om maar maagd-af te zijn. Ik stond destijds sowieso boven elke vorm van groepsdruk. En nee, ik was geen kneusje. Integendeel.
En ik heb er niks aan gemist. Wij vrouwen hebben onze sexuele piek pas rond ons dertigste![]()
En mannen worden meestal betere minnaars naarmate ze ouder worden.
Zeg, psst, hij was sarcastisch.quote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja. Ik had gewoon geen zin om me door het eerste de beste hormone-ridden puistenpubertje te laten palen om maar maagd-af te zijn. Ik stond destijds sowieso boven elke vorm van groepsdruk. En nee, ik was geen kneusje. Integendeel.
En ik heb er niks aan gemist. Wij vrouwen hebben onze sexuele piek pas rond ons dertigste![]()
En mannen worden meestal betere minnaars naarmate ze ouder worden.
Hm ja ik hapte.quote:Op maandag 12 december 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat je daar nog serieus op ingaat. Natuurlijk is 19 niet laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |