Precies.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef maaike78 het volgende:
[..]
alicey toch, oude vrouwelijke maagden moeten moddervet zijn, hebben vet haar, wratten, een hakeneus,zijn oerdom en hebben rotte bruine tanden![]()
Maar vroeger werd er daarentegen ook vaak getrouwd omdat het verwacht werd etc. Een soort van uithuwelijken via een omweg.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat. Er is zelfs een klein percentage (mannen en vrouwen) dat gewoon heel hun leven maagd blijft. Vroeger kwam dat trouwens veel vaker voor dan nu denk ik. In besloten dorpsgemeenschappen had je de boot gewoon gemist als je op je 25e nog geen vaste partner had gevonden. Twee broers van mijn opa zijn nooit getrouwd geweest, in het agrarische en zwaar Katholieke Brabant van de jaren '30/'40 betekende dat tevens dat er ook niet geneukt werd.
In deze tijden zijn door een toenemende mobiliteit en de aanwezigheid van bijvoorbeeld internet de mogelijkheden om een partner te ontmoeten, desnoods aan de andere kant van de wereld, enorm toegenomen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef maaike78 het volgende:
[..]
volgens mij komt het in deze individualistische maatschapij waar velen in een isolement wonen, ook nog vaak voor hoor ...
in deze tijden kan je je misschien wel makkelijker een hoer bestellen
Het is denk ik inderdaad een automatisme om dat te denken.quote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook over na te denken nadat ik die post had geplaatst. Wat brengt mij er eigenlijk toe om een dergelijke gedachte te hebben.. Niks eigenlijk.![]()
Waarschijnlijk verwacht je toch automatisch bij vrouwen van jouw leeftijd dat ze al wel eens seks hebben gehad.
Uit dat rijtje ben ik alleen oerdom, dus dan is nog wel te begrijpen dat het niet opvalt.quote:Op zondag 11 december 2005 21:29 schreef maaike78 het volgende:
[..]
alicey toch, oude vrouwelijke maagden moeten moddervet zijn, hebben vet haar, wratten, een hakeneus,zijn oerdom en hebben rotte bruine tanden![]()
Dat vind ik ook een goede vraag.. In sommige culturen is het een pluspunt, maar hoe dat in de Westeuropese cultuur ligt ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
by the way, vinden mannen het eigenlijk storend moesten ze vallen op een, laat ons zeggen, 27+ jarige vrouwelijke maagd ...
ik was 27+ en mijn vriend maakte er echt geen punt van ... en ik leer snel bij![]()
Klopt. Tegenwoordig zijn het ook veel vaker mensen van gelijke schoonheid die iets met elkaar beginnen en uiteindelijk met elkaar in het huwelijk treden. Wanneer je trouwfoto's uit de jaren '30 bekijkt is er geen peil op te trekken. Iele en lelijke mannetjes met bloedmooie vrouwen, dikke gebochelde gnomen met behoorlijk goeduitziende kerels. Volgens mij moest je snel kiezen en als je te lang wachtte moest je het met de mindere goden uit het dorp doen, maar trouwen zou je.quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar vroeger werd er daarentegen ook vaak getrouwd omdat het verwacht werd etc. Een soort van uithuwelijken via een omweg.
Ik zou niet weten waarom. Als het een leuk meisje is en eentje waar ik "het wel op zou kunnen"..quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
by the way, vinden mannen het eigenlijk storend moesten ze vallen op een, laat ons zeggen, 27+ jarige vrouwelijke maagd ...
Seks zit bij de mens ingebakken, na een paar keer oefenen kan iedereen het. Het is maar net hoeveel moeite je er voor doet om er iets van te maken in bed, maar de basisbeweging heb je na een kwartier al door.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
ik was 27+ en mijn vriend maakte er echt geen punt van ... en ik leer snel bij![]()
voor een man misschien ... na een kwartier vond ik nog niet dat ik de perfectie bereikt hadquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef nozem het volgende:
Seks zit bij de mens ingebakken, na een paar keer oefenen kan iedereen het. Het is maar net hoeveel moeite je er voor doet om er iets van te maken in bed, maar de basisbeweging heb je na een kwartier al door.
Er zit ook nog wel wat tussen 'basisbeweging' en 'perfectie' denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef maaike78 het volgende:
[..]
voor een man misschien ... na een kwartier vond ik nog niet dat ik de perfectie bereikt had![]()
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 11 december 2005 21:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zit ook nog wel wat tussen 'basisbeweging' en 'perfectie' denk ik.
Dat is maar een van de factoren die een rol speelt/kan spelen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Het ligt er maar net aan hoe vrij je bent.
Sommige willen er niets van hebben en 'bevriezen' dan ook bij een tedere aanraking
Een vrouw die van Drs. P houdt en me 's ochtends verse jus d'orange en croissantjes voert.quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef nozem het volgende:
Perfectie is ook maar saai, dat betekent dat het alleen maar slechter kan...
Een perfecte minnaar, brrrr.
Wat is dat eigenlijk?
Da's waar. Maar alleen maar de basics is helemaal dodelijkquote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef nozem het volgende:
Perfectie is ook maar saai, dat betekent dat het alleen maar slechter kan...
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef maaike78 het volgende:
En dan mag de seks van jou best om te janken zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een vrouw die van Drs. P houdt en me 's ochtends verse jus d'orange en croissantjes voert..
Ja, dat past dan weer niet echt bij 'perfecte minnaar', maar ik geloof niet in perfectie dus moet je gewoon een beetje pragmatisch zijn, en liefde voor Drs. P gaat natuurlijk veel dieper dan dat soort lichamelijk geneuzel.quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef nozem het volgende:
[..]
En dan mag de seks van jou best om te janken zijn?![]()
voel ik hier enige ironiequote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft..
Klopboor erbij en breek dat maagdenvliesquote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik zou het een pluspunt vinden dat ze speciaal op mij gewacht heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |