abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33020304
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm ja ik hapte.
Ach, je wordt voor ouderwetste zuurpruim uitgemaakt hier op Fok als je beweert dat je 13 belachelijk jong vindt om al sex te hebben. Blijkbaar ben je in de ogen van de huidige pubers als je met 19 begint er extreem laat bij.

Ben echt heel blij dat het bij mij zo gegaan is zoals het is gegaan. Heerlijk toch om als puber een paar jaartjes te smachten en niet verder gaan dan zoenen (en ja, afentoe zelfs wel tóngzoenen!).

Vroegah, toen je nog een 'slet' was als je op een klassen-avond met 2 jongens had gezoend!
Troost je, ik was inderdaad sarcastisch zoals pc-fr34k zei. Ben zelf 23 en nog maagd DAN ben je pas laat
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_33020344
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm ja ik hapte.
Ach, je wordt voor ouderwetste zuurpruim uitgemaakt hier op Fok als je beweert dat je 13 belachelijk jong vindt om al sex te hebben. Blijkbaar ben je in de ogen van de huidige pubers als je met 19 begint er extreem laat bij.
Zit zelf dus inderdaad met dat probleem. Men vind dan dat je serieus laat bent. En gelijk hebben ze, nou ja, met 23 dan iig
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_33020662
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
En dan bedoel ik niet vrouwen met het "sterrenbeeld" maagd.

Vrouwelijke maagden dus, meisjes die nog geen sexueel conact hebben gehad en ouder zijn dan 24.
Bestaan ze überhaupt wel? "Ja maar natuurlijk!" zul je ws. zeggen.

Maar ik bedoel dus meer meisjes in de 23+ die nog geen sex hebben gehad.
Zoiets komt bijna niet voor.
Het is niet zo "gemeengoed" als jongens van 23+ die nog nooit sex hebben gehad.

Of zit ik ernaast?
Is dit een fout denkbeeld?
Zullen er heus wel zijn, mij maakt het niet uit of zij nog maagd zou zijn als ik weer es iemand echt leuk ben vinden . . .
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb al zo lang geen sex meer gehad dat ik volgens mij weer maagd ben...telt dat ook?
Dan ben ik het ook weer . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 12 december 2005 @ 18:12:23 #126
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33020756
ik weet niet of er wel zoiets is al laat zijn met sex.....
Als je nu kijkt naar de jonge jeugd van 13/14 ...die meiden en jongens doen het gewoon omdat ze stoer willen zijn (de meeste) Ik vind het erg gaaf zoals mijn vriendin die zegt tjah het mag dan wel gewoon sex zijn maar de eerste x is altijd wel speciaal en ik wil niet dronken met een of andere lozer in bed duiken.....ik vind het erg gaaf!!
  maandag 12 december 2005 @ 18:26:02 #127
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33021105
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
Als je nu kijkt naar de jonge jeugd van 13/14 ...die meiden en jongens doen het gewoon omdat ze stoer willen zijn (de meeste) Ik vind het erg gaaf zoals mijn vriendin die zegt tjah het mag dan wel gewoon sex zijn maar de eerste x is altijd wel speciaal en ik wil niet dronken met een of andere lozer in bed duiken.....ik vind het erg gaaf!!
Ik zou t ook gaaf vinden als een vriend/in dat zei... Zolang ik t zelf maar niet ben
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33024858
quote:
tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35ste
  maandag 12 december 2005 @ 20:31:30 #129
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33025439
quote:
Ik heb anders een aantal stelletjes van 12, 13 (?) gezien hier in purmerend.
En als ik ze dan zag kussen en friemelen enzo. Zo innig als ze waren met mekaar.
En je zag ze gewoon genieten, alsof alles om hun heen niet meer telde.
Het zag er echt niet uit alsof ze ze er vies van waren. Of dat hun eerste x een mislukking was
ofzo.
Het is natuurlijk makkelijk om die jonkies afte kraken en dan te zeggen dat al die vroege-relaties
flut zijn en de sex niks voorstelt.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 12 december 2005 @ 22:10:37 #130
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_33028763
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[...]
Hoezo? Kick je daarop?
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_33033786
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn dan wel hele lelijke meiden.
Tap tap tap
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:17:49 #132
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_33033833
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze happen wel meer dan gemiddeld, denk ik. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:53:54 #133
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33034233
@ OP

christelijke dametjes en ontiegelijk leleijke dametjes
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33034957
quote:

[..]

De uitzondering die de regel bevestigt
nuff said.
pi_33035027
Kijk eens in het klooster, TS
Of in de moskee.

Ik ken wel een meisje dat vrij mooi, maar heel dik was en ook heel introvert, waarvan ik redelijk zeker ben dat ze pas op d'r 21ste of 22ste is ontmaagd (door een gozer die heel duidelijk nauwelijks douchte). 100% zeker ben ik niet.
Maar da's het enige waarvan ik weet wat nog een beetje in de buurt komt.
pi_33035768
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef McCarthy het volgende:
@ OP

christelijke dametjes en ontiegelijk leleijke dametjes
of verlegen dametjes, of dametjes die de juiste nog niet zijn tegengekomen, of dametjes die pas op latere leeftijd zich er klaar voor voelen...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2005 @ 08:38:22 #137
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33035832
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ze happen wel meer dan gemiddeld, denk ik. .
Als je het bij pijpen al verpest door te happen kan je het verwachten. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 13 december 2005 @ 09:50:32 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33036858
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderen
Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:02:49 #139
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33037074
quote:
Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef BreaktotheDance het volgende:

[..]

Dat is laat
Ik was ook 19

Daarna wel de boel ingehaald
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33050476
quote:

[..]

Goed, wat is volgens jou eigenlijk de reden dat je nog nooit een vriendje en sex hebt gehad? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, lelijk ben je niet, ook geen bloedmooie vrouw, maar goed, wie is dat wel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:10:34 #141
108862 a-child-in-chains
pi_33052023
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:43 schreef Sessy het volgende:
Kijk eens in het klooster, TS
Of in de moskee.
vellie funnie misses jones
Maar no zijn lijkt me niet echt gemeengoed noch een meerderheid. toch?
waarom zo flauw antwoorden?
quote:
Ik ken wel een meisje dat vrij mooi, maar heel dik was en ook heel introvert, waarvan ik redelijk zeker ben dat ze pas op d'r 21ste of 22ste is ontmaagd (door een gozer die heel duidelijk nauwelijks douchte). 100% zeker ben ik niet.
+ ieuww...
quote:
Maar da's het enige waarvan ik weet wat nog een beetje in de buurt komt.
Met dit topic wil ik ook eigenlijk zeggen dat er maar bar weinig meisjes zijn.
die 24+ én maagd zijn.
Maar.. Dat is iets wat veel mannen denken, en is het wel gegrond?
Mischien zitten we er helemaal naast.
No room for the unlucky.
pi_33052134
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien zitten we er helemaal naast.
Als we er IN hadden gezeten, dan waren ze geen maagd meer geweest, denk je niet?
pi_33054164
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar no zijn lijkt me niet echt gemeengoed noch een meerderheid. toch?
waarom zo flauw antwoorden?
Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.

[qote][..]

+ ieuww...
[/quote]

Nee, ze was echt bloedmooi, alleen heel dik.
pi_33054589
Ik denk dat vrouwen die op die leeftijd nog maagd zijn dat vaak bewust zijn, terwijl jongens het vaak zijn om allerlei redenen zoals te onzeker zijn om een dame aan te spreken e.d....

Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:25:21 #145
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_33054769
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat vrouwen die op die leeftijd nog maagd zijn dat vaak bewust zijn, terwijl jongens het vaak zijn om allerlei redenen zoals te onzeker zijn om een dame aan te spreken e.d....

Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Dit is denk ik inderdaad het geval en dat maakt het daarom voor de "mannelijke maagden" pijnlijker. Of pijnlijk is niet het goede woord, moeilijker te accepteren omschrijft misschien beter wat ik bedoel.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:07:34 #146
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_33056152
quote:

Zelfde als met vrijgezel zijn eigenlijk.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_33056619
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Thisbe het volgende:
Vrouwen begeven zich minder op Fora zoals Fok. Maar ik denk dat er genoeg vrouwelijke maagden zijn van ruim twintig
Kijk, als ik nou geen mannen in mijn bed had gehad, dan was ik gewoon maagd geweest
Ik bespeur een foutje in deze redenering. Ik heb geen mannen in mijn bed gehad; toch ben ik geen maagd meer. Hoe kan dat nou?
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:20:44 #148
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_33056640
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Zelfde als met vrijgezel zijn eigenlijk.
Geen goede vergelijking. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die ongewenst vrijgezel zijn, zeker als ze in de dertig zijn en ze graag kinderen willen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33056884
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Tarak het volgende:

[..]

Geen goede vergelijking. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die ongewenst vrijgezel zijn, zeker als ze in de dertig zijn en ze graag kinderen willen.
Wie offert zich op? Voor volk en vaderland uiteraard.
pi_33056967
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik bespeur een foutje in deze redenering. Ik heb geen mannen in mijn bed gehad; toch ben ik geen maagd meer. Hoe kan dat nou?
Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_33057214
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....
Het is dan wel geen onbevlekte ontvangenis, maar veel scheelt het niet.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:36:43 #152
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_33057251
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef maaike78 het volgende:

[..]

tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35ste
Als je er geen problemen mee hebt dat het kind de vader niet kent : IVF, kan je toch nog best maagd blijven? tenminste dat je nog nooit "het" hebt gedaan. Kind is wel van jezelf hoor, jouw genen, ja en ook wat van een onbekende. maargoed dat is vast een hele andere discussie.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:58:37 #153
108862 a-child-in-chains
pi_33057920
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.

[qote][..]

+ ieuww...
Nee, ze was echt bloedmooi, alleen heel dik.
[/quote]

nee, ik wil niet persé een maagd ofzo. Daar gaat het allemaal ook niet om.
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel méér mannelijke maagden zijn dan vrouwelijke
boven de 23-24..
Althans, ik *denk* dan dat er meer mannelijk maagden zijn, dan vrouwelijke..
Vrouwelijke maagden boven de 23-24 jaar, daar is meestal ook wat mee.
Of ze nou schuw/frigide zijn, of heel introvert. Maar dat is ook maar de minderheid denk ik zo.
No room for the unlucky.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:59:36 #154
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33057955
quote:

Ik weet niet of je dat zo kunt stellen hoor...
Er zijn toch ook genoeg meiden die onzeker en/of verlegen zijn, die niet zo in het uitgaansleven zitten en die ook niet zo snel op een jongen afstappen? Mijn eerste reactie op de vraag van TS zou dan ook zijn "Tuurlijk zijn die er genoeg!". Alleen, bij nader inzien ken ik zelf ook geen enkele vrouw die op haar 24ste nog maagd was.

Maar als ik naar mezelf kijk... Ik was zelf ook niet zo vroeg. Nee, het heeft niet tot mijn 24ste geduurd, maar tot zeker mijn 19e heb ik ook gedacht dat geen jongen me ooit leuk zou vinden en ik was er ook van overtuigd dat ik als maagd zou sterven. En ik was ook nog zo onzeker dat ik te verlegen was om iets terug te zeggen als iemand wel tegen me zou praten. Dat heeft zich gelukkig wel opgelost, maar er moeten toch ook anderen zijn die daar ook last van hebben (gehad) en bij wie het langer geduurd heeft? Denk ik dan...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:14:01 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_33058399
Oh, btw, ik heb trouwens vanavond wel net aan een online onderzoek van Opinieland meegedaan over liefde en seks, waarin o.a. gevraagd werd naar hoe oud je was bij de eerste keer. Dus wellicht dat binnenkort de uitslag gepubliceerd wordt waarin alle antwoorden op je vragen staan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_33060580
24, vrouw en maagd...

Ik kom hier gewoon zelden leuke mannen tegen, en om nou maar met iemand
het bed in te duiken om van het maagdzijn af te zijn, nee dankje.

Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
maarja, mijn tijd komt vast nog wel, daar ga ik dan maar van uit.
pi_33060737
quote:
nee, ik wil niet persé een maagd ofzo. Daar gaat het allemaal ook niet om.
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel méér mannelijke maagden zijn dan vrouwelijke
boven de 23-24..
Althans, ik *denk* dan dat er meer mannelijk maagden zijn, dan vrouwelijke..
Vrouwelijke maagden boven de 23-24 jaar, daar is meestal ook wat mee.
Of ze nou schuw/frigide zijn, of heel introvert. Maar dat is ook maar de minderheid denk ik zo
Ow, zeg dat dan.
Allereerst, omdat - en ik spreek uit ervaring - een jongere jongen met een ouder meisje veel minder snel wordt geaccepteerd. Toen ik 15 was en 't met m'n 19 jarig vriendje deed, zei niemand er wat van, toen ik als 19 jarige een 16 jarig vriendje had kreeg ik wel opmerkingen tot "Gatverdamme wat ben jij pedofiel" aan toe.
Daardoor zul je dus sowieso meer stelletjes zien waarbij de man ouder is dan de vrouw, omdat dat gewoon in het verstand van de mensen gebrand zit en zij denken, met die jongen, dat mag helemaal niet (of: die meid, die ziet mij niet staan want ik ben te jong), en als meisjes dan rond hun 15de-18de aan seks toe zijn, kun je er voor de jongens rustig 3 jaar bovenop rekenen, want eerder krijgen zij het niet.

Daarnaast klagen de jongens veel meer omdat ze er per definitie meer zin in hebben ontmaagd te worden. Voor een vrouw is het eigenlijk geen probleem om de maagdelijkheid kwijt te raken, tenzij je echt een gedrocht bent (en dat zijn er maar heel weinig) hoef je je eigenlijk maar te wassen en een beetje normaal te kleden om een jongen aan de haak te slaan die het met je wil doen. Of jij het ook met hem wilt doen is nog maar de vraag, maar als je per se wil neuken, zijn er altijd genoeg die je die dienst wel willen bewijzen. Mannen zijn verbazingwekkend onkieskeurig wat dat betreft, vrouwen zijn veel kieskeuriger. Ze worden pas minder kieskeurig als ze merken dat ze anders helemaal niemand krijgen.
En ik denk dat de psychologische barriere daartoe ergens bij het beeindigen van de HBO/WO studie zal liggen of, voor de lager opgeleiden, vast ook wel ergens rond de 22-25. Daarom zijn tegen die tijd de meeste vrouwen wel ontmaagd.
Maar, aangezien zij allemaal mannen zoeken die al een paar jaar ouder zijn, zijn er nog wel jongens van die leeftijd die maagd zijn.

Ik denk dat er ook wel een leeftijd is waarop er maar weinig mannelijke maagden zijn, en ook daar zal een breuklijn in lopen, maar zo precies waar zou ik niet durven gokken.
pi_33060817
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...
  woensdag 14 december 2005 @ 12:40:25 #159
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33069242
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moet
Dan zal je t nog zwaar krijgen naarmate je ouder wordt... Op een gegeven moment is er altijd wel een voorganger. Ik heb mn vriendin het liefst met ervaring. Sexueel en relationeel...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33069247
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...
Hahahaha Hoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is? ALLE mannen zijn hetzelfde!
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven
  woensdag 14 december 2005 @ 12:47:35 #161
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33069393
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Hahahaha Hoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is? ALLE mannen zijn hetzelfde!
Of jullie neuken dezelfde kerel
Vampire Romance O+
pi_33069532
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik neuk niet Ik ben een rebirth virgin
pi_33071188
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarna , terwijl mevrouw fijn gaat winkelen (want ik kan op het kerstdiner natuurlijk niet zonder iets nieuws verschijnen).
pi_33072534
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarna , terwijl mevrouw fijn gaat winkelen (want ik kan op het kerstdiner natuurlijk niet zonder iets nieuws verschijnen).
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld worden
Tap tap tap
pi_33072582
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alsof vrouwen voor de lol ongesteld worden
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?

Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!

Ja
Tap tap tap
pi_33072690
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja
oke dan had ik het toch verkeerd begrepen,.
  woensdag 14 december 2005 @ 14:59:59 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33072835
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:

Al hoef ik niet ongesteld te zijn voor zo'n humeur op zijn tijd.
pi_33073056
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:

[..]

Al hoef ik niet ongesteld te zijn voor zo'n humeur op zijn tijd.
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..
Heerlijk rustig,..
kanze ze naar de tv kijken ofzo,.. k ben dan in me eigen wereld zonder gezeur,..
  woensdag 14 december 2005 @ 15:10:37 #170
108862 a-child-in-chains
pi_33073114
Offtopic:

Ik keek gister effe op uitxendinggemist.nl en kwam een korte docu tegen:
"echte mannen volgen theo maassen"
Ik vond het wel leuk om te zien mbt.onderwerp mannen en die de kluts kwijt zijn en niet meer
weten wat mannelijkheid inhoud in het bijzijn van vrouwen

Ik luister net een numer van Avril Lavigne - Things I'll Never Say.
Ik vind dat dat nummer zo goed verwoord wat verlegenheid is.

Back Ontopc
No room for the unlucky.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:11:21 #171
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33073134
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?
quote:
Heerlijk rustig,..
kanze ze naar de tv kijken ofzo,.. k ben dan in me eigen wereld zonder gezeur,..
Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.
  woensdag 14 december 2005 @ 15:13:13 #172
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33073180
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
24, vrouw en maagd...

Ik kom hier gewoon zelden leuke mannen tegen, en om nou maar met iemand
het bed in te duiken om van het maagdzijn af te zijn, nee dankje.

maarja, mijn tijd komt vast nog wel, daar ga ik dan maar van uit.
HULDE!
pi_33073247
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?
[..]
inderdaad,.. kan je je heerlijk uitleven en schelden tegen je teammaten als ze het verkloten,..
k speel om te winnen,..
quote:
Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..
  woensdag 14 december 2005 @ 15:17:54 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33073281
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:

[..]

inderdaad,.. kan je je heerlijk uitleven en schelden tegen je teammaten als ze het verkloten,..
k speel om te winnen,..
[..]

precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..

Zullen we even in SC verder gaan?
pi_33073330
kan ook,..
Op woensdag 14 december 2005 15:13 schreef manou het volgende:

[..]

HULDE!
Dankje (Het voelt alleen niet als een prestatie ofzo.. )
pi_33075794
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee, want dat probleem had ik met m'n exen ook al.
Eentje was zelfs zo erg om je te roepen "EWWW! Er zitten allemaal verschillende haren in 't doucheputje? Kun jij ze eruit halen, ik vind dit GOOOOR!"
pi_33076256
Ik denk dat er qua aantallen er ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke 24+ maagden zijn; de reacties hier weerspiegelen dat ook heb ik t vermoeden
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 17:40:27 #179
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33076627
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Yez het volgende:

[..]

Dankje (Het voelt alleen niet als een prestatie ofzo.. )
Als je een foto in je fofo zet is het probleem zo opgelost(Mits foto positief ontvangen wordt natuurlijk.):').
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  woensdag 14 december 2005 @ 18:37:41 #180
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33077946
quote:
Op woensdag 14 december 2005 12:54 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik neuk niet Ik ben een rebirth virgin
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33078365
OMG!? Arme hamsters.
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 19:10:41 #182
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33078475
quote:
Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.
Handig voor moslima hamsters. .
  woensdag 14 december 2005 @ 19:46:03 #183
108862 a-child-in-chains
pi_33079470
De voortgang mbt. tot de TT is al een tijdje soup.
Het gaat nergens meer over en dit topic wordt een excuus om te gaan slowchatten

slotje
No room for the unlucky.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')