Troost je, ik was inderdaad sarcastischquote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ja ik hapte.
Ach, je wordt voor ouderwetste zuurpruim uitgemaakt hier op Fok als je beweert dat je 13 belachelijk jong vindt om al sex te hebben. Blijkbaar ben je in de ogen van de huidige pubers als je met 19 begint er extreem laat bij.
Ben echt heel blij dat het bij mij zo gegaan is zoals het is gegaan. Heerlijk toch om als puber een paar jaartjes te smachten en niet verder gaan dan zoenen (en ja, afentoe zelfs wel tóngzoenen!).
Vroegah, toen je nog een 'slet' was als je op een klassen-avond met 2 jongens had gezoend!
Zit zelf dus inderdaad met dat probleem. Men vind dan dat je serieus laat bent. En gelijk hebben ze, nou ja, met 23 dan iigquote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm ja ik hapte.
Ach, je wordt voor ouderwetste zuurpruim uitgemaakt hier op Fok als je beweert dat je 13 belachelijk jong vindt om al sex te hebben. Blijkbaar ben je in de ogen van de huidige pubers als je met 19 begint er extreem laat bij.
Zullen er heus wel zijn, mij maakt het niet uit of zij nog maagd zou zijn als ik weer es iemand echt leuk ben vinden . . .quote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
En dan bedoel ik niet vrouwen met het "sterrenbeeld" maagd.
Vrouwelijke maagden dus, meisjes die nog geen sexueel conact hebben gehad en ouder zijn dan 24.
Bestaan ze überhaupt wel? "Ja maar natuurlijk!" zul je ws. zeggen.
Maar ik bedoel dus meer meisjes in de 23+ die nog geen sex hebben gehad.
Zoiets komt bijna niet voor.
Het is niet zo "gemeengoed" als jongens van 23+ die nog nooit sex hebben gehad.
Of zit ik ernaast?
Is dit een fout denkbeeld?
Dan ben ik het ook weer . . .quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef lucienne2 het volgende:
ik heb al zo lang geen sex meer gehad dat ik volgens mij weer maagd ben...telt dat ook?
Ik zou t ook gaaf vinden als een vriend/in dat zei... Zolang ik t zelf maar niet benquote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
ik weet niet of er wel zoiets is al laat zijn met sex.....
Als je nu kijkt naar de jonge jeugd van 13/14 ...die meiden en jongens doen het gewoon omdat ze stoer willen zijn (de meeste) Ik vind het erg gaaf zoals mijn vriendin die zegt tjah het mag dan wel gewoon sex zijn maar de eerste x is altijd wel speciaal en ik wil niet dronken met een of andere lozer in bed duiken.....ik vind het erg gaaf!!
tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35stequote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
ik weet niet of er wel zoiets is al laat zijn met sex.....
Ik heb anders een aantal stelletjes van 12, 13 (?) gezien hier in purmerend.quote:Op maandag 12 december 2005 18:12 schreef manou het volgende:
Als je nu kijkt naar de jonge jeugd van 13/14 ...die meiden en jongens doen het gewoon omdat ze stoer willen zijn (de meeste) Ik vind het erg gaaf zoals mijn vriendin die zegt tjah het mag dan wel gewoon sex zijn maar de eerste x is altijd wel speciaal en ik wil niet dronken met een of andere lozer in bed duiken.....ik vind het erg gaaf!!
Hoezo? Kick je daarop?quote:Op zondag 11 december 2005 18:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[...]
quote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zijn dan wel hele lelijke meiden.
of verlegen dametjes, of dametjes die de juiste nog niet zijn tegengekomen, of dametjes die pas op latere leeftijd zich er klaar voor voelen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:53 schreef McCarthy het volgende:
@ OP
christelijke dametjes en ontiegelijk leleijke dametjes
Als je het bij pijpen al verpest door te happen kan je het verwachten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze happen wel meer dan gemiddeld, denk ik..
Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moetquote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind t altijd een onprettig idee dat je eerst de spinnewebben moet verwijderen![]()
Ik was ook 19quote:
Goed, wat is volgens jou eigenlijk de reden dat je nog nooit een vriendje en sex hebt gehad? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, lelijk ben je niet, ook geen bloedmooie vrouw, maar goed, wie is dat wel?quote:
vellie funnie misses jonesquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:43 schreef Sessy het volgende:
Kijk eens in het klooster, TS
Of in de moskee.
quote:Ik ken wel een meisje dat vrij mooi, maar heel dik was en ook heel introvert, waarvan ik redelijk zeker ben dat ze pas op d'r 21ste of 22ste is ontmaagd (door een gozer die heel duidelijk nauwelijks douchte). 100% zeker ben ik niet.
Met dit topic wil ik ook eigenlijk zeggen dat er maar bar weinig meisjes zijn.quote:Maar da's het enige waarvan ik weet wat nog een beetje in de buurt komt.
Als we er IN hadden gezeten, dan waren ze geen maagd meer geweest, denk je niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien zitten we er helemaal naast.
Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar no zijn lijkt me niet echt gemeengoed noch een meerderheid. toch?
waarom zo flauw antwoorden?
Dit is denk ik inderdaad het geval en dat maakt het daarom voor de "mannelijke maagden" pijnlijker. Of pijnlijk is niet het goede woord, moeilijker te accepteren omschrijft misschien beter wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat vrouwen die op die leeftijd nog maagd zijn dat vaak bewust zijn, terwijl jongens het vaak zijn om allerlei redenen zoals te onzeker zijn om een dame aan te spreken e.d....
Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Zelfde als met vrijgezel zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat vrouwen die op die leeftijd nog maagd zijn dat vaak bewust zijn, terwijl jongens het vaak zijn om allerlei redenen zoals te onzeker zijn om een dame aan te spreken e.d....
Denk dus dat de maagdelijke vrouwen minder snel klagen omdat het vaak om een bewuste keuze zal gaan en jongens sneller klagen omdat het vaak niet om een bewuste keuze gaat.
Ik bespeur een foutje in deze redenering. Ik heb geen mannen in mijn bed gehad; toch ben ik geen maagd meer. Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 12 december 2005 13:25 schreef Thisbe het volgende:
Vrouwen begeven zich minder op Fora zoals Fok. Maar ik denk dat er genoeg vrouwelijke maagden zijn van ruim twintig![]()
Kijk, als ik nou geen mannen in mijn bed had gehad, dan was ik gewoon maagd geweest![]()
Geen goede vergelijking. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die ongewenst vrijgezel zijn, zeker als ze in de dertig zijn en ze graag kinderen willen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zelfde als met vrijgezel zijn eigenlijk.
Wie offert zich op? Voor volk en vaderland uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Tarak het volgende:
[..]
Geen goede vergelijking. Volgens mij zijn er heel veel vrouwen die ongewenst vrijgezel zijn, zeker als ze in de dertig zijn en ze graag kinderen willen.
Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik bespeur een foutje in deze redenering. Ik heb geen mannen in mijn bed gehad; toch ben ik geen maagd meer. Hoe kan dat nou?
Het is dan wel geen onbevlekte ontvangenis, maar veel scheelt het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:29 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat, mijn beste DD, is EEN van de grootste mysteries van het leven.....![]()
Als je er geen problemen mee hebt dat het kind de vader niet kent : IVF, kan je toch nog best maagd blijven? tenminste dat je nog nooit "het" hebt gedaan. Kind is wel van jezelf hoor, jouw genen, ja en ook wat van een onbekende. maargoed dat is vast een hele andere discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 20:16 schreef maaike78 het volgende:
[..]
tja, als je als vrouw kinderen wil van jezelf, kan het toch best eens gebeuren voor je 35ste![]()
Nee, ze was echt bloedmooi, alleen heel dik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik geef aan dat als je een maagd wil, je een besnijdenis moet laten uitvoeren en moslim worden.
[qote][..]
+ ieuww...
Ik weet niet of je dat zo kunt stellen hoor...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:20 schreef erodome het volgende:
Ow, zeg dat dan.quote:nee, ik wil niet persé een maagd ofzo. Daar gaat het allemaal ook niet om.
Ik vraag me alleen af waarom er zoveel méér mannelijke maagden zijn dan vrouwelijke
boven de 23-24..
Althans, ik *denk* dan dat er meer mannelijk maagden zijn, dan vrouwelijke..
Vrouwelijke maagden boven de 23-24 jaar, daar is meestal ook wat mee.
Of ze nou schuw/frigide zijn, of heel introvert. Maar dat is ook maar de minderheid denk ik zo
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
Dan zal je t nog zwaar krijgen naarmate je ouder wordt... Op een gegeven moment is er altijd wel een voorganger. Ik heb mn vriendin het liefst met ervaring. Sexueel en relationeel...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een onprettig idee als ik eerst door de kwak van mijn voorganger heen moet
Hahahahaquote:Op woensdag 14 december 2005 00:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, problemen komen pas als je ontmaagd bent... Blaasontstekingen, schimmelinfecties, pil met alle bijwerkingen, condooms die scheuren, stinksokken maat 46 onder je bed, haren in je doucheputje en de hele badkamer die naar urine ruikt omdat hij niet kan richten als hij dronken is, een eeuwig lege koel- en voorraadkast...![]()
Of jullie neuken dezelfde kerelquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
HahahahaHoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is?
ALLE mannen zijn hetzelfde!
![]()
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven![]()
Ik neuk nietquote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of jullie neuken dezelfde kerel![]()
Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarnaquote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
HahahahaHoe komt het dat het bij mij precies hetzelfde is?
ALLE mannen zijn hetzelfde!
![]()
De beste redenen om als vrouw maagd te blijven![]()
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pff net alsof niet alle vrouwen een pesthumeur hebben iedere maand, over speciale logica beschikken, van je verwachten dat je bakken met geld verdient, en ook nog eens de wc schrobt daarna, terwijl mevrouw fijn gaat winkelen (want ik kan op het kerstdiner natuurlijk niet zonder iets nieuws verschijnen).
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof vrouwen voor de lol ongesteld worden![]()
Jaquote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar verdenk ik ze af en toe wel van,..
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?![]()
![]()
oke dan had ik het toch verkeerd begrepen,.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
Zitten ze de hle dag tegen je te zeiken,.. en dan nog met een kutexcuus komen ook,.. ja k ben ongesteld/sjago!
Moet je daar mij dan mee lastig vallen?![]()
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..quote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]Al hoef ik niet ongesteld te zijn voor zo'n humeur op zijn tijd.
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat zijn echt tijden dat ik heerlijk in mezelf gekeerd aan het gamen ben en anderen aan het doodschieten ben,..
Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.quote:Heerlijk rustig,..
kanze ze naar de tv kijken ofzo,.. k ben dan in me eigen wereld zonder gezeur,..
HULDE!quote:Op woensdag 14 december 2005 00:16 schreef Yez het volgende:
24, vrouw en maagd...
Ik kom hier gewoon zelden leuke mannen tegen, en om nou maar met iemand
het bed in te duiken om van het maagdzijn af te zijn, nee dankje.![]()
Ik ervaar het trouwens niet als een probleem, het is wel jammer, dat zeker..
maarja, mijn tijd komt vast nog wel, daar ga ik dan maar van uit.![]()
inderdaad,..quote:Op woensdag 14 december 2005 15:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er is dus sprake van agressieve gevoelens die je in een dergelijke game botviert?
[..]
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..quote:Maar het is helemaal niet leuk om in een zeurhumeur te zijn en niemand kunnen vinden om tegen te zeuren.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
inderdaad,..kan je je heerlijk uitleven en schelden tegen je teammaten als ze het verkloten,..
k speel om te winnen,..
[..]
precies,.. dan houden ze er al snel mee op, en voelen ze zich schuldig dat ze zo lopen te zeuren/zeiken,..![]()
Nee, want dat probleem had ik met m'n exen ook al.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Of jullie neuken dezelfde kerel![]()
Als je een foto in je fofo zet is het probleem zo opgelost(Mits foto positief ontvangen wordt natuurlijk.):').quote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Yez het volgende:
[..]
Dankje(Het voelt alleen niet als een prestatie ofzo..
)
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik neuk nietIk ben een rebirth virgin
![]()
Handig voor moslima hamsters.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rofl, je bent toch geen fucking hamster?.. want hamsters zijn de enige die constant weer een nieuw maagdvlies ontwikkelen, hoe evolutionair overbodig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |