abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32987117
quote:
SYDNEY - Op een strand bij de Australische stad Sydney zijn zondag rassenrellen uitgebroken. Naar schatting 5000 mensen vielen er strandgangers aan en bekogelden agenten en ambulancepersoneel, meldde de politie. Daarbij scandeerden ze racistische leuzen. De menigte had het vooral gemunt op mensen van Arabische afkomst.

De rellen volgden op een aanval vorige week op twee strandwachten. Met een campagne via sms-berichten werden inwoners van Cronulla opgeroepen hun strand te 'beschermen'. De berichten riepen 'Aussies' op wraak te nemen tegen 'Lebs en wogs', ofwel Libanezen en niet-Australiërs.

Telegraaf.nl

Is het daar ook onrustig . Ze vallen zonder enige reden de Libanezen aan

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32987190
Eigenlijk zijn de meeste Australiërs niet-Australiërs.

Dit zijn de échte Australiërs, als we de redenatie van die strandgangers volgen:
pi_32987279
quote:
Op zondag 11 december 2005 13:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Telegraaf.nl

Weet je niet, misschien zitten die allochtonen wel heel vervelend te doen. Kan het me alleen niet voorstellen in een land waar je 1000 km kan rijden zonder een mens tegen te komen
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32987307
quote:
Op zondag 11 december 2005 13:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Weet je niet, misschien zitten die allochtonen wel heel vervelend te doen. Kan het me alleen niet voorstellen in een land waar je 1000 km kan rijden zonder een mens tegen te komen
bedenken is makkelijk

maar ik ga uit van de feiten die de bron vermeldt
pi_32987336
Die arabieren zullen zich wel op het strand netzo gedragen zoals ze bij ons doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 11 december 2005 @ 13:59:28 #6
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_32987349
beetje jammer dat niet de echte aanleiding wordt vermeld op nu.nl en telegraaf.nl.

vooral jij meki, zou beter moeten weten als een sensatiekrant als de telegraaf wat schrijft.
Neerkomen wel!
pi_32987389
En in nederland gaat het niet los en in Australie wel omdat er een tijdje terug op bali volgens mij een hoop Aussies zijn weggeblazen door zo'n oegoeboegoe met explosieven.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 11 december 2005 @ 14:01:26 #8
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32987396
Sinds wanneer zijn Libanezen en Arabieren een "ras"

In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen nu klapjes geeft aan een groep wat zich niet weet te gedragen.

En ik bewonder de daadkracht van de Australiers, kan je van de Hollanders niet zeggen.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32987438
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32987442
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef GSi het volgende:

In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen nu klapjes geeft aan een groep wat niet weet te gedragen.

En ik bewonder de daadkracht van de Australiers, kan je van de Hollanders niet zeggen.
jij bewondert de rellen ??
pi_32987471
quote:
Op zondag 11 december 2005 13:59 schreef Freeflyer het volgende:
beetje jammer dat niet de echte aanleiding wordt vermeld op nu.nl en telegraaf.nl.

vooral jij meki, zou beter moeten weten als een sensatiekrant als de telegraaf wat schrijft.
jah en ik gebruik daarvan de bron en ik ga geen dingen bij bedenken
  zondag 11 december 2005 @ 14:04:49 #12
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32987481
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef Meki het volgende:

[..]

jij bewondert de rellen ??
Bewonder jij het gedrag van de mensen die deze rellen aan zichzelf te danken hebben? Bewonder jij bomaanslagen? Terrorisme?

Ik vind het mooi dat de Aussies het niet pikken.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32987617
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:04 schreef GSi het volgende:

[..]

Bewonder jij het gedrag van de mensen die deze rellen aan zichzelf te danken hebben? Bewonder jij bomaanslagen? Terrorisme?

Jij weet zo zeker dat die mensen die aangevallen werden terroristen zijn?
Hoe weet je dat ?
pi_32987681
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Er is vast wel meer ?
pi_32987698
quote:

[..]

Heb jij mij horen zeggen dat ik bomaanslagen bewonder ??? Nee dat heb je niet gehoord
Jij geeft het toe dat je van rellen houdt en je juicht het toe ook
  zondag 11 december 2005 @ 14:14:00 #16
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32987705
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij weet zo zeker dat die mensen die aangevallen werden terroristen zijn?
Hoe weet je dat ?
Hoe weet jij dat alle Australiers die deze mensen aanvallen racistisch zijn? Of wil je soms weer het slachtoffer in bescherming nemen en net doen alsof er niks aan de hand is? Er is heus wel een aanleiding voor dit alles en de druppel die de emmer deed overlopen zal wel in een van de laatste dagen hebben plaatsgevonden.
pi_32987738
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef GSi het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat alle Australiers die deze mensen aanvallen racistisch zijn? Of wil je soms weer het slachtoffer in bescherming nemen en net doen alsof er niks aan de hand is? Er is heus wel een aanleiding voor dit alles en de druppel die de emmer deed overlopen zal wel in een van de laatste dagen hebben plaatsgevonden.
kom met een bron en bedenk ze niet
pi_32987796
-edit: ongefundeerde generalisatie-

[ Bericht 44% gewijzigd door kLowJow op 11-12-2005 14:25:18 ]
  zondag 11 december 2005 @ 14:17:08 #19
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32987813
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij mij horen zeggen dat ik bomaanslagen bewonder ??? Nee dat heb je niet gehoord
Jij geeft het toe dat je van rellen houdt en je juicht het toe ook
Leg mij geen woorden in de mond. Mij heb je ook niet horen zeggen dat ik rellen bewonder. Jij kan het nu gewoon niet hebben dat je "soortgenootjes" klappen krijgen.

Het enige wat ik bewonder is dat de Australiers het niet pikken. Toen van Gogh in Nederland werd vermoord had ik ook rellen verwacht, maar dat kwam er niet van, omdat Hollanders daarvoor te schijterig zijn en een basisschool in de fik zetten zonder slachtoffers aan die kant noem ik geen rel.
  zondag 11 december 2005 @ 14:18:16 #20
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32987848
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef Meki het volgende:

[..]

kom met een bron en bedenk ze niet
Zwak gelul.

Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.

En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.

[ Bericht 38% gewijzigd door GSi op 11-12-2005 14:24:06 ]
pi_32987925
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef GSi het volgende:

[..]

Leg mij geen woorden in de mond. Mij heb je ook niet horen zeggen dat ik rellen bewonder. Jij kan het nu gewoon niet hebben dat je "soortgenootjes" klappen krijgen.

Het enige wat ik bewonder is dat de Australiers het niet pikken. Toen van Gogh in Nederland werd vermoord had ik ook rellen verwacht, maar dat kwam er niet van, omdat Hollanders daarvoor te schijterig zijn en een basisschool in de fik zetten zonder slachtoffers aan die kant noem ik geen rel.
Jawel dat heb je zelf gezegd
ik ken geen soortgenootjes van mij in Australie , Jij wel ?

Wat pikken ze niet ?? - Ik zie geen enkele woord daarover in de OP en de Bron ?
ze pleegden wel aanslagen op scholen en Moskeeen . dat is erger dan rellen
quote:

In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen BRON nu klapjes geeft aan een groep wat zich niet weet te gedragen.

Ha gepakt je bewondert ze wel de daadkracht van rellen
pi_32988011
quote:
Op zondag 11 december 2005 13:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Telegraaf.nl

quote:
De rellen volgden op een aanval vorige week op twee strandwachten
Dat is de reden dus blijkbaar. Groepje achterlijke (georganiseerde) relschoppers.

Het zou trouwens mooi zijn als men een keer normaal kan reageren. Het nieuwsbericht zegt niets over misdragingen van de aangevallen mensen. Ze worden, gelet op de oproep van de relschoppers, puur en alleen op basis van hun afkomst geselecteerd. Door vanalles over deze mensen te insinueren op basis van de beschikbare informatie maak je jezelf dus net als deze debielen schuldig aan racisme.
pi_32988012
quote:
Mob mentality shameful: Police Commissioner
The New South Wales Police Commissioner says he is ashamed at the mob mentality that has driven a racially-motivated rally at Sydney's Cronulla beach.
More than a dozen arrests have been made after several people of Middle Eastern appearance were abused and assaulted by members of the crowd.
Police removed others from the beach for their own protection, six people were treated for injuries.
The rally had been called in response to the assault of two lifeguards last weekend.
Commissioner Ken Moroney says an ambulance officer was attacked while transferring an injured person and the crowd turned on a woman because of her race.
"That woman was saved, literally saved by the police officers and those officers deserve my highest commendation for the way in which they went about their task," he said.
"The other equally offensive conduct today, the absolutely total un-Australian conduct today, was an attack on an ambulance.
"That has brought a higher level of shame to those involved in that level of attack and they deserve to be condemned in the highest possible terms," he said.
Commissioner Moroney says the attack on the ambulance officer is hypocritical given the rally was called in response to the assault of two lifeguards last weekend.
Bron
quote:
Cronulla mob attacks beachgoers
New South Wales Police say several people of Middle Eastern appearance were attacked by a mob at Sydney's Cronulla Beach today.
Earlier in the day thousands of people gathered at the beach in response to calls to retaliate for the bashing of two lifeguards a week ago.
Assistant Commissioner Mark Goodwin says several people were the victims of racial attacks.
"In terms of crowd swells against some people of Arabic extraction ... some of those people that have been targeted have been Australian-born people that attend this beach in a quiet and relaxing manner," he said.
Six people were taken into custody and four have been charged.
Assistant Commissioner Goodwin says the attacks are un-Australian.
"People of Middle Eastern background that have been seen in the Cronulla area, a swarm of crowd has approached those people to hurl foul abuse and disgusting language and a most un-Australian approach to the way that the crowd has behaved," he said.
Ambulance attacked

The Ambulance Service of NSW says one of its vehicles was attacked.
One ambulance officer was hit over the head with a glass bottle and another on board received lacerations.
The ambulance had been transporting six injured people.
Of those, one was taken to hospital in a serious but stable condition and the rest were treated for minor injuries in a secure location away from the crowds.
Police say two bottle shops were closed and a nearby club agreed not to let any more people in.
Earlier in the day the atmosphere had been party-like despite the large crowd, which some estimates say numbers 5,000 people.
That changed when a man of Middle Eastern appearance was chased into a hotel bistro.
Within a minute the hotel was surrounded by several thousand people screaming and chanting.
About a half an hour later a fight broke out across the road and police led away a man with a shirt over his head as the crowd lobbed beer cans at him.
Bron
quote:
Violence moves to Maroubra: reports
Cars have been vandalised and windows smashed in the eastern Sydney suburb of Maroubra following today's racially motivated rally at Cronulla Beach.
Thousands of people gathered at the beach on Sydney's south, where people of Middle Eastern appearance were shouted at and abused.
An ambulance was also attacked and more than 12 people were arrested.
The rally followed an attack on two lifeguards on the beach last weekend.
The violence has reportedly moved on to Maroubra where police have reported several incidents of property damage.
Bron
  zondag 11 december 2005 @ 14:26:03 #24
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32988058
quote:
Sydney's racist mob violence spreads

Race-fuelled violence spread through Sydney beachside suburbs after chanting mobs chased down and bashed people of Middle Eastern appearance and clashed with police at Cronulla Beach.

At least 12 people were arrested at the southern Sydney beachside suburb of Cronulla in a near-riot which erupted after text messages began circulating earlier this week among rival groups urging attacks on each other.

Despite a strong police presence at Cronulla, there were numerous assaults on people of Middle Eastern appearance and on an ambulance crew.

In an apparently-related attack later, a 23-year-old man was stabbed in the back outside a golf club at nearby Woolooware by what police described as a group of males of Mediterranean or Middle Eastern appearance.

About the same time, up to 50 carloads of youths smashed up over 100 cars with baseball bats and other weapons in the eastern beach suburb of Maroubra, in apparent retaliation for the Cronulla beatings.

Riot police were also called in to the beachside suburb of Brighton-le-Sands to control groups of brawling youths who had reportedly thrown projectiles at police.

But the trouble first flared at Cronulla, with mobs of youths chanting racist slogans and carrying Australian flags attacked youths of Middle Eastern appearance and turned on police who tried to control the violence.

Two paramedics were also injured as they tried to rescue a group of people from the Cronulla Surf Lifesaving Club, where they had fled to escape the violence.

The mob broke the ambulance vehicle's windows and kicked its doors as the paramedics tried to get the group out.

Police, who used capsicum spray and batons in their battle to subdue the rioters, were also pelted with beer bottles.

Some groups in the crowd, estimated to have peaked at 5,000, also stomped on and swarmed around police cars trying to move from one violent flare-up to the next.

Officers were forced to shut down some roads, which were littered with empty bottles as alcohol fuelled anger on the streets.

Premier Morris Iemma condemned those involved in the chaotic scenes, as NSW Police Commissioner Ken Moroney vowed to prosecute those who perpetuated the violence.

"I'm ashamed as a man and as the commissioner of police," Mr Moroney told reporters, describing mob mentality as un-Australian.

He said he was deeply disturbed by one incident which saw a young man and woman who "innocently walked into the crowd" set upon by rioters.

"She was literally saved by the police officers," he said.

"Clearly there has been a level of racial vilification ... and those who are found to behave this way will be prosecuted." Warning against further violence, Mr Moroney said police numbers would be increased if the unrest continued.

"I will provide the resources for however long it takes to bring peace and calm to the community," Mr Moroney said.

The trouble began with scuffles about midday (AEDT) after thousands of people, many carrying Australian flags and dressed in Australian shirts, rallied at the beach.

As the crowd moved along the beach and foreshore area, one man on the back of a ute began to shout "No more Lebs" - a chant picked up by the group around him.

Others in the crowd yelled "Aussie, Aussie, Aussie ... Oi, Oi, Oi".

Many had adorned their bodies with racist slogans. One shirtless teenager walked by, this message painted on his back: "It's time for a f****** war, so join the army of hardcore".

Within half an hour, reporters at the scene watched at least three young men of Middle Eastern appearance being singled out and chased, their clothes torn as they fled.

Two of the men took refuge at Northies Pub, where police were forced to form a cordon to stop the mob from going inside.

Not long afterwards, police rushed to Cronulla train station when a gang converged on it after receiving a text message saying a group of Lebanese people were trying to leave.

Police said the text message was wrong, but it sparked violent scenes as police swung their batons at the crowd trying to keep them out of the station.

NSW Police Assistant Commissioner Mark Goodwin labelled the violence "disgusting" saying people of ethnic backgrounds had been clear targets.

"What has been occurring on some fronts is that people of Middle Eastern backgrounds that have been seen in the Cronulla area - a swarm of the crowd has approached these people with vile abuse, in the most un-Australian way," Mr Goodwin said.

"We have a number of reports of persons that have been assaulted." The premier repeated his call for calm in the troubled community, which has been the scene of two violent incidents in the past week.

Authorities had expected the violence after the two incidents - an attack on two lifeguards last Sunday and a brawl later in the week in which youths turned on a media crew.

Soon afterwards, a series of text messages began circulating, encouraging members of two rival groups of beach users to attack each other.

One of the messages had urged "Aussies" to take revenge against "Lebs and wogs". Another urged locals to rally at a point on the beach to take retaliation against "Middle Eastern" gangs.

"I urge everyone in the community to back our police and respect the rule of law which is the bedrock of our Australian community," Mr Iemma said.

"We will do everything in our power to protect the right of all law abiding Australians and our life saving volunteers to use the beach in safety." Sydney's Islamic community blamed the violence on what it called racist and irresponsible sections of the media.

Islamic Friendship Association of Australia president Keysar Trad said the violence was "bound to happen" following racist rhetoric on Sydney talk back radio last week.

"Sections of the media took this issue far too far and one can only surmise that the way this issues was dealt with on talk back radio amounts to incitement," Mr Trad said.

He said the media had turned a common youth issue into an issue of ethnicity, and the racist chants at Cronulla showed people weren't acting rationally, but were "filled with hatred".

But NSW Opposition leader Peter Debnam laid the blame at Labor's feet, saying the state government had for years been in denial about the kind of violence and intimidation that regularly occurred in suburban Sydney.

"... the biggest problem for 10 years has been the government in denial about the violence and intimidation on the streets of Sydney. In any number of suburbs of Sydney you can see the same problems," he said.

He said Mr Iemma must restore police numbers in Sydney, and called on a harder line from officers.

"... we the community never want the police to say 'disperse'. Instead, police need to surround thugs, arrest them, charge them and lock them up." The violence forced some Cronulla businesses to temporarily close, despite the efforts of outnumbered police to stop the violence.

Two bottle shops closed their doors and a local pub refused to allow any more people in after police said alcohol was contributing to a dangerous situation.

Mounted police, the police dog squad and other specialist units were engulfed in the throng, as a police chopper hovered over the beach.

A heavy police presence was to remain on guard in the beach community overnight, amid concerns the unrest may flare again.

As he arrived at the scene earlier, the police commissioner was clearly shocked by what he saw.

"I just wonder how they even call themselves Australian," Mr Moroney said.
Bron: http://au.news.yahoo.com/051130/2/x0r0.html

Het woord racisme in de kop begrijp ik niet helemaal. Dat is te makkelijk en niet de oorzaak van de spanningen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 11 december 2005 @ 14:26:58 #25
131669 Archie.
de man van staal
pi_32988085
-edit: quote verwijderd bericht verwijderd-

Ze schijnen een aantal vrijwilligers van de life savers (soort strandwacht) te hebben aangevallen. Moet je vooral doen daar. Daarna sloeg de vlam in beetje de pan.

[ Bericht 9% gewijzigd door kLowJow op 11-12-2005 14:28:26 ]
pi_32988143
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef Archie. het volgende:
-edit: quote verwijderd bericht verwijderd-

Ze schijnen een aantal vrijwilligers van de life savers (soort strandwacht) te hebben aangevallen. Moet je vooral doen daar. Daarna sloeg de vlam in beetje de pan.
Het lijkt me erg sterk dat "ze" dat hebben gedaan.
pi_32988144
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef GSi het volgende:

[..]

Ik heb ook niets beweerd over racisme
En het is toch normaal om de slachtoffers in bescherming te nemen tegen de daders.?
Er zal wel een aanleiding zijn, want dat is meestal zo... het blijft natuurlijk onzin dat jij de slachtoffers in verband brengt met 'schuldig aan terrorisme' ..
Je kent die mensen helemaal niet...
  zondag 11 december 2005 @ 14:29:00 #28
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988146
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel dat heb je zelf gezegd
ik ken geen soortgenootjes van mij in Australie , Jij wel ?

Wat pikken ze niet ?? - Ik zie geen enkele woord daarover in de OP en de Bron ?
ze pleegden wel aanslagen op scholen en Moskeeen . dat is erger dan rellen
[..]

Ha gepakt je bewondert ze wel de daadkracht van rellen
"Jawel, dat heb je zelf gezegt"

Wil je een lollie? Bij Allah, wat een kinderachtige reply.

En een brandje in een school en een moskee waarbij geen doden vallen noem jij dus erger dan een bomaanslag waarbij veel doden vallen. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft? Maar voor mij is het duidelijk dat je nu in een hoekje zit te janken omdat je zielverwanten nu klappen krijgen.
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:00 #29
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32988172
quote:

In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen nu klapjes geeft aan een groep wat zich niet weet te gedragen.
Alle Arabische strandgangers zijn terroristen of criminelen? Zo, dat wist ik niet..
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:20 #30
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988185
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb ook niets beweerd over racisme
En het is toch normaal om de slachtoffers in bescherming te nemen tegen de daders.?
Er zal wel een aanleiding zijn, want dat is meestal zo... het blijft natuurlijk onzin dat jij de slachtoffers in verband brengt met 'schuldig aan terrorisme' ..
Je kent die mensen helemaal niet...
Je draait het om.

De Australiers zijn de slachtoffers en degen waar tegen ze vechten zijn de daders.
pi_32988202
@GSi: speel eens niet zo op de man en discussieer normaal.

@Meki: concentreer je op het onderwerp. Je hoeft niet overal op te reageren.
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:55 #32
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32988205
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:

[..]

Zwak gelul.

Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.

En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.
Dit is wel de meest domme post die ik hier vandaag heb gelezen. Dus omdat indonesiers aanslagen gepleegd hebben in Bali waar Australiers bij omgekomen zijn is het terecht dat zij Arabieren aanvallen?

En je tweede alinea . Ok, dus als ik jou een veeg op je bek geef ren jij snel weg omdat je onschuldig bent? Daarbij waren de Aussies nogal in de overmacht, dus rennen had niet heel veel zin. Volgens de in de vorige post gequote krantenberichten moest de politie de Arabieren ontzetten.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 11 december 2005 @ 14:33:26 #33
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988265
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Alle Arabische strandgangers zijn terroristen of criminelen? Zo, dat wist ik niet..
Nee, dat wist ik ook niet. Ik heb het toch over een groep mensen? In deze de groep die het verpest heeft voor de anderen die zich wel weten te gedragen en die nu dus klappen krijgen. Ik vind het zo zwak he, dat mensen de oorzaak van een rel niet willen zien of horen. Terwijl het er zo duidelijk bovenop ligt.

Maar goed, neem jij de zwakke Libanezen en Arabieren maar in bescherming. Ik sluit mij aan bij de sterkste.
pi_32988313
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef GSi het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik ook niet. Ik heb het toch over een groep mensen? In deze de groep die het verpest heeft voor de anderen die zich wel weten te gedragen en die nu dus klappen krijgen. Ik vind het zo zwak he, dat mensen de oorzaak van een rel niet willen zien of horen. Terwijl het er zo duidelijk bovenop ligt.

Maar goed, neem jij de zwakke Libanezen en Arabieren maar in bescherming. Ik sluit mij aan bij de sterkste.
die graag willen rellen
pi_32988334
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef GSi het volgende:

[..]

Je draait het om.

De Australiers zijn de slachtoffers en degen waar tegen ze vechten zijn de daders.
Je weet helemaal niks over die strandgangers.
Je hoort dat ze arabisch zouden zijn en dat vind je al voldoende om toe te juichen dat ze in elkaar worden geslagen.
Smerige redenering heb je ..
  zondag 11 december 2005 @ 14:36:25 #36
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32988345
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef GSi het volgende:

Alsof ik naar een videoboodschap van Bin Laden zit te kijken, zo dogmatisch en generaliserend is deze opmerking.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 11 december 2005 @ 14:37:56 #37
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32988390
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef GSi het volgende:

[..]

De echte held toont zijn ruggegraat Je had het waarschijnlijk fantastisch gedaan in '40-'45...

Maar goed, kan ik hier uit opmaken dat als de Islamitische extremisten sterker worden dan die arme australiers, jij zonder enige moeite van kamp veranderd en een overtuigt mini-terroristje wordt?

Salaam aleykum, mijn vriend
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 11 december 2005 @ 14:41:08 #38
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988475
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef D1 het volgende:

[..]

De echte held toont zijn ruggegraat Je had het waarschijnlijk fantastisch gedaan in '40-'45...

Maar goed, kan ik hier uit opmaken dat als de Islamitische extremisten sterker worden dan die arme australiers, jij zonder enige moeite van kamp veranderd en een overtuigt mini-terroristje wordt?

Salaam aleykum, mijn vriend
Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.
  zondag 11 december 2005 @ 14:41:08 #39
131669 Archie.
de man van staal
pi_32988476
Gelukkig is het in Nederland maar drie keer paar jaar strandweer, anders had je op Zandvoort anno 2005 ook een leuke speelgrond voor knokpartijen tussen Lonsdale-tokkies en vervelende kutmarokkaantjes.
pi_32988511
Als ik het zo inschat gedraagt een groep Australiërs van Arabische afkomst zich niet passelijk, waarop een groep Australiërs van Europese afkomst besluit daar wat aan proberen te doen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32988530
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef Archie. het volgende:
Gelukkig is het in Nederland maar drie keer paar jaar strandweer, anders had je op Zandvoort anno 2005 ook een leuke speelgrond voor knokpartijen tussen Lonsdale-tokkies en Tokkies .
  zondag 11 december 2005 @ 14:43:53 #42
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32988545
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef GSi het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.
Fout of goed, jij kiest de kant alvast... Is te bewonderen...
pi_32988560
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Je kan wel zwaaien, maar het is wel zo.
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 14:48:23 #44
73911 ultra_ivo
pi_32988677
quote:

[..]

En jouw definitei van 'mijnen' is dus op basis van huidskleur?
pi_32988692
quote:

[..]

maar kun je me nu eindelijk uitleggen wat de mensen op het strand die niets kwaads in hun zin hadden nu eigenlijk gedaan hebben om door die aussies mishandeld te worden want ik snap dat niet ( of is het door hun uiterlijk dat iedereen die niet blank is maar klappen moet krijgen ) ?
  zondag 11 december 2005 @ 14:58:02 #46
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988953
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En jouw definitei van 'mijnen' is dus op basis van huidskleur?
Heeft totaal niks met huidskleur te maken. Ik ben geen racist. Het heeft wel met cultuur/gedrag te maken. Iedereen waarmee ik samen door 1 deur kan is mijn vriend.
pi_32989174
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef GSi het volgende:

[..]

Heeft totaal niks met huidskleur te maken. Ik ben geen racist. Het heeft wel met cultuur/gedrag te maken. Iedereen waarmee ik samen door 1 deur kan is mijn vriend.
vreemd , je bent geen racist ( zeg je ) maar je vindt het wel ok dat die aussies racistische leuzen roepen
ja hoor , klinkt heel geloofwaardig
  zondag 11 december 2005 @ 15:10:47 #48
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989267
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:07 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

vreemd , je bent geen racist ( zeg je ) maar je vindt het wel ok dat die aussies racistische leuzen roepen
ja hoor , klinkt heel geloofwaardig
Het is wel een trend hier op Fok om anderen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben.

Vieze manier van discussieren.
  zondag 11 december 2005 @ 15:11:23 #49
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_32989284
quote:

[..]

wat een ongelofelijk domme post.

Ten eerste, als je het zo wilt spelen, dan moeten de aboriginals al die blanken van het eiland aftrappen (want het is allemaal gevangeneninteelt uit het verleden).

Ten tweede, hoe ontzettend dom moet je wel zijn om een bomaanslag ergens aan de andere kant van de wereld in de schoenen te schuiven van mensen aan de andere kant van de wereld.
Jij denkt net als een radicaal.
Of een radicale moslimfundamentalist die vindt alle westerlingen verderfelijk omdat Amerika zoveel slachtoffers maakt in het Midden-Oosten.
Hiermee geef jij dus aan dat je het ok vindt als iemand jou neerknalt om dezelfde reden als die achterlijke aussies (in dit geval op dat strand) dat met die mensen doen.
pi_32989299
edit

[ Bericht 24% gewijzigd door Calella op 11-12-2005 15:20:40 ]
pi_32989319
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef GSi het volgende:

[..]

Het is wel een trend hier op Fok om anderen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben.

Jij vindt het schijnbaar ook okay dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig van Arabische afkomst zijn in elkaar gaan rossen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32989359
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef GSi het volgende:

[..]

ik zal de quote van Bluesdude nog eens aanhalen

Je weet helemaal niks over die strandgangers.
Je hoort dat ze arabisch zouden zijn en dat vind je al voldoende om toe te juichen dat ze in elkaar worden geslagen.
Smerige redenering heb je ..

vieze manier van redeneren heb jij inderdaad
  zondag 11 december 2005 @ 15:15:06 #53
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_32989395
De Daily Telegraph als bron.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 11 december 2005 @ 15:15:45 #54
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_32989417
Maar goed, het is geen publiek geheim dat een groot deel van de aussie's flink racistisch zijn.
(daarvoor moet je er toch ook echt geweest zijn)
pi_32989420
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef Nyrem het volgende:

[..]

wat een ongelofelijk domme post.

Ten eerste, als je het zo wilt spelen, dan moeten de aboriginals al die blanken van het eiland aftrappen (want het is allemaal gevangeneninteelt uit het verleden).
Inderdaad, die blanken hebben dat land ook ingepikt van de Aboriginals.
Let's plant a tree
  zondag 11 december 2005 @ 15:19:48 #56
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989537
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:12 schreef Vava het volgende:

[..]

Jij vindt het schijnbaar ook okay dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig van Arabische afkomst zijn in elkaar gaan rossen
Onschuldig en zonder reden ..

Waar 2 vechten hebben 2 schuld en hier de ene partij wat meer dan de andere. Ik heb geen zin al jullie beweringen tegen mij te gaan zitten verdedigen.

Hier is het laatste wat ik hier over te zeggen heb.

Nu zijn het toevallig Arabieren die klappen krijgen. Als het een andere bevolkingsgroep was geweest had dat voor mij niks uit gemaakt. Als je het in een land voor jezelf verkloot heeft dat consequenties. Boontje komt om zijn loontje.
pi_32989577
Dit was de aanleiding:

===============================================================================

Get off our beach. This is our beach. We own it.

These are the fighting words a group of thugs spoke to three North Cronulla surf lifesavers before bashing them on a sunny Sunday afternoon.

The attack has disgusted Sutherland Shire residents and surf lifesavers who volunteer their time to protect the lives of beachgoers.

Cronulla locals say in the past three years a large influx of youths have travelled from Sydney’s west to the beachside to intimidate beachgoers and start fights.

During the October long weekend, police were called to North Cronulla three times over several hours to defuse a large-scale stand-off between and visiting gangs and locals.

Surf Lifesaving Sydney rescue services manager Stephen Leahy said it was common for Middle Eastern men from western Sydney to taunt Cronulla surf lifesavers by stealing their equipment, making idle threats and kicking balls at them.

Some regular Cronulla beachgoers said that the behaviour of Middle Eastern groups was so offensive, they opted to travel to other beaches instead.

Clare Mooney and Kristie Keith, both 21, of Campbelltown said they had been visiting Cronulla for years but were now planning to travel to Wollongong for a peaceful beach outing. After spending yesterday at Cronulla, they said they were sick of being covered with sand while almost being hit by youths playing football over their heads.

“We said we’ll go back to Wollongong next week so we don’t have to put up with these yobbos,” Ms Mooney said.

The latest incident occurred at 3pm on Sunday when three lifesavers, aged 15, 19 and 20, were walking from the beach to the surf club at the end of their shift.

They were approached by four men of Middle Eastern appearance, aged in their late teens or early 20s, who initiated a verbal confrontation.

One of the men king-hit the 19-year-old, who fell back and struck a metal picket fence, sustaining a cut and being knocked unconscious.

Eight to 10 other men then joined the original four.

Some of these men tried to stop the fight but others continued bashing the lifeguards.

The 20-year-old suffered facial bruising and a damaged jaw and the 15-year-old suffered bruising to the face.

Bron: http://www.amren.com/mtne(...)ght_for_cronulla.php
pi_32989596
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef GSi het volgende:

[..]

Onschuldig en zonder reden..

Waar 2 vechten hebben 2 schuld en hier de ene partij wat meer dan de andere. Ik heb geen zin al jullie beweringen tegen mij te gaan zitten verdedigen.

Nu zijn het toevallig Arabieren die klappen krijgen. Als het een andere bevolkingsgroep was geweest had dat voor mij niks uit gemaakt. Als je het in een land voor jezelf verkloot heeft dat consequenties. Boontje komt om zijn loontje.
gebrek aan argumenten doen je besluiten niet verder te discussieren
nou , tot ziens dan maar
  zondag 11 december 2005 @ 15:24:02 #59
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989670
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

gebrek aan argumenten doen je besluiten niet verder te discussieren
nou , tot ziens dan maar
Gebrek aan waardige discussie partners zal je bedoelen. Het enige wat jij doet is mensen woorden in de mond leggen om zo mij als racist te kunnen bestempelen. Dat gaat je echt niet lukken ventje.
pi_32989733
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef GSi het volgende:

[..]

Onschuldig en zonder reden ..

Had dan op zijn minst slechts 2 Aussies tegen die 2 Libanezen laten vechten, dan was het nog enigszins redelijk geweest.
Let's plant a tree
pi_32989879
Belachelijk dat er mensen zijn die deze daad proberen goed te praten. Het laat maar weer eens duidelijk zien hoeveel extremisten er op FOK! rondlopen, die zo zeer door de media gehersenspoeld zijn, dat ze niet eens meer in staat zijn om zelf logisch na te denken. Schande.

Cynisch echter, dat dit dezelfde mensen zijn die verontwaardigd reageren als een moslim het in zijn bolle hoofd haalt om een terrorischte daad goed te keuren "omdat het Westen de Islam onderdrukt" (of iets in die trant).

Dan staan diezelfde lui op hun achterste poten om zo hard mogelijk te roepen dat het een schande is.

Laat ik nu dan maar eens roepen dat het een schande is dat er mensen zijn die deze racistische daad goedkeuren en goedpraten. Schande!
pi_32989952
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef GSi het volgende:

[..]

Gebrek aan waardige discussie partners zal je bedoelen. Het enige wat jij doet is mensen woorden in de mond leggen om zo mij als racist te kunnen bestempelen. Dat gaat je echt niet lukken ventje.
ow , je bent er nog ? komt dat even mooi uit
als je naar boven scrollt zie je een quote van Bluesdude die ik aanhaalde .
ik was alleen benieuwd wat je daarop te zeggen hebt ( en ook of ik nog antwoord krijg )
want als je mensen aanvalt om hun uiterlijk of huidskleur is dat racisme , jij keurt dat blijkbaar goed
  zondag 11 december 2005 @ 15:38:54 #63
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990095
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:26 schreef Vava het volgende:

[..]

Had dan op zijn minst slechts 2 Aussies tegen die 2 Libanezen laten vechten, dan was het nog enigszins redelijk geweest.
Als ik het stuk van Callela lees, dan was het eerst 14 Arabieren tegen 3 aussies.

Daarna was het dus 5000 aussies tegen een paar arabieren.

Maar gangs uit Sydney wilde dit strand dus overnemen, en dat namen de 'normale' bezoekers dus niet. Die zijn nu terug gaan vechten tegen de gangs. Waarbij waarschijnlijk ook aardig wat onschuldigen zijn 'gepakt'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Knarf op 11-12-2005 15:57:09 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 11 december 2005 @ 15:40:23 #64
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990139
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

ow , je bent er nog ? komt dat even mooi uit
als je naar boven scrollt zie je een quote van Bluesdude die ik aanhaalde .
ik was alleen benieuwd wat je daarop te zeggen hebt ( en ook of ik nog antwoord krijg )
want als je mensen aanvalt om hun uiterlijk of huidskleur is dat racisme , jij keurt dat blijkbaar goed
De aanleiding van dit alles was ook racisme. Arabieren wilde het strand overnemen, dat werd niet gepikt.
pi_32990248
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef knowall het volgende:
Belachelijk dat er mensen zijn die deze daad proberen goed te praten. Het laat maar weer eens duidelijk zien hoeveel extremisten er op FOK! rondlopen, die zo zeer door de media gehersenspoeld zijn, dat ze niet eens meer in staat zijn om zelf logisch na te denken. Schande.

Cynisch echter, dat dit dezelfde mensen zijn die verontwaardigd reageren als een moslim het in zijn bolle hoofd haalt om een terrorischte daad goed te keuren "omdat het Westen de Islam onderdrukt" (of iets in die trant).

Dan staan diezelfde lui op hun achterste poten om zo hard mogelijk te roepen dat het een schande is.

Laat ik nu dan maar eens roepen dat het een schande is dat er mensen zijn die deze racistische daad goedkeuren en goedpraten. Schande!
Goedkeuren? Neen. Er zijn onschuldige burgers geschopt en geslagen.

Totaal onbegrijpelijk? Neen. IQ-lozen namen het recht in eigen hand, omdat de overheid er niks aan doet.
pi_32990321
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef Calella het volgende:

[..]

Goedkeuren? Neen. Er zijn onschuldige burgers geschopt en geslagen.
Ik zie hier anders users deze daad wel degelijk goedkeuren en goedpraten in dit topic.
quote:
Totaal onbegrijpelijk? Neen. IQ-lozen namen het recht in eigen hand, omdat de overheid er niks aan doet.
En dus sla je maar willekeurige jongens in elkaar die toevallig hetzelfde uiterlijk, en allicht dezelfde afkomst, hebben? Tjongejonge, waar hebben we het over zeg. Een duidelijker schoolvoorbeeld van een verwerpelijke racistische daad kan ik zo snel niet bedenken.

Exact volgens jouw gedachtengang worden er terroristische aanslagen gepleegd. "Amerikanen vallen zomaar een land binnen, en doden daar Islamitische burgers, dus is het begrijpelijk als ik mij met een gekaapt vliegtuig in een Amerikaanse wolkenkrabber een weg boor".
  zondag 11 december 2005 @ 15:47:45 #67
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32990346
quote:

jij zou een nsb;er in wo2 geweest zijn

jammer dat ik je niet kapot kan slaan
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zondag 11 december 2005 @ 15:48:41 #68
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32990364
Een bomaanslag in Sidney mag ik bij deze dan ook verheerlijken!
pi_32990461
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef knowall het volgende:

[..]

Ik zie hier anders users deze daad wel degelijk goedkeuren en goedpraten in dit topic.
[..]

En dus sla je maar willekeurige jongens in elkaar die toevallig hetzelfde uiterlijk, en allicht dezelfde afkomst, hebben? Tjongejonge, waar hebben we het over zeg. Een duidelijker schoolvoorbeeld van een verwerpelijke racistische daad kan ik zo snel niet bedenken.

Exact volgens jouw gedachtengang worden er terroristische aanslagen gepleegd. "Amerikanen vallen zomaar een land binnen, en doden daar Islamitische burgers, dus is het begrijpelijk als ik mij met een gekaapt vliegtuig in een Amerikaanse wolkenkrabber een weg boor".
Ik gaf juist aan dat het willekeurig in elkaar slaan van mensen met een 'Arabisch' uiterlijk een debiele actie is.

9/11 was overigens voor de invasies in Afghanistan en Irak.
pi_32990479
Mijn landje AUSTRALIE
pi_32990547
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik gaf juist aan dat het willekeurig in elkaar slaan van mensen met een 'Arabisch' uiterlijk een debiele actie is.

9/11 was overigens voor de invasies in Afghanistan en Irak.
En tegelijkertijd noem je de daden begrijpelijk. Make up your mind.

Daarvoor had Amerika ook al voldoende andere daden verricht die kwaad bloed kunnen zetten bij bepaalde mensen. Maargoed, je snapt vast wel het punt dat ik probeerde te maken.
pi_32990578
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef knowall het volgende:

[..]

En tegelijkertijd noem je de daden begrijpelijk. Make up your mind.
Ik vind het begrijpelijk dat IQ-lozen zo reageren. Dat is iets anders dan het goedkeuren.
quote:
Daarvoor had Amerika ook al voldoende andere daden verricht die kwaad bloed kunnen zetten bij bepaalde mensen.
Israel steunen is inderdaad een doodzonde voor sommigen.
pi_32990683
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:56 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik vind het begrijpelijk dat IQ-lozen zo reageren. Dat is iets anders dan het goedkeuren.
Dat is inderdaad eerder goedpraten. Ongeveer hetzelfde als "Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, echter Amerika vroeg er zelf ook wel wat om".
pi_32990794
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is inderdaad eerder goedpraten. Ongeveer hetzelfde als "Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, echter Amerika vroeg er zelf ook wel wat om".
Nee.

Het is hetzelfde als: Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, maar dat is wel te verwachten van IQ-lozen.
pi_32990933
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Calella het volgende:

[..]

Nee.

Het is hetzelfde als: Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, maar dat is wel te verwachten van IQ-lozen.
Hmm, ook dat vind ik nog steeds een ongewenste uitspraak. Maar je hebt volkomen gelijk verder hoor, jij bent een stuk genuanceerder dan menig ander in dit topic. Mijn eerste post in dit topic was dan ook niet zo zeer op jou gericht, het is dat jij de enige was die erop reageerde.
pi_32990934
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Knarf het volgende:

[..]

Als ik het stuk van Callela lees, dan was het eerst 14 Arabieren tegen 3 aussies.

Daarna was het dus 5000 aussies tegen een paar arabieren.

Maar gangs uit Sydney wilde dit strand dus overnemen, en dat namen de 'normale' bezoekers dus niet. Die zijn nu terug gaan vechten tegen de gangs. Waarbij waarschijnlijk ook aardig wat onschuldigen zijn 'gepakt'.
Dan blijft het dus van beide partijen onredelijk. Maar dan nog is het gewoon niet goed te keuren dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig Arabisch zijn aanvallen
Let's plant a tree
  zondag 11 december 2005 @ 16:10:01 #77
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32990988
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef BennyNL het volgende:

[..]

jij zou een nsb;er in wo2 geweest zijn

jammer dat ik je niet kapot kan slaan
Ja en dan had jij dus in een kamp gezeten

Komop zeg Te pas en te onpas mensen bestempelen als NSB-er en racist. Mss moet je es lezen wat ik typ verderop in het topic en nadenken voor dat je wat zegt is mss ook een idee?
  zondag 11 december 2005 @ 16:12:06 #78
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32991037
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Vava het volgende:

[..]

Dan blijft het dus van beide partijen onredelijk. Maar dan nog is het gewoon niet goed te keuren dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig Arabisch zijn aanvallen
Ben ik helemaal met je eens.
Ik mis alleen wel in alle reply's dat er dus wel twee partijen zijn, met heel wat onschuldigen in het midden. (De strandgangers en lifeguards en de arabieren die er niets mee te maken hebben.)
pi_32991809
http://spaces.msn.com/mem(...)lbum_spaHandler=TWlj cm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdW xsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolder ID=cns!1p21rBB_N8CnYImdJqiLVu6g!1045&_c=PhotoAlbum &owner=1

Fotoreportage.

Samenvatting:

pi_32991922
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Hmm, ook dat vind ik nog steeds een ongewenste uitspraak. Maar je hebt volkomen gelijk verder hoor, jij bent een stuk genuanceerder dan menig ander in dit topic. Mijn eerste post in dit topic was dan ook niet zo zeer op jou gericht, het is dat jij de enige was die erop reageerde.
Okidoki.
  zondag 11 december 2005 @ 17:31:42 #81
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32992005
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef Calella het volgende:
http://spaces.msn.com/mem(...)lbum_spaHandler=TWlj cm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdW xsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolder ID=cns!1p21rBB_N8CnYImdJqiLVu6g!1045&_c=PhotoAlbum &owner=1

Fotoreportage.

Samenvatting:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Onder het motto van "gelukkig hebben we de foto's nog"
pi_32992118
Hun australie?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_32992816
Het is nu onrustig in Sydney
pi_32993257
pi_32993367
The day began as a show of solidarity with thousands of locals draping themselves in Australian flags and calling for peace in their beachside suburb.

Up to 150 police, including the dog squad and the PolAir helicopter, were positioned to cope with the 5000-strong crowd.

But as the beer flowed into the afternoon, the huge crowd became violent, roaming the streets in search of a target for their anger.

The threats had been made since two volunteer lifesavers were bashed eight days ago - and yesterday, they were looking to get square.

Those youths of Middle Eastern descent who did venture to Cronulla became victims of mob violence.

Police rescued the victims of the bashings and rushed them to safety through the front entrance of the local Northies pub.

"What the Lebs did last week was low and it's time we showed a bit of pride towards where we live," Luke O'Brien, a volunteer lifesaver said.

Another local, Peter, said the huge show of force yesterday had been "coming for five or six years".

"Our girls can't get from the water to their towels without being threatened by these maggots," he said.

In one of the early outbreaks of violence, a teenager of Middle Eastern descent was chased from the beach-side park across the road to side park across the road to Northies by a mob of hundreds.

He was assaulted before seeking refuge inside the hotel.

A hotel security guard said he had seen the victim with two other young males and a young woman earlier in the day and they were not causing trouble.

Later, another man was trapped against the back of a ute and bashed in the back before a police officer stepped in.

Shortly before 3pm, word spread among thousands of youths that a Lebanese gang was arriving at Cronulla train station.

Some of the mob entered the train station and jumped on a train, where they proceeded to search for anyone of Middle Eastern appearance.

They found two males and began bashing them before police intervened, using batons as they dragged the youths off the train and formed a human shield around the station.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit somt het wel zo'n beetje op. Belachelijke ongecontroleerde agressie tegen iedereen die er "Arabisch" uitziet na jaren van opgekropte woede.
pi_32993542
w000w, die vent op dat ene plaatje heeft veel haar, ik zie bijna z'n huid niet meer joh

OT:
Het zat er dus al een tijdje aan te komen. Ze hebben groot gelijk als die libanezen echt zo brutaal zijn als die ene man zei ( dat de vrouwen daar niet uit het water kunnen komen zonder worden uitgesjouwd ). Maar dan nog vind ik niet dat ze willekeurige slachtoffers moeten pakken, pak dan gewoon de mensen die zulke dingen doen toch? En ja, alcohol he ..

Maar toch vind ik het goed dat ze wat terug doen..

Dan vind ik het hier nog serieus meevallen met de buitenlanders toch?

Die lui zijn ook nationalistisch zeg, dat wist ik echt niet. Tattoos van de Aus. vlag, petjes van australie, vlaggen.. alles! Dat zie je hier niet
pi_32993621
Lang leve Australië. Een verdomd netjes land, want dankzij de strenge immigratie- en toerismeregels nog een vrij puur en veilig land is. Beetje jammer van de aborigi's, maar we kunnen niet alles meehebben . Als ik kon kiezen tussen het laffe Nederland en het warme eb daadkrachtige Australië zat ik er zo .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_32993829
==============================================================
Two girls of Middle Eastern descent were the next victims. As they walked along the street another group of teenage girls pushed them to the ground and assaulted them.

The baying crowd erupted again, this time with calls of "cat fight" and "kill the Leb b......".

Police parted the crowd and pulled the girls out, rushing them through a side entrance of Northies Hotel

===================================================================

[ Bericht 9% gewijzigd door Calella op 11-12-2005 19:16:20 ]
pi_32993882
pi_32993984
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:20 schreef Calella het volgende:
Dit was de aanleiding:

===============================================================================
Ik kan goed begrijpen waarom mensen dit niet langer pikken. Dergelijk gedrag is ook niet bepaald zeldzaam in ons land.
  zondag 11 december 2005 @ 18:59:32 #91
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32994052
Één grote knokpartij, en het is gelijk wereldnieuws. Vroegâh werd er nog veelvuldig geknokt om knikkers.
pi_32994069
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:57 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ik kan goed begrijpen waarom mensen dit niet langer pikken. Dergelijk gedrag is ook niet bepaald zeldzaam in ons land.
en dan moeten ze gaan rellen en elke arabier molestreren ?? dat kan je wel goed begrijpen. dat zeiden de mensen ook tijdens 40-45 toen waren een andere soort bevolkingsgroep aan de beurt
pi_32994134
Dus je gaat de joden vergelijken met de moslims?
pi_32994202
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Dus je gaat de joden vergelijken met de moslims?
in Sydney en de periode van toen
het geeft hetzelfde feiten aan

de Australiers willen elke arabier molestreren
pi_32994237
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef Meki het volgende:

[..]

in Sydney en de periode van toen
het geeft hetzelfde feiten aan

de Australiers willen elke arabier molestreren
In Sydney zijn ze ook zo arm als de Duitsers in de jaren 30-40 ja .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_32994275
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

In Sydney zijn ze ook zo arm als de Duitsers in de jaren 30-40 ja .
dat heb ik ook niet gezegd
pi_32994292
Het is gewoon bijna beledigend voor slachtoffers van de holocaust om dergelijke rellen te vergelijken met de hetze jegens de joden anno '33-45(waarom je 40-45 aanhaalt snap ik ook al niet of misschien weet jij iets wat ik niet weet en worden er dagelijks moslims vergast in de speciaal daarvoor ingerichte vernietigingskampen). Begrijp je dat wel?
  zondag 11 december 2005 @ 19:08:05 #98
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32994299
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Meki het volgende:

[..]

en dan moeten ze gaan rellen en elke arabier molestreren ?? dat kan je wel goed begrijpen. dat zeiden de mensen ook tijdens 40-45 toen waren een andere soort bevolkingsgroep aan de beurt
Je zou ook eens in je eigen hart kunnen kijken en je kunnen afvragen waarom dit soort van rellen kunnen ontstaan.

Die ene man die zegt "deze rellen zaten er al acht jaar aan te komen en nu is het gebeurd" en wijst op het onaangepaste gedrag van de Libanezen (blijkbaar voor Australiërs een beetje wat Marokkanen hier in Nederland zijn)...

Ik beschouw Australiërs als een modern volk dat probeert om niet racistisch te zijn of toch probeert om racistische gedachten niet in de praktijk om te zetten.

Maar als je acht jaar frustratie opkropt, dan is een kleine aanleiding soms genoeg om de vlam in de pan te laten slaan.

(En ja, diezelfde redenering hanteerde ik ook bij bv. de rellen in Frankrijk onlangs, waar het voornamelijk de moslims en Afrikanen waren die aan het rellen sloegen!)
---verdwijnt---
pi_32994442
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is gewoon bijna beledigend voor slachtoffers van de holocaust om dergelijke rellen te vergelijken met de hetze jegens de joden anno '33-45(waarom je 40-45 aanhaalt snap ik ook al niet of misschien weet jij iets wat ik niet weet en worden er dagelijks moslims vergast in de speciaal daarvoor ingerichte vernietigingskampen). Begrijp je dat wel?
quote:

[..]

Dit kan ik niet goed begrijpen. Elke mens met een Arabische uiterlijk moet vrezen voor zijn leven omdat er 5.000 mensen achter hem zitten . en jij begrijpt dat .

En ik gaf je een andere voorbeeld - en ja als jij dat ziet als een belediging . ik zie dat als een voorbeeld want jij weet niet wat er in Australie gebeurt ? nietwaar ?
pi_32994514
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:08 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je zou ook eens in je eigen hart kunnen kijken en je kunnen afvragen waarom dit soort van rellen kunnen ontstaan.

Die ene man die zegt "deze rellen zaten er al acht jaar aan te komen en nu is het gebeurd" en wijst op het onaangepaste gedrag van de Libanezen (blijkbaar voor Australiërs een beetje wat Marokkanen hier in Nederland zijn)...

Ik beschouw Australiërs als een modern volk dat probeert om niet racistisch te zijn of toch probeert om racistische gedachten niet in de praktijk om te zetten.
Maar als je acht jaar frustratie opkropt, dan is een kleine aanleiding soms genoeg om de vlam in de pan te laten slaan.

(En ja, diezelfde redenering hanteerde ik ook bij bv. de rellen in Frankrijk onlangs, waar het voornamelijk de moslims en Afrikanen waren die aan het rellen sloegen!)
Australiers hebben vandaag hun gedachten kenbaar gemaakt aan de buitenwereld. Het is schandalig dat er 5.000 mensen achter een bevolkingsgroep aanzit. zelfs de politie kan het niet aan

het is nu de tweede dag van rellen in Sydney
  zondag 11 december 2005 @ 19:15:47 #101
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32994539
quote:

[..]

Ik kan goed begrijpen waarom mensen dit niet langer pikken.
En wat vind je de 'oplossing' ?
Krekker is de bom!
pi_32994576
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Meki het volgende:

[..]

haha goeie vergelijking zeg!
pi_32994732
Het mooie van dit soort topics is, dat het vrijwel meteen duidelijk maakt wie de fascist is en wie niet, wie zestig jaar geleden de Duiters zou verwelkomen en wie niet, wie racisme en nazisme goedkeurt met het excuus "maar hun ook" en wie niet. Zeer, zeer mooi.
  zondag 11 december 2005 @ 19:24:52 #104
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32994819
Geweldig hoe een niet inheemse bevolking die oorspronkelijk bestond uit criminelen nu een andere bevolkingsgroep typeert als buitenlander. Al die generaties dmv inteelt laten nu eindelijk hun ware aard zien.
Zo blijkt maar weer dan blootstaan aan rood zand en extreme temperaturen je totaal verknipt.
Ondertussen ook niet stilstaan bij het feit dat in de jaren 50/60 men subtiel geprobeert heeft de aboriginals uit te roeien..
pi_32994860
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:51 schreef Calella het volgende:
Two girls of Middle Eastern descent were the next victims. As they walked along the street another group of teenage girls pushed them to the ground and assaulted them.

The baying crowd erupted again, this time with calls of "cat fight" and "kill the Leb b......".

Police parted the crowd and pulled the girls out, rushing them through a side entrance of Northies Hotel

===================================================================

`
  zondag 11 december 2005 @ 19:31:41 #106
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995036
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

Dit kan ik niet goed begrijpen. Elke mens met een Arabische uiterlijk moet vrezen voor zijn leven omdat er 5.000 mensen achter hem zitten . en jij begrijpt dat .

En ik gaf je een andere voorbeeld - en ja als jij dat ziet als een belediging . ik zie dat als een voorbeeld want jij weet niet wat er in Australie gebeurt ? nietwaar ?
Ja, en blanke vrouwen die op een strand komen moeten, gewoon omdat ze blank zijn en in bikini lopen, elke keer weer seksuele beledigingen van moslims slikken.

En als ze niet oppassen worden ze nog aangerand ook, of wordt hun vriendje in elkaar getimmerd.

Nu jij weer.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:32:48 #107
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995067
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, en blanke vrouwen die op een strand komen moeten, gewoon omdat ze blank zijn en in bikini lopen, elke keer weer seksuele beledigingen van moslims slikken.

En als ze niet oppassen worden ze nog aangerand ook, of wordt hun vriendje in elkaar getimmerd.
Bron graag, ben benieuwd in welk wetenschappelijk tijdschrift je dit bent tegengekomen...
  zondag 11 december 2005 @ 19:33:00 #108
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995078
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Australiers hebben vandaag hun gedachten kenbaar gemaakt aan de buitenwereld. Het is schandalig dat er 5.000 mensen achter een bevolkingsgroep aanzit. zelfs de politie kan het niet aan

het is nu de tweede dag van rellen in Sydney
Het is evengoed schandalig dat er redders worden aangevallen en dat er groepen Libanezen zijn die blijkbaar denken dat ze een deel van Australië tot "hun grondgebied" moeten verklaren.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:33:33 #109
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995095
quote:

[..]

Nu jij weer.
Moslims??? Dacht dat het hier over Libanezen en Wogs ging. Waar haal je Moslims nou weer vandaan?
pi_32995107
quote:

[..]

Nu jij weer.
Makkelijk dingen verzinnen . kan ik ook
ik zie hier geen bron erbij
  zondag 11 december 2005 @ 19:34:35 #111
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995129
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Bron graag, ben benieuwd in welk wetenschappelijk tijdschrift je dit bent tegengekomen...
"Universiteit van het leven".

Je onderschat bv. de anti-Marokkaanse gevoelens bij blanke vrouwen heel sterk, vrees ik. En precies om de reden die ik geef en waar ik totaal geen bron voor heb.

Als je interesse hebt, doe er dan eens een wetenschappelijk onderzoek naar, zou ik zeggen.
---verdwijnt---
pi_32995148
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Het is evengoed schandalig dat er redders worden aangevallen en dat er groepen Libanezen zijn die blijkbaar denken dat ze een deel van Australië tot "hun grondgebied" moeten verklaren.

zeg gewoon ik keur de rellen goed

zondag 11 december 2005 @ 19:35:18 #113
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995157
quote:

[..]

Ohw wacht de Australische kolonisten mochten dat vroeger wel maar Libanezen niet, okay duidelijk. Goed argument ook.
  zondag 11 december 2005 @ 19:35:20 #114
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32995163
Tijd voor een aanslag op Australie
Era Vulgaris
pi_32995176
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je onderschat bv. de anti-Marokkaanse gevoelens bij blanke vrouwen heel sterk, vrees ik. En precies om de reden die ik geef en waar ik totaal geen bron voor heb.

Als je interesse hebt, doe er dan eens een wetenschappelijk onderzoek naar, zou ik zeggen.

Blijf On-topic dit gaat niet over Marokkanen maar over Australie
  zondag 11 december 2005 @ 19:36:22 #116
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995196
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Makkelijk dingen verzinnen . kan ik ook
ik zie hier geen bron erbij
Kijk Meki, als ik over straat loop en zelfs een moslimmeisje met hoofddoek en alles erop en eraan wordt door een paar moslimjongeren verrot gescholden omdat ze naast haar vriendin loopt (een langharige blanke blondine, uiteraard zonder hoofddoek), dan zegt me dat genoeg hoor.

Niet over "alle moslims", wel over de frustratie van die Australiërs.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:36:36 #117
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995207
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik vind het eerder de "lagere klas van de onderbuikgevoelens"
  zondag 11 december 2005 @ 19:37:55 #118
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995259
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Kijk Meki, als ik over straat loop en zelfs een moslimmeisje met hoofddoek en alles erop en eraan wordt door een paar moslimjongeren verrot gescholden omdat ze naast haar vriendin loopt (een langharige blanke blondine, uiteraard zonder hoofddoek), dan zegt me dat genoeg hoor.

En alle Chinezen zijn ook moslim, vandaar de woede van de Australiers. Chinezen staan er dan ook om bekend om steeds maar weer mensen te beledigen, om hun luie aard en hun afwezigheid van zakelijk instinct.
pi_32995275
quote:

[..]

Het gaat over Australie niet over Brussel

Heb je een bron dat vermeldt dat de aanleiding van de rellen allleen daarover ging ???
  zondag 11 december 2005 @ 19:38:33 #120
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995289
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik vind het eerder de "lagere klas van de onderbuikgevoelens"
Volgens mij zullen moslimjongeren de eerste zijn om toe te geven dat de problemen aan stranden en zwemvijvers meestal ontstaan wanneer er meisjes in het spel zijn. Dat heb ik zelf nu al een tweetal keer gezien, jij kan het de lagere klas van de onderbuikgevoelens noemen, maar "volkswoede" zoals je hier ziet ontstaat ook precies daar: in de onderbuik.
---verdwijnt---
pi_32995298
Op het journaal lieten sommigen wel erg goed blijken wat ze ervan vinden: "This is OUR land, get the fuck out of OUR land".

Ik ben benieuwd of ze iets geleerd hebben van de aanslag op Bali, niet in HUN land, maar wel tegen HEN.
  zondag 11 december 2005 @ 19:39:24 #122
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995311
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat over Australie niet over Brussel

Heb je een bron dat vermeldt dat de aanleiding van de rellen allleen daarover ging ???
Ja, en jij bent een Australië-expert en weet alles over Libanese Australiërs?
---verdwijnt---
pi_32995313
quote:

[..]

Niet over "alle Joden", wel over de frustratie van die Duitsers.

wat zou jou antwoord hierop zijn
  zondag 11 december 2005 @ 19:40:11 #124
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32995345
quote:

[..]

Dat is het ook, maar daar gaat dit topic niet over. Maar wat is jouw punt precies?
Krekker is de bom!
pi_32995346
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, en jij bent een Australië-expert en weet alles over Libanese Australiërs?
Ha ik bedenk geen dingen zoals jij ik blijf bij het OP en de bron
  zondag 11 december 2005 @ 19:40:46 #126
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995371
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Meki het volgende:

[..]

wat zou jou antwoord hierop zijn
"Off-topic".
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:41:17 #127
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995391
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Volgens mij zullen moslimjongeren de eerste zijn om toe te geven dat de problemen aan stranden en zwemvijvers meestal ontstaan wanneer er meisjes in het spel zijn. Dat heb ik zelf nu al een tweetal keer gezien, jij kan het de lagere klas van de onderbuikgevoelens noemen, maar "volkswoede" zoals je hier ziet ontstaat ook precies daar: in de onderbuik.
De volkswoede ontstaat omdat mensen zich onterecht gepasseerd voelen op de arbeidsmarkt en de term vrij markt werking niet kennen. Onder het mom van "ze nemen onze banen in!" begint deze volkswoede terwijl geen enkele Australier wil werken in de visindustrie of in de afvalverwerking. Australie is het land met de meest strenge immigrantenwet ter wereld, dus waar zeuren ze nou eigenlijk om?
  zondag 11 december 2005 @ 19:41:26 #128
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995396
quote:

[..]

Als je nou gewoon eens bij de feitjes blijft... Waar komt bij jou de Moslims in dit verhaaltje kijken? Libanezen zijn niet allemaal Moslims. Daarbij was deze aggressie niet alleen maar tegen Libanezen gericht maar ook tegen Wogs, "niet-Australiers" .
  zondag 11 december 2005 @ 19:42:06 #129
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995422
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ha ik bedenk geen dingen zoals jij ik blijf bij het OP en de bron
Ja, dat is heel mooi.

Maar ik probeer een reden te vinden voor zo'n uitbarsting. Jij roept alleen maar "racisme, racisme!"

Het zou je sieren als je eens wat dieper over bepaalde dingen nadacht.
---verdwijnt---
pi_32995427
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"Off-topic".
Nou ik hoop dat je weet wat je zegt en ik hoop dat je elke rellen afwijst en niet toejuicht
pi_32995480
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, dat is heel mooi.

Maar ik probeer een reden te vinden voor zo'n uitbarsting. Jij roept alleen maar "racisme, racisme!"

Het zou je sieren als je eens wat dieper over bepaalde dingen nadacht.

dat heb je mij niet horen zeggen . Wederom bedenk je weer iets

Bedenken ga achter feiten aan wat de bronnen aangeven niet bedenken
pi_32995492
  zondag 11 december 2005 @ 19:45:10 #133
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995524
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef D1 het volgende:

[..]

Als je nou gewoon eens bij de feitjes blijft... Waar komt bij jou de Moslims in dit verhaaltje kijken? Libanezen zijn niet allemaal Moslims. Daarbij was deze aggressie niet alleen maar tegen Libanezen gericht maar ook tegen Wogs, "niet-Australiers" .
Kijk, ik kan je alleen maar zeggen (want met 3 mensen tegelijkertijd discussiëren is wat te veel): net zoals ik probeer de motieven van de Franse relschoppers te begrijpen, probeer ik de motieven van deze mensen te begrijpen.

(En niet alle Libanezen zijn moslims inderdaad, die komen er alleen maar bij kijken omdat ik de parallel trek met samenlevingsproblemen hier in West-Europa, maar je kan dan natuurlijk neurotisch gaan doen en zeggen dat dat een onterechte parallel is en dat ik me moet blindstaren op de Australische feiten).
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:46:14 #134
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995563
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ik hoop dat je weet wat je zegt en ik hoop dat je elke rellen afwijst en niet toejuicht
Ik juich niks toe en ik wijs niks af, ik probeer te BEGRIJPEN (zie ook mijn vorige post).
---verdwijnt---
pi_32995656
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Onder het mom van "ze nemen onze banen in!" begint deze volkswoede terwijl geen enkele Australier wil werken in de visindustrie of in de afvalverwerking.
Dat speelt hier totaal niet.
pi_32995683
Het gaat erom dat die libanezen zich daar niet kunnen gedragen, zo nodig een stuk grond moeten opeisen, blanke vrouwen beledigen omdat ze in hun eigen land in bikini lopen, en strandwachten in elkaar slaan die zelfs HUN zouden redden. Als de politie daar niet zorgt dat zulke dingen stoppen, zit er wel iets in om de libanezen gewoon te laten schrikken door zulke dingen te doen. Misschien dat ze zo hun gedrag verbeteren?? Die australiers doen dit heus niet zomaar hoor.

Neemt niet weg dat ze niet zomaar willekeurige mensen kunnen pakken. De politieagenten die deze mensen probeerden te beschermen verdienen van mij onwijs veel respect.
  zondag 11 december 2005 @ 19:50:45 #137
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995685
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Kijk, ik kan je alleen maar zeggen (want met 3 mensen tegelijkertijd discussiëren is wat te veel): net zoals ik probeer de motieven van de Franse relschoppers te begrijpen, probeer ik de motieven van deze mensen te begrijpen.

(En niet alle Libanezen zijn moslims inderdaad, die komen er alleen maar bij kijken omdat ik de parallel trek met samenlevingsproblemen hier in West-Europa, maar je kan dan natuurlijk neurotisch gaan doen en zeggen dat dat een onterechte parallel is en dat ik me moet blindstaren op de Australische feiten).
Het is wel leuk om overal paralellen te zien, maar tussen Australie en Europa gaan deze in de meeste gevallen niet op. Australiers staan bekend om z'n uitgesproken haat voor buitenlandes, zoals Xebrozius al zei geld dit niet alleen voor Arabieren, maar ook voor Chinezen, Indonesiers, Maleisiers, Bengalen, eigenlijk alles wat niet blank en inteelt is.

Daarbij zijn de rellen ook niet vergelijkbaar. De rellen in Frankrijk waren, zoals opgemerkt door een van de corpchefs van de Parijse politie, geen georganiseerd gebeuren, maar meer het ontploffen van een kruitvat. De rellen in Australie zien er zo op het eerste oog een stuk meer georganiseerd uit. In Frankrijk waren het de buitenlanders die zich achtergesteld voelden, de Australiers kunnen zich amper achtergesteld voelen aangezien de wetgeving voor buitenlanders extreem streng is.
Dus de vergelijking is nogal prematuur en krom.
  zondag 11 december 2005 @ 19:53:16 #138
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995776
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef Gebleekte het volgende:
Het gaat erom dat die libanezen zich daar niet kunnen gedragen, zo nodig een stuk grond moeten opeisen, blanke vrouwen beledigen omdat ze in hun eigen land in bikini lopen, en strandwachten in elkaar slaan die zelfs HUN zouden redden. Als de politie daar niet zorgt dat zulke dingen stoppen, zit er wel iets in om de libanezen gewoon te laten schrikken door zulke dingen te doen. Misschien dat ze zo hun gedrag verbeteren?? Die australiers doen dit heus niet zomaar hoor.

Neemt niet weg dat ze niet zomaar willekeurige mensen kunnen pakken. De politieagenten die deze mensen probeerden te beschermen verdienen van mij onwijs veel respect.
Die Libanezen? Er is daar sprake van een Libanese gang, slaat dat gelijk door op alle Libanezen? Er zijn twee strandwachten in elkaar geslagen, waarvan de achterliggende redenen niet eens bekend zijn. Maar toch voelen 5000 mensen zich gerechtigd om alle mensen met een niet blank uiterlijk aan te vallen.
pi_32995839
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef Gebleekte het volgende:

Bron aub - hebben de mensen dit verdiend om gemolestreerd te worden ???
  zondag 11 december 2005 @ 19:56:22 #140
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995880
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:49 schreef Calella het volgende:

[..]

Dat speelt hier totaal niet.
Wat dan wel? Wat ik zie enkel fragmenten met OUR land OUR jobs THEY dont belong here...
pi_32995924
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Clourhide het volgende:

[..]
ik wijs niks af

.
pi_32995983
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg dat ik kan begrijpen dat mensen het niet langer pikken en tot actie overgaan. Dat staat niet gelijk aan het goedkeuren van dit hele gebeuren.
  zondag 11 december 2005 @ 20:00:49 #143
94405 Tarak
pi_32996044
van de FP:
quote:
Door Shelbourne - zondag 11 december 2005 @ 18:28 - (0 - Normaal)

Lekker kort berichtje... wat ontbreekt zijn de volgende feiten:

Cronulla beach ( en de buurten daar rondom ) worden al jaren geterroriseerd door gangs van jongeren ... voornamelijk van noord afrikaanse afkomst.
Vorige week werd een strandwacht ( je weet wel... zo'n surfdude met zongebruinde huid... die daar zit om mensen die verdrinken uit het water te halen), door een van deze gangs op zijn bek getikt.... hij ligt nog steeds in het ziekenhuid trouwens.
In het voorspel op deze rellen, werd een andere man bij een golfclub door leden van een van de genoemde gangs neergestoken...
Al met al... post dan ALLE info die je hebt, en NIET alleen dat wat je graag WILT posten.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60363#2399614
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32996047
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Staat dus op de vorige pagina ( post van Calella ). Of heb je geen engels op school geleerd?

Ik keur het toch ook af, ik zeg alleen dat die lui zich moeten gedragen. Volgens mij denken ze nu echt wel nog een keer na hoor voordat ze weer een paar strandwachten in elkaar slaan. Of wou je zeggen dat ze nu niet geschrokken zijn?
  zondag 11 december 2005 @ 20:01:26 #145
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996065
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef D1 het volgende:

[..]

Het is wel leuk om overal paralellen te zien, maar tussen Australie en Europa gaan deze in de meeste gevallen niet op. Australiers staan bekend om z'n uitgesproken haat voor buitenlandes, zoals Xebrozius al zei geld dit niet alleen voor Arabieren, maar ook voor Chinezen, Indonesiers, Maleisiers, Bengalen, eigenlijk alles wat niet blank en inteelt is.
Eerst zien, dan geloven. Alle Australiërs die ik in real life en op het Internet ben tegengekomen waren zeer sterk tegen racisme gekant, moet ik zeggen. Misschien dat ik een andere doorsnede van de bevolking heb gezien dan jij of Xebrozius.
quote:
Daarbij zijn de rellen ook niet vergelijkbaar. De rellen in Frankrijk waren, zoals opgemerkt door een van de corpchefs van de Parijse politie, geen georganiseerd gebeuren, maar meer het ontploffen van een kruitvat. De rellen in Australie zien er zo op het eerste oog een stuk meer georganiseerd uit. In Frankrijk waren het de buitenlanders die zich achtergesteld voelden, de Australiers kunnen zich amper achtergesteld voelen aangezien de wetgeving voor buitenlanders extreem streng is.
Dus de vergelijking is nogal prematuur en krom.
Nee, uiteraard. De groep van relschoppers komt uit "het tegenovergestelde kamp". En dat is er nu net zo interessant aan.

Je zou daar bv. uit kunnen concluderen dat de basis voor dit soort rellen in allebei de groepen, de "meerderheid" en de "minderheid" van de bevolking, aanwezig is. En dat het dus veel minder om sociale issues draait, maar wel om morele en alledaagse kwesties.

(Overigens: de rellen in frankrijk werden ook via sms en e-mail georganiseerd, en via weblogs.)
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 20:01:37 #146
94405 Tarak
pi_32996075
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef Monidique het volgende:
Het mooie van dit soort topics is, dat het vrijwel meteen duidelijk maakt wie de fascist is en wie niet, wie zestig jaar geleden de Duiters zou verwelkomen en wie niet, wie racisme en nazisme goedkeurt met het excuus "maar hun ook" en wie niet. Zeer, zeer mooi.
Ga eens in POL SC trollen, daar wordt het misschien wel op prijs gesteld.
pi_32996084
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik kan begrijpen dat mensen het niet langer pikken en tot actie overgaan. Dat staat niet gelijk aan het goedkeuren van dit hele gebeuren.
hoezo niet langer pikken . Na een incident al ??? . Doen zij zelf niks fout dan ??? kijken zij dan niet naar hun zelf ????

voor mij staat aan gelijk aan goedkeuring. geen enkel persoon zal dit kunnen begrijpen waarom ze rellen. Ze haten buitenlanders ze molestreren zelfs kinderen , vrouwen . zeg me is dit nou om te begrijpen ?
pi_32996090
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat dan wel? Wat ik zie enkel fragmenten met OUR land OUR jobs THEY dont belong here...
Our jobs heb ik nog nergens gelezen of gehoord.

Het is opgekropte woede over hoe een bepaald aantal Australiërs van Libanese afkomst zich manifesteren in de openbare ruimtes.

Australiërs van Aziatische afkomst werden dus ook met rust gelaten.
  zondag 11 december 2005 @ 20:02:32 #149
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32996103
quote:
Noord Afrikaans?

Of erg dom, of weer een sterk staaltje stemmingmakerij...
pi_32996115
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Staat dus op de vorige pagina ( post van Calella ). Of heb je geen engels op school geleerd?

Ik keur het toch ook af, ik zeg alleen dat die lui zich moeten gedragen. Volgens mij denken ze nu echt wel nog een keer na hoor voordat ze weer een paar strandwachten in elkaar slaan. Of wou je zeggen dat ze nu niet geschrokken zijn?
Fok is Nederlands en ik lees alleen Nederlandse bron
  zondag 11 december 2005 @ 20:03:03 #151
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996122
quote:

[..]

Ja, dat is dus standaard Filip De Winter en Jean Marie Le Pen-speak.

Wat doet je denken dat het hier ook niet uit de hand kan lopen?
---verdwijnt---
pi_32996126
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Haha ik probeer dit dus ook aan sommige mensen duidelijk te maken. Maar schijnt nogal moeilijk te begrijpen te zijn ofzo
pi_32996148
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo niet langer pikken . Na een incident al ??? . Doen zij zelf niks fout dan ??? kijken zij dan niet naar hun zelf ????
hoe weet jij dat dit het 1e incident is? Jongen, zoek een baan, ga Engels leren en ga er eens naar toe om zelf te kijken hoe de situatie daar is. Je loopt iedereen af te bekken dat het niet correct is, nu maak je zelf toch minstens net zo'n grote fout.
pi_32996172
quote:
geloof je dat ???
het gata om Libanezen en niet om Noord-afrikanen
pi_32996185
quote:

[..]

Dat is het enige wat ze laten zien ja. Echter, zo gedragen die gasten zich op Bali ook is mijn ervaring. Alleen dan niet OUR LAND, maar MY LIFE, none of your business en dat soort dingen..
pi_32996190
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Fok is Nederlands en ik lees alleen Nederlandse bron
Hahaha

Vraag dan AJB niet meer naar een bron?

Kijk je ook alleen naar Nederlandse televisie enzo?
pi_32996204
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

hoe weet jij dat dit het 1e incident is? Jongen, zoek een baan, ga Engels leren en ga er eens naar toe om zelf te kijken hoe de situatie daar is. Je loopt iedereen af te bekken dat het niet correct is, nu maak je zelf toch minstens net zo'n grote fout.
persoonlijke aanval is hier niet toegestaan

ik gebruik de de bron van OP
  zondag 11 december 2005 @ 20:05:26 #158
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996213
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof je dat ???
En in Engeland gaat het om Pakistanen en in Duitsland om Turken.
Ook allebei geen Noord-Afrikaanse volkeren, toch?
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 20:06:17 #159
94405 Tarak
pi_32996236
quote:

[..]

geloof je dat ???
NIet iedereen is goed in topografie. Hoe komen Libanezen in Australië terecht?
pi_32996248
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Clourhide het volgende:

[..]

En in Engeland gaat het om Pakistanen en in Duitsland om Turken.
Ook allebei geen Noord-Afrikaanse volkeren, toch?
jah dat weet ik
  zondag 11 december 2005 @ 20:07:12 #161
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996275
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Meki het volgende:

[..]

jah dat weet ik
Fijn. Denk je er ook over na, of wil je alleen je gelijk halen?
---verdwijnt---
pi_32996296
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Clourhide het volgende:

[..]

zei ik daar iets over bevolkingsgroepen in landen
pi_32996305
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.
pi_32996318
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Clourhide het volgende:

[..]

wat denk je zelf
pi_32996344
Het is triest, maar je kunt dit soort volksgerichten verwachten. Op een gegeven moment zijn mensen het gedrag van bepaalde minderheden spuugzat.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32996345
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Meki, in die bron staat dus een paar voorbeelden van onaangepast gedrag van een aantal Australiërs van Libanese afkomst.

Dat wil zeggen: respectloos gedarg jegen 'autochtone' vrouwen. Het in elkaar slaan van strandwachters.

En het opeisen van stukken strand als "Libanese only" en iedereen die daar geen gehoor aan gaf treiteren cq. wegpesten.

De woede hierover is tijdens een demonstratie naar buiten gekomen en resulteerde in een belachelijke jacht op iedereen die er uitzag als een Arabier.
  zondag 11 december 2005 @ 20:09:04 #167
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_32996347
Dat het in die regionen borrelt is al langer bekend.

Schattig, als die mensjes die tegen beter weten in naar 'bron' vragen

Dit heeft echt een opbouwende fase gekend, dit incident.

Tenzij je natuurlijk graag gelooft dat al die ozzy's sluimerende racisten zijn, die om niks losgaan.

Dat laatste sluit natuurlijk wel integraal aan bij het gedachtegoed van iedereen die nog steeds niet wil geloven dat moslims ook iets anders kunnen zijn dan zielig.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 11 december 2005 @ 20:09:10 #168
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32996351
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, dat is dus standaard Filip De Winter en Jean Marie Le Pen-speak.

Wat doet je denken dat het hier ook niet uit de hand kan lopen?
Nederlanders zijn:

- Niet pattrotistisch
- Laf
- Egoistisch
- Bang voor mogelijke consequenties
- Praters ipv doeners
- Gedegenereerd
pi_32996362
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.
persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??
pi_32996378
Je zegt het zelf al Meki, het zijn niet `de Australiers` maar het zijn een paar duizend man. Het is natuurlijk schandalig en ik hoop dat de rust snel wederkeert maar de vergelijking met WOII is wel wat ver gezocht.
eeeh
pi_32996397
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het is triest, maar je kunt dit soort volksgerichten verwachten. Op een gegeven moment zijn mensen het gedrag van bepaalde minderheden spuugzat.
jep, dat is het voor een groot deel denk ik. Niet alleen hier in Nederland, ik bedoel. 5000 mensen is niet een gemiddelde groep cafe-gangers zeg maar.
pi_32996419
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Meki het volgende:

[..]

persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??

heeft verder niets met jou als persoon te maken hoor. Ik snap dat je dat graag wil, omdat er iemand een woordje tegen je heeft.
pi_32996432
Meki, je lokt het gewoon uit door domme vragen te stellen enzo? Met je ; ik lees geen engelse bronnen. Dan nog gek opkijken als iemand geirriteerd raakt .. kom op!

anyway, on-topic maar weer?
pi_32996489
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ga eens in POL SC trollen, daar wordt het misschien wel op prijs gesteld.
O, hou toch op!
pi_32996491
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef Gebleekte het volgende:
Meki, je lokt het gewoon uit door domme vragen te stellen enzo? Met je ; ik lees geen engelse bronnen. Dan nog gek opkijken als iemand geirriteerd raakt .. kom op man
Het is anders wel zijn topic hoor.. Ach ja, ik weet wat zijn plaats is, jammer dat ie er overal bij is met zijn inmiddels van saaiheid doortrokken slappe afweer
pi_32996504
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nederlanders zijn:

- Niet pattrotistisch
- Laf
- Egoistisch
- Bang voor mogelijke consequenties
- Praters ipv doeners
- Gedegenereerd
Nergens ter wereld zijn er zoveel anti-moslim misdrijven genoteerd na 9/11 als in Nederland. De vraag is niet of, maar wanneer dergelijke taferelen zich in Nederland gaan afspelen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:13:43 #177
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32996521
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef ExTec het volgende:
Tenzij je natuurlijk graag gelooft dat al die ozzy's sluimerende racisten zijn, die om niks losgaan.
Dat laatste sluit natuurlijk wel integraal aan bij het gedachtegoed van iedereen die nog steeds niet wil geloven dat moslims ook iets anders kunnen zijn dan zielig.
Ik weet uit eigen ervaring dat Moslims erg irritant kunnen zijn, maar ik weet ook dat bijv. Marokkanen gastvrijer zijn dan de meest gastvrije Nederlander, oprecht in je geintereseerd zijn in wat je vertelt en daar ook écht de tijd voor nemen... Ik maak enkel een simpele keuze, laat ik de negatieve ervarigingen die helaas wel een diepere impact hebben overheersen of kijk ik ook nog even verder?
Ook al zou het zo zijn dat het op die stranden echt de spuigaten uitliep dan nog zie ik geen reden waarom mensen een hetze in de steden uitvoeren tegen onschuldige mannen en vrouwen. Over de zeik gaan dat 'buitenlanders' je inheemse grietje bedreigt om vervolgens een buitenlands grietje in elkaar gaan slaan omdat een buitenlander gemeen tegen jouw grietjes was... Dat gaat er gewoon niet in bij mij...
  zondag 11 december 2005 @ 20:13:52 #178
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32996532
quote:

[..]

geloof je dat ???
Heb jij redenen om het niet te geloven/?Hoe ongelooflijk dom, kortzichtig en fout het ook is om het recht in eigen handen te nemen, er is altijd een aanleiding. Die frustraties komen ergens vandaan.
pi_32996577
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Calella het volgende:

[..]

Nergens ter wereld zijn er zoveel anti-moslim misdrijven genoteerd na 9/11 als in Nederland. De vraag is niet of, maar wanneer dergelijke taferelen zich in Nederland gaan afspelen.
En de schaal ervan. Allemaal kleine incidentjes is geen drama blijkbaar, dat kan mooi weggestopt worden, maar 1 maal 5.000 mensen die aan het meppen slaan, haalt de wereldpers.
  zondag 11 december 2005 @ 20:15:20 #180
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32996605
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Calella het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al... We zijn een bureaucratisch volkje verre van agressief of assertief... Dat men in Amerika niet naar de politie gaat omdat ze toch geen proces verbaal opmaken is inderdaad nu even niet relevant, ook de angst bij de moslims om het kenbaar te maken doet er uiteraard niet toe..
pi_32996657
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al... We zijn een bureaucratisch volkje verre van agressief of assertief... Dat men in Amerika niet naar de politie gaat omdat ze toch geen proces verbaal opmaken is inderdaad nu even niet relevant, ook de angst bij de moslims om het kenbaar te maken doet er uiteraard niet toe..
ja, hier wordt alles dubbel opgeschreven natuurlijk, stel je voor dat de benzine niet goed van de belasting wordt afgetrokken.
pi_32996736
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Dit soort acties zijn verwerpelijk. Maar elk weldenkend wens verdient het ook niet om te worden afgescheept met "racisme" als enige verklaring.
Wellicht speelt het mee, maar het is dom om je ogen te sluiten voor de zaken die eerder hebben gespeeld. Niet alle immigranten gedragen zich altijd even netjes, om wat voor reden dan ook, in Nederland, Frankrijk en Belgie is dit ook waar te nemen.

Op een gegeven moment kan de vlam dan in de pan slaan. Frustraties over een groep die gemiddeld crimineler is en waarmee geen band is, kan dan ontaarden is dit soort klopjachten.

Het moet zonder meer afgekeurd worden, maar in plaats van meteen racisme te scrheeuwen, mag er wel eens verder worden nagedacht.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 11 december 2005 @ 20:18:45 #183
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996750
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, hou toch op!
Suggereren dat ik een nazi zou zijn, hou zelf toch op alsjeblieft. Ik ben godverdomme links hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je je ogen niet moet openen voor samenlevingsproblemen. Maar jij denkt dat iedereen die pertinente vragen stelt die niet je eigen pertinente vragen zijn extreem-rechts is.

zo mijn "persoonlijke aanval" voor vanavond.
---verdwijnt---
pi_32996870
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Suggereren dat ik een nazi zou zijn, hou zelf toch op alsjeblieft. Ik ben godverdomme links hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je je ogen niet moet openen voor samenlevingsproblemen. Maar jij denkt dat iedereen die pertinente vragen stelt die niet je eigen pertinente vragen zijn extreem-rechts is.

zo mijn "persoonlijke aanval" voor vanavond.
Wat een aannamen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:22:21 #185
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996909
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik weet uit eigen ervaring dat Moslims erg irritant kunnen zijn, maar ik weet ook dat bijv. Marokkanen gastvrijer zijn dan de meest gastvrije Nederlander, oprecht in je geintereseerd zijn in wat je vertelt en daar ook écht de tijd voor nemen...
De oudere generaties ja, niet de Marokkaanse straatjeugd van nu.
quote:
Ik maak enkel een simpele keuze, laat ik de negatieve ervarigingen die helaas wel een diepere impact hebben overheersen of kijk ik ook nog even verder?
Zelf laat ik de positieve ervaringen ook nog doorwegen, maar ik vind wel dat voor voor moslims DRINGEND tijd wordt om in de spiegel te kijken, want ik kan in mijn eentje geen massa van 5000 man gaan tegenhouden als blanke West-Europeaan.
quote:
Ook al zou het zo zijn dat het op die stranden echt de spuigaten uitliep dan nog zie ik geen reden waarom mensen een hetze in de steden uitvoeren tegen onschuldige mannen en vrouwen. Over de zeik gaan dat 'buitenlanders' je inheemse grietje bedreigt om vervolgens een buitenlands grietje in elkaar gaan slaan omdat een buitenlander gemeen tegen jouw grietjes was... Dat gaat er gewoon niet in bij mij...
Dit soort woede is altijd ongericht. Dat zag je in LA, dat zag je in Frankrijk, dat zag je in Mexico waar twee politieagenten door een massa van 100 mensen dood werden geslagen, dat zie je hier ook. Dat is helaas de angstaanjagende macht van de massa.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 20:23:15 #186
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996949
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat een aannamen.
"ik wijs niks af"?

gelukkig ben ik nog in staat om ook de connotatie van een uitspraak in rekening te nemen.
---verdwijnt---
pi_32996992
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Hoeveel moskeën zijn er in de VS in brand gestoken?

Volgens jou is dat dus wel op net zo'n schaal gebeurd als in Nederland, maar weet ik dat niet, omdat de politie in de VS daar geen proces-verbaal van wil opmaken en/of omdat de Amerikaanse moslims bang zijn daar aangifte van te doen?

Doe eens niet zo belachelijk.
pi_32997000
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"ik wijs niks af"?

gelukkig ben ik nog in staat om ook de connotatie van een uitspraak in rekening te nemen.
Je wijst gewoon rassenrellen niet af. Of wel?
  zondag 11 december 2005 @ 20:25:28 #189
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32997054
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je wijst gewoon rassenrellen niet af. Of wel?
En ik keur ze ook niet goed. Of wel?
---verdwijnt---
pi_32997235
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het afwijzen van het negatieve weegt zwaarder dan het niet toejuichen van het positieve, lijkt mij. Hoe dan ook, je wijst rassenrellen niet af. Dan is dat duidelijk.
pi_32997296
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het afwijzen van het negatieve weegt zwaarder dan het niet toejuichen van het positieve, lijkt mij. Hoe dan ook, je wijst rassenrellen niet af. Dan is dat duidelijk.
Denk niet dat hij de enigste is om je uit die droom te helpen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:32:05 #192
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32997336
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Denk niet dat hij de enigste is om je uit die droom te helpen.
"Ooh, someone pinch me, I must be dreaming..."

zondag 11 december 2005 @ 20:34:00 #193
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32997392
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

De begrippen "positief" en "negatief" zijn relatief, en hangen af van de groep waartoe je behoort.

Jij was hopelijk een fel tegenstander van de rellen in Frankrijk, mag ik hopen?

Aangezien die toch zogezegd gericht waren tegen de extreem-rechtse uitlatingen van Sarkozy?
---verdwijnt---
pi_32997417
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef D1 het volgende:

[..]

"Ooh, someone pinch me, I must be dreaming..."

zondag 11 december 2005 @ 20:34:53 #195
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32997427
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Calella het volgende:

[..]

Hoeveel moskeën zijn er in de VS in brand gestoken?

Volgens jou is dat dus wel op net zo'n schaal gebeurd als in Nederland, maar weet ik dat niet, omdat de politie in de VS daar geen proces-verbaal van wil opmaken en/of omdat de Amerikaanse moslims bang zijn daar aangifte van te doen?

Doe eens niet zo belachelijk.
Ach kom op zeg, een paar overactieve skinheads die met wat spiritus en lampolie aan de slag gingen. Met als gevolg een paar verschroeide deuren en toevallig 1 afgebrande islamitische school.. De schade liep inderdaad in de tientallen miljoenen en de moslim gemeenschap leefde in complete doodsangst. (vooral omdat ze het altijd 's nachts deden als ze wisten dat er niemand meer aanwezig was)
pi_32997486
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]
Jij was hopelijk een fel tegenstander van de rellen in Frankrijk, mag ik hopen?
Uiteraard, hoewel racistische rellen m.i. toch erger zijn.
  zondag 11 december 2005 @ 20:38:00 #197
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32997534
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uiteraard, hoewel racistische rellen m.i. toch erger zijn.
Goed, dan concludeer ik daaruit dat jij van niks een voorstander bent, aangezien je van alles een tegenstander bent.

(Ja, ik weet dat je deze redenering niet meteen zal begrijpen, maar denk er maar eens over na.)
---verdwijnt---
pi_32997683
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Goed, dan concludeer ik daaruit dat jij van niks een voorstander bent, aangezien je van alles een tegenstander bent.

(Ja, ik weet dat je deze redenering niet meteen zal begrijpen, maar denk er maar eens over na.)
Okidokie.

pi_32998059
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Xebrozius het volgende:
Over de zeik gaan dat 'buitenlanders' je inheemse grietje bedreigt om vervolgens een buitenlands grietje in elkaar gaan slaan omdat een buitenlander gemeen tegen jouw grietjes was... Dat gaat er gewoon niet in bij mij...
En dat is exact de kern. Als de twee jongens die de strandwacht in kwestie afgetuigd hebben, wat klop gekregen hadden, dan had ik daar waarschijnlijk nog niet eens zo heel veel moeite mee gehad (al is 'het recht in eigen hand nemen' natuurlijk opzich niet de correcte weg in een rechtstaat).

Maar dat nu onschuldige mensen massaal aangevallen worden, puur vanwege hun afkomst, gaat er ook bij mij totaal niet in. Dat veel FOK!users deze racistische daad proberen goed te praten, bagatalliseren of zelfs goedkeuren, is misselijkmakend. En persoonlijk, zou ik er dan ook geen moeite mee hebben als er wat verstand in de koppetjes van de users die dergelijke uitspraken doen geslagen wordt. Immers, zachte tikjes op het achterhoofd schijnen het denkproces juist goed te doen, en dat kunnen deze users wel gebruiken.
  zondag 11 december 2005 @ 21:03:02 #200
126836 Super7fighter
pi_32998216
quote:
Een hele objectieve en betrouwbare bron. Alleen al vanwege het feit dat Shelbourne wat 'feiten' opsomt, geloof ik het meteen.

Dit kun je toch niet serieus nemen, of heb je een ander doel voor ogen gehad toen je deze tekst postte?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_32998498
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Clourhide het volgende:

[..]

wat dan ??
  zondag 11 december 2005 @ 21:18:24 #202
126836 Super7fighter
pi_32998629
Hevige onlusten in Sydney

Uitgegeven: 11 december 2005 21:07

SYDNEY - Racistische gewelddadigheden zijn zondagavond uitgebroken in verscheidene voorsteden van de Australische metropool Sydney. De onlusten begonnen eerder op de dag aan het strand van Cronulla, circa twintig kilometer ten zuiden van het centrum van de stad.

De onlusten ontstonden toen duizenden blanke, jonge Australiërs na oproepen via mobiele telefoons en SMS-jes bijeenkwamen om een strand te 'heroveren' ten zuiden van de stad. Aan het strand was er eerder een incident met twee strandwachten die werden gemolesteerd door twee Australiërs van Midden-Oosterse komaf.

Stomdronken

De menigte, onder wie velen stomdronken, viel vervolgens en masse mensen aan die een uiterlijk hadden dat deed denken aan personen uit het Midden-Oosten of uit Zuid-Europa. De mobiele telefonie was behulpzaam bij het verspreiden van geruchten over bendes Aussies (Australiërs) of Lebs (Libanezen/niet blanke Australiërs) die in de stad op confrontaties uit waren.

In tal van buitenwijken verzamelden zich snel groepen. Een commentator van The Sydney Morning Herald omschreef in de maandageditie de 'ineenstorting van de openbare orde' als een van de grootste bedreigingen van de samenleving: "Mensen vormden plotseling een soort buitengerechtelijke milities door gebruikmaking van mobiele telefoons en met tekstboodschappen via de telefoons die bedoeld zijn om etnische haat aan te wakkeren." Op verschillende punten in Sydney reden zondagavond lange konvooien auto's vol met relschoppers.

Bij een ander strand, Maroubra, arriveerden volgens de politie plotseling circa vijftig auto's met jongeren die met honkbalknuppels vernielingen aan tenminste honderd geparkeerde auto's aanrichtten.

Treinstation

Elders in de stad trok plotseling een menigte van circa duizend 'Aussie'-jongeren een treinstation binnen, kennelijk opgezweept door een valse SMS-melding over de aankomst van een treinlading rivalen. Twee Australische meisjes van Libanese komaf op het station konden ternauwernood door politie en spoorwegpersoneel in bescherming worden genomen.

De gevolgen van de gewelddaden vielen tot dusverre vooral mee omdat geen vuurwapens zijn gebruikt. Er is nog geen enkel schot gelost aldus een zegsman van de politie. Wel ligt een 23-jarige man ernstig gewond in een ziekenhuis omdat hij zondag door een grote groep jongeren werd aangevallen en in de rug is gestoken. In totaal zijn een tiental mensen gewondgeraakt door mishandelingen en de politie verrichtte een tiental arrestaties.

Bron: nu.nl
pi_32998706
Voor mensen die dit hebben goedgekeurd
quote:
Bij een ander strand, Maroubra, arriveerden volgens de politie plotseling circa vijftig auto's met jongeren die met honkbalknuppels vernielingen aan tenminste honderd geparkeerde auto's aanrichtten.
pi_32998733
quote:
Wel ligt een 23-jarige man ernstig gewond in een ziekenhuis omdat hij zondag door een grote groep jongeren werd aangevallen en in de rug is gestoken.
pi_32998767
TWEEDE DAG RELLEN SYDNEY

1 GEWONDE
100 AUTO´S VERNIELD
pi_32998809
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, een paar overactieve skinheads die met wat spiritus en lampolie aan de slag gingen. Met als gevolg een paar verschroeide deuren en toevallig 1 afgebrande islamitische school.. De schade liep inderdaad in de tientallen miljoenen en de moslim gemeenschap leefde in complete doodsangst. (vooral omdat ze het altijd 's nachts deden als ze wisten dat er niemand meer aanwezig was)
Ik zou het niet zo bagataliseren en dat was het punt totaal niet.
  zondag 11 december 2005 @ 21:24:16 #207
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32998811
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:22 schreef Meki het volgende:
TWEEDE DAG RELLEN SYDNEY

1 GEWONDE
100 AUTO´S VERNIELD
Waarom presteer jij het altijd om informatie over minimaal 3 posts of meer te verspreiden?
pi_32998841
Rellen op strand Australië

Kijk hoeveel mensen dit goedkeuren.
pi_32998859
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:24 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Waarom presteer jij het altijd om informatie over minimaal 3 posts of meer te verspreiden?
om belangrijke dingen te laten zien
pi_32999177
quote:
A day of racially motivated violence at Cronulla has turned into a night of retaliation along Sydney's southern beaches.

A 23-year-old man was with friends when he was stabbed in the back outside a Woolooware golf club, police said.
Two cars carrying a group of males, described as being of Mediterranean or Middle Eastern appearance, approached the man at about 10.25pm (AEDT) last night.

Following a short conversation, the man was stabbed.
pi_32999184
Tja, op een gegeven moment is een punt bereikt dat de autochtone bevolking zich tegen moslims beginnen te keren. Big surprise
  zondag 11 december 2005 @ 21:39:44 #212
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32999306
Het blijven nazaten van criminelen die Australiers he
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32999321
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, op een gegeven moment is een punt bereikt dat de autochtone bevolking zich tegen moslims beginnen te keren. Big surprise
wat een kutopmerking

jij hebt geen respect voor mensenlevens zeker he . De australiers weigerden de ambulance om een gewonde op te halen ze hielden de ambulance tegen . ze willen alle moslims doodmaken . maar het verbaast me niet dat jij ze goedkeurt je bent immers ook een terrorist . Niet waar
pi_32999464
Trieste reacties hier zeg. Die mensen waren gewoon op het strand een dagje uit en zelfs vrouwen werden belaagd door die dronken rednecks. Aussies staan er ook om bekend Aboriginals als tweederangs burgers te behandelen en zijn gewoon een schandalig, racistisch volk (uitzonderingen daar gelaten).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32999555
pi_32999702
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een kutopmerking

jij hebt geen respect voor mensenlevens zeker he . De australiers weigerden de ambulance om een gewonde op te halen ze hielden de ambulance tegen . ze willen alle moslims doodmaken . maar het verbaast me niet dat jij ze goedkeurt je bent immers ook een terrorist . Niet waar
Je kunt er van maken wat je wil. Geweld als gevolg van een media-hetze, of geweld als gevolg van islamitisch geweld en gedreig, whatever. Dat de boel escaleert is gewoon geen verrassing, wie er ook de verantwoordelijkheid mag dragen.
  zondag 11 december 2005 @ 21:52:55 #217
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32999719
Dergelijk White Trash gewoon doodschieten.
pi_32999745
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Je kunt er van maken wat je wil. Geweld als gevolg van een media-hetze, of geweld als gevolg van islamitisch geweld en gedreig, whatever. Dat de boel escaleert is gewoon geen verrassing, wie er ook de verantwoordelijkheid mag dragen.
Australiers zijn voor mij terroristen en racisten
pi_32999765
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:52 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dat zou je in 1930 ook hebben geroepen na een lynch-partij van de KKK
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33000489
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou je in 1930 ook hebben geroepen na een lynch-partij van de KKK
klopt, dat gebeurde destijds met enige regelmaat. Zou dus ook geen verrassing zijn.
pi_33000581
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Zo is het maar net Meki.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 11 december 2005 @ 22:22:53 #222
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33000791
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Hoezo dat
Krekker is de bom!
pi_33000995
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hoezo dat
hoezo dat ? Nou ik ken geen enkel volk als hun die met duizenden man mensen gaan molestreren
vrouw of kind voor hun maakt het niet uit
pi_33001093
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:29 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo dat ? Nou ik ken geen enkel volk als hun die met duizenden man mensen gaan molestreren
Achjah, dat zijn ze gewend.

Nog niet zo heel lang geleden was het bijvoorbeeld heel normaal om bij de oorspronkelijke bevolking de kinderen weg te halen om hun een "westerse" opvoeding te geven.
Fiets
pi_33001146
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:29 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ken geen enkel volk die dat niet doet, niet al heeft gedaan of er niet in staat toe is.
pi_33001237
  zondag 11 december 2005 @ 22:38:51 #227
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33001288
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
Nog niet niet goed geintegreerd? Lonsdale
  zondag 11 december 2005 @ 22:57:57 #228
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_33001924
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef Meki het volgende:
Voor mensen die dit hebben goedgekeurd
[..]
Haha sukkel.
Die vernielingen van auto's en die steekpartij op de golfclub zijn uitgevoerd door allochtonen.
Dat is niet erg duidelijk in dat bericht van nu.nl maar lees andere bronnen er maar op na.

Bron: http://www.news.com.au
Later, a 23-year-old man was injured and more than 40 cars smashed with baseball bats in an apparent revenge attack at Maroubra, in Sydney's east.

A group of about 60 men of Middle Eastern appearance and armed with baseball bats smashed the windows of parked cars about 9pm.

Later, a second 23-year-old man was stabbed in the back by a group of males, described as being of Middle Eastern appearance, at a golf club at Woolooware, in Sydney's south.
pi_33002006
geloof er geen barst van ik heb de video gezien
  zondag 11 december 2005 @ 23:01:01 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33002015
Het lijkt het idd eerder op dat de allochtonen daar dezelfde rellen als in Frankrijk dachten te kunnen beginnen. Om meer subsidies in te koppen en gewoon uit algehele vernielzucht.
In tegenstelling tot de laffe Fransen laten de Australiërs zich dat niet gebeuren.
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 23:02:00 #231
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_33002050
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:57 schreef BillyBeflap het volgende:

[..]

Haha sukkel.
Die vernielingen van auto's en die steekpartij op de golfclub zijn uitgevoerd door allochtonen.
Dat is niet erg duidelijk in dat bericht van nu.nl maar lees andere bronnen er maar op na.

Bron: http://www.news.com.au
Later, a 23-year-old man was injured and more than 40 cars smashed with baseball bats in an apparent revenge attack at Maroubra, in Sydney's east.

A group of about 60 men of Middle Eastern appearance and armed with baseball bats smashed the windows of parked cars about 9pm.

Later, a second 23-year-old man was stabbed in the back by a group of males, described as being of Middle Eastern appearance, at a golf club at Woolooware, in Sydney's south.
Oh ik lees dat Meki alleen Nederlands leest, dus ik ben zo lief om het ook even samen te vatten in het Nederlands:
- 40 autos vernield met honkbalknuppels door ongeveer 60 mannen met een Midden-oosters uiterlijk.
- 23 jarige man neergestoken in de rug door groep mannen met midden oosters uiterlijk op een golf club.
  zondag 11 december 2005 @ 23:02:15 #232
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33002059
quote:

[..]

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33002067
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt het idd eerder op dat de allochtonen daar dezelfde rellen als in Frankrijk dachten te kunnen beginnen. Om meer subsidies in te koppen en gewoon uit algehele vernielzucht.
In tegenstelling tot de laffe Fransen laten de Australiërs zich dat niet gebeuren.

wie heeft er vandaag een 23 jarige meneer neergestoken '?
  zondag 11 december 2005 @ 23:03:34 #234
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_33002104
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:00 schreef Meki het volgende:
geloof er geen barst van ik heb de video gezien
Ja en op die video staat natuurlijk alles wat er is gebeurd de afgelopen dag. Uiteraard stond er ook op hoe de man werd neergestoken, want de video die jij hebt gezien is zo compleet!
pi_33002119
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Die steekpartij werd nu juist uitgevoord door allochtonen.
  zondag 11 december 2005 @ 23:04:27 #236
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_33002135
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Mannen met een midden-oosters uiterlijk. Lees mijn posts er maar op na.
  zondag 11 december 2005 @ 23:06:09 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33002192
Erg hé Meki. Dat er ongelovigen zijn die hun hoofd niet weerloos op het offerblok leggen om er door het Islamitische zwaard afgeslagen te worden!
Het is gewoon racisme! Dit maakt iedere moslim wereldwijd automatisch tot slachtoffer..
The End Times are wild
pi_33002213
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef Calella het volgende:

[..]

Die steekpartij werd nu juist uitgevoord door allochtonen.
niet goed te keuren . maar zo komt ervan Actie=reactie
pi_33002271
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef LXIV het volgende:
Erg hé Meki. Dat er ongelovigen zijn die hun hoofd niet weerloos op het offerblok leggen om er door het Islamitische zwaard afgeslagen te worden!
Het is gewoon racisme! Dit maakt iedere moslim wereldwijd automatisch tot slachtoffer..
Jah heel erg he niet in je slachtofferrol kruipen he
  zondag 11 december 2005 @ 23:08:33 #240
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33002283
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef LXIV het volgende:
Als bepaalde arabieren iemand in elkaar slaan moeten we dus alle arabisch uitziende mensen in elkaar rossen.

.

Hoe dom kun je zijn .
pi_33002301
=========================================================================
A group of about 60 men of Middle Eastern appearance and armed with baseball bats smashed the windows of parked cars about 9pm (AEDT).

The group then clashed with local gang, the Bra Boys, outside the Maroubra Bay Hotel.

A 23-year-old Maroubra man was taken to Prince of Wales hospital after he was stabbed with a sharp implement, believed to be a stick or nail, in the hip.

He was taken to hospital in a serious condition.

O wacht, misschien zitten ze elkaar nu over en weer te steken.
pi_33002321
Wat een zieke reacties weer hier in dit topic .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33002334
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef Calella het volgende:
=========================================================================
A group of about 60 men of Middle Eastern appearance and armed with baseball bats smashed the windows of parked cars about 9pm (AEDT).

The group then clashed with local gang, the Bra Boys, outside the Maroubra Bay Hotel.

A 23-year-old Maroubra man was taken to Prince of Wales hospital after he was stabbed with a sharp implement, believed to be a stick or nail, in the hip.

[b]Later, a second 23-year-old man was stabbed in the back[/n] by a group of males, described as being of Middle Eastern appearance, at a golf club at Woolooware, in Sydney's south.

He was taken to hospital in a serious condition.

O wacht, misschien zitten ze elkaar nu over en weer te steken.
2 gewonden ???
pi_33002474
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

2 gewonden ???
Ja, blijkbaar.

Maar beetje onduidelijk of het nu 2-0 of 1-1 staat.
  zondag 11 december 2005 @ 23:14:45 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33002476
Het wordt in ieder geval steeds gezelli'er in de wereldwijde multikulturele samenlevingen...

The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 23:17:11 #246
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33002554
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef LXIV het volgende:
Het wordt in ieder geval steeds gezelli'er in de wereldwijde multikulturele samenlevingen...

Tja, dat krijg je met zoveel domme mensen overal.

En zogenaamd intelligente mensen die alles wat extreem domme lui doen of goedkeuren of normaal vinden .
pi_33002605
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef LXIV het volgende:

waar slaat dit nou weer op. jij bent geen haar beter dan die mensen in Sydney
  zondag 11 december 2005 @ 23:20:04 #248
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33002641
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef Calella het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar.

Maar beetje onduidelijk of het nu 2-0 of 1-1 staat.
Plus 25 van gisteren.
  zondag 11 december 2005 @ 23:22:07 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33002703
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

waar slaat dit nou weer op. jij bent geen haar beter dan die mensen in Sydney
Welke mensen? De Aussies of de Arabieren?
The End Times are wild
pi_33002774
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welke mensen? De Aussies of de Arabieren?
de Terroristen oftewel Aussies
  zondag 11 december 2005 @ 23:27:59 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33002886
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Meki het volgende:
de Terroristen oftewel Aussies
Dan vind ik je "beschuldiging" niet zo erg..
The End Times are wild
pi_33002919
Maar Meki, ff een vraagje nou. Je kan je toch wel voorstelen als een bep. groep de hele tijd de boel aan het treiteren is en iedereen bang aan het maken is enzo ( heel zacht uitgedrukt ) maar dat dan op een gegeven moment de maat gewoon vol is, en dat iedereen gewoon hun jarenlange opgekropte frustraties en agressie gaan uiten?
  zondag 11 december 2005 @ 23:32:33 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33003005
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Gebleekte het volgende:
Maar Meki, ff een vraagje nou. Je kan je toch wel voorstelen als een bep. groep de hele tijd de boel aan het treiteren is en iedereen bang aan het maken is enzo ( heel zacht uitgedrukt ) maar dat dan op een gegeven moment de maat gewoon vol is, en dat iedereen gewoon hun jarenlange opgekropte frustraties en agressie gaan uiten?
[Meki-modus]
Nee!! Hen kop in de hakblok leggen!! Dat ze moeten doen! Wij arme moslims helemaal niks fout doen. Het allemaal diskriminatie si van de ongeloviging.
[/Meki-modus]
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 23:34:21 #254
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33003048
quote:
Ja dat kan ik mij heel goed voorstellen.
Alleen moet je dan wel de schuldigen aanpakken en niet zomaar lukraak mensen in elkaar trimmen die er niets mee te maken hebben..
  zondag 11 december 2005 @ 23:35:45 #255
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33003104
quote:
Als het domme idioten zijn die dan willekeurige Arabieren in elkaar gaan slaan en iedereen dat dan normaal vindt en tevens toe te juichen en hopen dat dit hier ook gebeurt kan ik me dat niet zo goed voorstellen nee.

raar is dat.
pi_33003225
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar. Alsof die Australiers wrede monsters zijn die niets liever zouden doen als dit. Dat is dus niet zo . Vandaar dat ik wil weten of hij het ook van de andere kant kan begrijpen.

Oh en ik denk niet dat iemand het echt HOOPT dat het heir ook zal gebeuren.
  zondag 11 december 2005 @ 23:42:00 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33003275
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Gebleekte het volgende:

Oh en ik denk niet dat iemand het echt HOOPT dat het heir ook zal gebeuren.
Nee, maar er zijn wel zekere iemanden die er BANG voor zijn dat dit hier ook gaat gebeuren..
(In zoverre dat al niet het geval geweest is..)
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 23:41:58 #258
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33003278
quote:
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar.
Bij deze groep zit hij er niet zo ver vanaf denk ik.

Zo zien de foto's er ook wel naar uit trouwens.
pi_33003441
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Bij deze groep zit hij er niet zo ver vanaf denk ik.

Zo zien de foto's er ook wel naar uit trouwens.
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..

Ik vraag het me trouwens echt af of dat in Nederland zal gaan gebeuren een keer, ik denk het wel, en dan zullen er nog heel veel acties/reacties gaan gebeuren ben ik bang .. Heel jammer allemaal
  maandag 12 december 2005 @ 00:03:10 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33003838
quote:
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar. Alsof die Australiers wrede monsters zijn die niets liever zouden doen als dit. Dat is dus niet zo . Vandaar dat ik wil weten of hij het ook van de andere kant kan begrijpen.
God je moet ook wel een westlander zijn om zoiets te beweren.
Het is gewoon een zooi stomdronken tuig dat amok maakt. White trash dat in 'mediterrane types' een dankbare zondebok heeft gevonden en aan het matten slaat.

Niks begrip, neerslaan die rellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33003944
Rassenrellen in Australie, rassenrellen in Engeland, rassenrellen in Amerika, rellen tussen Hutu's en Tutsi's, rellen tussen Christenen en Moslims in Indonesie, rellen in Frankrijk, de Balkanoorlog, de Jihad, de Intifada en zo kun je nog wel even doorgaan. Het duurt niet lang meer voor de hele wereld naar de klote gaat (of zijn we daar niet al mee bezig?) en we de weg van de dino's inslaan.

Hebben ze het wel eens op tv over dat korte lontje in NL, maar heel de wereld schijnt er last van te hebben...
pi_33003957
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

God je moet ook wel een westlander zijn om zoiets te beweren.
Heejoh
  maandag 12 december 2005 @ 00:10:13 #264
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33004033
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..
Alsof je je aan de Australiërs zou moeten aanpassen. Dat land is zo groot als fucking Brazilië en d'r wonen nog minder mensen dan hier. Bovendien is de Australische oostkust één grote melting pot waar alles door elkaar leeft.

Die rednecks hebben het voorzien op alles dat neigt naar donker en getint en midden-oosten en mediterraan, dwz non-anglo-australian, wog. Xenofobe massahysterie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 12-12-2005 00:16:17 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33005142
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef -Wolf- het volgende:
Rassenrellen in Australie, rassenrellen in Engeland, rassenrellen in Amerika, rellen tussen Hutu's en Tutsi's, rellen tussen Christenen en Moslims in Indonesie, rellen in Frankrijk, de Balkanoorlog, de Jihad, de Intifada en zo kun je nog wel even doorgaan. Het duurt niet lang meer voor de hele wereld naar de klote gaat (of zijn we daar niet al mee bezig?) en we de weg van de dino's inslaan.

Hebben ze het wel eens op tv over dat korte lontje in NL, maar heel de wereld schijnt er last van te hebben...
Geweld is van alle tijden. Daarom moet je sommige groepen niet teveel naast elkaar laten wonen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33005175
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:05 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Geweld is van alle tijden. Daarom moet je sommige groepen niet teveel naast elkaar laten wonen.
het is cru, maar het blijkt maar weer eens.
  maandag 12 december 2005 @ 01:28:56 #267
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33005449
Lekker zeg, dat wij en zij gevoel in Nederland en de rest van de wereld.

Veel moslims haten ons, de westerse wereld (christenen en joden) (enkele uitzondering daar gelaten, zoals Meki ) en de westere wereld heeft een hekel aan moslims. De wereld is tijdbom, dat elk moment kan afgaan...

Eigenlijk zou iedereen hetzelfde ras, religie en normen en waarden moeten hebben.. Iedereen als neger Het klinkt dom, maar je zou in ieder geval de huidige problemen niet meer hebben dan.
pi_33005538

Nu hebben we elke invalshoek wel gehad.
pi_33005657
Zonde van dat bier. ECHT zonde. God zal ze straffen voor zulke verspilling.
pi_33005672
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:36 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]

Kan je het niet allemaal achter elkaar plakken en er een bullit-time filmpje van maken?
pi_33005727
eigenlijk toch echt randdebielen als ik alle foto's zo eens bekijk. man wat bezielt je echt.
pi_33005767
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:36 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]

Wat een hoop frustraatjes bij elkaar ik kan me niet voorstellen dat dat alleen xenofobenfrustraties zijn, er moet een heleboel haat in die mensen zitten. En nu is er een makkelijke aanleiding want ze zijn met een grote groep dus staan er niet alleen voor. Ja, dan is het makkelijk om een onschuldige minderheid de schuld te geven (hiermee zeg ik niet dat de minderheid ook de schuldige is want de schulidgen zijn slechts een klein aantal van die groep) maar, de hele groep aanpakken door die Aussies (uiteraard ook maar een bepaalde groep van de Aussies) keur ik echt af
Let's plant a tree
  maandag 12 december 2005 @ 03:08:18 #273
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33006042
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een kutopmerking

"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.
---verdwijnt---
  maandag 12 december 2005 @ 03:13:53 #274
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33006054
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Alsof je je aan de Australiërs zou moeten aanpassen. Dat land is zo groot als fucking Brazilië en d'r wonen nog minder mensen dan hier. Bovendien is de Australische oostkust één grote melting pot waar alles door elkaar leeft.

Die rednecks hebben het voorzien op alles dat neigt naar donker en getint en midden-oosten en mediterraan, dwz non-anglo-australian, wog. Xenofobe massahysterie.
Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...

Misschien zorgen ze door hun gangster-mentaliteit toch voor de nodige frustratie, niet dan? Of denk je dat dit soort van rellen "spontaan" ontstaan?
---verdwijnt---
pi_33006370
LIbanezen misdragen zich ook voortdurend in Australië.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33006571
quote:
Op maandag 12 december 2005 03:08 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.
Hahahaha ik een berber
pi_33006598

Bekijk die foto eens goed.

Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.
pi_33006690
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Die mensen waren gewoon op het strand een dagje uit en zelfs vrouwen werden belaagd door die dronken rednecks. Aussies staan er ook om bekend Aboriginals als tweederangs burgers te behandelen en zijn gewoon een schandalig, racistisch volk (uitzonderingen daar gelaten).
trieste reactie zeg.
Ik mag dan niet in Sydney wonen (maar wel in Melbourne) en ik kan je zeggen dat (bijna alle) Australiers niet schandalig of racistisch zijn. Er wordt hier volop kansen gegeven aan "niet Britse immigranten" en zolang je je gedraagt naar de wet zijn er geen problemen.

Ik heb mijn bedenkingen bij deze acties (Sydney is een paar maanden geleden ook in het nieuws gekomen door rellen (Macquarie Fields) en wie weet zijn de slimmerikken uit die wijk ook wel op het strand aldaar te vinden.) maar gezien de voorgeschiedenis, is er op zijn minst aanleiding tot verongenoegdheid.
Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
pi_33006733
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahahaha ik een berber
Dat laat je je toch zeker niet zeggen Meki?!!!
pi_33006828
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]

Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.
"Net goed, dan had hij maar geen bomaanslagen moeten plegen"

Diep triest idd, word misselijk van die foto...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33006835
quote:
Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies, en daarom verdient elke willekeurige Libanees dit!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33007838
En Australiers tolerant tegenover andere rassen?

Kom op zeg, kijk eens even naar hoe ze (neer)kijken op de oorspronkelijke bewoners, de aboriginals.

"Nee, maar die zijn lui en ze stinken."
pi_33007946
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahahaha ik een berber
Je bent waarschijnlijk een Marokkaan en die kijken op Berbers neer, vandaar je nogal heftige reaktie.

En dat is zeker ook de reden, waarom je Berber niet met een hoofdletter schrijft en Libanezen wel....

Maar je hebt misschien nog niet gemerkt, dat je hier een hoog amusementsgehalte hebt....
pi_33007986
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:

[..]

Zwak gelul.

Wat een gelul.

Ik heb ook familie in Australie, Pietje heeft familie in Australie, en zo heeft driekwart van de Nederlanders wel familie in Australie, maar we komen allemaal nog niet op stompzinnige gedachtes over 'roots' hebben in Australie en het daarom maar voor ze op te nemen.

En zeg eens eerlijk: heeft je familie zo'n last van Arabieren daar? Geloof dat driekwart van de Australiers op een 'farm' in de middle of nowhere woont, waar in de wijde omtrek geen Arabier te bekennen is man!
pi_33009024
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
pi_33009069
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]

Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
pi_33009119
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef WAT het volgende:

[..]

Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
O die grap is ook al 1000x gemaakt in dit topic, zie ik.
pi_33009126
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef Godslasteraar het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
pi_33009190
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef WAT het volgende:

[..]

Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
Zo is het maar net!
pi_33009245
quote:

Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.

Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
pi_33009328
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Aanpassen aan de australiers?

Dat hebben ze ook gedaan voor de oorspronkelijke bevolking

Ik heb wel eens een docu gezien over nederlands in australie, dacht je dat zich aangepast hadden?
die hadden ook hun eigen wijk, hun eigen kerk en gingen zelfs een klompendans houden

Dus kijk eerst eens naar je eigen, en ga dan pas wijzen. Wijzen is altijd makkelijk, zelfcritiek een stuk lastiger.
Fiets
  maandag 12 december 2005 @ 11:06:57 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33009352
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33009372
quote:
Noord-Afrikaans nog wel Wist niet dat Libanon in Noord-Afrika lag
Allah Al Watan Al Malik
pi_33009376
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zo is het maar net!
Ik bedoelde dat sarcastisch.
pi_33009398

Hee, een Aziaat.
Gek, dat zo'n Bali-bombarderende Indo er wel bij mag staan.
Maar dat de Lebs een schop voor de kloten kunnen krijgen "omdat ze het nou eenmaal uitlokken".
pi_33009399
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
Nee dat zijn de Nederlanders.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33009411
quote:
Op maandag 12 december 2005 03:13 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...

Misschien zorgen ze door hun gangster-mentaliteit toch voor de nodige frustratie, niet dan? Of denk je dat dit soort van rellen "spontaan" ontstaan?
Ja en Libanezen die er niks mee te maken hebben hebben het dan ook "verdiend" idd.
pi_33009435
quote:
Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Australiërs misdragen zich nu dus ook.
pi_33009588
Had iemand nog die text gezien die op het strand geschreven was? White Pride oid
Allah Al Watan Al Malik
pi_33009628
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
Had iemand nog die text gezien die op het strand geschreven was? White Pride oid
Aussie pride toch?

en vol = vol dus
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')