abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32988143
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef Archie. het volgende:
-edit: quote verwijderd bericht verwijderd-

Ze schijnen een aantal vrijwilligers van de life savers (soort strandwacht) te hebben aangevallen. Moet je vooral doen daar. Daarna sloeg de vlam in beetje de pan.
Het lijkt me erg sterk dat "ze" dat hebben gedaan.
pi_32988144
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef GSi het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat alle Australiers die deze mensen aanvallen racistisch zijn? Of wil je soms weer het slachtoffer in bescherming nemen en net doen alsof er niks aan de hand is? Er is heus wel een aanleiding voor dit alles en de druppel die de emmer deed overlopen zal wel in een van de laatste dagen hebben plaatsgevonden.
Ik heb ook niets beweerd over racisme
En het is toch normaal om de slachtoffers in bescherming te nemen tegen de daders.?
Er zal wel een aanleiding zijn, want dat is meestal zo... het blijft natuurlijk onzin dat jij de slachtoffers in verband brengt met 'schuldig aan terrorisme' ..
Je kent die mensen helemaal niet...
  zondag 11 december 2005 @ 14:29:00 #28
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988146
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel dat heb je zelf gezegd
ik ken geen soortgenootjes van mij in Australie , Jij wel ?

Wat pikken ze niet ?? - Ik zie geen enkele woord daarover in de OP en de Bron ?
ze pleegden wel aanslagen op scholen en Moskeeen . dat is erger dan rellen
[..]

Ha gepakt je bewondert ze wel de daadkracht van rellen
"Jawel, dat heb je zelf gezegt"

Wil je een lollie? Bij Allah, wat een kinderachtige reply.

En een brandje in een school en een moskee waarbij geen doden vallen noem jij dus erger dan een bomaanslag waarbij veel doden vallen. Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft? Maar voor mij is het duidelijk dat je nu in een hoekje zit te janken omdat je zielverwanten nu klappen krijgen.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:00 #29
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32988172
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef GSi het volgende:

In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen nu klapjes geeft aan een groep wat zich niet weet te gedragen.
Alle Arabische strandgangers zijn terroristen of criminelen? Zo, dat wist ik niet..
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:20 #30
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988185
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb ook niets beweerd over racisme
En het is toch normaal om de slachtoffers in bescherming te nemen tegen de daders.?
Er zal wel een aanleiding zijn, want dat is meestal zo... het blijft natuurlijk onzin dat jij de slachtoffers in verband brengt met 'schuldig aan terrorisme' ..
Je kent die mensen helemaal niet...
Je draait het om.

De Australiers zijn de slachtoffers en degen waar tegen ze vechten zijn de daders.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32988202
@GSi: speel eens niet zo op de man en discussieer normaal.

@Meki: concentreer je op het onderwerp. Je hoeft niet overal op te reageren.
  zondag 11 december 2005 @ 14:30:55 #32
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32988205
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:

[..]

Zwak gelul.

Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.

En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.
Dit is wel de meest domme post die ik hier vandaag heb gelezen. Dus omdat indonesiers aanslagen gepleegd hebben in Bali waar Australiers bij omgekomen zijn is het terecht dat zij Arabieren aanvallen?

En je tweede alinea . Ok, dus als ik jou een veeg op je bek geef ren jij snel weg omdat je onschuldig bent? Daarbij waren de Aussies nogal in de overmacht, dus rennen had niet heel veel zin. Volgens de in de vorige post gequote krantenberichten moest de politie de Arabieren ontzetten.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 11 december 2005 @ 14:33:26 #33
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988265
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Alle Arabische strandgangers zijn terroristen of criminelen? Zo, dat wist ik niet..
Nee, dat wist ik ook niet. Ik heb het toch over een groep mensen? In deze de groep die het verpest heeft voor de anderen die zich wel weten te gedragen en die nu dus klappen krijgen. Ik vind het zo zwak he, dat mensen de oorzaak van een rel niet willen zien of horen. Terwijl het er zo duidelijk bovenop ligt.

Maar goed, neem jij de zwakke Libanezen en Arabieren maar in bescherming. Ik sluit mij aan bij de sterkste.
pi_32988313
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef GSi het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik ook niet. Ik heb het toch over een groep mensen? In deze de groep die het verpest heeft voor de anderen die zich wel weten te gedragen en die nu dus klappen krijgen. Ik vind het zo zwak he, dat mensen de oorzaak van een rel niet willen zien of horen. Terwijl het er zo duidelijk bovenop ligt.

Maar goed, neem jij de zwakke Libanezen en Arabieren maar in bescherming. Ik sluit mij aan bij de sterkste.
die graag willen rellen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32988334
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef GSi het volgende:

[..]

Je draait het om.

De Australiers zijn de slachtoffers en degen waar tegen ze vechten zijn de daders.
Je weet helemaal niks over die strandgangers.
Je hoort dat ze arabisch zouden zijn en dat vind je al voldoende om toe te juichen dat ze in elkaar worden geslagen.
Smerige redenering heb je ..
  zondag 11 december 2005 @ 14:36:25 #36
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32988345
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef GSi het volgende:

Alsof ik naar een videoboodschap van Bin Laden zit te kijken, zo dogmatisch en generaliserend is deze opmerking.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 11 december 2005 @ 14:37:56 #37
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32988390
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef GSi het volgende:

[..]

De echte held toont zijn ruggegraat Je had het waarschijnlijk fantastisch gedaan in '40-'45...

Maar goed, kan ik hier uit opmaken dat als de Islamitische extremisten sterker worden dan die arme australiers, jij zonder enige moeite van kamp veranderd en een overtuigt mini-terroristje wordt?

Salaam aleykum, mijn vriend
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 11 december 2005 @ 14:41:08 #38
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988475
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef D1 het volgende:

[..]

De echte held toont zijn ruggegraat Je had het waarschijnlijk fantastisch gedaan in '40-'45...

Maar goed, kan ik hier uit opmaken dat als de Islamitische extremisten sterker worden dan die arme australiers, jij zonder enige moeite van kamp veranderd en een overtuigt mini-terroristje wordt?

Salaam aleykum, mijn vriend
Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.
  zondag 11 december 2005 @ 14:41:08 #39
131669 Archie.
de man van staal
pi_32988476
Gelukkig is het in Nederland maar drie keer paar jaar strandweer, anders had je op Zandvoort anno 2005 ook een leuke speelgrond voor knokpartijen tussen Lonsdale-tokkies en vervelende kutmarokkaantjes.
pi_32988511
Als ik het zo inschat gedraagt een groep Australiërs van Arabische afkomst zich niet passelijk, waarop een groep Australiërs van Europese afkomst besluit daar wat aan proberen te doen.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32988530
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef Archie. het volgende:
Gelukkig is het in Nederland maar drie keer paar jaar strandweer, anders had je op Zandvoort anno 2005 ook een leuke speelgrond voor knokpartijen tussen Lonsdale-tokkies en Tokkies .
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 11 december 2005 @ 14:43:53 #42
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32988545
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef GSi het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.
Fout of goed, jij kiest de kant alvast... Is te bewonderen...
pi_32988560
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Je kan wel zwaaien, maar het is wel zo.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  FOK!fotograaf zondag 11 december 2005 @ 14:48:23 #44
73911 ultra_ivo
pi_32988677
quote:

[..]

En jouw definitei van 'mijnen' is dus op basis van huidskleur?
pi_32988692
quote:

[..]

maar kun je me nu eindelijk uitleggen wat de mensen op het strand die niets kwaads in hun zin hadden nu eigenlijk gedaan hebben om door die aussies mishandeld te worden want ik snap dat niet ( of is het door hun uiterlijk dat iedereen die niet blank is maar klappen moet krijgen ) ?
  zondag 11 december 2005 @ 14:58:02 #46
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32988953
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En jouw definitei van 'mijnen' is dus op basis van huidskleur?
Heeft totaal niks met huidskleur te maken. Ik ben geen racist. Het heeft wel met cultuur/gedrag te maken. Iedereen waarmee ik samen door 1 deur kan is mijn vriend.
pi_32989174
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef GSi het volgende:

[..]

Heeft totaal niks met huidskleur te maken. Ik ben geen racist. Het heeft wel met cultuur/gedrag te maken. Iedereen waarmee ik samen door 1 deur kan is mijn vriend.
vreemd , je bent geen racist ( zeg je ) maar je vindt het wel ok dat die aussies racistische leuzen roepen
ja hoor , klinkt heel geloofwaardig
  zondag 11 december 2005 @ 15:10:47 #48
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989267
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:07 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

vreemd , je bent geen racist ( zeg je ) maar je vindt het wel ok dat die aussies racistische leuzen roepen
ja hoor , klinkt heel geloofwaardig
Het is wel een trend hier op Fok om anderen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben.

Vieze manier van discussieren.
  zondag 11 december 2005 @ 15:11:23 #49
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_32989284
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:04 schreef GSi het volgende:

[..]

Bewonder jij het gedrag van de mensen die deze rellen aan zichzelf te danken hebben? Bewonder jij bomaanslagen? Terrorisme?

Ik vind het mooi dat de Aussies het niet pikken.
wat een ongelofelijk domme post.

Ten eerste, als je het zo wilt spelen, dan moeten de aboriginals al die blanken van het eiland aftrappen (want het is allemaal gevangeneninteelt uit het verleden).

Ten tweede, hoe ontzettend dom moet je wel zijn om een bomaanslag ergens aan de andere kant van de wereld in de schoenen te schuiven van mensen aan de andere kant van de wereld.
Jij denkt net als een radicaal.
Of een radicale moslimfundamentalist die vindt alle westerlingen verderfelijk omdat Amerika zoveel slachtoffers maakt in het Midden-Oosten.
Hiermee geef jij dus aan dat je het ok vindt als iemand jou neerknalt om dezelfde reden als die achterlijke aussies (in dit geval op dat strand) dat met die mensen doen.
pi_32989299
edit

[ Bericht 24% gewijzigd door Calella op 11-12-2005 15:20:40 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')