Het lijkt me erg sterk dat "ze" dat hebben gedaan.quote:Op zondag 11 december 2005 14:26 schreef Archie. het volgende:
-edit: quote verwijderd bericht verwijderd-
Ze schijnen een aantal vrijwilligers van de life savers (soort strandwacht) te hebben aangevallen. Moet je vooral doen daar. Daarna sloeg de vlam in beetje de pan.
Ik heb ook niets beweerd over racismequote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef GSi het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat alle Australiers die deze mensen aanvallen racistisch zijn? Of wil je soms weer het slachtoffer in bescherming nemen en net doen alsof er niks aan de hand is? Er is heus wel een aanleiding voor dit alles en de druppel die de emmer deed overlopen zal wel in een van de laatste dagen hebben plaatsgevonden.
"Jawel, dat heb je zelf gezegt"quote:Op zondag 11 december 2005 14:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel dat heb je zelf gezegd![]()
ik ken geen soortgenootjes van mij in Australie , Jij wel ?
Wat pikken ze niet ?? - Ik zie geen enkele woord daarover in de OP en de Bron ?
ze pleegden wel aanslagen op scholen en Moskeeen . dat is erger dan rellen![]()
[..]
Ha gepakt je bewondert ze wel de daadkracht van rellen![]()
Alle Arabische strandgangers zijn terroristen of criminelen? Zo, dat wist ik niet..quote:Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef GSi het volgende:
In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen nu klapjes geeft aan een groep wat zich niet weet te gedragen.
Je draait het om.quote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb ook niets beweerd over racisme
En het is toch normaal om de slachtoffers in bescherming te nemen tegen de daders.?
Er zal wel een aanleiding zijn, want dat is meestal zo... het blijft natuurlijk onzin dat jij de slachtoffers in verband brengt met 'schuldig aan terrorisme' ..
Je kent die mensen helemaal niet...
Dit is wel de meest domme post die ik hier vandaag heb gelezen. Dus omdat indonesiers aanslagen gepleegd hebben in Bali waar Australiers bij omgekomen zijn is het terecht dat zij Arabieren aanvallen?quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:
[..]
Zwak gelul.
Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.
En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.
Nee, dat wist ik ook niet. Ik heb het toch over een groep mensen? In deze de groep die het verpest heeft voor de anderen die zich wel weten te gedragen en die nu dus klappen krijgen. Ik vind het zo zwak he, dat mensen de oorzaak van een rel niet willen zien of horen. Terwijl het er zo duidelijk bovenop ligt.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alle Arabische strandgangers zijn terroristen of criminelen? Zo, dat wist ik niet..
quote:Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef GSi het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik ook niet. Ik heb het toch over een groep mensen? In deze de groep die het verpest heeft voor de anderen die zich wel weten te gedragen en die nu dus klappen krijgen. Ik vind het zo zwak he, dat mensen de oorzaak van een rel niet willen zien of horen. Terwijl het er zo duidelijk bovenop ligt.
Maar goed, neem jij de zwakke Libanezen en Arabieren maar in bescherming. Ik sluit mij aan bij de sterkste.
Je weet helemaal niks over die strandgangers.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef GSi het volgende:
[..]
Je draait het om.
De Australiers zijn de slachtoffers en degen waar tegen ze vechten zijn de daders.
Alsof ik naar een videoboodschap van Bin Laden zit te kijken, zo dogmatisch en generaliserend is deze opmerking.quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef GSi het volgende:
De Australiers zijn de slachtoffers en degen waar tegen ze vechten zijn de daders.
De echte held toont zijn ruggegraatquote:Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef GSi het volgende:
[..]
Maar goed, neem jij de zwakke Libanezen en Arabieren maar in bescherming. Ik sluit mij aan bij de sterkste.
Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:37 schreef D1 het volgende:
[..]
De echte held toont zijn ruggegraatJe had het waarschijnlijk fantastisch gedaan in '40-'45...
Maar goed, kan ik hier uit opmaken dat als de Islamitische extremisten sterker worden dan die arme australiers, jij zonder enige moeite van kamp veranderd en een overtuigt mini-terroristje wordt?
Salaam aleykum, mijn vriend
quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef Archie. het volgende:
Gelukkig is het in Nederland maar drie keer paar jaar strandweer, anders had je op Zandvoort anno 2005 ook een leuke speelgrond voor knokpartijen tussen Lonsdale-tokkies en Tokkies .
Fout of goed, jij kiest de kant alvast... Is te bewonderen...quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef GSi het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.
Je kan wel zwaaien, maar het is wel zo.quote:
En jouw definitei van 'mijnen' is dus op basis van huidskleur?quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef GSi het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Met de sterkste bedoel ik de mensen waaraan ik mij het meest kan relateren. In deze de Australiers. Mijn eigen "soortgenoten" als je het zo wil zeggen, omdat ik dus roots heb in Australie en dus de kant kies van de mijnen.
maar kun je me nu eindelijk uitleggen wat de mensen op het strand die niets kwaads in hun zin hadden nu eigenlijk gedaan hebben om door die aussies mishandeld te worden want ik snap dat niet ( of is het door hun uiterlijk dat iedereen die niet blank is maar klappen moet krijgen ) ?quote:Op zondag 11 december 2005 14:41 schreef GSi het volgende:
[..]
Heeft totaal niks met huidskleur te maken. Ik ben geen racist. Het heeft wel met cultuur/gedrag te maken. Iedereen waarmee ik samen door 1 deur kan is mijn vriend.quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En jouw definitei van 'mijnen' is dus op basis van huidskleur?
vreemd , je bent geen racist ( zeg je ) maar je vindt het wel ok dat die aussies racistische leuzen roepenquote:Op zondag 11 december 2005 14:58 schreef GSi het volgende:
[..]
Heeft totaal niks met huidskleur te maken. Ik ben geen racist. Het heeft wel met cultuur/gedrag te maken. Iedereen waarmee ik samen door 1 deur kan is mijn vriend.
Het is wel een trend hier op Fok om anderen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 15:07 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
vreemd , je bent geen racist ( zeg je ) maar je vindt het wel ok dat die aussies racistische leuzen roepen![]()
ja hoor , klinkt heel geloofwaardig
wat een ongelofelijk domme post.quote:Op zondag 11 december 2005 14:04 schreef GSi het volgende:
[..]
Bewonder jij het gedrag van de mensen die deze rellen aan zichzelf te danken hebben? Bewonder jij bomaanslagen? Terrorisme?
Ik vind het mooi dat de Aussies het niet pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |