abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33006571
quote:
Op maandag 12 december 2005 03:08 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.
Hahahaha ik een berber
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33006598

Bekijk die foto eens goed.

Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.
pi_33006690
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Die mensen waren gewoon op het strand een dagje uit en zelfs vrouwen werden belaagd door die dronken rednecks. Aussies staan er ook om bekend Aboriginals als tweederangs burgers te behandelen en zijn gewoon een schandalig, racistisch volk (uitzonderingen daar gelaten).
trieste reactie zeg.
Ik mag dan niet in Sydney wonen (maar wel in Melbourne) en ik kan je zeggen dat (bijna alle) Australiers niet schandalig of racistisch zijn. Er wordt hier volop kansen gegeven aan "niet Britse immigranten" en zolang je je gedraagt naar de wet zijn er geen problemen.

Ik heb mijn bedenkingen bij deze acties (Sydney is een paar maanden geleden ook in het nieuws gekomen door rellen (Macquarie Fields) en wie weet zijn de slimmerikken uit die wijk ook wel op het strand aldaar te vinden.) maar gezien de voorgeschiedenis, is er op zijn minst aanleiding tot verongenoegdheid.
Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
pi_33006733
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahahaha ik een berber
Dat laat je je toch zeker niet zeggen Meki?!!!
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_33006828
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]

Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.
"Net goed, dan had hij maar geen bomaanslagen moeten plegen"

Diep triest idd, word misselijk van die foto...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33006835
quote:
Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
LIbanezen misdragen zich ook voortdurend in Australië.
Precies, en daarom verdient elke willekeurige Libanees dit!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33007838
En Australiers tolerant tegenover andere rassen?

Kom op zeg, kijk eens even naar hoe ze (neer)kijken op de oorspronkelijke bewoners, de aboriginals.

"Nee, maar die zijn lui en ze stinken."
pi_33007946
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahahaha ik een berber
Je bent waarschijnlijk een Marokkaan en die kijken op Berbers neer, vandaar je nogal heftige reaktie.

En dat is zeker ook de reden, waarom je Berber niet met een hoofdletter schrijft en Libanezen wel....

Maar je hebt misschien nog niet gemerkt, dat je hier een hoog amusementsgehalte hebt....
pi_33007986
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:

[..]

Zwak gelul.

Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.

En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.
Wat een gelul.

Ik heb ook familie in Australie, Pietje heeft familie in Australie, en zo heeft driekwart van de Nederlanders wel familie in Australie, maar we komen allemaal nog niet op stompzinnige gedachtes over 'roots' hebben in Australie en het daarom maar voor ze op te nemen.

En zeg eens eerlijk: heeft je familie zo'n last van Arabieren daar? Geloof dat driekwart van de Australiers op een 'farm' in de middle of nowhere woont, waar in de wijde omtrek geen Arabier te bekennen is man!
pi_33009024
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
pi_33009069
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]

Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
pi_33009119
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef WAT het volgende:

[..]

Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
O die grap is ook al 1000x gemaakt in dit topic, zie ik.
pi_33009126
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef Godslasteraar het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
pi_33009190
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef WAT het volgende:

[..]

Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
Zo is het maar net!
pi_33009245
quote:

Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.

Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
pi_33009328
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..
Aanpassen aan de australiers?

Dat hebben ze ook gedaan voor de oorspronkelijke bevolking

Ik heb wel eens een docu gezien over nederlands in australie, dacht je dat zich aangepast hadden?
die hadden ook hun eigen wijk, hun eigen kerk en gingen zelfs een klompendans houden

Dus kijk eerst eens naar je eigen, en ga dan pas wijzen. Wijzen is altijd makkelijk, zelfcritiek een stuk lastiger.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 12 december 2005 @ 11:06:57 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33009352
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33009372
quote:
Noord-Afrikaans nog wel Wist niet dat Libanon in Noord-Afrika lag
Allah Al Watan Al Malik
pi_33009376
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zo is het maar net!
Ik bedoelde dat sarcastisch.
pi_33009398

Hee, een Aziaat.
Gek, dat zo'n Bali-bombarderende Indo er wel bij mag staan.
Maar dat de Lebs een schop voor de kloten kunnen krijgen "omdat ze het nou eenmaal uitlokken".
pi_33009399
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
Nee dat zijn de Nederlanders.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33009411
quote:
Op maandag 12 december 2005 03:13 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...

Misschien zorgen ze door hun gangster-mentaliteit toch voor de nodige frustratie, niet dan? Of denk je dat dit soort van rellen "spontaan" ontstaan?
Ja en Libanezen die er niks mee te maken hebben hebben het dan ook "verdiend" idd.
pi_33009435
quote:
Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
LIbanezen misdragen zich ook voortdurend in Australië.
Australiërs misdragen zich nu dus ook.
pi_33009588
Had iemand nog die text gezien die op het strand geschreven was? White Pride oid
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')