abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 23:27:59 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33002886
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Meki het volgende:
de Terroristen oftewel Aussies
Dan vind ik je "beschuldiging" niet zo erg..
The End Times are wild
pi_33002919
Maar Meki, ff een vraagje nou. Je kan je toch wel voorstelen als een bep. groep de hele tijd de boel aan het treiteren is en iedereen bang aan het maken is enzo ( heel zacht uitgedrukt ) maar dat dan op een gegeven moment de maat gewoon vol is, en dat iedereen gewoon hun jarenlange opgekropte frustraties en agressie gaan uiten?
  zondag 11 december 2005 @ 23:32:33 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33003005
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Gebleekte het volgende:
Maar Meki, ff een vraagje nou. Je kan je toch wel voorstelen als een bep. groep de hele tijd de boel aan het treiteren is en iedereen bang aan het maken is enzo ( heel zacht uitgedrukt ) maar dat dan op een gegeven moment de maat gewoon vol is, en dat iedereen gewoon hun jarenlange opgekropte frustraties en agressie gaan uiten?
[Meki-modus]
Nee!! Hen kop in de hakblok leggen!! Dat ze moeten doen! Wij arme moslims helemaal niks fout doen. Het allemaal diskriminatie si van de ongeloviging.
[/Meki-modus]
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 23:34:21 #254
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33003048
quote:
Ja dat kan ik mij heel goed voorstellen.
Alleen moet je dan wel de schuldigen aanpakken en niet zomaar lukraak mensen in elkaar trimmen die er niets mee te maken hebben..
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 11 december 2005 @ 23:35:45 #255
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33003104
quote:
Als het domme idioten zijn die dan willekeurige Arabieren in elkaar gaan slaan en iedereen dat dan normaal vindt en tevens toe te juichen en hopen dat dit hier ook gebeurt kan ik me dat niet zo goed voorstellen nee.

raar is dat.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33003225
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar. Alsof die Australiers wrede monsters zijn die niets liever zouden doen als dit. Dat is dus niet zo . Vandaar dat ik wil weten of hij het ook van de andere kant kan begrijpen.

Oh en ik denk niet dat iemand het echt HOOPT dat het heir ook zal gebeuren.
  zondag 11 december 2005 @ 23:42:00 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33003275
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Gebleekte het volgende:

Oh en ik denk niet dat iemand het echt HOOPT dat het heir ook zal gebeuren.
Nee, maar er zijn wel zekere iemanden die er BANG voor zijn dat dit hier ook gaat gebeuren..
(In zoverre dat al niet het geval geweest is..)
The End Times are wild
  zondag 11 december 2005 @ 23:41:58 #258
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33003278
quote:
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar.
Bij deze groep zit hij er niet zo ver vanaf denk ik.

Zo zien de foto's er ook wel naar uit trouwens.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33003441
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Bij deze groep zit hij er niet zo ver vanaf denk ik.

Zo zien de foto's er ook wel naar uit trouwens.
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..

Ik vraag het me trouwens echt af of dat in Nederland zal gaan gebeuren een keer, ik denk het wel, en dan zullen er nog heel veel acties/reacties gaan gebeuren ben ik bang .. Heel jammer allemaal
  maandag 12 december 2005 @ 00:03:10 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33003838
quote:
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar. Alsof die Australiers wrede monsters zijn die niets liever zouden doen als dit. Dat is dus niet zo . Vandaar dat ik wil weten of hij het ook van de andere kant kan begrijpen.
God je moet ook wel een westlander zijn om zoiets te beweren.
Het is gewoon een zooi stomdronken tuig dat amok maakt. White trash dat in 'mediterrane types' een dankbare zondebok heeft gevonden en aan het matten slaat.

Niks begrip, neerslaan die rellen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33003944
Rassenrellen in Australie, rassenrellen in Engeland, rassenrellen in Amerika, rellen tussen Hutu's en Tutsi's, rellen tussen Christenen en Moslims in Indonesie, rellen in Frankrijk, de Balkanoorlog, de Jihad, de Intifada en zo kun je nog wel even doorgaan. Het duurt niet lang meer voor de hele wereld naar de klote gaat (of zijn we daar niet al mee bezig?) en we de weg van de dino's inslaan.

Hebben ze het wel eens op tv over dat korte lontje in NL, maar heel de wereld schijnt er last van te hebben...
pi_33003957
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

God je moet ook wel een westlander zijn om zoiets te beweren.
Heejoh
  maandag 12 december 2005 @ 00:10:13 #264
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33004033
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..
Alsof je je aan de Australiërs zou moeten aanpassen. Dat land is zo groot als fucking Brazilië en d'r wonen nog minder mensen dan hier. Bovendien is de Australische oostkust één grote melting pot waar alles door elkaar leeft.

Die rednecks hebben het voorzien op alles dat neigt naar donker en getint en midden-oosten en mediterraan, dwz non-anglo-australian, wog. Xenofobe massahysterie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ringo op 12-12-2005 00:16:17 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33005142
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef -Wolf- het volgende:
Rassenrellen in Australie, rassenrellen in Engeland, rassenrellen in Amerika, rellen tussen Hutu's en Tutsi's, rellen tussen Christenen en Moslims in Indonesie, rellen in Frankrijk, de Balkanoorlog, de Jihad, de Intifada en zo kun je nog wel even doorgaan. Het duurt niet lang meer voor de hele wereld naar de klote gaat (of zijn we daar niet al mee bezig?) en we de weg van de dino's inslaan.

Hebben ze het wel eens op tv over dat korte lontje in NL, maar heel de wereld schijnt er last van te hebben...
Geweld is van alle tijden. Daarom moet je sommige groepen niet teveel naast elkaar laten wonen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33005175
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:05 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Geweld is van alle tijden. Daarom moet je sommige groepen niet teveel naast elkaar laten wonen.
het is cru, maar het blijkt maar weer eens.
  maandag 12 december 2005 @ 01:28:56 #267
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33005449
Lekker zeg, dat wij en zij gevoel in Nederland en de rest van de wereld.

Veel moslims haten ons, de westerse wereld (christenen en joden) (enkele uitzondering daar gelaten, zoals Meki ) en de westere wereld heeft een hekel aan moslims. De wereld is tijdbom, dat elk moment kan afgaan...

Eigenlijk zou iedereen hetzelfde ras, religie en normen en waarden moeten hebben.. Iedereen als neger Het klinkt dom, maar je zou in ieder geval de huidige problemen niet meer hebben dan.
pi_33005538

Nu hebben we elke invalshoek wel gehad.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_33005657
Zonde van dat bier. ECHT zonde. God zal ze straffen voor zulke verspilling.
pi_33005672
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:36 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]

Kan je het niet allemaal achter elkaar plakken en er een bullit-time filmpje van maken?
pi_33005727
eigenlijk toch echt randdebielen als ik alle foto's zo eens bekijk. man wat bezielt je echt.
pi_33005767
quote:
Op maandag 12 december 2005 01:36 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]

Wat een hoop frustraatjes bij elkaar ik kan me niet voorstellen dat dat alleen xenofobenfrustraties zijn, er moet een heleboel haat in die mensen zitten. En nu is er een makkelijke aanleiding want ze zijn met een grote groep dus staan er niet alleen voor. Ja, dan is het makkelijk om een onschuldige minderheid de schuld te geven (hiermee zeg ik niet dat de minderheid ook de schuldige is want de schulidgen zijn slechts een klein aantal van die groep) maar, de hele groep aanpakken door die Aussies (uiteraard ook maar een bepaalde groep van de Aussies) keur ik echt af
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 12 december 2005 @ 03:08:18 #273
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33006042
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Meki het volgende:

[..]

wat een kutopmerking

jij hebt geen respect voor mensenlevens zeker he . De australiers weigerden de ambulance om een gewonde op te halen ze hielden de ambulance tegen . ze willen alle moslims doodmaken . maar het verbaast me niet dat jij ze goedkeurt je bent immers ook een terrorist . Niet waar
"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.
---verdwijnt---
  maandag 12 december 2005 @ 03:13:53 #274
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33006054
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Alsof je je aan de Australiërs zou moeten aanpassen. Dat land is zo groot als fucking Brazilië en d'r wonen nog minder mensen dan hier. Bovendien is de Australische oostkust één grote melting pot waar alles door elkaar leeft.

Die rednecks hebben het voorzien op alles dat neigt naar donker en getint en midden-oosten en mediterraan, dwz non-anglo-australian, wog. Xenofobe massahysterie.
Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...

Misschien zorgen ze door hun gangster-mentaliteit toch voor de nodige frustratie, niet dan? Of denk je dat dit soort van rellen "spontaan" ontstaan?
---verdwijnt---
pi_33006370
LIbanezen misdragen zich ook voortdurend in Australië.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33006571
quote:
Op maandag 12 december 2005 03:08 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.
Hahahaha ik een berber
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33006598

Bekijk die foto eens goed.

Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.
pi_33006690
quote:
Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Die mensen waren gewoon op het strand een dagje uit en zelfs vrouwen werden belaagd door die dronken rednecks. Aussies staan er ook om bekend Aboriginals als tweederangs burgers te behandelen en zijn gewoon een schandalig, racistisch volk (uitzonderingen daar gelaten).
trieste reactie zeg.
Ik mag dan niet in Sydney wonen (maar wel in Melbourne) en ik kan je zeggen dat (bijna alle) Australiers niet schandalig of racistisch zijn. Er wordt hier volop kansen gegeven aan "niet Britse immigranten" en zolang je je gedraagt naar de wet zijn er geen problemen.

Ik heb mijn bedenkingen bij deze acties (Sydney is een paar maanden geleden ook in het nieuws gekomen door rellen (Macquarie Fields) en wie weet zijn de slimmerikken uit die wijk ook wel op het strand aldaar te vinden.) maar gezien de voorgeschiedenis, is er op zijn minst aanleiding tot verongenoegdheid.
Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
pi_33006733
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahahaha ik een berber
Dat laat je je toch zeker niet zeggen Meki?!!!
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_33006828
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]

Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.
"Net goed, dan had hij maar geen bomaanslagen moeten plegen"

Diep triest idd, word misselijk van die foto...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33006835
quote:
Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Precies, en daarom verdient elke willekeurige Libanees dit!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33007838
En Australiers tolerant tegenover andere rassen?

Kom op zeg, kijk eens even naar hoe ze (neer)kijken op de oorspronkelijke bewoners, de aboriginals.

"Nee, maar die zijn lui en ze stinken."
pi_33007946
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Hahahaha ik een berber
Je bent waarschijnlijk een Marokkaan en die kijken op Berbers neer, vandaar je nogal heftige reaktie.

En dat is zeker ook de reden, waarom je Berber niet met een hoofdletter schrijft en Libanezen wel....

Maar je hebt misschien nog niet gemerkt, dat je hier een hoog amusementsgehalte hebt....
pi_33007986
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:

[..]

Zwak gelul.

Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.

En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.
Wat een gelul.

Ik heb ook familie in Australie, Pietje heeft familie in Australie, en zo heeft driekwart van de Nederlanders wel familie in Australie, maar we komen allemaal nog niet op stompzinnige gedachtes over 'roots' hebben in Australie en het daarom maar voor ze op te nemen.

En zeg eens eerlijk: heeft je familie zo'n last van Arabieren daar? Geloof dat driekwart van de Australiers op een 'farm' in de middle of nowhere woont, waar in de wijde omtrek geen Arabier te bekennen is man!
pi_33009024
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
pi_33009069
quote:
Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]

Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
pi_33009119
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef WAT het volgende:

[..]

Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
O die grap is ook al 1000x gemaakt in dit topic, zie ik.
pi_33009126
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef Godslasteraar het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
pi_33009190
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef WAT het volgende:

[..]

Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
Zo is het maar net!
pi_33009245
quote:

Nee, kijk deze arme engeltjes nou toch. Vernederd en achtergesteld, na jarenlange indoctrinatie door 'het kwaad' zijn deze vrijheidsstrijders begonnen degenen die hun alles proberen af te nemen terug te pakken.

Flikker toch op man. Dit is kutvolk, dat zie je toch meteen.
pi_33009328
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Aanpassen aan de australiers?

Dat hebben ze ook gedaan voor de oorspronkelijke bevolking

Ik heb wel eens een docu gezien over nederlands in australie, dacht je dat zich aangepast hadden?
die hadden ook hun eigen wijk, hun eigen kerk en gingen zelfs een klompendans houden

Dus kijk eerst eens naar je eigen, en ga dan pas wijzen. Wijzen is altijd makkelijk, zelfcritiek een stuk lastiger.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 12 december 2005 @ 11:06:57 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33009352
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33009372
quote:
Noord-Afrikaans nog wel Wist niet dat Libanon in Noord-Afrika lag
Allah Al Watan Al Malik
pi_33009376
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Zo is het maar net!
Ik bedoelde dat sarcastisch.
pi_33009398

Hee, een Aziaat.
Gek, dat zo'n Bali-bombarderende Indo er wel bij mag staan.
Maar dat de Lebs een schop voor de kloten kunnen krijgen "omdat ze het nou eenmaal uitlokken".
pi_33009399
quote:
Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
Nee dat zijn de Nederlanders.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33009411
quote:
Op maandag 12 december 2005 03:13 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...

Misschien zorgen ze door hun gangster-mentaliteit toch voor de nodige frustratie, niet dan? Of denk je dat dit soort van rellen "spontaan" ontstaan?
Ja en Libanezen die er niks mee te maken hebben hebben het dan ook "verdiend" idd.
pi_33009435
quote:
Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Australiërs misdragen zich nu dus ook.
pi_33009588
Had iemand nog die text gezien die op het strand geschreven was? White Pride oid
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')