Dan vind ik je "beschuldiging" niet zo erg..quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Meki het volgende:
de Terroristen oftewel Aussies
[Meki-modus]quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Gebleekte het volgende:
Maar Meki, ff een vraagje nou. Je kan je toch wel voorstelen als een bep. groep de hele tijd de boel aan het treiteren is en iedereen bang aan het maken is enzo ( heel zacht uitgedrukt ) maar dat dan op een gegeven moment de maat gewoon vol is, en dat iedereen gewoon hun jarenlange opgekropte frustraties en agressie gaan uiten?
Ja dat kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Gebleekte het volgende:
Maar Meki, ff een vraagje nou. Je kan je toch wel voorstelen als een bep. groep de hele tijd de boel aan het treiteren is en iedereen bang aan het maken is enzo ( heel zacht uitgedrukt ) maar dat dan op een gegeven moment de maat gewoon vol is, en dat iedereen gewoon hun jarenlange opgekropte frustraties en agressie gaan uiten?
Als het domme idioten zijn die dan willekeurige Arabieren in elkaar gaan slaan en iedereen dat dan normaal vindt en tevens toe te juichen en hopen dat dit hier ook gebeurt kan ik me dat niet zo goed voorstellen nee.quote:Op zondag 11 december 2005 23:29 schreef Gebleekte het volgende:
Nee, maar er zijn wel zekere iemanden die er BANG voor zijn dat dit hier ook gaat gebeuren..quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Gebleekte het volgende:
Oh en ik denk niet dat iemand het echt HOOPT dat het heir ook zal gebeuren.
Bij deze groep zit hij er niet zo ver vanaf denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Gebleekte het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar.
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..quote:Op zondag 11 december 2005 23:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bij deze groep zit hij er niet zo ver vanaf denk ik.
Zo zien de foto's er ook wel naar uit trouwens.
God je moet ook wel een westlander zijn om zoiets te beweren.quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Gebleekte het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar het lijkt alsof hij idd alleen de australiers de schuld geeft, alsof hun het zonder aanleiding doen zeg maar. Alsof die Australiers wrede monsters zijn die niets liever zouden doen als dit. Dat is dus niet zo . Vandaar dat ik wil weten of hij het ook van de andere kant kan begrijpen.
Heejohquote:Op maandag 12 december 2005 00:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
God je moet ook wel een westlander zijn om zoiets te beweren.
Alsof je je aan de Australiërs zou moeten aanpassen. Dat land is zo groot als fucking Brazilië en d'r wonen nog minder mensen dan hier. Bovendien is de Australische oostkust één grote melting pot waar alles door elkaar leeft.quote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..
Geweld is van alle tijden. Daarom moet je sommige groepen niet teveel naast elkaar laten wonen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:07 schreef -Wolf- het volgende:
Rassenrellen in Australie, rassenrellen in Engeland, rassenrellen in Amerika, rellen tussen Hutu's en Tutsi's, rellen tussen Christenen en Moslims in Indonesie, rellen in Frankrijk, de Balkanoorlog, de Jihad, de Intifada en zo kun je nog wel even doorgaan. Het duurt niet lang meer voor de hele wereld naar de klote gaat (of zijn we daar niet al mee bezig?) en we de weg van de dino's inslaan.
Hebben ze het wel eens op tv over dat korte lontje in NL, maar heel de wereld schijnt er last van te hebben...
het is cru, maar het blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 12 december 2005 01:05 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Geweld is van alle tijden. Daarom moet je sommige groepen niet teveel naast elkaar laten wonen.
Kan je het niet allemaal achter elkaar plakken en er een bullit-time filmpje van maken?quote:Op maandag 12 december 2005 01:36 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Nu hebben we elke invalshoek wel gehad.![]()
Wat een hoop frustraatjes bij elkaarquote:Op maandag 12 december 2005 01:36 schreef Calella het volgende:
[afbeelding]
Nu hebben we elke invalshoek wel gehad.![]()
"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.quote:Op zondag 11 december 2005 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
wat een kutopmerking
jij hebt geen respect voor mensenlevens zeker he . De australiers weigerden de ambulance om een gewonde op te halen ze hielden de ambulance tegen . ze willen alle moslims doodmaken . maar het verbaast me niet dat jij ze goedkeurt je bent immers ook een terrorist . Niet waar
Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...quote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof je je aan de Australiërs zou moeten aanpassen. Dat land is zo groot als fucking Brazilië en d'r wonen nog minder mensen dan hier. Bovendien is de Australische oostkust één grote melting pot waar alles door elkaar leeft.
Die rednecks hebben het voorzien op alles dat neigt naar donker en getint en midden-oosten en mediterraan, dwz non-anglo-australian, wog. Xenofobe massahysterie.
Hahahaha ik een berberquote:Op maandag 12 december 2005 03:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
"Kutopmerking" is géén uitspraak van een Berberse Nederlander. Jouw account wordt gewoon door een linkse Nederlander gebruikt, dat is wat ik er van denk.
trieste reactie zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef cultheld het volgende:
Trieste reacties hier zeg. Die mensen waren gewoon op het strand een dagje uit en zelfs vrouwen werden belaagd door die dronken rednecks. Aussies staan er ook om bekend Aboriginals als tweederangs burgers te behandelen en zijn gewoon een schandalig, racistisch volk (uitzonderingen daar gelaten).
Dat laat je je toch zeker niet zeggen Meki?!!!quote:
"Net goed, dan had hij maar geen bomaanslagen moeten plegen"quote:Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]
Bekijk die foto eens goed.![]()
Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.![]()
Precies, en daarom verdient elke willekeurige Libanees dit!quote:Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
LIbanezen misdragen zich ook voortdurend in Australië.
Je bent waarschijnlijk een Marokkaan en die kijken op Berbers neer, vandaar je nogal heftige reaktie.quote:
Wat een gelul.quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef GSi het volgende:
[..]
Zwak gelul.
Wat dacht je van bomaanslagen op Bali waar Australiers om zijn gekomen. Ik heb familie in Australie en die worden het geterroriseer van deze mensen ook spuugzat. Zelfs in Tasmanie.
En kom nou niet aan met "ze zijn niet allemaal zo" Als ze terugvechten zijn ze wel allemaal zo. En als je jezelf onschuldig voelt ren je weg van de gevechten en doe je er niet aan mee.
Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.quote:Op maandag 12 december 2005 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]
Bekijk die foto eens goed.![]()
Je ziet toch meteen dat het tuig is wat hier bezig is, dat elke aanleiding aan zal grijpen om eens er op los te rammen? Over een paar dagen staan ze op een voetbalwedstrijd er op los te meppen. Snap niet dat er ook nog begrip wordt getoond voor deze actie's.![]()
O die grap is ook al 1000x gemaakt in dit topic, zie ik.quote:Op maandag 12 december 2005 10:54 schreef WAT het volgende:
[..]
Ongelooflijk ... die Arabier draagt een Lonsdale-shirt en dan nóg vinden die Aussies heb niet ingeburgerd.
Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.quote:Op maandag 12 december 2005 10:52 schreef Godslasteraar het volgende:
Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
![]()
Zo is het maar net!quote:Op maandag 12 december 2005 10:57 schreef WAT het volgende:
[..]
Inderdaad, die Libanese kutwijven hebben het verdiend.
quote:Laten we nou niet doen alsof dit uit de hemel komt vallen, what goes around comes around.
Aanpassen aan de australiers?quote:Op zondag 11 december 2005 23:48 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja maarja. Als die libanesen zich gewoon zouden gedragen en zich zouden aanpassen aan die mensen daar was dit heus niet gebeurd. Maarja, wij weten natuurlijk niet de lokale gebeurtenissen en roddels. Er zal hier vast nog een heeeeeel lang verhaal voor zitten..
Noord-Afrikaans nog welquote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Tarak het volgende:
van de FP:
[..]
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60363#2399614
Nee dat zijn de Nederlanders.quote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
slechte actie van de aussies. maar ja het is dan ook geen volk dat eerst de dialoog opzoekt.
Ja en Libanezen die er niks mee te maken hebben hebben het dan ook "verdiend" idd.quote:Op maandag 12 december 2005 03:13 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Je kan evengoed omgekeerd redeneren en zeggen: waarom zijn het dan toch die Libanezen die de zondebok zijn? De Australiërs hebben genoeg ervaring met buitenlanders en zijn tolerant genoeg...
Misschien zorgen ze door hun gangster-mentaliteit toch voor de nodige frustratie, niet dan? Of denk je dat dit soort van rellen "spontaan" ontstaan?
Australiërs misdragen zich nu dus ook.quote:Op maandag 12 december 2005 05:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
LIbanezen misdragen zich ook voortdurend in Australië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |