abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32989319
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef GSi het volgende:

[..]

Het is wel een trend hier op Fok om anderen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben.

Vieze manier van discussieren.
Jij vindt het schijnbaar ook okay dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig van Arabische afkomst zijn in elkaar gaan rossen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32989359
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef GSi het volgende:

[..]

Het is wel een trend hier op Fok om anderen woorden in de mond te leggen die ze nooit gezegd hebben.

Vieze manier van discussieren.
ik zal de quote van Bluesdude nog eens aanhalen

Je weet helemaal niks over die strandgangers.
Je hoort dat ze arabisch zouden zijn en dat vind je al voldoende om toe te juichen dat ze in elkaar worden geslagen.
Smerige redenering heb je ..

vieze manier van redeneren heb jij inderdaad
  zondag 11 december 2005 @ 15:15:06 #53
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_32989395
De Daily Telegraph als bron.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 11 december 2005 @ 15:15:45 #54
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_32989417
Maar goed, het is geen publiek geheim dat een groot deel van de aussie's flink racistisch zijn.
(daarvoor moet je er toch ook echt geweest zijn)
pi_32989420
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef Nyrem het volgende:

[..]

wat een ongelofelijk domme post.

Ten eerste, als je het zo wilt spelen, dan moeten de aboriginals al die blanken van het eiland aftrappen (want het is allemaal gevangeneninteelt uit het verleden).
Inderdaad, die blanken hebben dat land ook ingepikt van de Aboriginals.
Let's plant a tree
  zondag 11 december 2005 @ 15:19:48 #56
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989537
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:12 schreef Vava het volgende:

[..]

Jij vindt het schijnbaar ook okay dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig van Arabische afkomst zijn in elkaar gaan rossen
Onschuldig en zonder reden ..

Waar 2 vechten hebben 2 schuld en hier de ene partij wat meer dan de andere. Ik heb geen zin al jullie beweringen tegen mij te gaan zitten verdedigen.

Hier is het laatste wat ik hier over te zeggen heb.

Nu zijn het toevallig Arabieren die klappen krijgen. Als het een andere bevolkingsgroep was geweest had dat voor mij niks uit gemaakt. Als je het in een land voor jezelf verkloot heeft dat consequenties. Boontje komt om zijn loontje.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32989577
Dit was de aanleiding:

===============================================================================

Get off our beach. This is our beach. We own it.

These are the fighting words a group of thugs spoke to three North Cronulla surf lifesavers before bashing them on a sunny Sunday afternoon.

The attack has disgusted Sutherland Shire residents and surf lifesavers who volunteer their time to protect the lives of beachgoers.

Cronulla locals say in the past three years a large influx of youths have travelled from Sydney’s west to the beachside to intimidate beachgoers and start fights.

During the October long weekend, police were called to North Cronulla three times over several hours to defuse a large-scale stand-off between and visiting gangs and locals.

Surf Lifesaving Sydney rescue services manager Stephen Leahy said it was common for Middle Eastern men from western Sydney to taunt Cronulla surf lifesavers by stealing their equipment, making idle threats and kicking balls at them.

Some regular Cronulla beachgoers said that the behaviour of Middle Eastern groups was so offensive, they opted to travel to other beaches instead.

Clare Mooney and Kristie Keith, both 21, of Campbelltown said they had been visiting Cronulla for years but were now planning to travel to Wollongong for a peaceful beach outing. After spending yesterday at Cronulla, they said they were sick of being covered with sand while almost being hit by youths playing football over their heads.

“We said we’ll go back to Wollongong next week so we don’t have to put up with these yobbos,” Ms Mooney said.

The latest incident occurred at 3pm on Sunday when three lifesavers, aged 15, 19 and 20, were walking from the beach to the surf club at the end of their shift.

They were approached by four men of Middle Eastern appearance, aged in their late teens or early 20s, who initiated a verbal confrontation.

One of the men king-hit the 19-year-old, who fell back and struck a metal picket fence, sustaining a cut and being knocked unconscious.

Eight to 10 other men then joined the original four.

Some of these men tried to stop the fight but others continued bashing the lifeguards.

The 20-year-old suffered facial bruising and a damaged jaw and the 15-year-old suffered bruising to the face.

Bron: http://www.amren.com/mtne(...)ght_for_cronulla.php
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32989596
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef GSi het volgende:

[..]

Onschuldig en zonder reden..

Waar 2 vechten hebben 2 schuld en hier de ene partij wat meer dan de andere. Ik heb geen zin al jullie beweringen tegen mij te gaan zitten verdedigen.

Nu zijn het toevallig Arabieren die klappen krijgen. Als het een andere bevolkingsgroep was geweest had dat voor mij niks uit gemaakt. Als je het in een land voor jezelf verkloot heeft dat consequenties. Boontje komt om zijn loontje.
gebrek aan argumenten doen je besluiten niet verder te discussieren
nou , tot ziens dan maar
  zondag 11 december 2005 @ 15:24:02 #59
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32989670
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:21 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

gebrek aan argumenten doen je besluiten niet verder te discussieren
nou , tot ziens dan maar
Gebrek aan waardige discussie partners zal je bedoelen. Het enige wat jij doet is mensen woorden in de mond leggen om zo mij als racist te kunnen bestempelen. Dat gaat je echt niet lukken ventje.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_32989733
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef GSi het volgende:

[..]

Onschuldig en zonder reden ..

Had dan op zijn minst slechts 2 Aussies tegen die 2 Libanezen laten vechten, dan was het nog enigszins redelijk geweest.
Let's plant a tree
pi_32989879
Belachelijk dat er mensen zijn die deze daad proberen goed te praten. Het laat maar weer eens duidelijk zien hoeveel extremisten er op FOK! rondlopen, die zo zeer door de media gehersenspoeld zijn, dat ze niet eens meer in staat zijn om zelf logisch na te denken. Schande.

Cynisch echter, dat dit dezelfde mensen zijn die verontwaardigd reageren als een moslim het in zijn bolle hoofd haalt om een terrorischte daad goed te keuren "omdat het Westen de Islam onderdrukt" (of iets in die trant).

Dan staan diezelfde lui op hun achterste poten om zo hard mogelijk te roepen dat het een schande is.

Laat ik nu dan maar eens roepen dat het een schande is dat er mensen zijn die deze racistische daad goedkeuren en goedpraten. Schande!
pi_32989952
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef GSi het volgende:

[..]

Gebrek aan waardige discussie partners zal je bedoelen. Het enige wat jij doet is mensen woorden in de mond leggen om zo mij als racist te kunnen bestempelen. Dat gaat je echt niet lukken ventje.
ow , je bent er nog ? komt dat even mooi uit
als je naar boven scrollt zie je een quote van Bluesdude die ik aanhaalde .
ik was alleen benieuwd wat je daarop te zeggen hebt ( en ook of ik nog antwoord krijg )
want als je mensen aanvalt om hun uiterlijk of huidskleur is dat racisme , jij keurt dat blijkbaar goed
  zondag 11 december 2005 @ 15:38:54 #63
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990095
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:26 schreef Vava het volgende:

[..]

Had dan op zijn minst slechts 2 Aussies tegen die 2 Libanezen laten vechten, dan was het nog enigszins redelijk geweest.
Als ik het stuk van Callela lees, dan was het eerst 14 Arabieren tegen 3 aussies.

Daarna was het dus 5000 aussies tegen een paar arabieren.

Maar gangs uit Sydney wilde dit strand dus overnemen, en dat namen de 'normale' bezoekers dus niet. Die zijn nu terug gaan vechten tegen de gangs. Waarbij waarschijnlijk ook aardig wat onschuldigen zijn 'gepakt'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Knarf op 11-12-2005 15:57:09 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 11 december 2005 @ 15:40:23 #64
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32990139
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

ow , je bent er nog ? komt dat even mooi uit
als je naar boven scrollt zie je een quote van Bluesdude die ik aanhaalde .
ik was alleen benieuwd wat je daarop te zeggen hebt ( en ook of ik nog antwoord krijg )
want als je mensen aanvalt om hun uiterlijk of huidskleur is dat racisme , jij keurt dat blijkbaar goed
De aanleiding van dit alles was ook racisme. Arabieren wilde het strand overnemen, dat werd niet gepikt.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32990248
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef knowall het volgende:
Belachelijk dat er mensen zijn die deze daad proberen goed te praten. Het laat maar weer eens duidelijk zien hoeveel extremisten er op FOK! rondlopen, die zo zeer door de media gehersenspoeld zijn, dat ze niet eens meer in staat zijn om zelf logisch na te denken. Schande.

Cynisch echter, dat dit dezelfde mensen zijn die verontwaardigd reageren als een moslim het in zijn bolle hoofd haalt om een terrorischte daad goed te keuren "omdat het Westen de Islam onderdrukt" (of iets in die trant).

Dan staan diezelfde lui op hun achterste poten om zo hard mogelijk te roepen dat het een schande is.

Laat ik nu dan maar eens roepen dat het een schande is dat er mensen zijn die deze racistische daad goedkeuren en goedpraten. Schande!
Goedkeuren? Neen. Er zijn onschuldige burgers geschopt en geslagen.

Totaal onbegrijpelijk? Neen. IQ-lozen namen het recht in eigen hand, omdat de overheid er niks aan doet.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32990321
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef Calella het volgende:

[..]

Goedkeuren? Neen. Er zijn onschuldige burgers geschopt en geslagen.
Ik zie hier anders users deze daad wel degelijk goedkeuren en goedpraten in dit topic.
quote:
Totaal onbegrijpelijk? Neen. IQ-lozen namen het recht in eigen hand, omdat de overheid er niks aan doet.
En dus sla je maar willekeurige jongens in elkaar die toevallig hetzelfde uiterlijk, en allicht dezelfde afkomst, hebben? Tjongejonge, waar hebben we het over zeg. Een duidelijker schoolvoorbeeld van een verwerpelijke racistische daad kan ik zo snel niet bedenken.

Exact volgens jouw gedachtengang worden er terroristische aanslagen gepleegd. "Amerikanen vallen zomaar een land binnen, en doden daar Islamitische burgers, dus is het begrijpelijk als ik mij met een gekaapt vliegtuig in een Amerikaanse wolkenkrabber een weg boor".
  zondag 11 december 2005 @ 15:47:45 #67
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32990346
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:01 schreef GSi het volgende:
Sinds wanneer zijn Libanezen en Arabieren een "ras"

In mijn ogen is het gewoon een groep mensen wat zich wel wist te gedragen nu klapjes geeft aan een groep wat zich niet weet te gedragen.

En ik bewonder de daadkracht van de Australiers, kan je van de Hollanders niet zeggen.
jij zou een nsb;er in wo2 geweest zijn

jammer dat ik je niet kapot kan slaan
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  zondag 11 december 2005 @ 15:48:41 #68
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32990364
Een bomaanslag in Sidney mag ik bij deze dan ook verheerlijken!
pi_32990461
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef knowall het volgende:

[..]

Ik zie hier anders users deze daad wel degelijk goedkeuren en goedpraten in dit topic.
[..]

En dus sla je maar willekeurige jongens in elkaar die toevallig hetzelfde uiterlijk, en allicht dezelfde afkomst, hebben? Tjongejonge, waar hebben we het over zeg. Een duidelijker schoolvoorbeeld van een verwerpelijke racistische daad kan ik zo snel niet bedenken.

Exact volgens jouw gedachtengang worden er terroristische aanslagen gepleegd. "Amerikanen vallen zomaar een land binnen, en doden daar Islamitische burgers, dus is het begrijpelijk als ik mij met een gekaapt vliegtuig in een Amerikaanse wolkenkrabber een weg boor".
Ik gaf juist aan dat het willekeurig in elkaar slaan van mensen met een 'Arabisch' uiterlijk een debiele actie is.

9/11 was overigens voor de invasies in Afghanistan en Irak.
pi_32990479
Mijn landje AUSTRALIE
pi_32990547
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:52 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik gaf juist aan dat het willekeurig in elkaar slaan van mensen met een 'Arabisch' uiterlijk een debiele actie is.

9/11 was overigens voor de invasies in Afghanistan en Irak.
En tegelijkertijd noem je de daden begrijpelijk. Make up your mind.

Daarvoor had Amerika ook al voldoende andere daden verricht die kwaad bloed kunnen zetten bij bepaalde mensen. Maargoed, je snapt vast wel het punt dat ik probeerde te maken.
pi_32990578
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:55 schreef knowall het volgende:

[..]

En tegelijkertijd noem je de daden begrijpelijk. Make up your mind.
Ik vind het begrijpelijk dat IQ-lozen zo reageren. Dat is iets anders dan het goedkeuren.
quote:
Daarvoor had Amerika ook al voldoende andere daden verricht die kwaad bloed kunnen zetten bij bepaalde mensen.
Israel steunen is inderdaad een doodzonde voor sommigen.
pi_32990683
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:56 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik vind het begrijpelijk dat IQ-lozen zo reageren. Dat is iets anders dan het goedkeuren.
Dat is inderdaad eerder goedpraten. Ongeveer hetzelfde als "Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, echter Amerika vroeg er zelf ook wel wat om".
pi_32990794
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Dat is inderdaad eerder goedpraten. Ongeveer hetzelfde als "Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, echter Amerika vroeg er zelf ook wel wat om".
Nee.

Het is hetzelfde als: Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, maar dat is wel te verwachten van IQ-lozen.
pi_32990933
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Calella het volgende:

[..]

Nee.

Het is hetzelfde als: Het is inderdaad heel kwalijk dat er terroristische aanslagen op Amerika gepleegd worden, maar dat is wel te verwachten van IQ-lozen.
Hmm, ook dat vind ik nog steeds een ongewenste uitspraak. Maar je hebt volkomen gelijk verder hoor, jij bent een stuk genuanceerder dan menig ander in dit topic. Mijn eerste post in dit topic was dan ook niet zo zeer op jou gericht, het is dat jij de enige was die erop reageerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')