abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 19:15:47 #101
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32994539
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:57 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ik kan goed begrijpen waarom mensen dit niet langer pikken.
En wat vind je de 'oplossing' ?
Krekker is de bom!
pi_32994576
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Meki het volgende:

[..]

en dan moeten ze gaan rellen en elke arabier molestreren ?? dat kan je wel goed begrijpen. dat zeiden de mensen ook tijdens 40-45 toen waren een andere soort bevolkingsgroep aan de beurt
haha goeie vergelijking zeg!
pi_32994732
Het mooie van dit soort topics is, dat het vrijwel meteen duidelijk maakt wie de fascist is en wie niet, wie zestig jaar geleden de Duiters zou verwelkomen en wie niet, wie racisme en nazisme goedkeurt met het excuus "maar hun ook" en wie niet. Zeer, zeer mooi.
  zondag 11 december 2005 @ 19:24:52 #104
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32994819
Geweldig hoe een niet inheemse bevolking die oorspronkelijk bestond uit criminelen nu een andere bevolkingsgroep typeert als buitenlander. Al die generaties dmv inteelt laten nu eindelijk hun ware aard zien.
Zo blijkt maar weer dan blootstaan aan rood zand en extreme temperaturen je totaal verknipt.
Ondertussen ook niet stilstaan bij het feit dat in de jaren 50/60 men subtiel geprobeert heeft de aboriginals uit te roeien..
pi_32994860
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:51 schreef Calella het volgende:
==============================================================
Two girls of Middle Eastern descent were the next victims. As they walked along the street another group of teenage girls pushed them to the ground and assaulted them.

The baying crowd erupted again, this time with calls of "cat fight" and "kill the Leb b......".

Police parted the crowd and pulled the girls out, rushing them through a side entrance of Northies Hotel

===================================================================

`
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 19:31:41 #106
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995036
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

Dit kan ik niet goed begrijpen. Elke mens met een Arabische uiterlijk moet vrezen voor zijn leven omdat er 5.000 mensen achter hem zitten . en jij begrijpt dat .

En ik gaf je een andere voorbeeld - en ja als jij dat ziet als een belediging . ik zie dat als een voorbeeld want jij weet niet wat er in Australie gebeurt ? nietwaar ?
Ja, en blanke vrouwen die op een strand komen moeten, gewoon omdat ze blank zijn en in bikini lopen, elke keer weer seksuele beledigingen van moslims slikken.

En als ze niet oppassen worden ze nog aangerand ook, of wordt hun vriendje in elkaar getimmerd.

Nu jij weer.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:32:48 #107
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995067
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:31 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, en blanke vrouwen die op een strand komen moeten, gewoon omdat ze blank zijn en in bikini lopen, elke keer weer seksuele beledigingen van moslims slikken.

En als ze niet oppassen worden ze nog aangerand ook, of wordt hun vriendje in elkaar getimmerd.
Bron graag, ben benieuwd in welk wetenschappelijk tijdschrift je dit bent tegengekomen...
  zondag 11 december 2005 @ 19:33:00 #108
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995078
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Australiers hebben vandaag hun gedachten kenbaar gemaakt aan de buitenwereld. Het is schandalig dat er 5.000 mensen achter een bevolkingsgroep aanzit. zelfs de politie kan het niet aan

het is nu de tweede dag van rellen in Sydney
Het is evengoed schandalig dat er redders worden aangevallen en dat er groepen Libanezen zijn die blijkbaar denken dat ze een deel van Australië tot "hun grondgebied" moeten verklaren.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:33:33 #109
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995095
quote:

[..]

Nu jij weer.
Moslims??? Dacht dat het hier over Libanezen en Wogs ging. Waar haal je Moslims nou weer vandaan?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32995107
quote:

[..]

Nu jij weer.
Makkelijk dingen verzinnen . kan ik ook
ik zie hier geen bron erbij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 11 december 2005 @ 19:34:35 #111
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995129
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Bron graag, ben benieuwd in welk wetenschappelijk tijdschrift je dit bent tegengekomen...
"Universiteit van het leven".

Je onderschat bv. de anti-Marokkaanse gevoelens bij blanke vrouwen heel sterk, vrees ik. En precies om de reden die ik geef en waar ik totaal geen bron voor heb.

Als je interesse hebt, doe er dan eens een wetenschappelijk onderzoek naar, zou ik zeggen.
---verdwijnt---
pi_32995148
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Het is evengoed schandalig dat er redders worden aangevallen en dat er groepen Libanezen zijn die blijkbaar denken dat ze een deel van Australië tot "hun grondgebied" moeten verklaren.

zeg gewoon ik keur de rellen goed

zondag 11 december 2005 @ 19:35:18 #113
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995157
quote:

[..]

Ohw wacht de Australische kolonisten mochten dat vroeger wel maar Libanezen niet, okay duidelijk. Goed argument ook.
  zondag 11 december 2005 @ 19:35:20 #114
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32995163
Tijd voor een aanslag op Australie
Era Vulgaris
pi_32995176
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je onderschat bv. de anti-Marokkaanse gevoelens bij blanke vrouwen heel sterk, vrees ik. En precies om de reden die ik geef en waar ik totaal geen bron voor heb.

Als je interesse hebt, doe er dan eens een wetenschappelijk onderzoek naar, zou ik zeggen.

Blijf On-topic dit gaat niet over Marokkanen maar over Australie
  zondag 11 december 2005 @ 19:36:22 #116
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995196
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Makkelijk dingen verzinnen . kan ik ook
ik zie hier geen bron erbij
Kijk Meki, als ik over straat loop en zelfs een moslimmeisje met hoofddoek en alles erop en eraan wordt door een paar moslimjongeren verrot gescholden omdat ze naast haar vriendin loopt (een langharige blanke blondine, uiteraard zonder hoofddoek), dan zegt me dat genoeg hoor.

Niet over "alle moslims", wel over de frustratie van die Australiërs.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:36:36 #117
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995207
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik vind het eerder de "lagere klas van de onderbuikgevoelens"
  zondag 11 december 2005 @ 19:37:55 #118
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995259
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Kijk Meki, als ik over straat loop en zelfs een moslimmeisje met hoofddoek en alles erop en eraan wordt door een paar moslimjongeren verrot gescholden omdat ze naast haar vriendin loopt (een langharige blanke blondine, uiteraard zonder hoofddoek), dan zegt me dat genoeg hoor.

En alle Chinezen zijn ook moslim, vandaar de woede van de Australiers. Chinezen staan er dan ook om bekend om steeds maar weer mensen te beledigen, om hun luie aard en hun afwezigheid van zakelijk instinct.
pi_32995275
quote:

[..]

Het gaat over Australie niet over Brussel

Heb je een bron dat vermeldt dat de aanleiding van de rellen allleen daarover ging ???
  zondag 11 december 2005 @ 19:38:33 #120
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995289
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik vind het eerder de "lagere klas van de onderbuikgevoelens"
Volgens mij zullen moslimjongeren de eerste zijn om toe te geven dat de problemen aan stranden en zwemvijvers meestal ontstaan wanneer er meisjes in het spel zijn. Dat heb ik zelf nu al een tweetal keer gezien, jij kan het de lagere klas van de onderbuikgevoelens noemen, maar "volkswoede" zoals je hier ziet ontstaat ook precies daar: in de onderbuik.
---verdwijnt---
pi_32995298
Op het journaal lieten sommigen wel erg goed blijken wat ze ervan vinden: "This is OUR land, get the fuck out of OUR land".

Ik ben benieuwd of ze iets geleerd hebben van de aanslag op Bali, niet in HUN land, maar wel tegen HEN.
  zondag 11 december 2005 @ 19:39:24 #122
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995311
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Het gaat over Australie niet over Brussel

Heb je een bron dat vermeldt dat de aanleiding van de rellen allleen daarover ging ???
Ja, en jij bent een Australië-expert en weet alles over Libanese Australiërs?
---verdwijnt---
pi_32995313
quote:

[..]

Niet over "alle Joden", wel over de frustratie van die Duitsers.

wat zou jou antwoord hierop zijn
  zondag 11 december 2005 @ 19:40:11 #124
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_32995345
quote:

[..]

Dat is het ook, maar daar gaat dit topic niet over. Maar wat is jouw punt precies?
Krekker is de bom!
pi_32995346
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, en jij bent een Australië-expert en weet alles over Libanese Australiërs?
Ha ik bedenk geen dingen zoals jij ik blijf bij het OP en de bron
  zondag 11 december 2005 @ 19:40:46 #126
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995371
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:39 schreef Meki het volgende:

[..]

wat zou jou antwoord hierop zijn
"Off-topic".
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:41:17 #127
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995391
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Volgens mij zullen moslimjongeren de eerste zijn om toe te geven dat de problemen aan stranden en zwemvijvers meestal ontstaan wanneer er meisjes in het spel zijn. Dat heb ik zelf nu al een tweetal keer gezien, jij kan het de lagere klas van de onderbuikgevoelens noemen, maar "volkswoede" zoals je hier ziet ontstaat ook precies daar: in de onderbuik.
De volkswoede ontstaat omdat mensen zich onterecht gepasseerd voelen op de arbeidsmarkt en de term vrij markt werking niet kennen. Onder het mom van "ze nemen onze banen in!" begint deze volkswoede terwijl geen enkele Australier wil werken in de visindustrie of in de afvalverwerking. Australie is het land met de meest strenge immigrantenwet ter wereld, dus waar zeuren ze nou eigenlijk om?
  zondag 11 december 2005 @ 19:41:26 #128
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995396
quote:

[..]

Als je nou gewoon eens bij de feitjes blijft... Waar komt bij jou de Moslims in dit verhaaltje kijken? Libanezen zijn niet allemaal Moslims. Daarbij was deze aggressie niet alleen maar tegen Libanezen gericht maar ook tegen Wogs, "niet-Australiers" .
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 11 december 2005 @ 19:42:06 #129
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995422
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ha ik bedenk geen dingen zoals jij ik blijf bij het OP en de bron
Ja, dat is heel mooi.

Maar ik probeer een reden te vinden voor zo'n uitbarsting. Jij roept alleen maar "racisme, racisme!"

Het zou je sieren als je eens wat dieper over bepaalde dingen nadacht.
---verdwijnt---
pi_32995427
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:40 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"Off-topic".
Nou ik hoop dat je weet wat je zegt en ik hoop dat je elke rellen afwijst en niet toejuicht
pi_32995480
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, dat is heel mooi.

Maar ik probeer een reden te vinden voor zo'n uitbarsting. Jij roept alleen maar "racisme, racisme!"

Het zou je sieren als je eens wat dieper over bepaalde dingen nadacht.

dat heb je mij niet horen zeggen . Wederom bedenk je weer iets

Bedenken ga achter feiten aan wat de bronnen aangeven niet bedenken
pi_32995492
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 19:45:10 #133
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995524
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef D1 het volgende:

[..]

Als je nou gewoon eens bij de feitjes blijft... Waar komt bij jou de Moslims in dit verhaaltje kijken? Libanezen zijn niet allemaal Moslims. Daarbij was deze aggressie niet alleen maar tegen Libanezen gericht maar ook tegen Wogs, "niet-Australiers" .
Kijk, ik kan je alleen maar zeggen (want met 3 mensen tegelijkertijd discussiëren is wat te veel): net zoals ik probeer de motieven van de Franse relschoppers te begrijpen, probeer ik de motieven van deze mensen te begrijpen.

(En niet alle Libanezen zijn moslims inderdaad, die komen er alleen maar bij kijken omdat ik de parallel trek met samenlevingsproblemen hier in West-Europa, maar je kan dan natuurlijk neurotisch gaan doen en zeggen dat dat een onterechte parallel is en dat ik me moet blindstaren op de Australische feiten).
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 19:46:14 #134
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32995563
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou ik hoop dat je weet wat je zegt en ik hoop dat je elke rellen afwijst en niet toejuicht
Ik juich niks toe en ik wijs niks af, ik probeer te BEGRIJPEN (zie ook mijn vorige post).
---verdwijnt---
pi_32995656
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:41 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Onder het mom van "ze nemen onze banen in!" begint deze volkswoede terwijl geen enkele Australier wil werken in de visindustrie of in de afvalverwerking.
Dat speelt hier totaal niet.
pi_32995683
Het gaat erom dat die libanezen zich daar niet kunnen gedragen, zo nodig een stuk grond moeten opeisen, blanke vrouwen beledigen omdat ze in hun eigen land in bikini lopen, en strandwachten in elkaar slaan die zelfs HUN zouden redden. Als de politie daar niet zorgt dat zulke dingen stoppen, zit er wel iets in om de libanezen gewoon te laten schrikken door zulke dingen te doen. Misschien dat ze zo hun gedrag verbeteren?? Die australiers doen dit heus niet zomaar hoor.

Neemt niet weg dat ze niet zomaar willekeurige mensen kunnen pakken. De politieagenten die deze mensen probeerden te beschermen verdienen van mij onwijs veel respect.
  zondag 11 december 2005 @ 19:50:45 #137
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995685
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Kijk, ik kan je alleen maar zeggen (want met 3 mensen tegelijkertijd discussiëren is wat te veel): net zoals ik probeer de motieven van de Franse relschoppers te begrijpen, probeer ik de motieven van deze mensen te begrijpen.

(En niet alle Libanezen zijn moslims inderdaad, die komen er alleen maar bij kijken omdat ik de parallel trek met samenlevingsproblemen hier in West-Europa, maar je kan dan natuurlijk neurotisch gaan doen en zeggen dat dat een onterechte parallel is en dat ik me moet blindstaren op de Australische feiten).
Het is wel leuk om overal paralellen te zien, maar tussen Australie en Europa gaan deze in de meeste gevallen niet op. Australiers staan bekend om z'n uitgesproken haat voor buitenlandes, zoals Xebrozius al zei geld dit niet alleen voor Arabieren, maar ook voor Chinezen, Indonesiers, Maleisiers, Bengalen, eigenlijk alles wat niet blank en inteelt is.

Daarbij zijn de rellen ook niet vergelijkbaar. De rellen in Frankrijk waren, zoals opgemerkt door een van de corpchefs van de Parijse politie, geen georganiseerd gebeuren, maar meer het ontploffen van een kruitvat. De rellen in Australie zien er zo op het eerste oog een stuk meer georganiseerd uit. In Frankrijk waren het de buitenlanders die zich achtergesteld voelden, de Australiers kunnen zich amper achtergesteld voelen aangezien de wetgeving voor buitenlanders extreem streng is.
Dus de vergelijking is nogal prematuur en krom.
  zondag 11 december 2005 @ 19:53:16 #138
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32995776
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef Gebleekte het volgende:
Het gaat erom dat die libanezen zich daar niet kunnen gedragen, zo nodig een stuk grond moeten opeisen, blanke vrouwen beledigen omdat ze in hun eigen land in bikini lopen, en strandwachten in elkaar slaan die zelfs HUN zouden redden. Als de politie daar niet zorgt dat zulke dingen stoppen, zit er wel iets in om de libanezen gewoon te laten schrikken door zulke dingen te doen. Misschien dat ze zo hun gedrag verbeteren?? Die australiers doen dit heus niet zomaar hoor.

Neemt niet weg dat ze niet zomaar willekeurige mensen kunnen pakken. De politieagenten die deze mensen probeerden te beschermen verdienen van mij onwijs veel respect.
Die Libanezen? Er is daar sprake van een Libanese gang, slaat dat gelijk door op alle Libanezen? Er zijn twee strandwachten in elkaar geslagen, waarvan de achterliggende redenen niet eens bekend zijn. Maar toch voelen 5000 mensen zich gerechtigd om alle mensen met een niet blank uiterlijk aan te vallen.
pi_32995839
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef Gebleekte het volgende:

Bron aub - hebben de mensen dit verdiend om gemolestreerd te worden ???
  zondag 11 december 2005 @ 19:56:22 #140
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32995880
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:49 schreef Calella het volgende:

[..]

Dat speelt hier totaal niet.
Wat dan wel? Wat ik zie enkel fragmenten met OUR land OUR jobs THEY dont belong here...
pi_32995924
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:46 schreef Clourhide het volgende:

[..]
ik wijs niks af

.
pi_32995983
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

Dit kan ik niet goed begrijpen. Elke mens met een Arabische uiterlijk moet vrezen voor zijn leven omdat er 5.000 mensen achter hem zitten . en jij begrijpt dat .

En ik gaf je een andere voorbeeld - en ja als jij dat ziet als een belediging . ik zie dat als een voorbeeld want jij weet niet wat er in Australie gebeurt ? nietwaar ?
Ik zeg dat ik kan begrijpen dat mensen het niet langer pikken en tot actie overgaan. Dat staat niet gelijk aan het goedkeuren van dit hele gebeuren.
  zondag 11 december 2005 @ 20:00:49 #143
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32996044
van de FP:
quote:
Door Shelbourne - zondag 11 december 2005 @ 18:28 - (0 - Normaal)

Lekker kort berichtje... wat ontbreekt zijn de volgende feiten:

Cronulla beach ( en de buurten daar rondom ) worden al jaren geterroriseerd door gangs van jongeren ... voornamelijk van noord afrikaanse afkomst.
Vorige week werd een strandwacht ( je weet wel... zo'n surfdude met zongebruinde huid... die daar zit om mensen die verdrinken uit het water te halen), door een van deze gangs op zijn bek getikt.... hij ligt nog steeds in het ziekenhuid trouwens.
In het voorspel op deze rellen, werd een andere man bij een golfclub door leden van een van de genoemde gangs neergestoken...
Al met al... post dan ALLE info die je hebt, en NIET alleen dat wat je graag WILT posten.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60363#2399614
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32996047
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Staat dus op de vorige pagina ( post van Calella ). Of heb je geen engels op school geleerd?

Ik keur het toch ook af, ik zeg alleen dat die lui zich moeten gedragen. Volgens mij denken ze nu echt wel nog een keer na hoor voordat ze weer een paar strandwachten in elkaar slaan. Of wou je zeggen dat ze nu niet geschrokken zijn?
  zondag 11 december 2005 @ 20:01:26 #145
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996065
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:50 schreef D1 het volgende:

[..]

Het is wel leuk om overal paralellen te zien, maar tussen Australie en Europa gaan deze in de meeste gevallen niet op. Australiers staan bekend om z'n uitgesproken haat voor buitenlandes, zoals Xebrozius al zei geld dit niet alleen voor Arabieren, maar ook voor Chinezen, Indonesiers, Maleisiers, Bengalen, eigenlijk alles wat niet blank en inteelt is.
Eerst zien, dan geloven. Alle Australiërs die ik in real life en op het Internet ben tegengekomen waren zeer sterk tegen racisme gekant, moet ik zeggen. Misschien dat ik een andere doorsnede van de bevolking heb gezien dan jij of Xebrozius.
quote:
Daarbij zijn de rellen ook niet vergelijkbaar. De rellen in Frankrijk waren, zoals opgemerkt door een van de corpchefs van de Parijse politie, geen georganiseerd gebeuren, maar meer het ontploffen van een kruitvat. De rellen in Australie zien er zo op het eerste oog een stuk meer georganiseerd uit. In Frankrijk waren het de buitenlanders die zich achtergesteld voelden, de Australiers kunnen zich amper achtergesteld voelen aangezien de wetgeving voor buitenlanders extreem streng is.
Dus de vergelijking is nogal prematuur en krom.
Nee, uiteraard. De groep van relschoppers komt uit "het tegenovergestelde kamp". En dat is er nu net zo interessant aan.

Je zou daar bv. uit kunnen concluderen dat de basis voor dit soort rellen in allebei de groepen, de "meerderheid" en de "minderheid" van de bevolking, aanwezig is. En dat het dus veel minder om sociale issues draait, maar wel om morele en alledaagse kwesties.

(Overigens: de rellen in frankrijk werden ook via sms en e-mail georganiseerd, en via weblogs.)
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 20:01:37 #146
94405 Tarak
pi_32996075
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:21 schreef Monidique het volgende:
Het mooie van dit soort topics is, dat het vrijwel meteen duidelijk maakt wie de fascist is en wie niet, wie zestig jaar geleden de Duiters zou verwelkomen en wie niet, wie racisme en nazisme goedkeurt met het excuus "maar hun ook" en wie niet. Zeer, zeer mooi.
Ga eens in POL SC trollen, daar wordt het misschien wel op prijs gesteld.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32996084
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik kan begrijpen dat mensen het niet langer pikken en tot actie overgaan. Dat staat niet gelijk aan het goedkeuren van dit hele gebeuren.
hoezo niet langer pikken . Na een incident al ??? . Doen zij zelf niks fout dan ??? kijken zij dan niet naar hun zelf ????

voor mij staat aan gelijk aan goedkeuring. geen enkel persoon zal dit kunnen begrijpen waarom ze rellen. Ze haten buitenlanders ze molestreren zelfs kinderen , vrouwen . zeg me is dit nou om te begrijpen ?
pi_32996090
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Wat dan wel? Wat ik zie enkel fragmenten met OUR land OUR jobs THEY dont belong here...
Our jobs heb ik nog nergens gelezen of gehoord.

Het is opgekropte woede over hoe een bepaald aantal Australiërs van Libanese afkomst zich manifesteren in de openbare ruimtes.

Australiërs van Aziatische afkomst werden dus ook met rust gelaten.
  zondag 11 december 2005 @ 20:02:32 #149
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32996103
quote:
Noord Afrikaans?

Of erg dom, of weer een sterk staaltje stemmingmakerij...
pi_32996115
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Staat dus op de vorige pagina ( post van Calella ). Of heb je geen engels op school geleerd?

Ik keur het toch ook af, ik zeg alleen dat die lui zich moeten gedragen. Volgens mij denken ze nu echt wel nog een keer na hoor voordat ze weer een paar strandwachten in elkaar slaan. Of wou je zeggen dat ze nu niet geschrokken zijn?
Fok is Nederlands en ik lees alleen Nederlandse bron
  zondag 11 december 2005 @ 20:03:03 #151
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996122
quote:

[..]

Ja, dat is dus standaard Filip De Winter en Jean Marie Le Pen-speak.

Wat doet je denken dat het hier ook niet uit de hand kan lopen?
---verdwijnt---
pi_32996126
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Haha ik probeer dit dus ook aan sommige mensen duidelijk te maken. Maar schijnt nogal moeilijk te begrijpen te zijn ofzo
pi_32996148
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Meki het volgende:

[..]

hoezo niet langer pikken . Na een incident al ??? . Doen zij zelf niks fout dan ??? kijken zij dan niet naar hun zelf ????
hoe weet jij dat dit het 1e incident is? Jongen, zoek een baan, ga Engels leren en ga er eens naar toe om zelf te kijken hoe de situatie daar is. Je loopt iedereen af te bekken dat het niet correct is, nu maak je zelf toch minstens net zo'n grote fout.
pi_32996172
quote:
geloof je dat ???
het gata om Libanezen en niet om Noord-afrikanen
pi_32996185
quote:

[..]

Dat is het enige wat ze laten zien ja. Echter, zo gedragen die gasten zich op Bali ook is mijn ervaring. Alleen dan niet OUR LAND, maar MY LIFE, none of your business en dat soort dingen..
pi_32996190
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Fok is Nederlands en ik lees alleen Nederlandse bron
Hahaha

Vraag dan AJB niet meer naar een bron?

Kijk je ook alleen naar Nederlandse televisie enzo?
pi_32996204
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

hoe weet jij dat dit het 1e incident is? Jongen, zoek een baan, ga Engels leren en ga er eens naar toe om zelf te kijken hoe de situatie daar is. Je loopt iedereen af te bekken dat het niet correct is, nu maak je zelf toch minstens net zo'n grote fout.
persoonlijke aanval is hier niet toegestaan

ik gebruik de de bron van OP
  zondag 11 december 2005 @ 20:05:26 #158
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996213
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Meki het volgende:

[..]

geloof je dat ???
En in Engeland gaat het om Pakistanen en in Duitsland om Turken.
Ook allebei geen Noord-Afrikaanse volkeren, toch?
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 20:06:17 #159
94405 Tarak
pi_32996236
quote:

[..]

geloof je dat ???
NIet iedereen is goed in topografie. Hoe komen Libanezen in Australië terecht?
pi_32996248
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Clourhide het volgende:

[..]

En in Engeland gaat het om Pakistanen en in Duitsland om Turken.
Ook allebei geen Noord-Afrikaanse volkeren, toch?
jah dat weet ik
  zondag 11 december 2005 @ 20:07:12 #161
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996275
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Meki het volgende:

[..]

jah dat weet ik
Fijn. Denk je er ook over na, of wil je alleen je gelijk halen?
---verdwijnt---
pi_32996296
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Clourhide het volgende:

[..]

zei ik daar iets over bevolkingsgroepen in landen
pi_32996305
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.
pi_32996318
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Clourhide het volgende:

[..]

wat denk je zelf
pi_32996344
Het is triest, maar je kunt dit soort volksgerichten verwachten. Op een gegeven moment zijn mensen het gedrag van bepaalde minderheden spuugzat.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32996345
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Meki, in die bron staat dus een paar voorbeelden van onaangepast gedrag van een aantal Australiërs van Libanese afkomst.

Dat wil zeggen: respectloos gedarg jegen 'autochtone' vrouwen. Het in elkaar slaan van strandwachters.

En het opeisen van stukken strand als "Libanese only" en iedereen die daar geen gehoor aan gaf treiteren cq. wegpesten.

De woede hierover is tijdens een demonstratie naar buiten gekomen en resulteerde in een belachelijke jacht op iedereen die er uitzag als een Arabier.
  zondag 11 december 2005 @ 20:09:04 #167
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_32996347
Dat het in die regionen borrelt is al langer bekend.

Schattig, als die mensjes die tegen beter weten in naar 'bron' vragen

Dit heeft echt een opbouwende fase gekend, dit incident.

Tenzij je natuurlijk graag gelooft dat al die ozzy's sluimerende racisten zijn, die om niks losgaan.

Dat laatste sluit natuurlijk wel integraal aan bij het gedachtegoed van iedereen die nog steeds niet wil geloven dat moslims ook iets anders kunnen zijn dan zielig.
  zondag 11 december 2005 @ 20:09:10 #168
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32996351
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ja, dat is dus standaard Filip De Winter en Jean Marie Le Pen-speak.

Wat doet je denken dat het hier ook niet uit de hand kan lopen?
Nederlanders zijn:

- Niet pattrotistisch
- Laf
- Egoistisch
- Bang voor mogelijke consequenties
- Praters ipv doeners
- Gedegenereerd
pi_32996362
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.
persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??
pi_32996378
Je zegt het zelf al Meki, het zijn niet `de Australiers` maar het zijn een paar duizend man. Het is natuurlijk schandalig en ik hoop dat de rust snel wederkeert maar de vergelijking met WOII is wel wat ver gezocht.
eeeh
pi_32996397
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het is triest, maar je kunt dit soort volksgerichten verwachten. Op een gegeven moment zijn mensen het gedrag van bepaalde minderheden spuugzat.
jep, dat is het voor een groot deel denk ik. Niet alleen hier in Nederland, ik bedoel. 5000 mensen is niet een gemiddelde groep cafe-gangers zeg maar.
pi_32996419
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Meki het volgende:

[..]

persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??

heeft verder niets met jou als persoon te maken hoor. Ik snap dat je dat graag wil, omdat er iemand een woordje tegen je heeft.
pi_32996432
Meki, je lokt het gewoon uit door domme vragen te stellen enzo? Met je ; ik lees geen engelse bronnen. Dan nog gek opkijken als iemand geirriteerd raakt .. kom op!

anyway, on-topic maar weer?
pi_32996489
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ga eens in POL SC trollen, daar wordt het misschien wel op prijs gesteld.
O, hou toch op!
pi_32996491
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef Gebleekte het volgende:
Meki, je lokt het gewoon uit door domme vragen te stellen enzo? Met je ; ik lees geen engelse bronnen. Dan nog gek opkijken als iemand geirriteerd raakt .. kom op man
Het is anders wel zijn topic hoor.. Ach ja, ik weet wat zijn plaats is, jammer dat ie er overal bij is met zijn inmiddels van saaiheid doortrokken slappe afweer
pi_32996504
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nederlanders zijn:

- Niet pattrotistisch
- Laf
- Egoistisch
- Bang voor mogelijke consequenties
- Praters ipv doeners
- Gedegenereerd
Nergens ter wereld zijn er zoveel anti-moslim misdrijven genoteerd na 9/11 als in Nederland. De vraag is niet of, maar wanneer dergelijke taferelen zich in Nederland gaan afspelen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:13:43 #177
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32996521
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef ExTec het volgende:
Tenzij je natuurlijk graag gelooft dat al die ozzy's sluimerende racisten zijn, die om niks losgaan.
Dat laatste sluit natuurlijk wel integraal aan bij het gedachtegoed van iedereen die nog steeds niet wil geloven dat moslims ook iets anders kunnen zijn dan zielig.
Ik weet uit eigen ervaring dat Moslims erg irritant kunnen zijn, maar ik weet ook dat bijv. Marokkanen gastvrijer zijn dan de meest gastvrije Nederlander, oprecht in je geintereseerd zijn in wat je vertelt en daar ook écht de tijd voor nemen... Ik maak enkel een simpele keuze, laat ik de negatieve ervarigingen die helaas wel een diepere impact hebben overheersen of kijk ik ook nog even verder?
Ook al zou het zo zijn dat het op die stranden echt de spuigaten uitliep dan nog zie ik geen reden waarom mensen een hetze in de steden uitvoeren tegen onschuldige mannen en vrouwen. Over de zeik gaan dat 'buitenlanders' je inheemse grietje bedreigt om vervolgens een buitenlands grietje in elkaar gaan slaan omdat een buitenlander gemeen tegen jouw grietjes was... Dat gaat er gewoon niet in bij mij...
  zondag 11 december 2005 @ 20:13:52 #178
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32996532
quote:

[..]

geloof je dat ???
Heb jij redenen om het niet te geloven/?Hoe ongelooflijk dom, kortzichtig en fout het ook is om het recht in eigen handen te nemen, er is altijd een aanleiding. Die frustraties komen ergens vandaan.
pi_32996577
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Calella het volgende:

[..]

Nergens ter wereld zijn er zoveel anti-moslim misdrijven genoteerd na 9/11 als in Nederland. De vraag is niet of, maar wanneer dergelijke taferelen zich in Nederland gaan afspelen.
En de schaal ervan. Allemaal kleine incidentjes is geen drama blijkbaar, dat kan mooi weggestopt worden, maar 1 maal 5.000 mensen die aan het meppen slaan, haalt de wereldpers.
  zondag 11 december 2005 @ 20:15:20 #180
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32996605
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Calella het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al... We zijn een bureaucratisch volkje verre van agressief of assertief... Dat men in Amerika niet naar de politie gaat omdat ze toch geen proces verbaal opmaken is inderdaad nu even niet relevant, ook de angst bij de moslims om het kenbaar te maken doet er uiteraard niet toe..
pi_32996657
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al... We zijn een bureaucratisch volkje verre van agressief of assertief... Dat men in Amerika niet naar de politie gaat omdat ze toch geen proces verbaal opmaken is inderdaad nu even niet relevant, ook de angst bij de moslims om het kenbaar te maken doet er uiteraard niet toe..
ja, hier wordt alles dubbel opgeschreven natuurlijk, stel je voor dat de benzine niet goed van de belasting wordt afgetrokken.
pi_32996736
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Dit soort acties zijn verwerpelijk. Maar elk weldenkend wens verdient het ook niet om te worden afgescheept met "racisme" als enige verklaring.
Wellicht speelt het mee, maar het is dom om je ogen te sluiten voor de zaken die eerder hebben gespeeld. Niet alle immigranten gedragen zich altijd even netjes, om wat voor reden dan ook, in Nederland, Frankrijk en Belgie is dit ook waar te nemen.

Op een gegeven moment kan de vlam dan in de pan slaan. Frustraties over een groep die gemiddeld crimineler is en waarmee geen band is, kan dan ontaarden is dit soort klopjachten.

Het moet zonder meer afgekeurd worden, maar in plaats van meteen racisme te scrheeuwen, mag er wel eens verder worden nagedacht.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 11 december 2005 @ 20:18:45 #183
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996750
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, hou toch op!
Suggereren dat ik een nazi zou zijn, hou zelf toch op alsjeblieft. Ik ben godverdomme links hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je je ogen niet moet openen voor samenlevingsproblemen. Maar jij denkt dat iedereen die pertinente vragen stelt die niet je eigen pertinente vragen zijn extreem-rechts is.

zo mijn "persoonlijke aanval" voor vanavond.
---verdwijnt---
pi_32996870
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Suggereren dat ik een nazi zou zijn, hou zelf toch op alsjeblieft. Ik ben godverdomme links hoor. Maar dat wil niet zeggen dat je je ogen niet moet openen voor samenlevingsproblemen. Maar jij denkt dat iedereen die pertinente vragen stelt die niet je eigen pertinente vragen zijn extreem-rechts is.

zo mijn "persoonlijke aanval" voor vanavond.
Wat een aannamen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:22:21 #185
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996909
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik weet uit eigen ervaring dat Moslims erg irritant kunnen zijn, maar ik weet ook dat bijv. Marokkanen gastvrijer zijn dan de meest gastvrije Nederlander, oprecht in je geintereseerd zijn in wat je vertelt en daar ook écht de tijd voor nemen...
De oudere generaties ja, niet de Marokkaanse straatjeugd van nu.
quote:
Ik maak enkel een simpele keuze, laat ik de negatieve ervarigingen die helaas wel een diepere impact hebben overheersen of kijk ik ook nog even verder?
Zelf laat ik de positieve ervaringen ook nog doorwegen, maar ik vind wel dat voor voor moslims DRINGEND tijd wordt om in de spiegel te kijken, want ik kan in mijn eentje geen massa van 5000 man gaan tegenhouden als blanke West-Europeaan.
quote:
Ook al zou het zo zijn dat het op die stranden echt de spuigaten uitliep dan nog zie ik geen reden waarom mensen een hetze in de steden uitvoeren tegen onschuldige mannen en vrouwen. Over de zeik gaan dat 'buitenlanders' je inheemse grietje bedreigt om vervolgens een buitenlands grietje in elkaar gaan slaan omdat een buitenlander gemeen tegen jouw grietjes was... Dat gaat er gewoon niet in bij mij...
Dit soort woede is altijd ongericht. Dat zag je in LA, dat zag je in Frankrijk, dat zag je in Mexico waar twee politieagenten door een massa van 100 mensen dood werden geslagen, dat zie je hier ook. Dat is helaas de angstaanjagende macht van de massa.
---verdwijnt---
  zondag 11 december 2005 @ 20:23:15 #186
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32996949
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat een aannamen.
"ik wijs niks af"?

gelukkig ben ik nog in staat om ook de connotatie van een uitspraak in rekening te nemen.
---verdwijnt---
pi_32996992
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Hoeveel moskeën zijn er in de VS in brand gestoken?

Volgens jou is dat dus wel op net zo'n schaal gebeurd als in Nederland, maar weet ik dat niet, omdat de politie in de VS daar geen proces-verbaal van wil opmaken en/of omdat de Amerikaanse moslims bang zijn daar aangifte van te doen?

Doe eens niet zo belachelijk.
pi_32997000
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"ik wijs niks af"?

gelukkig ben ik nog in staat om ook de connotatie van een uitspraak in rekening te nemen.
Je wijst gewoon rassenrellen niet af. Of wel?
  zondag 11 december 2005 @ 20:25:28 #189
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32997054
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je wijst gewoon rassenrellen niet af. Of wel?
En ik keur ze ook niet goed. Of wel?
---verdwijnt---
pi_32997235
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Clourhide het volgende:

[..]

En ik keur ze ook niet goed. Of wel?
Dat klopt, maar het afwijzen van het negatieve weegt zwaarder dan het niet toejuichen van het positieve, lijkt mij. Hoe dan ook, je wijst rassenrellen niet af. Dan is dat duidelijk.
pi_32997296
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het afwijzen van het negatieve weegt zwaarder dan het niet toejuichen van het positieve, lijkt mij. Hoe dan ook, je wijst rassenrellen niet af. Dan is dat duidelijk.
Denk niet dat hij de enigste is om je uit die droom te helpen.
  zondag 11 december 2005 @ 20:32:05 #192
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32997336
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Denk niet dat hij de enigste is om je uit die droom te helpen.
"Ooh, someone pinch me, I must be dreaming..."

zondag 11 december 2005 @ 20:34:00 #193
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32997392
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

De begrippen "positief" en "negatief" zijn relatief, en hangen af van de groep waartoe je behoort.

Jij was hopelijk een fel tegenstander van de rellen in Frankrijk, mag ik hopen?

Aangezien die toch zogezegd gericht waren tegen de extreem-rechtse uitlatingen van Sarkozy?
---verdwijnt---
pi_32997417
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef D1 het volgende:

[..]

"Ooh, someone pinch me, I must be dreaming..."

zondag 11 december 2005 @ 20:34:53 #195
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_32997427
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Calella het volgende:

[..]

Hoeveel moskeën zijn er in de VS in brand gestoken?

Volgens jou is dat dus wel op net zo'n schaal gebeurd als in Nederland, maar weet ik dat niet, omdat de politie in de VS daar geen proces-verbaal van wil opmaken en/of omdat de Amerikaanse moslims bang zijn daar aangifte van te doen?

Doe eens niet zo belachelijk.
Ach kom op zeg, een paar overactieve skinheads die met wat spiritus en lampolie aan de slag gingen. Met als gevolg een paar verschroeide deuren en toevallig 1 afgebrande islamitische school.. De schade liep inderdaad in de tientallen miljoenen en de moslim gemeenschap leefde in complete doodsangst. (vooral omdat ze het altijd 's nachts deden als ze wisten dat er niemand meer aanwezig was)
pi_32997486
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef Clourhide het volgende:

[..]
Jij was hopelijk een fel tegenstander van de rellen in Frankrijk, mag ik hopen?
Uiteraard, hoewel racistische rellen m.i. toch erger zijn.
  zondag 11 december 2005 @ 20:38:00 #197
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32997534
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uiteraard, hoewel racistische rellen m.i. toch erger zijn.
Goed, dan concludeer ik daaruit dat jij van niks een voorstander bent, aangezien je van alles een tegenstander bent.

(Ja, ik weet dat je deze redenering niet meteen zal begrijpen, maar denk er maar eens over na.)
---verdwijnt---
pi_32997683
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Goed, dan concludeer ik daaruit dat jij van niks een voorstander bent, aangezien je van alles een tegenstander bent.

(Ja, ik weet dat je deze redenering niet meteen zal begrijpen, maar denk er maar eens over na.)
Okidokie.

pi_32998059
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Xebrozius het volgende:
Over de zeik gaan dat 'buitenlanders' je inheemse grietje bedreigt om vervolgens een buitenlands grietje in elkaar gaan slaan omdat een buitenlander gemeen tegen jouw grietjes was... Dat gaat er gewoon niet in bij mij...
En dat is exact de kern. Als de twee jongens die de strandwacht in kwestie afgetuigd hebben, wat klop gekregen hadden, dan had ik daar waarschijnlijk nog niet eens zo heel veel moeite mee gehad (al is 'het recht in eigen hand nemen' natuurlijk opzich niet de correcte weg in een rechtstaat).

Maar dat nu onschuldige mensen massaal aangevallen worden, puur vanwege hun afkomst, gaat er ook bij mij totaal niet in. Dat veel FOK!users deze racistische daad proberen goed te praten, bagatalliseren of zelfs goedkeuren, is misselijkmakend. En persoonlijk, zou ik er dan ook geen moeite mee hebben als er wat verstand in de koppetjes van de users die dergelijke uitspraken doen geslagen wordt. Immers, zachte tikjes op het achterhoofd schijnen het denkproces juist goed te doen, en dat kunnen deze users wel gebruiken.
  zondag 11 december 2005 @ 21:03:02 #200
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_32998216
quote:
Een hele objectieve en betrouwbare bron. Alleen al vanwege het feit dat Shelbourne wat 'feiten' opsomt, geloof ik het meteen.

Dit kun je toch niet serieus nemen, of heb je een ander doel voor ogen gehad toen je deze tekst postte?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')