Ja, dat is dus standaard Filip De Winter en Jean Marie Le Pen-speak.quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat ik zie enkel fragmenten met OUR land OUR jobs THEY dont belong here...
Haha ik probeer dit dus ook aan sommige mensen duidelijk te maken. Maar schijnt nogal moeilijk te begrijpen te zijn ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik kan begrijpen dat mensen het niet langer pikken en tot actie overgaan. Dat staat niet gelijk aan het goedkeuren van dit hele gebeuren.
hoe weet jij dat dit het 1e incident is? Jongen, zoek een baan, ga Engels leren en ga er eens naar toe om zelf te kijken hoe de situatie daar is. Je loopt iedereen af te bekken dat het niet correct is, nu maak je zelf toch minstens net zo'n grote fout.quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Meki het volgende:
[..]
hoezo niet langer pikken . Na een incident al ??? . Doen zij zelf niks fout dan ??? kijken zij dan niet naar hun zelf ????
geloof je dat ???quote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Tarak het volgende:
van de FP:
[..]
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/60363#2399614
Dat is het enige wat ze laten zien ja. Echter, zo gedragen die gasten zich op Bali ook is mijn ervaring. Alleen dan niet OUR LAND, maar MY LIFE, none of your business en dat soort dingen..quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wat ik zie enkel fragmenten met OUR land OUR jobs THEY dont belong here...
Hahahaquote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Fok is Nederlands en ik lees alleen Nederlandse bron
persoonlijke aanval is hier niet toegestaanquote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dit het 1e incident is? Jongen, zoek een baan, ga Engels leren en ga er eens naar toe om zelf te kijken hoe de situatie daar is. Je loopt iedereen af te bekken dat het niet correct is, nu maak je zelf toch minstens net zo'n grote fout.
En in Engeland gaat het om Pakistanen en in Duitsland om Turken.quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Meki het volgende:
[..]
geloof je dat ???
het gata om Libanezen en niet om Noord-afrikanen
NIet iedereen is goed in topografie. Hoe komen Libanezen in Australiė terecht?quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Meki het volgende:
[..]
geloof je dat ???
het gata om Libanezen en niet om Noord-afrikanen
jah dat weet ikquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Clourhide het volgende:
[..]
En in Engeland gaat het om Pakistanen en in Duitsland om Turken.
Ook allebei geen Noord-Afrikaanse volkeren, toch?
zei ik daar iets over bevolkingsgroepen in landenquote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Fijn. Denk je er ook over na, of wil je alleen je gelijk halen?
Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Meki het volgende:
[..]
persoonlijke aanval is hier niet toegestaan
ik gebruik de de bron van OP
wat denk je zelfquote:Op zondag 11 december 2005 20:07 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Fijn. Denk je er ook over na, of wil je alleen je gelijk halen?
Meki, in die bron staat dus een paar voorbeelden van onaangepast gedrag van een aantal Australiėrs van Libanese afkomst.quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Meki het volgende:
[..]
persoonlijke aanval is hier niet toegestaan
ik gebruik de de bron van OP
Nederlanders zijn:quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja, dat is dus standaard Filip De Winter en Jean Marie Le Pen-speak.
Wat doet je denken dat het hier ook niet uit de hand kan lopen?
persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??quote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.
jep, dat is het voor een groot deel denk ik. Niet alleen hier in Nederland, ik bedoel. 5000 mensen is niet een gemiddelde groep cafe-gangers zeg maar.quote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Idiosincrasico het volgende:
Het is triest, maar je kunt dit soort volksgerichten verwachten. Op een gegeven moment zijn mensen het gedrag van bepaalde minderheden spuugzat.
Als je dan eens leert ook zo te praten, i.p.v. te schrijven alsof je er zelf bij was, dan scheelt dat een hele hoop gezever tegen je.quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Meki het volgende:
[..]
persoonlijke aanvallen is niet toegestaan , kan je er niet tegen waarom reageer je dan ??
O, hou toch op!quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ga eens in POL SC trollen, daar wordt het misschien wel op prijs gesteld.
Het is anders wel zijn topic hoor..quote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef Gebleekte het volgende:
Meki, je lokt het gewoon uit door domme vragen te stellen enzo? Met je ; ik lees geen engelse bronnen. Dan nog gek opkijken als iemand geirriteerd raakt .. kom op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |