abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32990934
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef Knarf het volgende:

[..]

Als ik het stuk van Callela lees, dan was het eerst 14 Arabieren tegen 3 aussies.

Daarna was het dus 5000 aussies tegen een paar arabieren.

Maar gangs uit Sydney wilde dit strand dus overnemen, en dat namen de 'normale' bezoekers dus niet. Die zijn nu terug gaan vechten tegen de gangs. Waarbij waarschijnlijk ook aardig wat onschuldigen zijn 'gepakt'.
Dan blijft het dus van beide partijen onredelijk. Maar dan nog is het gewoon niet goed te keuren dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig Arabisch zijn aanvallen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 11 december 2005 @ 16:10:01 #77
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_32990988
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef BennyNL het volgende:

[..]

jij zou een nsb;er in wo2 geweest zijn

jammer dat ik je niet kapot kan slaan
Ja en dan had jij dus in een kamp gezeten

Komop zeg Te pas en te onpas mensen bestempelen als NSB-er en racist. Mss moet je es lezen wat ik typ verderop in het topic en nadenken voor dat je wat zegt is mss ook een idee?
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zondag 11 december 2005 @ 16:12:06 #78
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_32991037
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef Vava het volgende:

[..]

Dan blijft het dus van beide partijen onredelijk. Maar dan nog is het gewoon niet goed te keuren dat die Aussies onschuldige strandgangers die toevallig Arabisch zijn aanvallen
Ben ik helemaal met je eens.
Ik mis alleen wel in alle reply's dat er dus wel twee partijen zijn, met heel wat onschuldigen in het midden. (De strandgangers en lifeguards en de arabieren die er niets mee te maken hebben.)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_32991809
http://spaces.msn.com/mem(...)lbum_spaHandler=TWlj cm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdW xsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolder ID=cns!1p21rBB_N8CnYImdJqiLVu6g!1045&_c=PhotoAlbum &owner=1

Fotoreportage.

Samenvatting:

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_32991922
quote:
Op zondag 11 december 2005 16:07 schreef knowall het volgende:

[..]

Hmm, ook dat vind ik nog steeds een ongewenste uitspraak. Maar je hebt volkomen gelijk verder hoor, jij bent een stuk genuanceerder dan menig ander in dit topic. Mijn eerste post in dit topic was dan ook niet zo zeer op jou gericht, het is dat jij de enige was die erop reageerde.
Okidoki.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zondag 11 december 2005 @ 17:31:42 #81
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32992005
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:23 schreef Calella het volgende:
http://spaces.msn.com/mem(...)lbum_spaHandler=TWlj cm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdW xsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolder ID=cns!1p21rBB_N8CnYImdJqiLVu6g!1045&_c=PhotoAlbum &owner=1

Fotoreportage.

Samenvatting:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Onder het motto van "gelukkig hebben we de foto's nog"
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32992118
Hun australie?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_32992816
Het is nu onrustig in Sydney
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32993257
pi_32993367
The day began as a show of solidarity with thousands of locals draping themselves in Australian flags and calling for peace in their beachside suburb.

Up to 150 police, including the dog squad and the PolAir helicopter, were positioned to cope with the 5000-strong crowd.

But as the beer flowed into the afternoon, the huge crowd became violent, roaming the streets in search of a target for their anger.

The threats had been made since two volunteer lifesavers were bashed eight days ago - and yesterday, they were looking to get square.

Those youths of Middle Eastern descent who did venture to Cronulla became victims of mob violence.

Police rescued the victims of the bashings and rushed them to safety through the front entrance of the local Northies pub.

"What the Lebs did last week was low and it's time we showed a bit of pride towards where we live," Luke O'Brien, a volunteer lifesaver said.

Another local, Peter, said the huge show of force yesterday had been "coming for five or six years".

"Our girls can't get from the water to their towels without being threatened by these maggots," he said.

In one of the early outbreaks of violence, a teenager of Middle Eastern descent was chased from the beach-side park across the road to side park across the road to Northies by a mob of hundreds.

He was assaulted before seeking refuge inside the hotel.

A hotel security guard said he had seen the victim with two other young males and a young woman earlier in the day and they were not causing trouble.

Later, another man was trapped against the back of a ute and bashed in the back before a police officer stepped in.

Shortly before 3pm, word spread among thousands of youths that a Lebanese gang was arriving at Cronulla train station.

Some of the mob entered the train station and jumped on a train, where they proceeded to search for anyone of Middle Eastern appearance.

They found two males and began bashing them before police intervened, using batons as they dragged the youths off the train and formed a human shield around the station.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit somt het wel zo'n beetje op. Belachelijke ongecontroleerde agressie tegen iedereen die er "Arabisch" uitziet na jaren van opgekropte woede.
pi_32993542
w000w, die vent op dat ene plaatje heeft veel haar, ik zie bijna z'n huid niet meer joh

OT:
Het zat er dus al een tijdje aan te komen. Ze hebben groot gelijk als die libanezen echt zo brutaal zijn als die ene man zei ( dat de vrouwen daar niet uit het water kunnen komen zonder worden uitgesjouwd ). Maar dan nog vind ik niet dat ze willekeurige slachtoffers moeten pakken, pak dan gewoon de mensen die zulke dingen doen toch? En ja, alcohol he ..

Maar toch vind ik het goed dat ze wat terug doen..

Dan vind ik het hier nog serieus meevallen met de buitenlanders toch?

Die lui zijn ook nationalistisch zeg, dat wist ik echt niet. Tattoos van de Aus. vlag, petjes van australie, vlaggen.. alles! Dat zie je hier niet
pi_32993621
Lang leve Australië. Een verdomd netjes land, want dankzij de strenge immigratie- en toerismeregels nog een vrij puur en veilig land is. Beetje jammer van de aborigi's, maar we kunnen niet alles meehebben . Als ik kon kiezen tussen het laffe Nederland en het warme eb daadkrachtige Australië zat ik er zo .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_32993829
==============================================================
Two girls of Middle Eastern descent were the next victims. As they walked along the street another group of teenage girls pushed them to the ground and assaulted them.

The baying crowd erupted again, this time with calls of "cat fight" and "kill the Leb b......".

Police parted the crowd and pulled the girls out, rushing them through a side entrance of Northies Hotel

===================================================================

[ Bericht 9% gewijzigd door Calella op 11-12-2005 19:16:20 ]
pi_32993882
pi_32993984
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:20 schreef Calella het volgende:
Dit was de aanleiding:

===============================================================================
Ik kan goed begrijpen waarom mensen dit niet langer pikken. Dergelijk gedrag is ook niet bepaald zeldzaam in ons land.
  zondag 11 december 2005 @ 18:59:32 #91
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32994052
Één grote knokpartij, en het is gelijk wereldnieuws. Vroegâh werd er nog veelvuldig geknokt om knikkers.
pi_32994069
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:57 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Ik kan goed begrijpen waarom mensen dit niet langer pikken. Dergelijk gedrag is ook niet bepaald zeldzaam in ons land.
en dan moeten ze gaan rellen en elke arabier molestreren ?? dat kan je wel goed begrijpen. dat zeiden de mensen ook tijdens 40-45 toen waren een andere soort bevolkingsgroep aan de beurt
pi_32994134
Dus je gaat de joden vergelijken met de moslims?
pi_32994202
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Dus je gaat de joden vergelijken met de moslims?
in Sydney en de periode van toen
het geeft hetzelfde feiten aan

de Australiers willen elke arabier molestreren
pi_32994237
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:04 schreef Meki het volgende:

[..]

in Sydney en de periode van toen
het geeft hetzelfde feiten aan

de Australiers willen elke arabier molestreren
In Sydney zijn ze ook zo arm als de Duitsers in de jaren 30-40 ja .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_32994275
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

In Sydney zijn ze ook zo arm als de Duitsers in de jaren 30-40 ja .
dat heb ik ook niet gezegd
pi_32994292
Het is gewoon bijna beledigend voor slachtoffers van de holocaust om dergelijke rellen te vergelijken met de hetze jegens de joden anno '33-45(waarom je 40-45 aanhaalt snap ik ook al niet of misschien weet jij iets wat ik niet weet en worden er dagelijks moslims vergast in de speciaal daarvoor ingerichte vernietigingskampen). Begrijp je dat wel?
  zondag 11 december 2005 @ 19:08:05 #98
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32994299
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Meki het volgende:

[..]

en dan moeten ze gaan rellen en elke arabier molestreren ?? dat kan je wel goed begrijpen. dat zeiden de mensen ook tijdens 40-45 toen waren een andere soort bevolkingsgroep aan de beurt
Je zou ook eens in je eigen hart kunnen kijken en je kunnen afvragen waarom dit soort van rellen kunnen ontstaan.

Die ene man die zegt "deze rellen zaten er al acht jaar aan te komen en nu is het gebeurd" en wijst op het onaangepaste gedrag van de Libanezen (blijkbaar voor Australiërs een beetje wat Marokkanen hier in Nederland zijn)...

Ik beschouw Australiërs als een modern volk dat probeert om niet racistisch te zijn of toch probeert om racistische gedachten niet in de praktijk om te zetten.

Maar als je acht jaar frustratie opkropt, dan is een kleine aanleiding soms genoeg om de vlam in de pan te laten slaan.

(En ja, diezelfde redenering hanteerde ik ook bij bv. de rellen in Frankrijk onlangs, waar het voornamelijk de moslims en Afrikanen waren die aan het rellen sloegen!)
---verdwijnt---
pi_32994442
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:07 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is gewoon bijna beledigend voor slachtoffers van de holocaust om dergelijke rellen te vergelijken met de hetze jegens de joden anno '33-45(waarom je 40-45 aanhaalt snap ik ook al niet of misschien weet jij iets wat ik niet weet en worden er dagelijks moslims vergast in de speciaal daarvoor ingerichte vernietigingskampen). Begrijp je dat wel?
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:57 schreef Sturmvogel het volgende:

[..]

Dit kan ik niet goed begrijpen. Elke mens met een Arabische uiterlijk moet vrezen voor zijn leven omdat er 5.000 mensen achter hem zitten . en jij begrijpt dat .

En ik gaf je een andere voorbeeld - en ja als jij dat ziet als een belediging . ik zie dat als een voorbeeld want jij weet niet wat er in Australie gebeurt ? nietwaar ?
pi_32994514
quote:
Op zondag 11 december 2005 19:08 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Je zou ook eens in je eigen hart kunnen kijken en je kunnen afvragen waarom dit soort van rellen kunnen ontstaan.

Die ene man die zegt "deze rellen zaten er al acht jaar aan te komen en nu is het gebeurd" en wijst op het onaangepaste gedrag van de Libanezen (blijkbaar voor Australiërs een beetje wat Marokkanen hier in Nederland zijn)...

Ik beschouw Australiërs als een modern volk dat probeert om niet racistisch te zijn of toch probeert om racistische gedachten niet in de praktijk om te zetten.
Maar als je acht jaar frustratie opkropt, dan is een kleine aanleiding soms genoeg om de vlam in de pan te laten slaan.

(En ja, diezelfde redenering hanteerde ik ook bij bv. de rellen in Frankrijk onlangs, waar het voornamelijk de moslims en Afrikanen waren die aan het rellen sloegen!)
Australiers hebben vandaag hun gedachten kenbaar gemaakt aan de buitenwereld. Het is schandalig dat er 5.000 mensen achter een bevolkingsgroep aanzit. zelfs de politie kan het niet aan

het is nu de tweede dag van rellen in Sydney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')