20? In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahahaha!!!!!!!!!! OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begon met 8 guppy's en dat breide even uit tot maar liefst, ja schrik niet.... 20!! kortom bengeltje, hou je maar vast
Dat blijktquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er moet gewerkt worden hier
Huhquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
20? In hoeveel tijd?
Mja, hij zei dat ze flink wat kleine visjes geven, maar dat er maar 5 ongeveer van overleven.
Handig eigenlijk zo'n kort geheugen, heb je niet zolang er verdriet om, als ze dat al hebben.
Geen idee, vond het wel leuk als lapo.quote:
nou.. ik zit toevallig vandaag niet thuisquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
En natuurlijke een hele geile goedenmiddag voor iedereen![]()
Ik krijg telkens dat ik niet 2 zo snel achter elkaar kan doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
ik krijg telkens "pagina kan niet weergegeven worden. "
Hai Amy![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou.. ik zit toevallig vandaag niet thuis
En dat betekend dat je geen geile middag kan hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou.. ik zit toevallig vandaag niet thuis
Vrijlaatze.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat betekend dat je geen geile middag kan hebben?![]()
Oja guppy's gaat vrijlaten.![]()
eeh.. ja, vandaag betekent het dat inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat betekend dat je geen geile middag kan hebben?![]()
Oja guppy's gaat vrijlaten.![]()
Op zaterdag...quote:
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, vakantiedagen tekort
Dat mag heulemaal niet in sc topics!quote:
En dat helptquote:
dan slaap ik lekker uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah op die manier.Ik moet morgen ook werken...
Dat had ik vandaag tot 12 uur.quote:
niet slechtquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag tot 12 uur.![]()
hoi jagquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
Hey mutz
rug is kut, oorontsteking gaat langzaam weer wat beter, verder gaat het wel goed...quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
Hoessie?
dan doe je iets verkeerd...quote:
Mwoah. Afgelopen week van maandag t/m vrijdag gewerkt, vandaag vrij. Morgen werken, maandag werken, dinsdag vrij, woensdag t/m vrijdag werken.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet slecht, van de 7 dagen in 1 week.
Dat valt idd wel meequote:Op zaterdag 10 december 2005 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah. Afgelopen week van maandag t/m vrijdag gewerkt, vandaag vrij. Morgen werken, maandag werken, dinsdag vrij, woensdag t/m vrijdag werken.
En die week erop nog maandag t/m woensdag en dan vakantie.
hoezo??quote:
Momenteel draait ie welquote:
Ja en die staat volgende week weer bij hun terug, ik betaal voor een systeem en die moet goed zijn!quote:
en dan kan je niet cammen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Momenteel draait ie welalleen heel soms blijft de pc effe paar sec hangen
![]()
Daarnaasr zit er 1024 MB geheugen inen hij geeft maar 960 MB aan
Daarnaast wil ik mijn USB instaleren (6X 2.0) maar als ik dat wil doen zegt ie dat er geen 2.0 gevonden isdus ik dan maar extra USB erin gooien, jah forget it
kortom, deze hele pc stoort voor geen meter, kan zelfs mijn webcams niet eens gebruiken
Weercamsquote:
Sue mequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag heulemaal niet in sc topics!![]()
![]()
je wilt te graagquote:
quote:
mss in FOT??quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:25 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ergens een topic om een foto te bewerken?
dan zou ik het niet weten...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik al gekeken maar ik vind niet wat ik moet hebben
quote:
tot voor kort was daar DSG voor, maar dat is nu dicht...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:41 schreef leonieke het volgende:
Fles ken jij geen topic waar ze foto's bijwerken?
Beoordeel mijn bewerking - deel 1quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:41 schreef leonieke het volgende:
Fles ken jij geen topic waar ze foto's bijwerken?
Maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beoordeel mijn bewerking - deel 1
bijvoorbeeld. Maar dat is als je zelf bewerkt. Er is niet iets van "post hier je mislukte kutfoto en fotoshopgoeroes gaan hem voor je repareren"Dat is voor luie biggen
Oh diequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar
Ik ken daar niets van en ik wil gewoon dat ze een tijdstip wegwerken.
Op mijn haar staat in het rood de datum en het uur waarop de foto getrokken is en ik zou die foto willen geven in een kader aan mijn pa voor zijn verjaardag
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens ff boodschappen doen
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist even een telefoongesprek gehad met Bert Mulder van weerinformatie.nl. Sjonge jonge wat een vrolijke vent zeg , maar wel leuk. Wat hij allemaal heeft verteld dat boeide me zeker wel, oa, satellietbeelden, pc, opstellingen, en weet ik wel niet wat! ik ga em zeker eens een keer opzoeken![]()
Shopze.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens ff boodschappen doen
zegt me even niets... maar wel tof...quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist even een telefoongesprek gehad met Bert Mulder van weerinformatie.nl. Sjonge jonge wat een vrolijke vent zeg , maar wel leuk. Wat hij allemaal heeft verteld dat boeide me zeker wel, oa, satellietbeelden, pc, opstellingen, en weet ik wel niet wat! ik ga em zeker eens een keer opzoeken![]()
hard hoofd in??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond een verjaardag, ben benieuwd hoe dat loopt.
Naja, het is nogal een vrek/profiteur.quote:
Ik zal het voor de duidelijkheid nog even toelichten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja, het is nogal een vrek/profiteur.![]()
We gaan het allemaal zien vanavond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:26 schreef MutZ het volgende:
ziet er op voorhand niet echt heel gezellig uit iig
Hij is dus van weerstation Dokkumquote:
Is ook zeker tofquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
zegt me even niets... maar wel tof...
Ah op die manier, leuk zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij is dus van weerstation Dokkumkortom, nu 2 weerstations in dokkum. Net nog even contact met hem gehad, heel waarschijndelijk ga ik met hem samen werken (zo kom ik zeker meer te weten over het weer
) er wordt na gekeken of er een optie is dat ik ook de satellietbeelden kan ontvangen, dat zou natuurlijk helemaal tof zijn!
[..]
Is ook zeker tof![]()
quote:
Inderdaad, en als je nou samen gaat doen kan je er een BV van maken en vette winst gaan maken enzo en meedoen met de Staatsloterij en wordt je de nieuwe Reinier van den Berg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zeker
zo zie je maar wat een website al niet kan doen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je nou samen gaat doen kan je er een BV van maken en vette winst gaan maken enzo en meedoen met de Staatsloterij en wordt je de nieuwe Reinier van den Berg.![]()
![]()
![]()
Ach ik moet nog heel veel leren, ik moet eerst maar eens kijken dat ik alles weer in orde kan krijgen, volgens mij kloppen die hele klote metingen niet.... iig qua luchtvochtigheidquote:Waterstad FM, Radio NL, beiden op de kabel hier, in groningen, drenthe en de noord oostpolder, en radio NL zit ook op de kabel in Noordholland (alles ook in de ether hoor)
Daarnaast op Simone FM, groningen en deel van friesland en drenthe. Plus nog 14 lokae radio in heel Nederland.
Simone FM!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
wie weet joh
![]()
![]()
hij doet zelf ook weerpraatjes op de radio!
[..]
Ach ik moet nog heel veel leren, ik moet eerst maar eens kijken dat ik alles weer in orde kan krijgen, volgens mij kloppen die hele klote metingen niet.... iig qua luchtvochtigheid
Wat zijn de plannen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:05 schreef Jaguarized het volgende:
Hee flessie, beste vriend, kameraad!![]()
Heb jij nog een slaapplek over voor aanstaande vrijdag?![]()
![]()
Don't you forget about me, tochquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Simone FM!Dat staat er bij ons op school nog wel eens op en luister ik heel sporadisch als ik niks anders kan ontvangen.
![]()
Personeelsfeestje.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef dolle_hond het volgende:
nog iets gemist hier of fok-wide?
volgens mij niet, maar ben ook niet echt heel erg aanwezig hier...quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef dolle_hond het volgende:
nog iets gemist hier of fok-wide?
have fun (of heb je meer aan sterkte??quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:02 schreef Jaguarized het volgende:
ik ben ook weg, op naar verjaardag (eerst nog ff film kijken bij kameraad en dan met z'n 3-en naar het "feest"), ajuus en tot later
Kneusin.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Shit..auto totaal-los geredenwat een kneus....
gezellig topic ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Shit..auto totaal-los geredenwat een kneus....
crashes ja? ik krijg alleen een 404 en na een refresh zie ik de pagina gewoon weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
schiet lekker op met die 404meldingen ook
IE crasht gewoon iedere keer
alvast een korte doei danquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:10 schreef dolle_hond het volgende:
korte hoi
niet echt "into" maar wel geinteresseerd jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
qutje!!
ben je nog steeds into WO1?
Boekenbon winnen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet echt "into" maar wel geinteresseerd ja
Mag ik, gewoon, zonder bijbedoelingen en zonder 'blauwe connotatie' aan je vragen waarom Speedy je irriteert?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme de boel is echt behoorlijk gaar
ach, ik had ff een dipje vanmiddag, en zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mag ik, gewoon, zonder bijbedoelingen en zonder 'blauwe connotatie' aan je vragen waarom Speedy je irriteert?
Ik vind het een beetje sneu voor hem namelijk![]()
kwam me nogal overdreven over. Dat was allesquote:BENGELTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jíj had een dipje en dus ga je zo tekeer? En dat 'is dan alles'? Dat is meer aan speedy om te beoordelen lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, ik had ff een dipje vanmiddag, en zijn
[..]
kwam me nogal overdreven over. Dat was alles
Ik constateer dan ik geen zin heb aan gehyper, en ga dus ff ergens anders heen. Ik weet niet wat jij "zo tekeer gaan" noemt, maar er was ECHT vrij weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Jíj had een dipje en dus ga je zo tekeer? En dat 'is dan alles'? Dat is meer aan speedy om te beoordelen lijkt me![]()
Waarom het dan zo expliciet zeggen? Dan ga je toch offline als je even een dip hebt? Waarom daar in een post iemand in betrekken en het afwentelen op iemand die niets met jouw dip te maken heeft? Je kent Speedy langer dan vandaag en zijn reactie spreekt ook boekdelen: hij trekt zich zoiets heel erg aan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik constateer dan ik geen zin heb aan gehyper, en ga dus ff ergens anders heen. Ik weet niet wat jij "zo tekeer gaan" noemt, maar er was ECHT vrij weinig aan de hand.
Je vond het niet 'tekeer gaan'?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
goed, kwam het een beetje lullig over. Sorry.
Maar doe anders zelf eens een keer normaal: "dan ga je zo tekeer" "jouw tirades" bla bla. Kennelijk ben je zelf het zicht op proporties ook behoorlijk kwijt
Ja hoor, het is lekker met jequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je vond het niet 'tekeer gaan'?
Dat was het in de ogen van Speedy wel kennelijk, gezien zijn reactie. En dáár heb ik het overDit ging helemaal niet over jou of over mij.
Kijk eens verder dan je self centered blikveld breed is![]()
Figures.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, het is lekker met je
probeer maar andere mensen uit hun tent te lokken, ik heb hier geen zin in.
Daarnaasr zit er 1024 MB geheugen inquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hij stoort prima.quote:Waarschijnlijk heb je een grafische kaart in je computer die het interne geheugen van de computer zelf gebruikt. Als die grafische kaart 64MB opslokt (wat een normale hoeveelheid is) dan klopt het precies (1024 - 64 = 960).
[quote]Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
kortom, deze hele pc stoort voor geen meter, kan zelfs mijn webcams niet eens gebruiken
Heejjjjjj.quote:
nou, daar zeg je zo ietsquote:Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heejjjjjj.
Niet echt hè... Als vanouds dus eigenlijk. Ik dat het voor mij 't niet waard is een paar maand terug te lezen. 't Is hier nog steeds hetzelfde.
Sorry. Even afgeleid. En soms doen de pagina's het hier gewoon niet.quote:
over het algemeen wel goedquote:Op zondag 11 december 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sorry. Even afgeleid. En soms doen de pagina's het hier gewoon niet.
Verder alles goed?
Eindhoven! Dat is toch zo'n overdekte kartbaan met verschillende niveau's?quote:Op zondag 11 december 2005 00:32 schreef D.Rose het volgende:
over het algemeen wel goed
Op dit moment een beetje spierpijn van het karten van vanavond bij/met Mike Hezemans, Eindhoven
overdekt, 2 verdiepingenquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Eindhoven! Dat is toch zo'n overdekte kartbaan met verschillende niveau's?
Maar dan is het de baan waar ik jaren geleden m'n ribben gekneusd heb. Vandaar de vraag.quote:Op zondag 11 december 2005 00:42 schreef D.Rose het volgende:
overdekt, 2 verdiepingen
Maar dat hadden ze in Huizen en in Delft ook, dus niet heel speciaal
heel begrijpelijkquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan is het de baan waar ik jaren geleden m'n ribben gekneusd heb. Vandaar de vraag.
Fok! zuigt inderdaad ja. Ciao.quote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef D.Rose het volgende:
Fok zuigt
ik ga mijn tijd anders verdoen
seeya
Wees blij, het is best irritant.quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef Sjowhan het volgende:
zie ik nooit
Wel alleen soms dat ik de reactie al gepost heb..
Inderdaad, maar ach, 't werkt, en verder hoor je me echt niet zeuren.quote:Op zondag 11 december 2005 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wees blij, het is best irritant.![]()
nog steeds? ik krijg ze sinds de downtime voor 't eerst..quote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja nog steeds 404's?
Het werkt nu eindelijk en dan ga je.quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja het lijkt weer te werken dus. Zal ook wel, ik ben schaatsen kijken en nuttige dingen in het huishouden doen
Ik kwam alleen ff kijken of het werktequote:Op zondag 11 december 2005 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
Het werkt nu eindelijk en dan ga je.![]()
Dat vind ik weer saai, wil er altijd graag iets persoonlijks van maken.quote:Op zondag 11 december 2005 15:16 schreef leonieke het volgende:
Hallo Speedy
Kerstkaarten kopen in een winkel?Veel minder werk aan
Een leuke boodschap erop dan?quote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik weer saai, wil er altijd graag iets persoonlijks van maken.![]()
Dat is me niet leuk genoegquote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een leuke boodschap erop dan?Is ook persoonlijk
Als ik zeg nee, dat komen ze weer natuurlijk .quote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles goed Belgje?![]()
Bengeltje? Nu nog problemen met die foutmeldingen?
Gaat wel. Zondagnamiddag en aan het luieren (terwijl ik eigenlijk zou moeten werkenquote:
Kijk eens aanquote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik zeg nee, dat komen ze weer natuurlijk .
quote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel. Zondagnamiddag en aan het luieren (terwijl ik eigenlijk zou moeten werken)
En ginder?
Welnee joh, da's de moeite niet meer, gewoon over een paar uur weer zo je bed inquote:Op zondag 11 december 2005 15:26 schreef leonieke het volgende:
Ik zou eigenlijk eens mijn kleren moeten aantrekken
Half vier.. moet kunnen
Dag Esquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef es70 het volgende:
Mijn echtgenoot wordt oud.
Gisteravond wezen bieren en hij ligt nu op tuk omdat hij toch wel erg brak was.
Oh, en hallo natuurlijk.
Doe ik.quote:Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lekker toch
Ja ik geniet lekker van mijn vakantievanavond zal ik het wel weer erg druk krijgen
Bengeltje? Vanavond je keys even door sturen in het topic he![]()
Nou... Dan ben ik al oudquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef es70 het volgende:
Oh, en hallo natuurlijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee joh, da's de moeite niet meer, gewoon over een paar uur weer zo je bed in.
Alleen jammer dat het bed waar ik vannacht moet in slapen 100km verder staatquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee joh, da's de moeite niet meer, gewoon over een paar uur weer zo je bed in.
quote:
Oh kijk aan... en dan zeggen dat ik mij moet haastenquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]idd, ik heb me ook nog niet eens aangekleed
Gezelligquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef es70 het volgende:
Oh, en hallo natuurlijk.
Af een toe een borreltje is best lekker hoorquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dag Es![]()
![]()
dat krijg je he
ik drink niet en ik hou het ook maar lekker zo
Na 18 uur. checkquote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja lieverd, in het WP topic
je moet zelf maar even kijken wanneer vanavon. om 18:00 gaat het weer in
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh kijk aan... en dan zeggen dat ik mij moet haasten![]()
Ja oke dat is wel weer zoquote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Af een toe een borreltje is best lekker hoor. (Alleen gaat het sms-en dan niet meer zo soepeltjes heb ik gisteren gemerkt
. Hoewel... daar ben ik zonder drank ook al een muts in, misschien was er dus maar weinig verschil
.)
quote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou... Dan ben ik al ouden daar hoef ik zelfs nog geen druppel alcohol voor gedronken te hebben, gewoon lang uitgaan en ik moet de dag erop al slapen in de zetel
Hoi hoi
Oke lieverdquote:
Hmz, als ik er eigenlijk goed over nadenken, hoef ik zelfs niet uitgaan om de dag erop in de zetel te tukkenquote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ben ik nog jong
. Ik lag er vanmorgen pas tegen vier uur in, en ik ben nog best fit
.
Ik laat hem op krachten komen voor vanavondquote:
Dat maakt het inderdaad wat ingewikkelderquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bed waar ik vannacht moet in slapen 100km verder staat(anders ging ik idd geen kleren meer aangetrokken hebben
)
Hey hoquote:
indahquote:
Ik? Heel weinig.. phille daarentegen...quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad wat ingewikkelder. Ik weet niet hoeveel last je hebt van schaamtegevoelens (en hoe ver je van en naar de auto moet lopen
).
ik rust nu uit.. heb gisteren gewerkt... Maar vrijdagavond was leuk.. Uitgeweest met collega's tot een uur of drie. in Eindhoven uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
indah. Nog iets leuks gedaan het weekend
.
Niet altijd iets aantrekken van wat een ander wel of niet appridingest is niets mis meequote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik? Heel weinig.. phille daarentegen...
Ik zou gerust zo de auto durven instappen en terug uitstappen, maar mijn ma zou het ook niet appreciëren![]()
Is Eindhoven leuk om te stappenquote:Op zondag 11 december 2005 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik rust nu uit.. heb gisteren gewerkt... Maar vrijdagavond was leuk.. Uitgeweest met collega's tot een uur of drie. in Eindhoven uiteraard.![]()
Das toch iets voor kinderen tot 14 jaar?quote:Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef classpc het volgende:
Ik heb vandaag bijna de hele dag in het Habbo Hotel gezeten
Het Hotel is ontworpen voor jongeren van 12 tot 20 jaar oud, maar Habbo Hotel is voor iedereen gratis toegankelijk en 24 uur per dag geopend.quote:Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das toch iets voor kinderen tot 14 jaar?
Zonder dat dik gedrukte had ik het ook wel kunnen lezen hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Het Hotel is ontworpen voor jongeren van 12 tot 20 jaar oud, maar Habbo Hotel is voor iedereen gratis toegankelijk en 24 uur per dag geopend.
altijd spannendquote:Op zondag 11 december 2005 16:55 schreef Sjowhan het volgende:
Hij doet het weer (en voor hoelang is de vraag)
Ik heb een vrouw van 48 daar ontmoetquote:Op zondag 11 december 2005 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zonder dat dik gedrukte had ik het ook wel kunnen lezen hoor.![]()
Vond je het gezellig daar.![]()
WHAT!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 17:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw van 48 daar ontmoet![]()
uh uhquote:Op zondag 11 december 2005 17:40 schreef classpc het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zondag 11 december 2005 17:40 schreef classpc het volgende:
[..]
dus we mogen je Habbo noemen?quote:Op zondag 11 december 2005 17:58 schreef classpc het volgende:
En als je ergens heen wilt, dan kun je wachten:
[afbeelding]
Mijn vrienden noemen me classpc.quote:Op zondag 11 december 2005 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus we mogen je Habbo noemen?
is dat die dame op leeftijd?quote:Op zondag 11 december 2005 18:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb een vriendenverzoek
[afbeelding]
Die dame op leeftijd heet anders. Maar die is nu niet online.quote:
whatever you wantquote:Op zondag 11 december 2005 18:09 schreef classpc het volgende:
[..]
Die dame op leeftijd heet anders. Maar die is nu niet online.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |