Ja,ja Jouw zou het nooooit gebeuren !quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:30 schreef Jordy-B het volgende:
prutser...
Wees nou maar blij dat je 't nog kan navertellen...
een kapotte auto.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef XiChico het volgende:
Wat voor een auto?
Uhmquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:31 schreef XiChico het volgende:
Wat voor een auto?
quote:Geslacht: Vrouw
neuh...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:32 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja,ja Jouw zou het nooooit gebeuren !
bomen zijn wel wat steviger dan auto's ja...quote:En ik ben ook blij dat ik het nog kan na vertellen.
Trouwens de boom leeft ook nog .
Ja wat wil je daar mee zeggenquote:
En niet zo veilig ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Smittend het volgende:
[..]
Uhmeen Fiat Cinquecento..dus gelukkig geen dure auto..
Die boom ook, denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zou wel goed ziek zijn, als zoiets met mn 850 gebeurde.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja wat wil je daar mee zeggen![]()
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad..en als ik iets doe doe ik het ook goed![]()
Hoe oud en hoe duur? En wat voor kleur ( ja , ik blijf een vrouw hequote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef kletskop het volgende:
kheb nog wel een Toyota Starslet voor te koop
Makkelijk oordelen achter je computertje he nerd? Als je nooit naar buiten durft zal de kans op een ongeluk ook inderdaad behoorlijk gering zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
neuh...
[..]
bomen zijn wel wat steviger dan auto's ja...
Daarom is het ook zo'n slecht plan om 'n beetje te lopen sufkutten achter het stuur.
Smittend, hoe hard reed de boom auto?quote:
Neuh was net zo'n 100 meter van de bocht vandaan, dus ik denk dat ik nog geen 50 reed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En niet zo veilig ookMaar ging je hard of niet?
Die boom reed zeker wel 100 !!quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Smittend, hoe hard reed de boom auto?
Plaats anders even een opmerking die hout snijdt, lamlul... (sowieso vreemd waar je het gore lef vandaan haalt om zo'n opmerking te plaatsen, hypocriete zakquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen achter je computertje he nerd? Als je nooit naar buiten durft zal de kans op een ongeluk ook inderdaad behoorlijk gering zijn.
Was het voor je broertje toen ook duidelijk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:49 schreef Jordy-B het volgende:
duidelijk?
Hij's nu part-time taxichauffeur...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:50 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Was het voor je broertje toen ook duidelijk?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |