Heejjjjjj.quote:
nou, daar zeg je zo ietsquote:Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Heejjjjjj.
Niet echt hè... Als vanouds dus eigenlijk. Ik dat het voor mij 't niet waard is een paar maand terug te lezen. 't Is hier nog steeds hetzelfde.
Sorry. Even afgeleid. En soms doen de pagina's het hier gewoon niet.quote:
over het algemeen wel goedquote:Op zondag 11 december 2005 00:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sorry. Even afgeleid. En soms doen de pagina's het hier gewoon niet.
Verder alles goed?
Eindhoven! Dat is toch zo'n overdekte kartbaan met verschillende niveau's?quote:Op zondag 11 december 2005 00:32 schreef D.Rose het volgende:
over het algemeen wel goed
Op dit moment een beetje spierpijn van het karten van vanavond bij/met Mike Hezemans, Eindhoven
overdekt, 2 verdiepingenquote:Op zondag 11 december 2005 00:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Eindhoven! Dat is toch zo'n overdekte kartbaan met verschillende niveau's?
Maar dan is het de baan waar ik jaren geleden m'n ribben gekneusd heb. Vandaar de vraag.quote:Op zondag 11 december 2005 00:42 schreef D.Rose het volgende:
overdekt, 2 verdiepingen
Maar dat hadden ze in Huizen en in Delft ook, dus niet heel speciaal
heel begrijpelijkquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dan is het de baan waar ik jaren geleden m'n ribben gekneusd heb. Vandaar de vraag.
Fok! zuigt inderdaad ja. Ciao.quote:Op zondag 11 december 2005 00:57 schreef D.Rose het volgende:
Fok zuigt
ik ga mijn tijd anders verdoen
seeya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |