20? In hoeveel tijd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Whahahaha!!!!!!!!!! OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begon met 8 guppy's en dat breide even uit tot maar liefst, ja schrik niet.... 20!! kortom bengeltje, hou je maar vast
Dat blijktquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er moet gewerkt worden hier
Huhquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
20? In hoeveel tijd?
Mja, hij zei dat ze flink wat kleine visjes geven, maar dat er maar 5 ongeveer van overleven.
Handig eigenlijk zo'n kort geheugen, heb je niet zolang er verdriet om, als ze dat al hebben.
Geen idee, vond het wel leuk als lapo.quote:
nou.. ik zit toevallig vandaag niet thuisquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:39 schreef Jaguarized het volgende:
En natuurlijke een hele geile goedenmiddag voor iedereen![]()
Ik krijg telkens dat ik niet 2 zo snel achter elkaar kan doen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
ik krijg telkens "pagina kan niet weergegeven worden. "
Hai Amy![]()
Waar dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou.. ik zit toevallig vandaag niet thuis
En dat betekend dat je geen geile middag kan hebben?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou.. ik zit toevallig vandaag niet thuis
Vrijlaatze.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat betekend dat je geen geile middag kan hebben?![]()
Oja guppy's gaat vrijlaten.![]()
eeh.. ja, vandaag betekent het dat inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat betekend dat je geen geile middag kan hebben?![]()
Oja guppy's gaat vrijlaten.![]()
Op zaterdag...quote:
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, vakantiedagen tekort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |