en dan kan je niet cammen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Momenteel draait ie welalleen heel soms blijft de pc effe paar sec hangen
![]()
Daarnaasr zit er 1024 MB geheugen inen hij geeft maar 960 MB aan
Daarnaast wil ik mijn USB instaleren (6X 2.0) maar als ik dat wil doen zegt ie dat er geen 2.0 gevonden isdus ik dan maar extra USB erin gooien, jah forget it
kortom, deze hele pc stoort voor geen meter, kan zelfs mijn webcams niet eens gebruiken
Weercamsquote:
Sue mequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag heulemaal niet in sc topics!![]()
![]()
je wilt te graagquote:
quote:
mss in FOT??quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:25 schreef leonieke het volgende:
Bestaat er ergens een topic om een foto te bewerken?
dan zou ik het niet weten...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik al gekeken maar ik vind niet wat ik moet hebben
quote:
tot voor kort was daar DSG voor, maar dat is nu dicht...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:41 schreef leonieke het volgende:
Fles ken jij geen topic waar ze foto's bijwerken?
Beoordeel mijn bewerking - deel 1quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:41 schreef leonieke het volgende:
Fles ken jij geen topic waar ze foto's bijwerken?
Maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beoordeel mijn bewerking - deel 1
bijvoorbeeld. Maar dat is als je zelf bewerkt. Er is niet iets van "post hier je mislukte kutfoto en fotoshopgoeroes gaan hem voor je repareren"Dat is voor luie biggen
Oh diequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar
Ik ken daar niets van en ik wil gewoon dat ze een tijdstip wegwerken.
Op mijn haar staat in het rood de datum en het uur waarop de foto getrokken is en ik zou die foto willen geven in een kader aan mijn pa voor zijn verjaardag
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens ff boodschappen doen
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist even een telefoongesprek gehad met Bert Mulder van weerinformatie.nl. Sjonge jonge wat een vrolijke vent zeg , maar wel leuk. Wat hij allemaal heeft verteld dat boeide me zeker wel, oa, satellietbeelden, pc, opstellingen, en weet ik wel niet wat! ik ga em zeker eens een keer opzoeken![]()
Shopze.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga trouwens ff boodschappen doen
zegt me even niets... maar wel tof...quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zojuist even een telefoongesprek gehad met Bert Mulder van weerinformatie.nl. Sjonge jonge wat een vrolijke vent zeg , maar wel leuk. Wat hij allemaal heeft verteld dat boeide me zeker wel, oa, satellietbeelden, pc, opstellingen, en weet ik wel niet wat! ik ga em zeker eens een keer opzoeken![]()
hard hoofd in??quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:09 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond een verjaardag, ben benieuwd hoe dat loopt.
Naja, het is nogal een vrek/profiteur.quote:
Ik zal het voor de duidelijkheid nog even toelichten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Naja, het is nogal een vrek/profiteur.![]()
We gaan het allemaal zien vanavond.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:26 schreef MutZ het volgende:
ziet er op voorhand niet echt heel gezellig uit iig
Hij is dus van weerstation Dokkumquote:
Is ook zeker tofquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
zegt me even niets... maar wel tof...
Ah op die manier, leuk zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij is dus van weerstation Dokkumkortom, nu 2 weerstations in dokkum. Net nog even contact met hem gehad, heel waarschijndelijk ga ik met hem samen werken (zo kom ik zeker meer te weten over het weer
) er wordt na gekeken of er een optie is dat ik ook de satellietbeelden kan ontvangen, dat zou natuurlijk helemaal tof zijn!
[..]
Is ook zeker tof![]()
quote:
Inderdaad, en als je nou samen gaat doen kan je er een BV van maken en vette winst gaan maken enzo en meedoen met de Staatsloterij en wordt je de nieuwe Reinier van den Berg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zeker
zo zie je maar wat een website al niet kan doen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je nou samen gaat doen kan je er een BV van maken en vette winst gaan maken enzo en meedoen met de Staatsloterij en wordt je de nieuwe Reinier van den Berg.![]()
![]()
![]()
Ach ik moet nog heel veel leren, ik moet eerst maar eens kijken dat ik alles weer in orde kan krijgen, volgens mij kloppen die hele klote metingen niet.... iig qua luchtvochtigheidquote:Waterstad FM, Radio NL, beiden op de kabel hier, in groningen, drenthe en de noord oostpolder, en radio NL zit ook op de kabel in Noordholland (alles ook in de ether hoor)
Daarnaast op Simone FM, groningen en deel van friesland en drenthe. Plus nog 14 lokae radio in heel Nederland.
Simone FM!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
wie weet joh
![]()
![]()
hij doet zelf ook weerpraatjes op de radio!
[..]
Ach ik moet nog heel veel leren, ik moet eerst maar eens kijken dat ik alles weer in orde kan krijgen, volgens mij kloppen die hele klote metingen niet.... iig qua luchtvochtigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |