Na 18 uur. checkquote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ja lieverd, in het WP topic
je moet zelf maar even kijken wanneer vanavon. om 18:00 gaat het weer in
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 11 december 2005 15:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh kijk aan... en dan zeggen dat ik mij moet haasten![]()
Ja oke dat is wel weer zoquote:Op zondag 11 december 2005 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Af een toe een borreltje is best lekker hoor. (Alleen gaat het sms-en dan niet meer zo soepeltjes heb ik gisteren gemerkt
. Hoewel... daar ben ik zonder drank ook al een muts in, misschien was er dus maar weinig verschil
.)
quote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou... Dan ben ik al ouden daar hoef ik zelfs nog geen druppel alcohol voor gedronken te hebben, gewoon lang uitgaan en ik moet de dag erop al slapen in de zetel
Hoi hoi
Oke lieverdquote:
Hmz, als ik er eigenlijk goed over nadenken, hoef ik zelfs niet uitgaan om de dag erop in de zetel te tukkenquote:Op zondag 11 december 2005 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ben ik nog jong
. Ik lag er vanmorgen pas tegen vier uur in, en ik ben nog best fit
.
Ik laat hem op krachten komen voor vanavondquote:
Dat maakt het inderdaad wat ingewikkelderquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bed waar ik vannacht moet in slapen 100km verder staat(anders ging ik idd geen kleren meer aangetrokken hebben
)
Hey hoquote:
indahquote:
Ik? Heel weinig.. phille daarentegen...quote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad wat ingewikkelder. Ik weet niet hoeveel last je hebt van schaamtegevoelens (en hoe ver je van en naar de auto moet lopen
).
ik rust nu uit.. heb gisteren gewerkt... Maar vrijdagavond was leuk.. Uitgeweest met collega's tot een uur of drie. in Eindhoven uiteraard.quote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
indah. Nog iets leuks gedaan het weekend
.
Niet altijd iets aantrekken van wat een ander wel of niet appridingest is niets mis meequote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik? Heel weinig.. phille daarentegen...
Ik zou gerust zo de auto durven instappen en terug uitstappen, maar mijn ma zou het ook niet appreciëren![]()
Is Eindhoven leuk om te stappenquote:Op zondag 11 december 2005 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik rust nu uit.. heb gisteren gewerkt... Maar vrijdagavond was leuk.. Uitgeweest met collega's tot een uur of drie. in Eindhoven uiteraard.![]()
Das toch iets voor kinderen tot 14 jaar?quote:Op zondag 11 december 2005 16:02 schreef classpc het volgende:
Ik heb vandaag bijna de hele dag in het Habbo Hotel gezeten
Het Hotel is ontworpen voor jongeren van 12 tot 20 jaar oud, maar Habbo Hotel is voor iedereen gratis toegankelijk en 24 uur per dag geopend.quote:Op zondag 11 december 2005 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Das toch iets voor kinderen tot 14 jaar?
Zonder dat dik gedrukte had ik het ook wel kunnen lezen hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 16:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Het Hotel is ontworpen voor jongeren van 12 tot 20 jaar oud, maar Habbo Hotel is voor iedereen gratis toegankelijk en 24 uur per dag geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |