Dat vind ik weer saai, wil er altijd graag iets persoonlijks van maken.quote:Op zondag 11 december 2005 15:16 schreef leonieke het volgende:
Hallo Speedy
Kerstkaarten kopen in een winkel?Veel minder werk aan
Een leuke boodschap erop dan?quote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik weer saai, wil er altijd graag iets persoonlijks van maken.![]()
Dat is me niet leuk genoegquote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een leuke boodschap erop dan?Is ook persoonlijk
Als ik zeg nee, dat komen ze weer natuurlijk .quote:Op zondag 11 december 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles goed Belgje?![]()
Bengeltje? Nu nog problemen met die foutmeldingen?
Gaat wel. Zondagnamiddag en aan het luieren (terwijl ik eigenlijk zou moeten werkenquote:
Kijk eens aanquote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik zeg nee, dat komen ze weer natuurlijk .
quote:Op zondag 11 december 2005 15:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel. Zondagnamiddag en aan het luieren (terwijl ik eigenlijk zou moeten werken)
En ginder?
Welnee joh, da's de moeite niet meer, gewoon over een paar uur weer zo je bed inquote:Op zondag 11 december 2005 15:26 schreef leonieke het volgende:
Ik zou eigenlijk eens mijn kleren moeten aantrekken
Half vier.. moet kunnen
Dag Esquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef es70 het volgende:
Mijn echtgenoot wordt oud.
Gisteravond wezen bieren en hij ligt nu op tuk omdat hij toch wel erg brak was.
Oh, en hallo natuurlijk.
Doe ik.quote:Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lekker toch
Ja ik geniet lekker van mijn vakantievanavond zal ik het wel weer erg druk krijgen
Bengeltje? Vanavond je keys even door sturen in het topic he![]()
Nou... Dan ben ik al oudquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef es70 het volgende:
Oh, en hallo natuurlijk.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee joh, da's de moeite niet meer, gewoon over een paar uur weer zo je bed in.
Alleen jammer dat het bed waar ik vannacht moet in slapen 100km verder staatquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Welnee joh, da's de moeite niet meer, gewoon over een paar uur weer zo je bed in.
quote:
Oh kijk aan... en dan zeggen dat ik mij moet haastenquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]idd, ik heb me ook nog niet eens aangekleed
Gezelligquote:Op zondag 11 december 2005 15:27 schreef es70 het volgende:
Oh, en hallo natuurlijk.
Af een toe een borreltje is best lekker hoorquote:Op zondag 11 december 2005 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dag Es![]()
![]()
dat krijg je he
ik drink niet en ik hou het ook maar lekker zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |