niet echt "into" maar wel geinteresseerd jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
qutje!!
ben je nog steeds into WO1?
Boekenbon winnen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet echt "into" maar wel geinteresseerd ja
Mag ik, gewoon, zonder bijbedoelingen en zonder 'blauwe connotatie' aan je vragen waarom Speedy je irriteert?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme de boel is echt behoorlijk gaar
ach, ik had ff een dipje vanmiddag, en zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mag ik, gewoon, zonder bijbedoelingen en zonder 'blauwe connotatie' aan je vragen waarom Speedy je irriteert?
Ik vind het een beetje sneu voor hem namelijk![]()
kwam me nogal overdreven over. Dat was allesquote:BENGELTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jíj had een dipje en dus ga je zo tekeer? En dat 'is dan alles'? Dat is meer aan speedy om te beoordelen lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach, ik had ff een dipje vanmiddag, en zijn
[..]
kwam me nogal overdreven over. Dat was alles
Ik constateer dan ik geen zin heb aan gehyper, en ga dus ff ergens anders heen. Ik weet niet wat jij "zo tekeer gaan" noemt, maar er was ECHT vrij weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Jíj had een dipje en dus ga je zo tekeer? En dat 'is dan alles'? Dat is meer aan speedy om te beoordelen lijkt me![]()
Waarom het dan zo expliciet zeggen? Dan ga je toch offline als je even een dip hebt? Waarom daar in een post iemand in betrekken en het afwentelen op iemand die niets met jouw dip te maken heeft? Je kent Speedy langer dan vandaag en zijn reactie spreekt ook boekdelen: hij trekt zich zoiets heel erg aan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik constateer dan ik geen zin heb aan gehyper, en ga dus ff ergens anders heen. Ik weet niet wat jij "zo tekeer gaan" noemt, maar er was ECHT vrij weinig aan de hand.
Je vond het niet 'tekeer gaan'?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
goed, kwam het een beetje lullig over. Sorry.
Maar doe anders zelf eens een keer normaal: "dan ga je zo tekeer" "jouw tirades" bla bla. Kennelijk ben je zelf het zicht op proporties ook behoorlijk kwijt
Ja hoor, het is lekker met jequote:Op zaterdag 10 december 2005 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je vond het niet 'tekeer gaan'?
Dat was het in de ogen van Speedy wel kennelijk, gezien zijn reactie. En dáár heb ik het overDit ging helemaal niet over jou of over mij.
Kijk eens verder dan je self centered blikveld breed is![]()
Figures.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, het is lekker met je
probeer maar andere mensen uit hun tent te lokken, ik heb hier geen zin in.
Daarnaasr zit er 1024 MB geheugen inquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hij stoort prima.quote:Waarschijnlijk heb je een grafische kaart in je computer die het interne geheugen van de computer zelf gebruikt. Als die grafische kaart 64MB opslokt (wat een normale hoeveelheid is) dan klopt het precies (1024 - 64 = 960).
[quote]Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
kortom, deze hele pc stoort voor geen meter, kan zelfs mijn webcams niet eens gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |