Dát wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Praktisch is het zo dat zo'n schaap heel makkelijk verzuipt. Zo'n beest laat zich op een gegeven moment ineenzakken, zijn kop hangen en dan verzuipt ie. Bizar gewoon.
Treffend.quote:Het is ook tekenend dat in ieder geval de Kath. kerk het altijd over schapen en herders heeft.
Al is jouw vergelijking ook wel steekhoudend.
Doet me ook denken aan een vergelijking die Dominique Moisi (geloof ik) maakte over Bush. Bush als drenkeling, die ook tijdens zijn redding nog meent te moeten dicteren hóe hij gered dient te worden.
Whahahaha, het leger uit de Veluwe schijnt nu al in Amsterdam brandjes te blussen. Zie je het voor je? Een stel tukkers die met de kaart op schoot bepalen waar ze dan ergens moeten zijn.quote:
Oeps, pardon. Van uitstel komt afstel, en druk druk druk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef sigme het volgende:
.......
He, reactie is welkom, maar niet verplicht, alles op z'n tijd. Ik zeur daar niet over, ook niet als het uitblijft, tenzij ik graag antwoord wil, maar dan vraag ik het niet via een omweg. Ik ben nogal direct van aard. In het Afrika topic haakte je af?
quote:Drie maal is scheeprecht jochie, meer zit er niet in. Geloof Mij.
Ah, ok. Leukquote:Ik heb niet van die sullige schapen, ik heb echte Drente heideschapen. Sinds 6000 jaar onveranderd, de hersens zijn er niet uitgefokt. Mijn damesschaapjes hebben hoorns.
Die ene die laatst voor mijn ogen in de sloot sprong -ze schok, ik nog meer, ik sprong er al bijna achteraan - ging koppie onder, was 1 tel later weer boven, klom direct de sloot uit en liep weg. Ik wist niet wat ik zag. Deze ooi is wat stram, andere zie ik moeiteloos en sierlijk over ons slootje springen (haal ik niet).
* sigme gaat op zoek naar foto'tje
Tukkers zijn Twentenarenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Whahahaha, het leger uit de Veluwe schijnt nu al in Amsterdam brandjes te blussen. Zie je het voor je? Een stel tukkers...........
Geeft niks, ik haak ook wel eens af. Een mens heeft beperkt tijd, die tijd kan je het best besteden in dingen waar je lust toe hebt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Oeps, pardon. Van uitstel komt afstel, en druk druk druk.
quote:[..]
![]()
quote:[..]
Ah, ok. Leuk![]()
Mijn liefste komt uit een klein Drents dorp, en al zijn familie komt sinds mensenheug'nis daar vandaan. Ik versta het inmiddels redelijk.quote:Zijn die Drentenaren trouwens een beetje te verstaan? (ik bedoel de mensen)
Qua accent ligt het tussen Gronings en Tukkers in.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Oeps, pardon. Van uitstel komt afstel, en druk druk druk.
[..]
![]()
[..]
Ah, ok. LeukZijn die Drentenaren trouwens een beetje te verstaan? (ik bedoel de mensen)
Had het ook druk met m'n websitjequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Geeft niks, ik haak ook wel eens af. Een mens heeft beperkt tijd, die tijd kan je het best besteden in dingen waar je lust toe hebt.
Drente, tja. En jij komt uit?quote:pics.
Mijn liefste komt uit een klein Drents dorp, en al zijn familie komt sinds mensenheug'nis daar vandaan. Ik versta het inmiddels redelijk.
Leuk! Leuke paniek knop, zeer geruststellend dat Popper erachter zit. Heb je nu al wat K vh Reve uit de bieb gevist? Doen hoor, doen! Mag je desnoods mij in discussies even negeren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Had het ook druk met m'n websitjewww.godslasteraar.org
Ghe. Ben blij dat mijn gewoonte om tamelijk compleet te reageren soms nuttig blijkt.quote:(heb de links al aangepast, moet het alleen nog uploaden)
Geboren in klein rotdorp (art 31) op Gronings platteland, op mn 7e verhuisd naar Deventer, op mn 8ste naar Vlaardingen, op mn 11e naar Groningen. Grootouders van overal en nergens, redelijk veel banden met stad & provincie Groningen. Kleine familie (vroeger veel groter, er kwam een kink in de kabel, paar generaties terug).quote:[..]
Drente, tja. En jij komt uit?
M'n ouders komen uit Zuid Holland, uit Leiden en Delft sinds mensenheugnis. Daarna op de Veluwe gaan wonen wegens wekr en groen. Maar wij zijn daar altijd min of meer outsiders gebleven. En in Den Haag voel ik me veel meer thuis, wat mensen betreft, dan op de Veluwe. En dat allemaal binnen één landje.
Nou en, je kan ze niet verstaan, dan zijn het toch tukkers? Is Veluwe niet een stuk Twente trouwensquote:
De steppen van Nederland... ik krijg het al koud bij het zien van die plaatjes..quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Geeft niks, ik haak ook wel eens af. Een mens heeft beperkt tijd, die tijd kan je het best besteden in dingen waar je lust toe hebt.
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Begin 2005; met die sneeuw
[afbeelding]
Pasgeschoren ram
[afbeelding]
[..]
Mijn liefste komt uit een klein Drents dorp, en al zijn familie komt sinds mensenheug'nis daar vandaan. Ik versta het inmiddels redelijk.
Duh, dat winterplaatje deed 't hem zekerquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De steppen van Nederland... ik krijg het al koud bij het zien van die plaatjes..
quote:Lopen jullie daar in 7 mm dikke houtje-touwtje jassen eigenlijk?
Wacht maar, als de hel losbarst heb ík een houtkachel en schaapsvlees. Eens zien wie er bij wie aankloptquote:Nee, er zijn zeker voordelen bij dat broeikaseffect.
Ik had eerst een link gegeven naar Bob Ross, maar goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk! Leuke paniek knop, zeer geruststellend dat Popper erachter zit. Heb je nu al wat K vh Reve uit de bieb gevist? Doen hoor, doen! Mag je desnoods mij in discussies even negeren.
Dat was zeker een nuttige opmerking!quote:Ghe. Ben blij dat mijn gewoonte om tamelijk compleet te reageren soms nuttig blijkt.
WO2 en/of een Joodse familie?quote:Geboren in klein rotdorp (art 31) op Gronings platteland, op mn 7e verhuisd naar Deventer, op mn 8ste naar Vlaardingen, op mn 11e naar Groningen. Grootouders van overal en nergens, redelijk veel banden met stad & provincie Groningen. Kleine familie (vroeger veel groter, er kwam een kink in de kabel, paar generaties terug).
Tukkers, das Normaal en Bennie Jolink enzo. Wat levenslustiger mensen. Niet zo gereformeerd en stijf als de Veluwe. Ik geloof dat in Twente ook de nodige katholieken wonen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou en, je kan ze niet verstaan, dan zijn het toch tukkers? Is Veluwe niet een stuk Twente trouwens
Je laat je wel vaak uit de SC lokken de laatste tijd, nietwaar?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:38 schreef George-Butters het volgende:
ik heb een serieus topic geopend in NWS:
Doha-ronde: een nieuwe poging tot vrijhandel
Da's waar, maar dan is meneer Sigme natuurlijk wel weg he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Duh, dat winterplaatje deed 't hem zeker
[..]
![]()
Even zoeken naar een foto'tje van mijn slofjes: [afbeelding]
[..]
Wacht maar, als de hel losbarst heb ík een houtkachel en schaapsvlees. Eens zien wie er bij wie aanklopt![]()
Nou, in elk geval het gebied daar ergens danquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tukkers, das Normaal en Bennie Jolink enzo. Wat levenslustiger mensen. Niet zo gereformeerd en stijf als de Veluwe. Ik geloof dat in Twente ook de nodige katholieken wonen.
(krijg je nog een serieus antwoord ook)
Bob Ross, er gaat geen belletje rinkelen. Moet ik 'm opzoeken of liever niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik had eerst een link gegeven naar Bob Ross, maar goed![]()
Reve is al even dood, hij blijft rustig op je wachten. Wel doen, uiteindelijk. Het meeste zijn korte, zeer goed leesbare essays, dus goed in brokjes tot je te nemen.quote:Reve, nog niet. Dat zal ook pas na januari worden, ik heb echt teveel te doen.
Even gescand, die site lijkt inhoudelijk wel OK, zie ik iets over het hoofd? Of is het de lengte van een beknopte uitleg die je schrik aanjaagt? Reve en evolutie-theorie is niet een heel gelukkige combi trouwens.quote:En ik wou nog een korte introducite maken over de evo-theorie, totdat ik dit zag.Toen zakte de moed mij even in de schoenen.
De schokkende (en schokkend recente) armoe in de streken van jenever, turf en achterdocht is weinig bekend. Mensen geven graag af op de achterlijkheid van delen van de wereld, maar Nederland is nog niet zo lang vrij van de ergste uitwassen van armoe, uitbuiting en achterlijkheid.quote:Er zitten hier op Fok! wel de nodige Noorderlingen lijkt het. Ik had een vriend wiens familie gedeeltelijk uit Drente kwam, en wel uit Nieuw A'dam. Turfstekers zal ik maar zeggen. Onthutsend hoe arm en zwaar die mensen het hadden. Dat heeft mijn beeld van Drente enigzins gekleurd denk ik.
Dat krijg je he als docent. Ga je je ineens verantwoordelijk voelen enzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Je laat je wel vaak uit de SC lokken de laatste tijd, nietwaar?
Zo doe je je trofee geen eer aan.![]()
Bob Ross is die bijzonder gezellige en sympathieke schilder:quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Bob Ross, er gaat geen belletje rinkelen. Moet ik 'm opzoeken of liever niet?
Ik zal Reve niet overslaan, en wat betreft zijn opvattingen over de evo-theorie, ben wel benieuwd.quote:Reve is al even dood, hij blijft rustig op je wachten. Wel doen, uiteindelijk. Het meeste zijn korte, zeer goed leesbare essays, dus goed in brokjes tot je te nemen.
[..]
Even gescand, die site lijkt inhoudelijk wel OK, zie ik iets over het hoofd? Of is het de lengte van een beknopte uitleg die je schrik aanjaagt? Reve en evolutie-theorie is niet een heel gelukkige combi trouwens.
Zeker, is alleen geen reden om niet medogenloos de zweep te leggen over de huidige uitwassenquote:De schokkende (en schokkend recente) armoe in de streken van jenever, turf en achterdocht is weinig bekend. Mensen geven graag af op de achterlijkheid van delen van de wereld, maar Nederland is nog niet zo lang vrij van de ergste uitwassen van armoe, uitbuiting en achterlijkheid.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ga trouwens maar eens wat fysieke aktie ondernemen ipv digitale![]()
Cool.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:12 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Had het ook druk met m'n websitjewww.godslasteraar.org
Ik ga voor het eerst in jaren weer 's demonstreren.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ga trouwens maar eens wat fysieke aktie ondernemen ipv digitale![]()
Whoah! Die sloffen zijn gers!quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Duh, dat winterplaatje deed 't hem zeker
[..]
![]()
Even zoeken naar een foto'tje van mijn slofjes: [afbeelding]
[..]
Wacht maar, als de hel losbarst heb ík een houtkachel en schaapsvlees. Eens zien wie er bij wie aanklopt![]()
..gers... da's niet mijn taal....quote:
.. en dan heb je nog geen schapenvel voor de openhaard?quote:
Aaaa. nee he... niet weer.quote:Anti-virusproducent kraakt url-code Sober-virus
Door Bart Veldstra - zaterdag 10 december 2005 - 11:32 - Bron: Redactie Tweakers.net - Views: 5.710
Mikko Hypponen, leidinggevend onderzoeker van F-Secure, heeft in zijn blog geschreven dat het bedrijf er achter is gekomen hoe het Sober-virus aan zijn updates komt. Het was al een tijd bekend dat de malware code bevat die vanaf een bepaalde datum op speciale url's zoekt naar een update, maar het achterhalen van het algoritme achter de wisselende websites liet tot mei dit jaar op zich wachten. De reden dat het bedrijf nu pas publiek gaat met de vondst was dat er gevreesd werd dat de virusschrijver zijn algoritme zou aanpassen en zo alsnog de doorbraak in de zaak teniet zou doen. Wel zijn de Duitse overheid en de betrokken ISP's geïnformeerd over de werkwijze van het programma.
Computer virusHet algoritme is gebaseerd op de datum waarop het virus kijkt naar updates. Per twee weken genereert het een aantal urls die vervolgens periodiek worden gecontroleerd op updates. Meestal bestaan de websites niet en in dat geval blijft het virus in rust tot de volgende check. De bedenker van het virus kan vervolgens uitrekenen op welke dag welke websites worden bezocht, en op één daarvan een update plaatsen. Zodra die dag langskomt, zullen alle geïnfecteerde computers massaal de lijst met sites afgaan en vanzelf de nieuwe code aantreffen en gaan toepassen. Volgens iDefense zal de eerste controle op 5 januari vallen, de dag waarop 87 jaar geleden de eerste Nazi-partij werd opgericht. De dag daarna zal meteen de reeks urls worden aangepast, als begin van het interval van 14 dagen. In de geschiedenis is Sober nogal eens gebruikt door rechtsextremistische partijen om hun propaganda te verspreiden. De voorgaande data waarop het virus actief werd vielen ook samen met belangrijke gebeurtenissen in het verleden van de fascistische wereld.
Ook niet de mijne. Zie het maar als een verwoede poging mijn taalhorizon te verbreden.quote:
Binnenkort ga ik in het kader van mijn "sportactiviteiten" waarschijnlijk weer survivalen, en dan moeten we alles ook zelf doen. Beesten preppen voor consumptie etc. Das best vreemd als je dat nog nooit eerder hebt gedaan. Maar wel leerzaam. En als je honger hebt ben je tot een boel in staat.quote:Maar de sloffen zijn van eigen schaap![]()
Vandaar dat ik hier : Staart bewerken - leerlooien / bont bewerken een nuttige tip kon geven. Als enige geloof ik; niemand kan zelf nog wat tegenwoordig.
Jongens plagen kusjes vragen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat heb ik die jongen toch misdaan?![]()
Volgens mij tracht ie je te versieren. SCH style! Tutu aan en gaan!quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat heb ik die jongen toch misdaan?![]()
Preppen? Prepareren?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ook niet de mijne. Zie het maar als een verwoede poging mijn taalhorizon te verbreden.![]()
[..]
Binnenkort ga ik in het kader van mijn "sportactiviteiten" waarschijnlijk weer survivalen, en dan moeten we alles ook zelf doen. Beesten preppen voor consumptie etc. Das best vreemd als je dat nog nooit eerder hebt gedaan. Maar wel leerzaam. En als je honger hebt ben je tot een boel in staat.![]()
Exactomundo.quote:
We krijgen de lijken toebedeeld. Nijntjes of zoiets. Zelf de hoek om helpen is niet nodig. Ik weet ook niet of ik het zou kunnen. Mijn eigen dieren, als ik die zou hebben, doden zou ik al helemaal nooit kunnen.quote:Wat voor beesten zoal, en hoe kom je eraan? Al wel eens gedaan ook, of niet? Een vis of een kip doden vind ik wel te doen, konijn ofzo op enige afstand (schieten) lijkt me ook nog wel te doen. Mijn schaapjes worden gelukkig gedood door een ander, hoewel ik het voor hun gemoedsrust liever aan huis zou laten doen. Maar dat mag niet van onze regering, daar heb ik nu werkelijk de schurft aan, al die dieren-fabrieksregels.
Ze worden in slachthuis ontdaan van kop, huid, ingewanden. Ik liep langs een verzameling afsneden schapekoppen en gevilde huiden laatst, mwah. Verder uitbenen doe ik samen met de slager.
Wat is dan een mooie man precies, Berends?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3
Wat een foute smaak hebben vrouwen en homo's toch.
Waar voor of tegen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in jaren weer 's demonstreren.
* RichardQuest trekt z'n geitenwollensokken vast aan.
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat is dan een mooie man precies, Berends?
Oeh, Bryan Adams met z'n waking up the neighboursquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3.
Succes danmaar! Konijnen uit hun jas helpen is niet moeilijk, ik kan me niet voorstellen dat je daar echt moeite mee zult hebben. Ingewanden, hart lever en dat soort spul eruit vind ik ook nooit zo moeilijk. Maar goed, ik ben dan ook niet teerhartig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef Sickie het volgende:
[..]
We krijgen de lijken toebedeeld. Nijntjes of zoiets. Zelf de hoek om helpen is niet nodig. Ik weet ook niet of ik het zou kunnen. Mijn eigen dieren, als ik die zou hebben, doden zou ik al helemaal nooit kunnen.
Ik zeg: borstvergroting hoort in het ziekenfonds!quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:34 schreef Drugshond het volgende:
Mannen ?!... mannen.
Zeg goedemorgen.....
[afbeelding]
Hier moeten we over praten.
![]()
quote:Research Europa groeit te traag
BRUSSEL, 10 DEC. Europese multinationals blijven achter met hun investeringen in onderzoek en ontwikkeling vergeleken met Amerikaanse, Japanse en ook Zwitserse concurrenten. Wereldwijd zijn slechts acht van de 25 grootste investeerders in technologie afkomstig uit de EU.
Dat blijkt uit een gisteren in Brussel gepresenteerd overzicht van eurocommissaris Potocnik (onderzoek en innovatie). Hij riep bedrijven en regeringen op om ,,meer en beter te investeren''.
Voor het onderzoek werden 700 bedrijven uit de Europese Unie onderzocht, en 700 daarbuiten. De EU-bedrijven gaven vorig jaar weliswaar 5 procent meer uit aan r en d vergeleken met het jaar daarvoor, maar bij de andere bedrijven bedroeg die stijging 7 procent. Samen investeerden alle concerns vorig jaar 315 miljard euro in r en d.
De grootste investeerder bleek overigens wel van Europese bodem. Het is de Duitse autofabrikant DaimlerChrysler, die vorig jaar 5,6 miljard euro (4 procent van de omzet) uitgaf aan r en d. In de top 25 bevinden zich geen Nederlandse concerns. Elektronicabedrijf Philips scoorde als Nederlands bedrijf het hoogste, op de 28e plaats, met een r en d-investering van 2,5 miljard euro.
Europa wil zijn uitgaven aan r en d opschroeven tot 3 procent van het bruto nationaal product (bnp) om daarmee gelijk te komen met Amerika en Japan. In 2003 lag dat percentage op 1,92 procent. Vorig jaar is het zelfs licht gedaald tot 1,9 procent. Dat blijkt uit een eveneens gisteren gepubliceerde studie van Eurostat, het Europese bureau voor de statistiek.
Hogere investeringen in r en d moeten bijdragen aan de doelstelling van Europa om in 2010 de meest dynamische kenniseconomie ter wereld te zijn. Maar uit onderzoek van onder meer de Erasmus Universiteit in Rotterdam blijkt dat investeringen in r en d voor slechts een klein deel bijdragen aan de innovatiekracht, en de economische prestaties. Veel belangrijker blijken de organisatie van een bedrijf en de instelling van het management. Plattere organisaties zijn over het algemeen innovatiever dan hiërarchische, daarnaast moet het management openstaan voor vernieuwingen en risico's durven nemen.
In de top 10 van grootste r en d-investeerders zitten vijf autofabrikanten (naast DaimlerChrysler ook Ford, Toyota, General Motors en Volkswagen), een farmacieconcern (Pfizer), twee technologiebedrijven (Siemens, Matsushita Electric) en twee ict-bedrijven (Microsoft en IBM). De indeling is gebaseerd op absolute r en d-uitgaven. Zou de indeling gebaseerd zijn op uitgaven als percentage van de omzet dan zou de lijst er heel anders uitzien. Met name farmacieconcerns geven veel uit aan r en d, circa 15 procent van hun omzet.
Chineese mentaliteitquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef sizzler het volgende:
Ik zeg: borstvergroting hoort in het ziekenfonds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |