abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:53:36 #151
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965860
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:49 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Praktisch is het zo dat zo'n schaap heel makkelijk verzuipt. Zo'n beest laat zich op een gegeven moment ineenzakken, zijn kop hangen en dan verzuipt ie. Bizar gewoon.
Dát wist ik dan weer niet.
quote:
Het is ook tekenend dat in ieder geval de Kath. kerk het altijd over schapen en herders heeft.
Al is jouw vergelijking ook wel steekhoudend.
Doet me ook denken aan een vergelijking die Dominique Moisi (geloof ik) maakte over Bush. Bush als drenkeling, die ook tijdens zijn redding nog meent te moeten dicteren hóe hij gered dient te worden.
Treffend.

Maar ik ga weer
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32965863
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:41 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Whahahaha, het leger uit de Veluwe schijnt nu al in Amsterdam brandjes te blussen. Zie je het voor je? Een stel tukkers die met de kaart op schoot bepalen waar ze dan ergens moeten zijn.
Cohen dreigde gister met nog niet nader te noemen sancties als het Amsterdamse personeel niet heel snel aan het werk ging. Inmiddels zijn de brandweerlieden nog steeds massaal 'ziek' en protesteert ook het ambulance personeel (alleen de spoedgevallen naar het ziekenhuis worden nog gereden ofzo). Inmiddels weet het zelfingenomen AT5 al angst te zaaien door te dreigen met een forse korting op het salaris enzo, zonder iets concreets te noemen.

Cohen: ja, de vakbond moet het maar uitleggen aan de achterban. De FLO is al beklonken..

Wat het verhaal nog absurder maakt, is dat de vakbond voor de militairen die nu brandweertje mogen spelen in Amsterdam ook op z'n achterste poten staat, die lui zijn helemaal niet opgeleid om dergelijk zwaar werk te doen

Nee, aan Cohen hebben we een goeie hoor
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32965873
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:47 schreef sigme het volgende:

.......

He, reactie is welkom, maar niet verplicht, alles op z'n tijd. Ik zeur daar niet over, ook niet als het uitblijft, tenzij ik graag antwoord wil, maar dan vraag ik het niet via een omweg. Ik ben nogal direct van aard. In het Afrika topic haakte je af?
Oeps, pardon. Van uitstel komt afstel, en druk druk druk.
quote:
Drie maal is scheeprecht jochie, meer zit er niet in. Geloof Mij.
quote:
Ik heb niet van die sullige schapen, ik heb echte Drente heideschapen. Sinds 6000 jaar onveranderd, de hersens zijn er niet uitgefokt. Mijn damesschaapjes hebben hoorns.
Die ene die laatst voor mijn ogen in de sloot sprong -ze schok, ik nog meer, ik sprong er al bijna achteraan - ging koppie onder, was 1 tel later weer boven, klom direct de sloot uit en liep weg. Ik wist niet wat ik zag. Deze ooi is wat stram, andere zie ik moeiteloos en sierlijk over ons slootje springen (haal ik niet).

* sigme gaat op zoek naar foto'tje
Ah, ok. Leuk Zijn die Drentenaren trouwens een beetje te verstaan? (ik bedoel de mensen)
pi_32965902
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:53 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Whahahaha, het leger uit de Veluwe schijnt nu al in Amsterdam brandjes te blussen. Zie je het voor je? Een stel tukkers...........
Tukkers zijn Twentenaren
pi_32966002
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Geeft niks, ik haak ook wel eens af. Een mens heeft beperkt tijd, die tijd kan je het best besteden in dingen waar je lust toe hebt.
quote:
[..]

quote:
[..]

Ah, ok. Leuk

Begin 2005; met die sneeuw

Pasgeschoren ram
quote:
Zijn die Drentenaren trouwens een beetje te verstaan? (ik bedoel de mensen)
Mijn liefste komt uit een klein Drents dorp, en al zijn familie komt sinds mensenheug'nis daar vandaan. Ik versta het inmiddels redelijk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 10 december 2005 @ 11:06:20 #156
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32966013
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:54 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ah, ok. Leuk Zijn die Drentenaren trouwens een beetje te verstaan? (ik bedoel de mensen)
Qua accent ligt het tussen Gronings en Tukkers in.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32966085
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Geeft niks, ik haak ook wel eens af. Een mens heeft beperkt tijd, die tijd kan je het best besteden in dingen waar je lust toe hebt.
Had het ook druk met m'n websitje www.godslasteraar.org

(heb de links al aangepast, moet het alleen nog uploaden)
quote:
pics.

Mijn liefste komt uit een klein Drents dorp, en al zijn familie komt sinds mensenheug'nis daar vandaan. Ik versta het inmiddels redelijk.
Drente, tja. En jij komt uit?

M'n ouders komen uit Zuid Holland, uit Leiden en Delft sinds mensenheugnis. Daarna op de Veluwe gaan wonen wegens wekr en groen. Maar wij zijn daar altijd min of meer outsiders gebleven. En in Den Haag voel ik me veel meer thuis, wat mensen betreft, dan op de Veluwe. En dat allemaal binnen één landje.
pi_32966113
quote:

........ schaapjes .......
dat zijn wel mooie beesten inderdaad! Een heel ander slag.
pi_32966191
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:12 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Had het ook druk met m'n websitje www.godslasteraar.org
Leuk! Leuke paniek knop, zeer geruststellend dat Popper erachter zit. Heb je nu al wat K vh Reve uit de bieb gevist? Doen hoor, doen! Mag je desnoods mij in discussies even negeren.
quote:
(heb de links al aangepast, moet het alleen nog uploaden)
Ghe. Ben blij dat mijn gewoonte om tamelijk compleet te reageren soms nuttig blijkt.
quote:
[..]

Drente, tja. En jij komt uit?

M'n ouders komen uit Zuid Holland, uit Leiden en Delft sinds mensenheugnis. Daarna op de Veluwe gaan wonen wegens wekr en groen. Maar wij zijn daar altijd min of meer outsiders gebleven. En in Den Haag voel ik me veel meer thuis, wat mensen betreft, dan op de Veluwe. En dat allemaal binnen één landje.
Geboren in klein rotdorp (art 31) op Gronings platteland, op mn 7e verhuisd naar Deventer, op mn 8ste naar Vlaardingen, op mn 11e naar Groningen. Grootouders van overal en nergens, redelijk veel banden met stad & provincie Groningen. Kleine familie (vroeger veel groter, er kwam een kink in de kabel, paar generaties terug).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32966264
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Tukkers zijn Twentenaren
Nou en, je kan ze niet verstaan, dan zijn het toch tukkers? Is Veluwe niet een stuk Twente trouwens
pi_32966301
quote:

[..]

[..]

[afbeelding]
[..]

[afbeelding]

Begin 2005; met die sneeuw
[afbeelding]

Pasgeschoren ram
[afbeelding]
[..]

De steppen van Nederland... ik krijg het al koud bij het zien van die plaatjes..

Lopen jullie daar in 7 mm dikke houtje-touwtje jassen eigenlijk?

Nee, er zijn zeker voordelen bij dat broeikaseffect.
pi_32966457
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:27 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

De steppen van Nederland... ik krijg het al koud bij het zien van die plaatjes..
Duh, dat winterplaatje deed 't hem zeker
quote:
Lopen jullie daar in 7 mm dikke houtje-touwtje jassen eigenlijk?

Even zoeken naar een foto'tje van mijn slofjes:
quote:
Nee, er zijn zeker voordelen bij dat broeikaseffect.
Wacht maar, als de hel losbarst heb ík een houtkachel en schaapsvlees. Eens zien wie er bij wie aanklopt
  zaterdag 10 december 2005 @ 11:38:23 #163
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32966492
ik heb een serieus topic geopend in NWS :

Doha-ronde: een nieuwe poging tot vrijhandel
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32966512
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk! Leuke paniek knop, zeer geruststellend dat Popper erachter zit. Heb je nu al wat K vh Reve uit de bieb gevist? Doen hoor, doen! Mag je desnoods mij in discussies even negeren.
Ik had eerst een link gegeven naar Bob Ross, maar goed

Reve, nog niet. Dat zal ook pas na januari worden, ik heb echt teveel te doen. En ik wou nog een korte introducite maken over de evo-theorie, totdat ik dit zag. Toen zakte de moed mij even in de schoenen.
Ik beschouw die site maar als iets voor de lange termijn.
quote:
Ghe. Ben blij dat mijn gewoonte om tamelijk compleet te reageren soms nuttig blijkt.
Dat was zeker een nuttige opmerking!
quote:
Geboren in klein rotdorp (art 31) op Gronings platteland, op mn 7e verhuisd naar Deventer, op mn 8ste naar Vlaardingen, op mn 11e naar Groningen. Grootouders van overal en nergens, redelijk veel banden met stad & provincie Groningen. Kleine familie (vroeger veel groter, er kwam een kink in de kabel, paar generaties terug).
WO2 en/of een Joodse familie?
Er zitten hier op Fok! wel de nodige Noorderlingen lijkt het. Ik had een vriend wiens familie gedeeltelijk uit Drente kwam, en wel uit Nieuw A'dam. Turfstekers zal ik maar zeggen. Onthutsend hoe arm en zwaar die mensen het hadden. Dat heeft mijn beeld van Drente enigzins gekleurd denk ik.
pi_32966552
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:25 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nou en, je kan ze niet verstaan, dan zijn het toch tukkers? Is Veluwe niet een stuk Twente trouwens
Tukkers, das Normaal en Bennie Jolink enzo. Wat levenslustiger mensen. Niet zo gereformeerd en stijf als de Veluwe. Ik geloof dat in Twente ook de nodige katholieken wonen.

(krijg je nog een serieus antwoord ook )
pi_32966553
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:38 schreef George-Butters het volgende:
ik heb een serieus topic geopend in NWS :

Doha-ronde: een nieuwe poging tot vrijhandel
Je laat je wel vaak uit de SC lokken de laatste tijd, nietwaar?

Zo doe je je trofee geen eer aan.
pi_32966662
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Even zoeken naar een foto'tje van mijn slofjes: [afbeelding]
[..]

Wacht maar, als de hel losbarst heb ík een houtkachel en schaapsvlees. Eens zien wie er bij wie aanklopt
Da's waar, maar dan is meneer Sigme natuurlijk wel weg he?
pi_32966680
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Tukkers, das Normaal en Bennie Jolink enzo. Wat levenslustiger mensen. Niet zo gereformeerd en stijf als de Veluwe. Ik geloof dat in Twente ook de nodige katholieken wonen.

(krijg je nog een serieus antwoord ook )
Nou, in elk geval het gebied daar ergens dan
pi_32966723
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik had eerst een link gegeven naar Bob Ross, maar goed
Bob Ross, er gaat geen belletje rinkelen. Moet ik 'm opzoeken of liever niet?
quote:
Reve, nog niet. Dat zal ook pas na januari worden, ik heb echt teveel te doen.
Reve is al even dood, hij blijft rustig op je wachten. Wel doen, uiteindelijk. Het meeste zijn korte, zeer goed leesbare essays, dus goed in brokjes tot je te nemen.
quote:
En ik wou nog een korte introducite maken over de evo-theorie, totdat ik dit zag. Toen zakte de moed mij even in de schoenen.
Even gescand, die site lijkt inhoudelijk wel OK, zie ik iets over het hoofd? Of is het de lengte van een beknopte uitleg die je schrik aanjaagt? Reve en evolutie-theorie is niet een heel gelukkige combi trouwens.
quote:
Er zitten hier op Fok! wel de nodige Noorderlingen lijkt het. Ik had een vriend wiens familie gedeeltelijk uit Drente kwam, en wel uit Nieuw A'dam. Turfstekers zal ik maar zeggen. Onthutsend hoe arm en zwaar die mensen het hadden. Dat heeft mijn beeld van Drente enigzins gekleurd denk ik.
De schokkende (en schokkend recente) armoe in de streken van jenever, turf en achterdocht is weinig bekend. Mensen geven graag af op de achterlijkheid van delen van de wereld, maar Nederland is nog niet zo lang vrij van de ergste uitwassen van armoe, uitbuiting en achterlijkheid.
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:01:34 #170
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32966920
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Je laat je wel vaak uit de SC lokken de laatste tijd, nietwaar?

Zo doe je je trofee geen eer aan.
Dat krijg je he als docent. Ga je je ineens verantwoordelijk voelen enzo
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32966979
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Bob Ross, er gaat geen belletje rinkelen. Moet ik 'm opzoeken of liever niet?
Bob Ross is die bijzonder gezellige en sympathieke schilder:

Kijk er graag naar
quote:
Reve is al even dood, hij blijft rustig op je wachten. Wel doen, uiteindelijk. Het meeste zijn korte, zeer goed leesbare essays, dus goed in brokjes tot je te nemen.
[..]

Even gescand, die site lijkt inhoudelijk wel OK, zie ik iets over het hoofd? Of is het de lengte van een beknopte uitleg die je schrik aanjaagt? Reve en evolutie-theorie is niet een heel gelukkige combi trouwens.
Ik zal Reve niet overslaan, en wat betreft zijn opvattingen over de evo-theorie, ben wel benieuwd.

De Talk Origins site: die is weergaloos, en de evo-ntroductie is lang en kompleet, daar schrok ik een beetje van. Dat is een hoop werk. En ik was juist van plan het allemaal wat behapbaar te houden. Ik zie wel wat ik ervan maak.
Jammer genoeg heeft Reve deze site (Talk Origins) niet kunnen meemaken.
quote:
De schokkende (en schokkend recente) armoe in de streken van jenever, turf en achterdocht is weinig bekend. Mensen geven graag af op de achterlijkheid van delen van de wereld, maar Nederland is nog niet zo lang vrij van de ergste uitwassen van armoe, uitbuiting en achterlijkheid.
Zeker, is alleen geen reden om niet medogenloos de zweep te leggen over de huidige uitwassen Dat is ook precies wat zo lang in Nederland onbeerde, en o.a. de reden dat Nederland imo zo achterbleef.
pi_32966994
Ik ga trouwens maar eens wat fysieke aktie ondernemen ipv digitale
pi_32967074
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ook

Poetsen en sloven enzo
pi_32967352
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32967468
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ga voor het eerst in jaren weer 's demonstreren.

* RichardQuest trekt z'n geitenwollensokken vast aan.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32968427
pi_32968556
Clinton wil opeens dat de VS veel meer aan klimaatbeheersing gaat doen. Had het zelf ingezet pipo!
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:26:19 #178
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32968707
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Even zoeken naar een foto'tje van mijn slofjes: [afbeelding]
[..]

Whoah! Die sloffen zijn gers!
Say your prayers
pi_32968833
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:26 schreef Sickie het volgende:

[..]

Whoah! Die sloffen zijn gers!
..gers... da's niet mijn taal....

Maar de sloffen zijn van eigen schaap

Vandaar dat ik hier : Staart bewerken - leerlooien / bont bewerken een nuttige tip kon geven. Als enige geloof ik; niemand kan zelf nog wat tegenwoordig.
pi_32968902
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef sigme het volgende:

[..]
.. en dan heb je nog geen schapenvel voor de openhaard?
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:45:07 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32969101
quote:
Wat heb ik die jongen toch misdaan?
pi_32969159
Ik heb een rendiervel. Telt dat ook? En als de ram z'n taak vervuld heeft komen er over een paar maandje weer nieuwe potentiele vachtjes ter wereld. Ik zal er nog wel eens eentje looien

Ik heb geen openhaard. Wel hoop ik binnenkort een eigen houtkachel en een eigen houtfornuis te plaatsen. Ik warm me momenteel aan de houtkachel van mijn vader, die is de hort op.
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:51:11 #183
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32969248
quote:
Anti-virusproducent kraakt url-code Sober-virus
Door Bart Veldstra - zaterdag 10 december 2005 - 11:32 - Bron: Redactie Tweakers.net - Views: 5.710
Mikko Hypponen, leidinggevend onderzoeker van F-Secure, heeft in zijn blog geschreven dat het bedrijf er achter is gekomen hoe het Sober-virus aan zijn updates komt. Het was al een tijd bekend dat de malware code bevat die vanaf een bepaalde datum op speciale url's zoekt naar een update, maar het achterhalen van het algoritme achter de wisselende websites liet tot mei dit jaar op zich wachten. De reden dat het bedrijf nu pas publiek gaat met de vondst was dat er gevreesd werd dat de virusschrijver zijn algoritme zou aanpassen en zo alsnog de doorbraak in de zaak teniet zou doen. Wel zijn de Duitse overheid en de betrokken ISP's geïnformeerd over de werkwijze van het programma.

Computer virusHet algoritme is gebaseerd op de datum waarop het virus kijkt naar updates. Per twee weken genereert het een aantal urls die vervolgens periodiek worden gecontroleerd op updates. Meestal bestaan de websites niet en in dat geval blijft het virus in rust tot de volgende check. De bedenker van het virus kan vervolgens uitrekenen op welke dag welke websites worden bezocht, en op één daarvan een update plaatsen. Zodra die dag langskomt, zullen alle geïnfecteerde computers massaal de lijst met sites afgaan en vanzelf de nieuwe code aantreffen en gaan toepassen. Volgens iDefense zal de eerste controle op 5 januari vallen, de dag waarop 87 jaar geleden de eerste Nazi-partij werd opgericht. De dag daarna zal meteen de reeks urls worden aangepast, als begin van het interval van 14 dagen. In de geschiedenis is Sober nogal eens gebruikt door rechtsextremistische partijen om hun propaganda te verspreiden. De voorgaande data waarop het virus actief werd vielen ook samen met belangrijke gebeurtenissen in het verleden van de fascistische wereld.
Aaaa. nee he... niet weer.
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:51:13 #184
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32969250
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef sigme het volgende:

[..]

..gers... da's niet mijn taal....
Ook niet de mijne. Zie het maar als een verwoede poging mijn taalhorizon te verbreden.
quote:
Maar de sloffen zijn van eigen schaap

Vandaar dat ik hier : Staart bewerken - leerlooien / bont bewerken een nuttige tip kon geven. Als enige geloof ik; niemand kan zelf nog wat tegenwoordig.
Binnenkort ga ik in het kader van mijn "sportactiviteiten" waarschijnlijk weer survivalen, en dan moeten we alles ook zelf doen. Beesten preppen voor consumptie etc. Das best vreemd als je dat nog nooit eerder hebt gedaan. Maar wel leerzaam. En als je honger hebt ben je tot een boel in staat.
Say your prayers
pi_32969269
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Jongens plagen kusjes vragen?
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:54:35 #186
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32969326
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Volgens mij tracht ie je te versieren. SCH style! Tutu aan en gaan!
Say your prayers
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:55:07 #187
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32969343
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Jongens plagen kusjes vragen?
*Brrrr* Wat een spookbeeld.
pi_32969449
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ook niet de mijne. Zie het maar als een verwoede poging mijn taalhorizon te verbreden.
[..]

Binnenkort ga ik in het kader van mijn "sportactiviteiten" waarschijnlijk weer survivalen, en dan moeten we alles ook zelf doen. Beesten preppen voor consumptie etc. Das best vreemd als je dat nog nooit eerder hebt gedaan. Maar wel leerzaam. En als je honger hebt ben je tot een boel in staat.
Preppen? Prepareren?
Wat voor beesten zoal, en hoe kom je eraan? Al wel eens gedaan ook, of niet? Een vis of een kip doden vind ik wel te doen, konijn ofzo op enige afstand (schieten) lijkt me ook nog wel te doen. Mijn schaapjes worden gelukkig gedood door een ander, hoewel ik het voor hun gemoedsrust liever aan huis zou laten doen. Maar dat mag niet van onze regering, daar heb ik nu werkelijk de schurft aan, al die dieren-fabrieksregels.
Ze worden in slachthuis ontdaan van kop, huid, ingewanden. Ik liep langs een verzameling afsneden schapekoppen en gevilde huiden laatst, mwah. Verder uitbenen doe ik samen met de slager.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:03:54 #189
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32969580
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Preppen? Prepareren?
Exactomundo.
quote:
Wat voor beesten zoal, en hoe kom je eraan? Al wel eens gedaan ook, of niet? Een vis of een kip doden vind ik wel te doen, konijn ofzo op enige afstand (schieten) lijkt me ook nog wel te doen. Mijn schaapjes worden gelukkig gedood door een ander, hoewel ik het voor hun gemoedsrust liever aan huis zou laten doen. Maar dat mag niet van onze regering, daar heb ik nu werkelijk de schurft aan, al die dieren-fabrieksregels.
Ze worden in slachthuis ontdaan van kop, huid, ingewanden. Ik liep langs een verzameling afsneden schapekoppen en gevilde huiden laatst, mwah. Verder uitbenen doe ik samen met de slager.
We krijgen de lijken toebedeeld. Nijntjes of zoiets. Zelf de hoek om helpen is niet nodig. Ik weet ook niet of ik het zou kunnen. Mijn eigen dieren, als ik die zou hebben, doden zou ik al helemaal nooit kunnen.
Say your prayers
pi_32969719
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef pberends het volgende:
[Mannen] Welke mannen vind jij superknap? #3

Wat een foute smaak hebben vrouwen en homo's toch .
Wat is dan een mooie man precies, Berends?
pi_32969759
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik ga voor het eerst in jaren weer 's demonstreren.

* RichardQuest trekt z'n geitenwollensokken vast aan.
Waar voor of tegen?
pi_32970281
quote:
Oeh, Bryan Adams met z'n waking up the neighbours

Die vent is oud man
pi_32970427
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef Sickie het volgende:

[..]

We krijgen de lijken toebedeeld. Nijntjes of zoiets. Zelf de hoek om helpen is niet nodig. Ik weet ook niet of ik het zou kunnen. Mijn eigen dieren, als ik die zou hebben, doden zou ik al helemaal nooit kunnen.
Succes danmaar! Konijnen uit hun jas helpen is niet moeilijk, ik kan me niet voorstellen dat je daar echt moeite mee zult hebben. Ingewanden, hart lever en dat soort spul eruit vind ik ook nooit zo moeilijk. Maar goed, ik ben dan ook niet teerhartig.

Ik hou niet zo van konijnevlees, maar dat gaat dan om het opeten.
Als je nog wat speciaals opsteekt hoor ik het graag
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:34:27 #196
89730 Drugshond
pi_32971088
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:34 schreef Drugshond het volgende:
Mannen ?!... mannen.
Zeg goedemorgen.....

[afbeelding]
Hier moeten we over praten.
Ik zeg: borstvergroting hoort in het ziekenfonds!
pi_32971322
Siliconen
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:07:46 #199
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32971413
quote:
Research Europa groeit te traag

BRUSSEL, 10 DEC. Europese multinationals blijven achter met hun investeringen in onderzoek en ontwikkeling vergeleken met Amerikaanse, Japanse en ook Zwitserse concurrenten. Wereldwijd zijn slechts acht van de 25 grootste investeerders in technologie afkomstig uit de EU.

Dat blijkt uit een gisteren in Brussel gepresenteerd overzicht van eurocommissaris Potocnik (onderzoek en innovatie). Hij riep bedrijven en regeringen op om ,,meer en beter te investeren''.

Voor het onderzoek werden 700 bedrijven uit de Europese Unie onderzocht, en 700 daarbuiten. De EU-bedrijven gaven vorig jaar weliswaar 5 procent meer uit aan r en d vergeleken met het jaar daarvoor, maar bij de andere bedrijven bedroeg die stijging 7 procent. Samen investeerden alle concerns vorig jaar 315 miljard euro in r en d.

De grootste investeerder bleek overigens wel van Europese bodem. Het is de Duitse autofabrikant DaimlerChrysler, die vorig jaar 5,6 miljard euro (4 procent van de omzet) uitgaf aan r en d. In de top 25 bevinden zich geen Nederlandse concerns. Elektronicabedrijf Philips scoorde als Nederlands bedrijf het hoogste, op de 28e plaats, met een r en d-investering van 2,5 miljard euro.

Europa wil zijn uitgaven aan r en d opschroeven tot 3 procent van het bruto nationaal product (bnp) om daarmee gelijk te komen met Amerika en Japan. In 2003 lag dat percentage op 1,92 procent. Vorig jaar is het zelfs licht gedaald tot 1,9 procent. Dat blijkt uit een eveneens gisteren gepubliceerde studie van Eurostat, het Europese bureau voor de statistiek.

Hogere investeringen in r en d moeten bijdragen aan de doelstelling van Europa om in 2010 de meest dynamische kenniseconomie ter wereld te zijn. Maar uit onderzoek van onder meer de Erasmus Universiteit in Rotterdam blijkt dat investeringen in r en d voor slechts een klein deel bijdragen aan de innovatiekracht, en de economische prestaties. Veel belangrijker blijken de organisatie van een bedrijf en de instelling van het management. Plattere organisaties zijn over het algemeen innovatiever dan hiërarchische, daarnaast moet het management openstaan voor vernieuwingen en risico's durven nemen.

In de top 10 van grootste r en d-investeerders zitten vijf autofabrikanten (naast DaimlerChrysler ook Ford, Toyota, General Motors en Volkswagen), een farmacieconcern (Pfizer), twee technologiebedrijven (Siemens, Matsushita Electric) en twee ict-bedrijven (Microsoft en IBM). De indeling is gebaseerd op absolute r en d-uitgaven. Zou de indeling gebaseerd zijn op uitgaven als percentage van de omzet dan zou de lijst er heel anders uitzien. Met name farmacieconcerns geven veel uit aan r en d, circa 15 procent van hun omzet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:08:31 #200
89730 Drugshond
pi_32971426
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef sizzler het volgende:
Chineese mentaliteit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:11:59 #201
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32971519
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jah, van die plastic zakken, erg sexy.
Say your prayers
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:12:49 #202
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32971538
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Succes danmaar! Konijnen uit hun jas helpen is niet moeilijk, ik kan me niet voorstellen dat je daar echt moeite mee zult hebben. Ingewanden, hart lever en dat soort spul eruit vind ik ook nooit zo moeilijk. Maar goed, ik ben dan ook niet teerhartig.

Ik hou niet zo van konijnevlees, maar dat gaat dan om het opeten.
Als je nog wat speciaals opsteekt hoor ik het graag
Will do! Ben benieuwd hoeveel nijnlijken is vermallemoer voor het een beetje gaat zoals het moet.
Say your prayers
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:14:38 #203
89730 Drugshond
pi_32971579
Het probleem met R&D werk, is dat de terugverdienen daarvan steeds moeilijker te garanderen is.
De kosten nemen exponentieel toe... en welke burger gaat straks die kosten ophoesten.
Nog maar niet te spreken over de zeer beperkte budgetten van de burgers van nieuwe landen (China, India, Afrika).
pi_32971661
Moa!
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:19:09 #205
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32971671
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:14 schreef Drugshond het volgende:
Het probleem met R&D werk, is dat de terugverdienen daarvan steeds moeilijker te garanderen is.
De kosten nemen exponentieel toe... en welke burger gaat straks die kosten ophoesten.
Nog maar niet te spreken over de zeer beperkte budgetten van de burgers van nieuwe landen (China, India, Afrika).
R&D vindt plaats binnen bedrijven en universiteiten. Vaak steunen bedrijven de uni voor experimenteel onderzoek, op die wijze dat ze zo weinig mogelijk risico lopen. Voor beide een win-win situatie. Meer conventioneel onderzoek vindt plaats bij bedrijven zelf. De risico's zijn op dat vlak minder groot.

Innovatie betekent nieuwe markten, nieuwe markten betekenen nieuwe inkomsten. Ik zie het probleem niet.
Maar zoals het artikel aangaf zit het probleem ook op andere vlakken. Door grote fusies in de innovatiekracht van veel bedrijven schrikbarend terug gelopen. Men dacht kosten te besparen maar heeft het kind met het badwater weggespoeld. Alle flexibiliteit is weg.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32971674
De VVD wil dus blitzkriegs uitvoeren tegen islamieten. Toch een behoorlijk anti-Westerse partei, me dunkt.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:19:37 #207
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32971677

Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32971697
Zo westers is de islam niet.
pi_32971795
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:08 schreef Drugshond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen gesnij in mijn borsten!
Ze zijn precies goed zo
pi_32971811
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
Zo westers is de islam niet.
Sorry, ik had het over de Volkspartei, niet de Islam.
pi_32971831
Of specifieker heb ik het over voormalig socialiste Ayaan Hirsi Ali, die misschien denkt dat wat kan in haar eigen land, hier ook kan, maar die toch echt eens een keertje onderwezen dient te worden in wat wij nu als vanzelfsprekend achten in dit Westerse land.
pi_32971884
Oh Ayaan, tsja soms draaft ze wel door
pi_32971930
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:26 schreef Monidique het volgende:
Of specifieker heb ik het over voormalig socialiste Ayaan Hirsi Ali, die misschien denkt dat wat kan in haar eigen land, hier ook kan, maar die toch echt eens een keertje onderwezen dient te worden in wat wij nu als vanzelfsprekend achten in dit Westerse land.
Zoals een mening hebben, vrijheid van onderwijs genieten, een samenleving nastreven enzo? Ben je mal, MOSLIMTERREUR!!
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:32:03 #214
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32971964
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:25 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding] Geen gesnij in mijn borsten!
Ze zijn precies goed zo
Say your prayers
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:33:55 #215
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32972000
Dan ben ik wel erg benieuwd wat AHA precies heeft gezegd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:35:10 #216
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32972033
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:25 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding] Geen gesnij in mijn borsten!
Ze zijn precies goed zo
Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar op je 33e zijn je borsten niet meer van dezelfde stevigheid als toen je 17 was.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:42:36 #218
89730 Drugshond
pi_32972196
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:35 schreef George-Butters het volgende:
Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar op je 33e zijn je borsten niet meer van dezelfde stevigheid als toen je 17 was.
Een cup-A blijft altijd goed zitten.
pi_32972259
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:39 schreef pberends het volgende:
Aart Snikkelbaard.
!

Gaat weer nergens over.
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:49:24 #221
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32972312
quote:
Jennifer A. een mannengezicht, ik had het niet kunnen verzinnnen.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32972329
'Blikseminspecties op moslimscholen'

De VVD eist dat de islamitische scholen in ons land stelselmatig en onaangekondigd worden gecontroleerd door de onderwijsinspectie.

Daarbij moet er volgens de liberalen goed worden onderzocht of de scholen in kwestie de integratie van allochtonen niet tegenwerken. "Wij beschikken over genoeg signalen dat er allerlei zaken aan kinderen worden wijsgemaakt die niet bevordelijk zijn voor hun positie", aldus VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali, die haar pleidooi begin volgende week tijdens een KAmerdebat over integratie wil gaan houden.

Voorbeelden zijn volgens de VVD'ster het "openlijk afstand nemen van autochtonen, het niet geven van seksuele voorlichting en het verafschuwen van homoseksualiteit".

(...)
pi_32972408
World-cup '06!
pi_32972412
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 15:51 schreef Monidique het volgende:
'Blikseminspecties op moslimscholen'
[..]
Ik stel voor dat de AIVD infiltranten stuurt die tussen de leerlingen gaat zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')