Dan moet het beter te bekijken zijn. Zoveel is nu al duidelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, maar dan gepresenteerd door een grietje van begin 30 met een gigantische bos krullend rood haar en een strak geel t-shirt ..
Mwoa, het is net alsof je zo'n randstad uitzendburo tiepje hoort blaten hoor, maar het is wel een verschijning ja.. Kijktip!quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet het beter te bekijken zijn. Zoveel is nu al duidelijk.
Och, ik vind Sjaazia, ook al is ze vier keer zo oud als ik, ook wel wat hebben, hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dan moet het beter te bekijken zijn. Zoveel is nu al duidelijk.
Je kan in je browser wel een en ander instellen, en bij aanklikken van een link kan je opdrachten geven (open in nieuw venster / nieuw tabblad), maar als je niets hebt ingesteld en gewoon klikt (zoals de meesten doen) dan bepaalt de site-bouwer hoe de link zich gedraagd. Als de site-bouwer niks daarover in de htmlcode stopt dan opent een link standaard in de pagina waarvandaar de link werd aangeklikt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ligt dat aan je eigen browser instellingen, toch?
http://www.comedycentral.(...)y.jhtml?itemId=36108quote:Op zaterdag 10 december 2005 03:18 schreef Monidique het volgende:
http://www.comedycentral.(...)y.jhtml?itemId=36003.
quote:Clinton: Bush 'flat wrong' on climate
MONTREAL, Quebec (AP) -- Delegates from around the world worked into the final hours of a U.N. climate conference to produce a plan for deeper cuts after 2012 in greenhouse-gas emissions, buoyed by a last-minute message of support from former U.S. President Bill Clinton.
Clinton, in an applause-filled appearance at the Montreal meeting on Friday, said U.S. President George W. Bush was "flat wrong" to claim that reducing greenhouse-gas emissions to fight global warming would damage the U.S. economy. But the ex-president urged the negotiators from more than 180 nations to find a way to "work with" the current U.S. administration.
bron: http://www.cnn.com/2005/W(...)linton.ap/index.html
quote:Thousands rally against U.S. stand on climate change
MONTREAL, Quebec (Reuters) -- Thousands of environmentalists, some banging drums or dressed as polar bears, marched in Montreal on Saturday to urge the United States and other nations at a U.N. climate conference to do more to curb global warming.
"Time is running out," banners proclaimed in a carnival-like rally in freezing temperatures through central Montreal, where many protesters accused the White House of blocking progress on climate change and threatening the world's future.
"We will move the world ahead. We will not wait for George W. Bush," Elizabeth May of the Sierra Club environmental group told the crowd, estimated at about 6,000 people.
"Together we can save the climate. Together we will stop fossil fuels from destroying our future," she said outside the Montreal conference center, where 189 nations are meeting to find ways to halt climate change.
bron: http://www.cnn.com/2005/W(...)ange.reut/index.html
Goeiemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 december 2005 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ik heb deze week misschien 30 minuten tv gehoord en af en toe omgekeken. Op één van de journaaluitzendingen heb ik dit wel gezien. Dus het is aan bod geweest, op een 6uur journaal. Misschien dat er die dag nog iets belangrijkers gebeurde, ik noem een dreigende kabinetscrisis () zodat het niet het 8uur journaal meer haalde.
Ah, ok. Dan zijn er maar weinig sites die die code gebruiken. Handig om te weten, thanksquote:Op zaterdag 10 december 2005 05:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan in je browser wel een en ander instellen, en bij aanklikken van een link kan je opdrachten geven (open in nieuw venster / nieuw tabblad), maar als je niets hebt ingesteld en gewoon klikt (zoals de meesten doen) dan bepaalt de site-bouwer hoe de link zich gedraagd. Als de site-bouwer niks daarover in de htmlcode stopt dan opent een link standaard in de pagina waarvandaar de link werd aangeklikt.
a href= url target= _new of target= _blank opent in nieuw venster.
Mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:26 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen Godslasteraar
Heb je nog een kadootje gevonden? Ik verwacht trouwens dat omdat jij de jackpot niet won dat ik 'm wel gewonnen zal hebben. Dat lijkt me logisch
Voor Yildiz: plattelandspoezie
Zes schapen en één ram grazen in hun berijpte weiland, omhuld door mist.
Ik heb je reactie gezien als je dat bedoelt, ik reageer later. Er is een dagelijks maximum aan islam-gezever waar ik mijzelf aan blootstelquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:26 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen Godslasteraar
Heb je nog een kadootje gevonden? Ik verwacht trouwens dat omdat jij de jackpot niet won dat ik 'm wel gewonnen zal hebben. Dat lijkt me logisch
Voor Yildiz: plattelandspoezie
Zes schapen en één ram grazen in hun berijpte weiland, omhuld door mist.
'T zijn net mensenquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb je reactie gezien als je dat bedoelt, ik reageer later. Er is een dagelijks maximum aan islam-gezever waar ik mijzelf aan blootstel![]()
Ik heb nu drie keer achter elkaar wat gewonnen, in het prijsbereik van 5 tot 13,50 euro. Mischien dat God toch bestaat, en Zij mij in de maling neemt![]()
Schapen vind ik trouwens ongelovelijk stomme beesten. Dat zijn meer een soort planten. Ik had een vriend, op de Veluwe, die hadden ook wat schapen. Op een gegeven moment was zo'n plant in de sloot gelopen. Ik heb zijn vader, een vroom man, nog nooit zo horen schelden toen we dat beest eruit moesten halen. Jammer genoeg kon ik het niet verstaan. Vervolgens gaf hij dat beest nog een geweldige schop na, waarop zo'n 3 minuten later het beest weer rustig stond te grazen, en zich niets herinnerde.
Helemaal niet zo, ik zie het meer op een manier van, dat schaap heeft zich zelf de nesten in gewerkt, en wil niet geholpen worden. Als ie dan geholpen is, weet ie nergens meer van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:41 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
'T zijn net gelovigen![]()
flauw flauw flauw, ikke weten
Haha, nee, dat bedoelde ik niet. Gewoon slow-chatquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:38 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb je reactie gezien als je dat bedoelt, ik reageer later.
He, reactie is welkom, maar niet verplicht, alles op z'n tijd. Ik zeur daar niet over, ook niet als het uitblijft, tenzij ik graag antwoord wil, maar dan vraag ik het niet via een omweg. Ik ben nogal direct van aard. In het Afrika topic haakte je af?quote:Er is een dagelijks maximum aan islam-gezever waar ik mijzelf aan blootstel![]()
Drie maal is scheeprecht jochie, meer zit er niet in. Geloof Mij.quote:Ik heb nu drie keer achter elkaar wat gewonnen, in het prijsbereik van 5 tot 13,50 euro. Mischien dat God toch bestaat, en Zij mij in de maling neemt![]()
Ik heb niet van die sullige schapen, ik heb echte Drente heideschapen. Sinds 6000 jaar onveranderd, de hersens zijn er niet uitgefokt. Mijn damesschaapjes hebben hoorns.quote:Schapen vind ik trouwens ongelovelijk stomme beesten. Dat zijn meer een soort planten. Ik had een vriend, op de Veluwe, die hadden ook wat schapen. Op een gegeven moment was zo'n plant in de sloot gelopen. Ik heb zijn vader, een vroom man, nog nooit zo horen schelden toen we dat beest eruit moesten halen. Jammer genoeg kon ik het niet verstaan. Vervolgens gaf hij dat beest nog een geweldige schop na, waarop zo'n 3 minuten later het beest weer rustig stond te grazen, en zich niets herinnerde.
Praktisch is het zo dat zo'n schaap heel makkelijk verzuipt. Zo'n beest laat zich op een gegeven moment ineenzakken, zijn kop hangen en dan verzuipt ie. Bizar gewoon.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Helemaal niet zo, ik zie het meer op een manier van, dat schaap heeft zich zelf de nesten in gewerkt, en wil niet geholpen worden. Als ie dan geholpen is, weet ie nergens meer van.
Een concrete vergelijking kan ik even niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |