abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:49:30 #101
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32957629
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan is hij dus een dictatorist/ totalitair vermomd als liberaal..
Liberaal was toch anti de sterke staat ?
Anti grote staat. Hij zegt dus dat er onder monarchien gebleken is dat ze kleinere staten opleveren. Of die claim waar is kan ik niet beoordelen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:54:23 #102
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32957769
quote:
AMD Sempron 3000+ 64bits 128Kb (socket 754) ¤ 99,00
Asus MB K8V-X SE AMD ATX (socket 754) ¤ 62,50
HDD 80Gb 7200rpm 8Mb cache ¤ 62,00
VGA Nvidia GeForce 6200 (NV44A) 128Mb (AGP) ¤ 65,00
Behuizing Standaard Midi ATX 300W ¤ 32,50
DDRAM 1Gb PC3200 400MHz ¤ 99,50

samen ¤420,50
Die videokaart zal problemen krijgen met Battlefield 2, Far Cry, en dergelijk soort spellen.
Dan kun je er nog beter een Radion 9800 Pro erin zetten. Maar die zit ook op het einde van zijn latijn.
De nieuwste spellen zullen al zwaar gaan draaien, en volgend jaar zal zo'n kaart achter de feiten aan gaan lopen.

Het voedingsverhaal heb ik hierboven al toegelicht.

HD ? vergeten, die kan hij toch gewoon over zetten ? (als hij eerst zijn belangrijkste data op DVD zet, kan hij zijn oude meuk gewoon hergebruiken.)
pi_32957792
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Dat valt te bezien. Wat maakt het verschil tussen dwang vanuit een willekeurig persoon of vanuit de mening van 2 willekeurige personen? Dat morele verschil is niet bijster groot en vindt slechts plaats bekeken vanuit volkeren-niveau. Vanwege praktische overweging om uberhaupt een overheid te hebben kies ik voor democratie, maar dat wil niet zeggen dat ik utilitair op papier er anders over denk.
Democratie is ook overheidsdwang, maar met dit grote verschil...dat de dwingeland afgezet kan worden door het volk dmv verkiezingen.
En dan is het niet één persoon als dwingeland, maar een hele groep van personen: de regering, de partijleden in de Kamer, de partij buiten de kamer.
En discussie leidt tot betere beslissingen..beter praktisch, maar ook méér gedragen door de bevolking, wiens wensen en ideeën eerder gehoord worden door de partijen.
Een ander verschil is dat er een parlementaire en buitenparlementaire controle is.
Dit zijn toch echt prima hedendaagse liberale standpunten.
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:56:39 #104
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32957847
Ik ben nu halverwege Hitchhikers guide (puur en alleen in de bus lezen)
Hierna ga ik met deze beginnen.

maar dan n andere cover, wel dezelfde titel / schrijver

introducer heeft n pulitzerprijs gehad, dus dat zit wel goed, denk ik.
het orgineel is vrij oud, 1880
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:57:13 #105
89730 Drugshond
pi_32957859
O ja.. een minder grappig verhaal uit China.
Wie kent er niet die World Press Foto van die Chineee burger die met twee tassen boodschappen een tank tegenhield.
Nou die vent hebben ze later gefussilleerd, maar achteraf hebben ze daar toch een beetje spijt van gekregen. Dat ze voor hem een klein monument hebben opgericht,
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:58:43 #106
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32957897
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:57 schreef Drugshond het volgende:
O ja.. een minder grappig verhaal uit China.
Wie kent er niet die World Press Foto van die Chineee burger die met twee tassen boodschappen een tank tegenhield.
Nou die vent hebben ze later gefussilleerd, maar achteraf hebben ze daar toch een beetje spijt van gekregen. Dat ze voor hem een klein monument hebben opgericht,
Leugens! China zegt niet te martelen! Je bent onder de invloed van de anti-chineese propaganda . Leer de waarheid kennen, China martelt niet.

Ofzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32957933
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Anti grote staat. Hij zegt dus dat er onder monarchien gebleken is dat ze kleinere staten opleveren. Of die claim waar is kan ik niet beoordelen.
Ah nee... sterke staat..Dat is wat anders dan de grootte van een staat qua landoppervlakte of aantal inwoners.
Misschien bedoelt hij met 'kleinere' minder bemoeienis met de economie, dus meer paradijselijk voor kapitalisten ? Ja, dat kan wel.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:04:05 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32958035
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Democratie is ook overheidsdwang, maar met dit grote verschil...dat de dwingeland afgezet kan worden door het volk dmv verkiezingen.
En dan is het niet één persoon als dwingeland, maar een hele groep van personen: de regering, de partijleden in de Kamer, de partij buiten de kamer.
En discussie leidt tot betere beslissingen..beter praktisch, maar ook méér gedragen door de bevolking, wiens wensen en ideeën eerder gehoord worden door de partijen.
Een ander verschil is dat er een parlementaire en buitenparlementaire controle is.
Dit zijn toch echt prima hedendaagse liberale standpunten.
Pff, ik plaats een berichtje hier over dit onderwerp en ben een uur verder. Hadden we dit niet in dat topic kunnen doen?!

Goed, als reactie op je post:
Ik vind het prima liberale standpunten om te waken tegen de waan van de dag met checks and balances en open discussies te hebben over de onderwerpen. Maar discussies kosten tijd, terwijl een alleenheerser zo'n besluit al lang genomen had kunnen hebben. In een democratie wordt er wat meer gewaakt tegen slechte besluiten, maar de waan van de dag speelt mee plus dat je kan stemmen over de portemonnee en het onschadelijke gedrag van een ander (drugsgebruik bv.).
Wat betreft het kunnen wegstemmen. Ja, mooi. Daarom zei ik ook dat een gewapende bevolking wel handig zou zijn in geval van een monarchie, want zo'n monarch moet natuurlijk wel enige angst voelen voordat hij/zij zijn/haar keuzes over de bevolking heen braakt.
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:07:41 #109
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32958130
Heuj, PRDV +2 in de peiling. Goed voor mijn pol-spel score.
pi_32958520
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Pff, ik plaats een berichtje hier over dit onderwerp en ben een uur verder. Hadden we dit niet in dat topic kunnen doen?!
Mee eens.. we zijn maf bezig
quote:
Goed, als reactie op je post:
Ik vind het prima liberale standpunten om te waken tegen de waan van de dag met checks and balances en open discussies te hebben over de onderwerpen. Maar discussies kosten tijd, terwijl een alleenheerser zo'n besluit al lang genomen had kunnen hebben.
Of niets besloten hebben, of de verkeerde beslissing, of een beslissing in zijn belang en van zijn vriendjes.
quote:
In een democratie wordt er wat meer gewaakt tegen slechte besluiten, maar de waan van de dag speelt mee plus dat je kan stemmen over de portemonnee en het onschadelijke gedrag van een ander (drugsgebruik bv.).
Ook de dictator heeft last van de waan van de dag en eerder nog van eigenwanen.
quote:
Wat betreft het kunnen wegstemmen. Ja, mooi. Daarom zei ik ook dat een gewapende bevolking wel handig zou zijn in geval van een monarchie, want zo'n monarch moet natuurlijk wel enige angst voelen voordat hij/zij zijn/haar keuzes over de bevolking heen braakt.
De democratie lost dat op (checks and balances, free speech, elections) zonder wapens.. en dus minder kans op wapengeweld.
---
Ik stop hier... ik had ook geen zin in een discussie en doe het nu toch.. Gnavond !!
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:24:07 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32958543
Ik ben niet gehoord.
pi_32959687
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben niet gehoord.
Heu? wat? hoezo?
pi_32961084
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heuj, PRDV +2 in de peiling. Goed voor mijn pol-spel score.
Ik word ook slapend rijk...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32961551
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zaterdag 10 december 2005 @ 02:16:49 #115
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32963008
Ik ga maar eens op bed liggen denk ik.
Say your prayers
pi_32963069
EN WE VIEREN FEEST ALSOF HET VERDOMME NEGENTIENHONDERD EN NEGENENNEGENTIG IS!
pi_32963128
ALSOF 33 KM/SEC NOG NIET HARD GENOEG IS VOOR DE AARDE OM TE DRAAIEN
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32963156
Hoi, Harry, .
pi_32963215
Hee M, alles ok?

ben weer dronken man, was niet de bedoeling, maar hee...
pi_32963236
Ik ben niet dronken. Alles is relatief oke.
pi_32963296
Da's die 33km/sec ook, dat werd vandaag bij smartkids verteld als vraag
Zo relatief zijn we al bezig
  zaterdag 10 december 2005 @ 02:33:59 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32963346
Hoi, ook.
pi_32963443
Wat is Smartkids? Hoi ExtraWaskracht.
pi_32963495
Smartkids is zo'n super - okee - gaaf - dat heb je snel gedaan programma van wat nu nog nederland 1 is, om kinderen dingen te laten zeggen die slim gevonden worden, zoiets als 5 vragen beantwoorden als wat 25x25x25 is binnen 90 seconden enzo. Dan kunnen ze een spelcomputer of een televisie winnen ofzo.

Ik zag het vandaag voor het eerst, dat mag duidelijk zijn
pi_32963507
Een soort Achmea Kennisquiz?
pi_32963537
Ja, maar dan gepresenteerd door een grietje van begin 30 met een gigantische bos krullend rood haar en een strak geel t-shirt ..
  zaterdag 10 december 2005 @ 02:47:12 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32963574
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:45 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, maar dan gepresenteerd door een grietje van begin 30 met een gigantische bos krullend rood haar en een strak geel t-shirt ..
Dan moet het beter te bekijken zijn. Zoveel is nu al duidelijk.
pi_32963589
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mwoa, het is net alsof je zo'n randstad uitzendburo tiepje hoort blaten hoor, maar het is wel een verschijning ja.. Kijktip!
pi_32963753
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Och, ik vind Sjaazia, ook al is ze vier keer zo oud als ik, ook wel wat hebben, hoor.
pi_32963770
Zo, alweer drie items erbij.
pi_32964450
N E G E R K O N I N G of niet, M. gaat slapen.
  zaterdag 10 december 2005 @ 04:34:12 #133
89730 Drugshond
pi_32964510
Gaaaap....

Wat zijn sommige mensen lui.
Vandaag zag ik een vakantie DVD van losse foto's. En ze gebruikten de zapper als een soort van diaprojector.
Knopje is volgende foto

Nou ja zeg, net ff 25 minuten aan het stoeien geweest met DVDLab en ProShow Gold en het resultaat ziet er wel een heel stuk beter uit (main-page, background, menu/naviagtiestruktuur, music van Frank Sinatra op de achtergrond, en wat slide effects). Waarom gebruiken mensen de PC alleen om te mailen en een brief te tiepen vraag je dan jezelf af. Dat ding kan zoveel meer. Behalve koffie zetten (want dat heb ik nodig)
pi_32964716
Goeiemorgen

Het is koud buiten, de voorruit moest opengekrabt worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32964785
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:24 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Volgens mij ligt dat aan je eigen browser instellingen, toch?
Je kan in je browser wel een en ander instellen, en bij aanklikken van een link kan je opdrachten geven (open in nieuw venster / nieuw tabblad), maar als je niets hebt ingesteld en gewoon klikt (zoals de meesten doen) dan bepaalt de site-bouwer hoe de link zich gedraagd. Als de site-bouwer niks daarover in de htmlcode stopt dan opent een link standaard in de pagina waarvandaar de link werd aangeklikt.

a href= url target= _new of target= _blank opent in nieuw venster.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 10 december 2005 @ 08:59:00 #136
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965103
quote:
http://www.comedycentral.(...)y.jhtml?itemId=36108
http://www.comedycentral.(...)y.jhtml?itemId=36032

en
quote:
Clinton: Bush 'flat wrong' on climate

MONTREAL, Quebec (AP) -- Delegates from around the world worked into the final hours of a U.N. climate conference to produce a plan for deeper cuts after 2012 in greenhouse-gas emissions, buoyed by a last-minute message of support from former U.S. President Bill Clinton.

Clinton, in an applause-filled appearance at the Montreal meeting on Friday, said U.S. President George W. Bush was "flat wrong" to claim that reducing greenhouse-gas emissions to fight global warming would damage the U.S. economy. But the ex-president urged the negotiators from more than 180 nations to find a way to "work with" the current U.S. administration.

bron: http://www.cnn.com/2005/W(...)linton.ap/index.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Yildiz op 10-12-2005 09:04:35 ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 09:14:18 #137
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965168
Waarom hoor ik hier niks van?
quote:
Thousands rally against U.S. stand on climate change

MONTREAL, Quebec (Reuters) -- Thousands of environmentalists, some banging drums or dressed as polar bears, marched in Montreal on Saturday to urge the United States and other nations at a U.N. climate conference to do more to curb global warming.

"Time is running out," banners proclaimed in a carnival-like rally in freezing temperatures through central Montreal, where many protesters accused the White House of blocking progress on climate change and threatening the world's future.

"We will move the world ahead. We will not wait for George W. Bush," Elizabeth May of the Sierra Club environmental group told the crowd, estimated at about 6,000 people.

"Together we can save the climate. Together we will stop fossil fuels from destroying our future," she said outside the Montreal conference center, where 189 nations are meeting to find ways to halt climate change.
bron: http://www.cnn.com/2005/W(...)ange.reut/index.html
pi_32965293
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 09:14 schreef Yildiz het volgende:
Waarom hoor ik hier niks van?
[..]
Goeiemorgen

Ik heb deze week misschien 30 minuten tv gehoord en af en toe omgekeken. Op één van de journaaluitzendingen heb ik dit wel gezien. Dus het is aan bod geweest, op een 6uur journaal. Misschien dat er die dag nog iets belangrijkers gebeurde, ik noem een dreigende kabinetscrisis ( ) zodat het niet het 8uur journaal meer haalde.
  zaterdag 10 december 2005 @ 09:53:05 #139
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965336
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 09:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Goeiemorgen

Ik heb deze week misschien 30 minuten tv gehoord en af en toe omgekeken. Op één van de journaaluitzendingen heb ik dit wel gezien. Dus het is aan bod geweest, op een 6uur journaal. Misschien dat er die dag nog iets belangrijkers gebeurde, ik noem een dreigende kabinetscrisis ( ) zodat het niet het 8uur journaal meer haalde.
Goedemorgen
Poëzie

Nu heeft een blote tiet van een J. Aniston meer nieuwswaarde dan een per ongeluk gemartelde duister omdat zijn naam overeenkwam met een 'vermeende terrorist.'
Straks heeft een dode mus al meer nieuwswaarde dan 4000 dode kinderen per uur in Afrika.
Als het nog erger wordt, heeft een voetbalwedstrijd meer effect op het consumentenvertrouwen dan het al dan niet martelen wie dan ook. Later zal men wellicht het tekstueel onderuit halen van een politicus leuker vinden dan te zeggen dat men wat privacy te verbergen heeft.
Totdat men denkt, hey, deze vorm vind ik niet zo leuk, maar dan is men al tot de conclusie gekomen dat precies dat denken door hemzelf verboden is.

Enkele jaren later zal het vuur opnieuw uitgevonden worden.
---

zo...
pi_32965511
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 05:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan in je browser wel een en ander instellen, en bij aanklikken van een link kan je opdrachten geven (open in nieuw venster / nieuw tabblad), maar als je niets hebt ingesteld en gewoon klikt (zoals de meesten doen) dan bepaalt de site-bouwer hoe de link zich gedraagd. Als de site-bouwer niks daarover in de htmlcode stopt dan opent een link standaard in de pagina waarvandaar de link werd aangeklikt.

a href= url target= _new of target= _blank opent in nieuw venster.
Ah, ok. Dan zijn er maar weinig sites die die code gebruiken. Handig om te weten, thanks
pi_32965568
Goeiemorgen Godslasteraar
Heb je nog een kadootje gevonden? Ik verwacht trouwens dat omdat jij de jackpot niet won dat ik 'm wel gewonnen zal hebben. Dat lijkt me logisch

Voor Yildiz: plattelandspoezie
Zes schapen en één ram grazen in hun berijpte weiland, omhuld door mist.
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:31:14 #142
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965601
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:26 schreef sigme het volgende:
Heb je nog een kadootje gevonden? Ik verwacht trouwens dat omdat jij de jackpot niet won dat ik 'm wel gewonnen zal hebben. Dat lijkt me logisch

Mooi
pi_32965670
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:26 schreef sigme het volgende:

Ik heb je reactie gezien als je dat bedoelt, ik reageer later. Er is een dagelijks maximum aan islam-gezever waar ik mijzelf aan blootstel

Ik heb nu drie keer achter elkaar wat gewonnen, in het prijsbereik van 5 tot 13,50 euro. Mischien dat God toch bestaat, en Zij mij in de maling neemt

Schapen vind ik trouwens ongelovelijk stomme beesten. Dat zijn meer een soort planten. Ik had een vriend, op de Veluwe, die hadden ook wat schapen. Op een gegeven moment was zo'n plant in de sloot gelopen. Ik heb zijn vader, een vroom man, nog nooit zo horen schelden toen we dat beest eruit moesten halen. Jammer genoeg kon ik het niet verstaan. Vervolgens gaf hij dat beest nog een geweldige schop na, waarop zo'n 3 minuten later het beest weer rustig stond te grazen, en zich niets herinnerde.
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:39:37 #144
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965685
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:38 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb je reactie gezien als je dat bedoelt, ik reageer later. Er is een dagelijks maximum aan islam-gezever waar ik mijzelf aan blootstel

Ik heb nu drie keer achter elkaar wat gewonnen, in het prijsbereik van 5 tot 13,50 euro. Mischien dat God toch bestaat, en Zij mij in de maling neemt

Schapen vind ik trouwens ongelovelijk stomme beesten. Dat zijn meer een soort planten. Ik had een vriend, op de Veluwe, die hadden ook wat schapen. Op een gegeven moment was zo'n plant in de sloot gelopen. Ik heb zijn vader, een vroom man, nog nooit zo horen schelden toen we dat beest eruit moesten halen. Jammer genoeg kon ik het niet verstaan. Vervolgens gaf hij dat beest nog een geweldige schop na, waarop zo'n 3 minuten later het beest weer rustig stond te grazen, en zich niets herinnerde.
'T zijn net mensen
pi_32965691
ooh, ook goeiemorgen
pi_32965713
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:39 schreef Yildiz het volgende:

[..]

'T zijn net mensen
'T zijn net gelovigen

flauw flauw flauw, ikke weten
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:41:44 #147
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965725
  zaterdag 10 december 2005 @ 10:43:03 #148
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32965742
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

'T zijn net gelovigen

flauw flauw flauw, ikke weten
Helemaal niet zo, ik zie het meer op een manier van, dat schaap heeft zich zelf de nesten in gewerkt, en wil niet geholpen worden. Als ie dan geholpen is, weet ie nergens meer van.

Een concrete vergelijking kan ik even niet maken.
pi_32965785
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:38 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb je reactie gezien als je dat bedoelt, ik reageer later.
Haha, nee, dat bedoelde ik niet. Gewoon slow-chat
quote:
Er is een dagelijks maximum aan islam-gezever waar ik mijzelf aan blootstel
He, reactie is welkom, maar niet verplicht, alles op z'n tijd. Ik zeur daar niet over, ook niet als het uitblijft, tenzij ik graag antwoord wil, maar dan vraag ik het niet via een omweg. Ik ben nogal direct van aard. In het Afrika topic haakte je af?
quote:
Drie maal is scheeprecht jochie, meer zit er niet in. Geloof Mij.
quote:
Ik heb niet van die sullige schapen, ik heb echte Drente heideschapen. Sinds 6000 jaar onveranderd, de hersens zijn er niet uitgefokt. Mijn damesschaapjes hebben hoorns.
Die ene die laatst voor mijn ogen in de sloot sprong -ze schok, ik nog meer, ik sprong er al bijna achteraan - ging koppie onder, was 1 tel later weer boven, klom direct de sloot uit en liep weg. Ik wist niet wat ik zag. Deze ooi is wat stram, andere zie ik moeiteloos en sierlijk over ons slootje springen (haal ik niet).

* sigme gaat op zoek naar foto'tje
pi_32965808
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:43 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Helemaal niet zo, ik zie het meer op een manier van, dat schaap heeft zich zelf de nesten in gewerkt, en wil niet geholpen worden. Als ie dan geholpen is, weet ie nergens meer van.

Een concrete vergelijking kan ik even niet maken.
Praktisch is het zo dat zo'n schaap heel makkelijk verzuipt. Zo'n beest laat zich op een gegeven moment ineenzakken, zijn kop hangen en dan verzuipt ie. Bizar gewoon.

Het is ook tekenend dat in ieder geval de Kath. kerk het altijd over schapen en herders heeft.
Al is jouw vergelijking ook wel steekhoudend.
Doet me ook denken aan een vergelijking die Dominique Moisi (geloof ik) maakte over Bush. Bush als drenkeling, die ook tijdens zijn redding nog meent te moeten dicteren hóe hij gered dient te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')