quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Calippo!
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
Elke nieuwe iPod is toch automatisch een iPod video?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef Developersrus het volgende:
Ben van plan om de nieuwe iPod video aan te schaffen. Iemand ervaringen mee? Hoelang gaat de accu in de praktijk mee bij het bekijken van video?
Volgens de site van Apple kan hij inderdaad via de dock. Je kunt hem zowel op je TV aansluiten (foto's en video's) als op je stereo (muziek).quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Die AV-kabel, kan die wel achterin de dock? Want dat is toch de audio line-out?
Mij staat ook vaag wat bij van een s-video output op de dock voor de iPod-photo, kan iemand mijn geheugen opfrissen?
Geqxon, ophoeren.
quote:
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.quote:
Ik zeg je alleen maar netjes gedagquote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.
Handig ach ik vind het meer een gadget.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat zal ik kopen, een Nano dock of een universal dock en remote? Om mn iPod aan te sluiten op mn stereo? Is dat echt zo handig?
Hoe belangrijk is het uiterlijk?? Want in een universal dock zal een Nano er nogal... raar uitzien.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat zal ik kopen, een Nano dock of een universal dock en remote? Om mn iPod aan te sluiten op mn stereo? Is dat echt zo handig?
http://www.tweedehandsmac.nlquote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Over een paar maandjes ga ik vanwege studie een iBook aanschaffen en m'n iMac G5 1,6GHz (BT, AE) verkopen.
Hoeveel zou ik er ongeveer voor krijgen? Kan iemand een redelijke inschatting maken?
Die site geeft een vrij vertekend beeld. Alleen de adveerders die geen kopers kunnen vinden blijven eropstaan; de rest is binnen 24 uur weg.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.tweedehandsmac.nl
Kijk daar even.
Heb je al eens op www.tweedehandsmac.nl gekeken?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Over een paar maandjes ga ik vanwege studie een iBook aanschaffen en m'n iMac G5 1,6GHz (BT, AE) verkopen.
Hoeveel zou ik er ongeveer voor krijgen? Kan iemand een redelijke inschatting maken?
Poging tot humor of ben je gewoon kortzichtig?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je al eens op www.tweedehandsmac.nl gekeken?
Tsja, dat wel, maar die Ab is wel handig. En tis een erge gadgetquote:Op donderdag 8 december 2005 15:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het uiterlijk?? Want in een universal dock zal een Nano er nogal... raar uitzien.
Zoiets heet een trage internetverbindingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Poging tot humor of ben je gewoon kortzichtig?
In vind de dock geen gadget hoor. Zo heb je zit er geen directe line-out op de Nano, en is dit een heuse uitbreiding, niet meer zozeer een gadget.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tsja, dat wel, maar die Ab is wel handig. En tis een erge gadget
Aangezien je hier als user in een SC meechat, gaat dat niet op.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.
Ah, bestaan die nog.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zoiets heet een trage internetverbinding
Ik wil em niet gebruiken om te syncen, maar om muziek af te spelen via de stereo.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In vind de dock geen gadget hoor. Zo heb je zit er geen directe line-out op de Nano, en is dit een heuse uitbreiding, niet meer zozeer een gadget.
Het gebruiksgemak van je iPod word wel even * 10 geupgrade, het is een questie van je iPod erin pleuren, hij gaat syncen, opladen en hij gaat door met afspelen
Ik bedoel dan de verbinding naar het Fok!Forum. Ik zit hier namelijk achter een 10mbit lijn.quote:
Dan zou ik voor de Universal + Remote gaan. Dan is het een questie van hem in de dock klikken, je muziek die aanstond speelt verder en je kan lekker met je remote spelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik wil em niet gebruiken om te syncen, maar om muziek af te spelen via de stereo.
Even geinstalleerd. En ja, kan best kloppen. Mijn iBook is gebouwd in januari 2004 en dat geeft hij ook aan. Hij detecteert mijn iPod Shuffle niet.quote:
Ik had geen zin om die tekst door de lezenquote:
Ben jij ook een Apple fanboy?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
Ik krijg binnenkort m'n PowerMac terug, als het goed is.
Kost hem geld.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je niet beter gewoon met Apple bellen en vragen of je hem mag ruilen tegen een gewone iPod? Hij is toch nog ingepakt.
De kerel die mijn snorfiets ging kopen ook nietquote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Die kerl die de nano op zou halen is niet op komen dagen
Fanboy? Volgens mij niet, maar ik was er wel erg van gecharmeerd toen ik er een had. Ik wil hem dan ook zeker gaan gebruiken als m'n nieuwe 'werkcomputer' (mail, office, Flash, etc.). Hopelijk is hij krachtig genoeg om de nieuwste versie van OSX te draaien.quote:
Daar is een non-slowchat policyquote:Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
Er was toch zoiets als 'het grote iPod topic?'
je weet ook dat zodra je op iemand reageert dat't slowchat is? het hele forum is een grote slowchat.. per topic een ander onderwerpquote:
Pwned?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
En als je je huidige in een extern doosje stopt?quote:
Iemand (vraag niet wie of wat) zal er nog wel geld aan hechten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef tonks het volgende:
Verbrand die windows pc maar Vuurie saus
Kreng loopt te bitchen over een paar simpele drivers voor m'n camera en wat software om je foto's te kunnen ordenen. Het kreng weigert het simpelweg gewoon, zonder reden. En na dienst weigeren is de computer niet meer bruikbaar dus heeft het een reboot nodig.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je je huidige in een extern doosje stopt?
Wat zijn je exacte problemem met windows eingelijk?
Elk zelf-respecterend camera bedrijf heeft software dat ook op Mac OS X werkt. En een cardreader is geen optie, waarom niet? Met dat stukje software draait het juist precies om de PTP-mode van de camera zodat je meteen het resultaat op je beeldscherm ziet.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Maar uhm, werkt die software dan wel op OSX?
En nog een tip: Koop een cardreader
NOg nooit met OSX gewerkt dus......quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je iPhoto voor op de Macquote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch van de zotte dat je nog een stuk extra hardware moet kopen om je foto's van je camera af te halen? Kom nou, we leven in 205. hoe moeilijk kan het zijn om dat out ot the box te laten werken...quote:En nog een tip: Koop een cardreader
OSX pakte mijn Sony camera zonder enig veel problemen. Gewoon inpluggen en het werktequote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Kreng loopt te bitchen over een paar simpele drivers voor m'n camera en wat software om je foto's te kunnen ordenen. Het kreng weigert het simpelweg gewoon, zonder reden. En na dienst weigeren is de computer niet meer bruikbaar dus heeft het een reboot nodig.![]()
Foto's heel simpel overzetten met Mass Storage functie werkt prima, daar niet van. Maar ik wil gewoon de leuke, creatieve software gebruiken die bij m'n camera zit zoals dus dat PTP. Maar dat weigert Windows dus compleet, aldus een goede reden om een Mac Mini te halen vind ik zelf.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OSX pakte mijn Sony camera zonder enig veel problemen. Gewoon inpluggen en het werkte. Mijn Sony Mp3 speler ook (als harddisk; transferren is onmogelijk). Zeker als je camera gewoon als soort externe harde schijf fungeert moet het prima werken
inderdaad, iPhotoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Foto's heel simpel overzetten met Mass Storage functie werkt prima, daar niet van. Maar ik wil gewoon de leuke, creatieve software gebruiken die bij m'n camera zit zoals dus dat PTP. Maar dat weigert Windows dus compleet, aldus een goede reden om een Mac Mini te halen vind ik zelf.
Ik heb geen iPodquote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef tonks het volgende:
OSX pakte mijn mp3 speler ook erg makkelijk!
Ik heb er tweequote:
Voor vette RAW plaaten geweldig ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Of Aperture; werkt ook lekker.
Okay ja, ik ga me er niet aan wagen, met mij 800 MHZ G4'tjequote:
Ik ook. Ik heb dan ook het model daarvoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Ahaaa vandaar. Ik vind die nieuwe MP3 spelert van sony heel LELIJK trouwens. ECHT heel lelijk.
Gheheh begrijpelijk. Maar toch blijf ik de tweede generatie iPod de mooiste MP3 speler ooit gemaakt vinden. Die ligt dan ook mooi niets te doen op mijn bureau, omdat die geen geluid meer kan producerenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb dan ook het model daarvoor.
Voor hoeveel zou je em verkocht hebben?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Sorry. Ik ga al wegquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef iDex het volgende:
hallo. is dit topicje nog steeds niet kneuzen proof?
jammer
Lijkt me 20 inch, gezien de verhouding met het TB.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel inch deze Cinema Display is?
http://www.buyshit.nl/fok/cinemadisplay.jpg
Pas op, plaatje kan LSFW (less safe for work) zijn
En terecht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 06:23 schreef super-muffin het volgende:
Ochtendkick.
Waar zie jij een cinema displayquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel inch deze Cinema Display is?
http://www.buyshit.nl/fok/cinemadisplay.jpg
Pas op, plaatje kan LSFW (less safe for work) zijn
Er zit wel een verschil tussen gerucht A en gerucht B wat betreft betrouwbaarheidquote:
Doe eens een linkje dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...een beta voor Google Earth voor OSX.
Werkt prima
quote:
Geqxon, ophoeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:43 schreef Geqxon het volgende:
En lees artikel 7 even.
En je bent hardhorend, dus dan gaat het ook niet op.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef Slarioux het volgende:
Aangezien je hier als user in een SC meechat, gaat dat niet op.
Misschien is dit iets om mee te spelen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens jaren een Windows-servertje gehad thuis. Gewoon om een beetje zooi te downloaden en via SMB en FTP te file-serveren. Om interessant te doen, had ik er ook een domain controller van gemaakt. Eerst met Windows 2000 Server, maar dat is vorig jaar ofzo zomaar van de ene op de andere dag gecrasht. Hij kon het domein waar 'ie controller van was niet meer vinden, de Active Directory was leeg en niks werkte meer. Toen heb ik er Windows Server 2003 op gezet en dat heeft het afgelopen jaar best aardig gedraaid, maar vorige week gebeurde hetzelfde. Weer zomaar uit het niets een reboot en alles onvindbaar. Waar slaat dit nou weer op
Ik ben het zat. Ik gooi er van het weekend wel Ubuntu op ofzo. Wat een gezeik.
Op zich wel tof. Maar ik zat er nou juist aan te denken om het wat simpeler op te gaan zetten deze keerquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien is dit iets om mee te spelen?
Pffft, je draaide toch jaren AD?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich wel tof. Maar ik zat er nou juist aan te denken om het wat simpeler op te gaan zetten deze keer
Jawel. Maar eigenlijk is het nergens voor nodigquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pffft, je draaide toch jaren AD?
Ja ik ken het wel, vriend van me is daar ook een beetje in doorgeslagen. Die heeft drie of vier volledig uitgeruste servers voor zichzelfquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel. Maar eigenlijk is het nergens voor nodigIk bedoel, er zijn 3 clients en die willen eigenlijk alleen maar internetten
Met wat simpele Samba-shares en een FTP-server ben ik ook al blij.
wow dat is wel vet dat je kan selecterenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:34 schreef tonks het volgende:
apple shift 4
En als je op de spatiebalk ramt, kun je in een keer een heel venster selecteren. Superrelaxedquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:20 schreef iDex het volgende:
[..]
wow dat is wel vet dat je kan selecteren
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was te enthousiast met deleten, vergeef me!
Kwaliteitsposter -1quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef Furious het volgende:
Damn, vandaag even met de Sony PSP zitten spelen. Wat een geil ding zeg!
Dat internetten erop is ook wel gaaf.
Die one-click mouse.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:43 schreef Tijn het volgende:
De foto van de iBook aan de rechterkant van de Windows Server homepage vind ik ook wel grappig
De ultieme gadget.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef Furious het volgende:
Damn, vandaag even met de Sony PSP zitten spelen. Wat een geil ding zeg!
Dat internetten erop is ook wel gaaf.
En bij Lik-Sang helemaal niet duur. Hoe zit het dan wel met de talen en/of spellen?quote:
Geen enkel probleem. Ik heb sinds iets van Maart ofzo een japanse PSP.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:02 schreef Furious het volgende:
[..]
En bij Lik-Sang helemaal niet duur. Hoe zit het dan wel met de talen en/of spellen?![]()
Als je Jarno Vries bent, ziet het er naar uit dat je een nieuwe krijgtquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:21 schreef C2C het volgende:
Date Case Number Dispatch Number Name Status
11/30/2005 55911624 D6270771 jarno vries Order Created
11/30/2005 55911624 D6270771 jarno vries Repair Requested
12/01/2005 55911624 D6270771 jarno vries Item Shipped
12/02/2005 55911624 D6270771 jarno vries Hold - Problem Delivering Unit to Repair Facility
12/06/2005 55911624 D6270771 jarno vries Unit Received
12/07/2005 55911624 D6270771 jarno vries Hold - Problem Delivering Unit to Repair Facility
12/08/2005 55911624 D6270771 jarno vries Replacement Ordered
12/08/2005 55911624 D6270771 jarno vries Order Created
12/09/2005 55911624 D6270771 jarno vries Item Shipped
12/09/2005 55911624 D6270771 jarno vries Closed
betekend dat ik nu een nieuwe ipod photo krijg?
die hak voor de grap opgestuurd, k had hem van iemand gehad waarvoor ik vaak werk, hij was ind e zee geflikkerd..
zou leuk zijn alsk een nieuwe krijg
dikke sjitquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je Jarno Vries bent, ziet het er naar uit dat je een nieuwe krijgt
Voor 100 euro koop ik er 1 van jequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef C2C het volgende:
maar dan heb ik 2 ipods, 1 20 gig 4th gen en dan 1 20 gig ipod photo
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor 100 euro koop ik er 1 van je
En bij firmware 1.50 zit ook de internetbrowser?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik heb sinds iets van Maart ofzo een japanse PSP.
Alle games kun je spelen die zijn regiovrij, met firmware 1.50 kan je het menu al op nederlands instellen. Japanse PSP heeft voor UMD films dezelfde regio als wij, dus ook umd films kan je eventueel veilig aanschaffen.
Persoonlijk ben ik erg blij met mijn PSP
Nee, die zit bij firmware 2.00quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef Furious het volgende:
[..]
En bij firmware 1.50 zit ook de internetbrowser?![]()
Jammerlijk, want bij 1.50 zit wel een heel leuke extra. *hint*quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die zit bij firmware 2.00
Homebrew draait ook op 2.00quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Jammerlijk, want bij 1.50 zit wel een heel leuke extra. *hint*![]()
GTA op de PSP is ook erg leuk kan ik je verzekerenquote:Persoonlijk lijkt me het echt een tof ding om op reis een film te kijken, spelletje te spelen (Persoonlijk lijkt mij dat spel waar je een bal bent waar allemaal dingen uit de hele wereld aan je blijven kleven erg tof, ben alleen de naam even kwijt), internetten waar het kan, en mooi passend bij de Mac (wit).
Ah, mooi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Homebrew draait ook op 2.00
Maar ik denk dat de huidige PSP's wel met fw 2.5 of 2.6 geleverd worden
[..]
GTA op de PSP is ook erg leuk kan ik je verzekeren
Ik heb geen flauw idee, want ik heb mijn PSP slechts 1 keer aangesloten op de windows bak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Ah, mooi.
GTA is inderdaad vet, heb ik gister gespeeld (naast constant internetten op de PSP). En hoe zit het met een Apple, herkent OSX het gewoon als een removeable storage o.i.d?
Spelletje dat standaard op je iBook staat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Marbleblast?
De spelletjes die je standaard bij je Mac krijgt, zijn steeds anders.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Spelletje dat standaard op je iBook staat.
Echt helemaal geweldig jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:33 schreef Hugster het volgende:
gefeli!!
wat een lap van een scherm zit erop eh?! Heerlijk
quote:
Het kan heel mooi en mega simpel met Quicktime pro, alleen is dat geen freewarequote:Op zaterdag 10 december 2005 16:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig ja, werkt veel lekkerder dan de nano
.
Alleen is er iets om die video's te converteren. Ik weet dat de iPod alleen MP4 kan afspelen maar is er een freeware programma voor de mac(of eventueel windows) om dat om te zetten?
Oke bedankt!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het kan heel mooi en mega simpel met Quicktime pro, alleen is dat geen freeware
[afbeelding]
Naar mijn weten worden die afbeeldingen in de mp3 file geschreven, dus dan is alleen het nummer op je iPod zetten al voldoende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Oke bedankt!
En nog iets, ik voel me echt een enorme noob maar ik krijg geen albumafbeeldingen bij mijn muziek. Ik pas het aan in iTunes ik heb de optie aan staan bij voorkeuren en de foto's staan op mijn iPod
(voor de Mac)quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig ja, werkt veel lekkerder dan de nano
.
Alleen is er iets om die video's te converteren. Ik weet dat de iPod alleen MP4 kan afspelen maar is er een freeware programma voor de mac(of eventueel windows) om dat om te zetten?
Bedanktquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:02 schreef de_sapje het volgende:
[..]
(voor de Mac)
Allereerst heb je Podner, dit is geen freeware maar je kan clips t/m 2,5 minuten omzetten.
Dan gebruik ik zelf iSquint, werkt heel goed en makkelijk, alleen niet zo professioneel.
Verder heb ik ook nog dingen gehoord over Videora, dat ken ik verder niet. ffmpegx werkt ook natuurlijk mits je de goede instellingen gebruikt.
holy **** is dat serieus van apple? wat een gedrocht zelfs de xbox 360 is nog mooier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:02 schreef Beathoven het volgende:
Nu we het toch over spelletjes hebben...
Apple's geflopte spelcomputer
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de spellen die ik standaard op m'n iBook heb vind ik Nanosaur 2 wel aardig
De Pippin (naam van een Appelsoort) stamt nog uit de periode voor de Playstation 1 en de N64, gemaakt in de nadagen van de SNES en de Megadrive. Voor die tijd helemaal niet zo'n lelijk ding als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef de_sapje het volgende:
[..]
holy **** is dat serieus van apple? wat een gedrocht zelfs de xbox 360 is nog mooier.
Je hebt ook naar de MacOSX.nl podcast geluisterd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Pippin (naam van een Appelsoort) stamt nog uit de periode voor de Playstation 1 en de N64, gemaakt in de nadagen van de SNES en de Megadrive. Voor die tijd helemaal niet zo'n lelijk ding als je het mij vraagt.
Hij is btw door de fabrikant Bandai gebouwt en er draait een aangepaste versie van OS 7 op. Volgens mij kun je 'm nog het beste vergelijken met de Philips CDi
En hoe speel jij die film (Xvid met AC3, waarschijnlijk) af in Quicktime? Er zijn toch nog steeds geen goede filters daarvoor, althans niet voor AC3...quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het kan heel mooi en mega simpel met Quicktime pro, alleen is dat geen freeware
[afbeelding]
kijk hier eens, een hele boel codecs voor quicktime in 1 pakket!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hoe speel jij die film (Xvid met AC3, waarschijnlijk) af in Quicktime? Er zijn toch nog steeds geen goede filters daarvoor, althans niet voor AC3...
Zit daar ook een AC3Filter en Subtitle-dingen bij? Niet dat VLC niet prima werkt maar afspelen via FrontRow gaat er natuurlijk veel gelikter uit zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
kijk hier eens, een hele boel codecs voor quicktime in 1 pakket!![]()
http://www.ferrari-spotters.nl/Mac/
Nu nog de flip4mac WMV player codec installeren (als je dat al gedaan hebt) en je Quicktime kan bijna ALLES afspelen
Je schijnt er mee te kunnen gamenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat heb je eraan dan vuri saus? beetje mobiel internetten wauw
Spellen spelen en films kijken in de trein is okay. En dat internetten kan verdomt handig goed vanpas komen als ik het 'toch toevallig' bij me draag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat heb je eraan dan vuri saus? beetje mobiel internetten wauw
Nou en, de PSP is cool enzo!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Ik kan dat allemaal al metmijn mobiel!
Groot is goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef tonks het volgende:
ja en groot
Ik heb 's ochtends geen haast, het kan niemand wat boeien of ik op tijd kom ja of nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:49 schreef tonks het volgende:
En internetten is kut want een adres intypen gaat klote, dus ff snel iets doen kan niet
www.videogamesplus.caquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:41 schreef Furious het volgende:
Games prijzen vallen ook wel mee ansich; Colin McRae Rally 2005 Plus - Racing - ¤ 36,50
GTA komt er sowieso het eerst in, daar ben ik wel even zoet mee namelijk. Een goede RPG mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
www.videogamesplus.ca
Collin McRae heb ik ook. Maar de echte aanraders zijn wat mij betreft:
Wipe-Out
GTA:LCS
Virtua Tennis
Ja ik ken hem. Lijkt me persoonlijk geen flikker aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Furious het volgende:
Dit spel bedoelde ik met die bal waar alles aan blijft kleven; http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_422&products_id=9765
Lijkt me best dik opzich.
Nu ik de screens opnieuw zie ziet het er eigenlijk wel gay uit maar goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ken hem. Lijkt me persoonlijk geen flikker aan
Socom wil ik nog hebben eigenlijk.
PSP video9 of iets dergelijks, zal zo ff de juiste naam zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu ik de screens opnieuw zie ziet het er eigenlijk wel gay uit maar goed.
Is er freeware software om DVD's om te zetten naar PSP-formaat rips? Had vanmiddag wel een progje maar dat was payware.
Dank.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PSP video9 of iets dergelijks, zal zo ff de juiste naam zoeken
-edit- dat IS de juiste naam
Ik vroeg wat aan je op de tweede paginaquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Voor hoeveel zou je em verkocht hebben?
En waarom kreeg je een nieuwe?
quote:Op zondag 11 december 2005 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds vrijdag in bezit van mijn PowerBook![]()
is dat virtual PC niet ontieglijk sloom??quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef tonks het volgende:
hahaha ik typ dit nu vanaf mijn pda omdat ik winxp installeer op mijn virtual pc op de mac
valt wel mee eigenlijk!quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef de_sapje het volgende:
[..]
is dat virtual PC niet ontieglijk sloom??
Stop uit dat eiland trekken!quote:Op zondag 11 december 2005 18:10 schreef nietzman het volgende:
http://www.zwolle.nl/cms/(...)uik%20binnenstad.pdf
De gemeente zegt Nietzman. En hey, de gemeente heeft altijd gelijk.
Zwolle is ineens een stukje toffer.
Afsteken en afdrijven dan.quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Volgens mij is het concept van een eiland niet helemaal duidelijk voor je.
Waar moeten de iPod-topique SC'ers dan terecht?quote:Op zondag 11 december 2005 18:33 schreef Remzz het volgende:
De helft wil toch niets met Apple te maken hebben
GVH Slowchatquote:Op zondag 11 december 2005 18:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Waar moeten de iPod-topique SC'ers dan terecht?![]()
quote:
En alle Apple computervragen sneeuwen onderquote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Krijgen we straks <neem random populair subforum SC> taferelen, ben je er 5 minuten niet loop je 2 volle SC's achter.![]()
Hell has frozen over.quote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
En alle Apple computervragen sneeuwen onder![]()
Jij wel. Wij niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Remzz het volgende:
Daarom ben ik er voor gewoon de GVH slowchat hier mee naar toe te nemen
Als je het maar laat!quote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Remzz het volgende:
Daarom ben ik er voor gewoon de GVH slowchat hier mee naar toe te nemen
Apple is geen gadget.quote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja of dit word Apple/GVH Slowchat take it or leave it![]()
Well, I'm going to start my own Apple topic. With blackjack, and hookers!quote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
* AudreyHepburn meldt zich aan.quote:Op zondag 11 december 2005 19:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Well, I'm going to start my own Apple topic. With blackjack, and hookers!
Zolang die mensen een Mac hebben of er regelmatig op werken, zijn ze van harte welkom lijkt me. Maar mensen met alleen een iPod hebben hier toch niks te zoeken?quote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat mijn aanwezigheid indruk had gemaakt.quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
OMG, Zwolle krijgt een Nietzmaneiland.! Ik ben werkelijk oprecht geschokt. Sterker nog, ik vond het eerst nog waarschijnlijker dat jij de website van de Gemeente Zwolle gehackt had dan dat ze dat gedeelte van het centrum naar jou vernoemen. Maar, het is dus echt waar !
. Gaaf ! En ook vooral bizar !
National Geographic - Is It Real? - De GVH-ers.quote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, zijn die GVH'ers zo angstaanjagend dan ? Leg eens uit ?
Kijk jij begrijpt het, wij zijn hele normale users hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het zou een beetje naar zijn als dit topic volloopt met Windows-gebruikende iPod-usersquote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zie het als een uitdaging, Tijn.quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een beetje naar zijn als dit topic volloopt met Windows-gebruikende iPod-users
quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een beetje naar zijn als dit topic volloopt met Windows-gebruikende iPod-users
We wachten op het moment dat Geqxon een intercity wegkopt.quote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Remzz het volgende:
Naast die er al zijn: tonks, Geqxon, ik, iDex en suppermuffin zijn er misschien nog 4
quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We wachten op het moment dat Geqxon een intercity wegkopt.
Ik kreeg de cd, heb hem erin gedaan, heb alle stappen gevolgd, niets bijzonders gedaan, en het werkt prima, in hoeverre windoos xp werktquote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef rew- het volgende:
Heeft iemand hier verstand van de "Virtual PC" applicatie?
Ik heb net een powerbook, en wou een .exe draaien die ik voor school had gemaakt, kwam hij met een virtual pc schermpje op de proppen.
Na een beetje de Help doorgelezen te hebben van het programma, lijkt het me allemaal wel cool
Toch snap ik het nog niet helemaal.. Hoe werkt het nou precies? En ik wou Windows gaan installeren, maar ik moet mijn hard disk format methode aangeven? Ik wil wel Windows als VirtualPC, maar ik wil niet mijn HD formatten!!
Moet je (om windows te installeren) dan je hard disk formatten van VirtualPC?
Ja, dat is mooi he?quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weetje wat ik zo gaaf vind aan mijn iBook ? Als ik m tijdens college dicht voor me op tafel heb liggen, en dat witte lichtje gaat zo langzaam aan en uit alsof het een zachtjes ademend slapend huisdier is. Een van de jongens waar ik college mee heb aait er dan altijd even overheen, alsof ik mijn kat heb meegenomen..
Gatver, dit klinkt echt ziekelijk.
Jup.quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gatver, dit klinkt echt ziekelijk.
Die jongen die wil me gewoon, en omdat te laten merken probeert ie contact te leggen via mijn huisdier.quote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
Dat kan ik ook wel voor je maken, zonder dat je er een Apple omheen hoeft te kopen hoor
Mijn vraag was meer of je je hard disk nou wel of niet moet formatten, dat het lekker werkt twijfel ik niet aanquote:Op zondag 11 december 2005 20:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kreeg de cd, heb hem erin gedaan, heb alle stappen gevolgd, niets bijzonders gedaan, en het werkt prima, in hoeverre windoos xp werkt
[..]
Ja, dat is mooi he?
Bij ons bij college waren er altijd 2 iBooks die dat deden
Nu mag dat niet meer
Neuk hem hard. En dump hem daarna weer.quote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die jongen die wil me gewoon, en omdat te laten merken probeert ie contact te leggen via mijn huisdier.
D'r heeft hier ook iemand drie weken een vriendin zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neuk hem hard. En dump hem daarna weer.
Ik hoor dat soort dingen ook al 21 jaar hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
D'r heeft hier ook iemand drie weken een vriendin zeg..
Kloptquote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeg dat soort dingen ook al 21 jaar hoor.
Mijn relatie is uit sinds ik mijn iBook heb.quote:Op zondag 11 december 2005 21:11 schreef nietzman het volgende:
Dude!!
Sinds je een Mac hebt heeft je leven wel een 180 gemaakt niet, Annie?
Misschien omdat het een duitse iBook was?quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn relatie is uit sinds ik mijn iBook heb..
De mijne worden steeds stabieler.quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn relatie is uit sinds ik mijn iBook heb..
Andere mensen hebben anders prima resultaten met Duitse degelijkheid, hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien omdat het een duitse iBook was?
Ik ben dan ook van plan het te laten publiceren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat verhaal over die computerbroek klinkt tof.
Ik was hier al een tijdje, ik mag toch wel blijven?quote:Op zondag 11 december 2005 18:31 schreef Furious het volgende:
We krijgen zometeen een overvloed aan SC-ers als het GVH sub-forum dichtgaat.
Neequote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef rew- het volgende:
Lui... Moet ik nou mijn HD formatten voor VirtualPC of niet?
Jezus, dank je, ik loop al een half uur die vraag te stellen en nog niemand anders kreeg die 3 letters uit zn bakkes.quote:
Groot succes trouwens. Ik gooi de installatie CD erin, beantwoord de vragen en vervolgens loopt de setup vast zodra 'ie de partitioner wil startenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik ben het zat. Ik gooi er van het weekend wel Ubuntu op ofzo. Wat een gezeik.
Linux is net de basisschool, knippen en plakken.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Groot succes trouwens. Ik gooi de installatie CD erin, beantwoord de vragen en vervolgens loopt de setup vast zodra 'ie de partitioner wil starten
Kheb er nu Debian 3.1 netinstall CD ingegooid en dat gaat al beter, maar het wordt vast laat voordat deze bak werkt
[edit] En ja hoor. De setup werkt prima. Maar tijdens het booten van Debian komt er een CRC-fout in beeld en bevriest het systeemWat een ellende.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef tonks het volgende:
Ja het was net gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |