Kost hem geld.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je niet beter gewoon met Apple bellen en vragen of je hem mag ruilen tegen een gewone iPod? Hij is toch nog ingepakt.
De kerel die mijn snorfiets ging kopen ook nietquote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Die kerl die de nano op zou halen is niet op komen dagen
Fanboy? Volgens mij niet, maar ik was er wel erg van gecharmeerd toen ik er een had. Ik wil hem dan ook zeker gaan gebruiken als m'n nieuwe 'werkcomputer' (mail, office, Flash, etc.). Hopelijk is hij krachtig genoeg om de nieuwste versie van OSX te draaien.quote:
Daar is een non-slowchat policyquote:Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
Er was toch zoiets als 'het grote iPod topic?'
je weet ook dat zodra je op iemand reageert dat't slowchat is? het hele forum is een grote slowchat.. per topic een ander onderwerpquote:
Pwned?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Die kerl die de nano op zou halen is niet op komen dagen
En als je je huidige in een extern doosje stopt?quote:
Iemand (vraag niet wie of wat) zal er nog wel geld aan hechten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef tonks het volgende:
Verbrand die windows pc maar Vuurie saus
Kreng loopt te bitchen over een paar simpele drivers voor m'n camera en wat software om je foto's te kunnen ordenen. Het kreng weigert het simpelweg gewoon, zonder reden. En na dienst weigeren is de computer niet meer bruikbaar dus heeft het een reboot nodig.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je je huidige in een extern doosje stopt?
Wat zijn je exacte problemem met windows eingelijk?
Elk zelf-respecterend camera bedrijf heeft software dat ook op Mac OS X werkt. En een cardreader is geen optie, waarom niet? Met dat stukje software draait het juist precies om de PTP-mode van de camera zodat je meteen het resultaat op je beeldscherm ziet.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Maar uhm, werkt die software dan wel op OSX?
En nog een tip: Koop een cardreader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |