Ik wist wel dat mijn aanwezigheid indruk had gemaakt.quote:Op zondag 11 december 2005 19:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
OMG, Zwolle krijgt een Nietzmaneiland.! Ik ben werkelijk oprecht geschokt. Sterker nog, ik vond het eerst nog waarschijnlijker dat jij de website van de Gemeente Zwolle gehackt had dan dat ze dat gedeelte van het centrum naar jou vernoemen. Maar, het is dus echt waar !
. Gaaf ! En ook vooral bizar !
National Geographic - Is It Real? - De GVH-ers.quote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar, zijn die GVH'ers zo angstaanjagend dan ? Leg eens uit ?
Kijk jij begrijpt het, wij zijn hele normale users hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het zou een beetje naar zijn als dit topic volloopt met Windows-gebruikende iPod-usersquote:Op zondag 11 december 2005 19:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zie het als een uitdaging, Tijn.quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een beetje naar zijn als dit topic volloopt met Windows-gebruikende iPod-users
quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een beetje naar zijn als dit topic volloopt met Windows-gebruikende iPod-users
We wachten op het moment dat Geqxon een intercity wegkopt.quote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Remzz het volgende:
Naast die er al zijn: tonks, Geqxon, ik, iDex en suppermuffin zijn er misschien nog 4
quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We wachten op het moment dat Geqxon een intercity wegkopt.
Ik kreeg de cd, heb hem erin gedaan, heb alle stappen gevolgd, niets bijzonders gedaan, en het werkt prima, in hoeverre windoos xp werktquote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef rew- het volgende:
Heeft iemand hier verstand van de "Virtual PC" applicatie?
Ik heb net een powerbook, en wou een .exe draaien die ik voor school had gemaakt, kwam hij met een virtual pc schermpje op de proppen.
Na een beetje de Help doorgelezen te hebben van het programma, lijkt het me allemaal wel cool
Toch snap ik het nog niet helemaal.. Hoe werkt het nou precies? En ik wou Windows gaan installeren, maar ik moet mijn hard disk format methode aangeven? Ik wil wel Windows als VirtualPC, maar ik wil niet mijn HD formatten!!
Moet je (om windows te installeren) dan je hard disk formatten van VirtualPC?
Ja, dat is mooi he?quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Weetje wat ik zo gaaf vind aan mijn iBook ? Als ik m tijdens college dicht voor me op tafel heb liggen, en dat witte lichtje gaat zo langzaam aan en uit alsof het een zachtjes ademend slapend huisdier is. Een van de jongens waar ik college mee heb aait er dan altijd even overheen, alsof ik mijn kat heb meegenomen..
Gatver, dit klinkt echt ziekelijk.
Jup.quote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gatver, dit klinkt echt ziekelijk.
Die jongen die wil me gewoon, en omdat te laten merken probeert ie contact te leggen via mijn huisdier.quote:Op zondag 11 december 2005 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
Dat kan ik ook wel voor je maken, zonder dat je er een Apple omheen hoeft te kopen hoor
Mijn vraag was meer of je je hard disk nou wel of niet moet formatten, dat het lekker werkt twijfel ik niet aanquote:Op zondag 11 december 2005 20:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kreeg de cd, heb hem erin gedaan, heb alle stappen gevolgd, niets bijzonders gedaan, en het werkt prima, in hoeverre windoos xp werkt
[..]
Ja, dat is mooi he?
Bij ons bij college waren er altijd 2 iBooks die dat deden
Nu mag dat niet meer
Neuk hem hard. En dump hem daarna weer.quote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die jongen die wil me gewoon, en omdat te laten merken probeert ie contact te leggen via mijn huisdier.
D'r heeft hier ook iemand drie weken een vriendin zeg.quote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neuk hem hard. En dump hem daarna weer.
Ik hoor dat soort dingen ook al 21 jaar hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
D'r heeft hier ook iemand drie weken een vriendin zeg..
Kloptquote:Op zondag 11 december 2005 21:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zeg dat soort dingen ook al 21 jaar hoor.
Mijn relatie is uit sinds ik mijn iBook heb.quote:Op zondag 11 december 2005 21:11 schreef nietzman het volgende:
Dude!!
Sinds je een Mac hebt heeft je leven wel een 180 gemaakt niet, Annie?
Misschien omdat het een duitse iBook was?quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn relatie is uit sinds ik mijn iBook heb..
De mijne worden steeds stabieler.quote:Op zondag 11 december 2005 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn relatie is uit sinds ik mijn iBook heb..
Andere mensen hebben anders prima resultaten met Duitse degelijkheid, hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien omdat het een duitse iBook was?
Ik ben dan ook van plan het te laten publiceren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat verhaal over die computerbroek klinkt tof.
Ik was hier al een tijdje, ik mag toch wel blijven?quote:Op zondag 11 december 2005 18:31 schreef Furious het volgende:
We krijgen zometeen een overvloed aan SC-ers als het GVH sub-forum dichtgaat.
Neequote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef rew- het volgende:
Lui... Moet ik nou mijn HD formatten voor VirtualPC of niet?
Jezus, dank je, ik loop al een half uur die vraag te stellen en nog niemand anders kreeg die 3 letters uit zn bakkes.quote:
Groot succes trouwens. Ik gooi de installatie CD erin, beantwoord de vragen en vervolgens loopt de setup vast zodra 'ie de partitioner wil startenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik ben het zat. Ik gooi er van het weekend wel Ubuntu op ofzo. Wat een gezeik.
Linux is net de basisschool, knippen en plakken.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Groot succes trouwens. Ik gooi de installatie CD erin, beantwoord de vragen en vervolgens loopt de setup vast zodra 'ie de partitioner wil starten
Kheb er nu Debian 3.1 netinstall CD ingegooid en dat gaat al beter, maar het wordt vast laat voordat deze bak werkt
[edit] En ja hoor. De setup werkt prima. Maar tijdens het booten van Debian komt er een CRC-fout in beeld en bevriest het systeemWat een ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |