Lijkt me 20 inch, gezien de verhouding met het TB.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel inch deze Cinema Display is?
http://www.buyshit.nl/fok/cinemadisplay.jpg
Pas op, plaatje kan LSFW (less safe for work) zijn
En terecht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 06:23 schreef super-muffin het volgende:
Ochtendkick.
Waar zie jij een cinema displayquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel inch deze Cinema Display is?
http://www.buyshit.nl/fok/cinemadisplay.jpg
Pas op, plaatje kan LSFW (less safe for work) zijn
Er zit wel een verschil tussen gerucht A en gerucht B wat betreft betrouwbaarheidquote:
Doe eens een linkje dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...een beta voor Google Earth voor OSX.
Werkt prima
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:43 schreef Geqxon het volgende:
En lees artikel 7 even.
En je bent hardhorend, dus dan gaat het ook niet op.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef Slarioux het volgende:
Aangezien je hier als user in een SC meechat, gaat dat niet op.
Misschien is dit iets om mee te spelen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens jaren een Windows-servertje gehad thuis. Gewoon om een beetje zooi te downloaden en via SMB en FTP te file-serveren. Om interessant te doen, had ik er ook een domain controller van gemaakt. Eerst met Windows 2000 Server, maar dat is vorig jaar ofzo zomaar van de ene op de andere dag gecrasht. Hij kon het domein waar 'ie controller van was niet meer vinden, de Active Directory was leeg en niks werkte meer. Toen heb ik er Windows Server 2003 op gezet en dat heeft het afgelopen jaar best aardig gedraaid, maar vorige week gebeurde hetzelfde. Weer zomaar uit het niets een reboot en alles onvindbaar. Waar slaat dit nou weer op
Ik ben het zat. Ik gooi er van het weekend wel Ubuntu op ofzo. Wat een gezeik.
Op zich wel tof. Maar ik zat er nou juist aan te denken om het wat simpeler op te gaan zetten deze keerquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Misschien is dit iets om mee te spelen?
Pffft, je draaide toch jaren AD?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op zich wel tof. Maar ik zat er nou juist aan te denken om het wat simpeler op te gaan zetten deze keer
Jawel. Maar eigenlijk is het nergens voor nodigquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pffft, je draaide toch jaren AD?
Ja ik ken het wel, vriend van me is daar ook een beetje in doorgeslagen. Die heeft drie of vier volledig uitgeruste servers voor zichzelfquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel. Maar eigenlijk is het nergens voor nodigIk bedoel, er zijn 3 clients en die willen eigenlijk alleen maar internetten
Met wat simpele Samba-shares en een FTP-server ben ik ook al blij.
wow dat is wel vet dat je kan selecterenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:34 schreef tonks het volgende:
apple shift 4
En als je op de spatiebalk ramt, kun je in een keer een heel venster selecteren. Superrelaxedquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:20 schreef iDex het volgende:
[..]
wow dat is wel vet dat je kan selecteren
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik was te enthousiast met deleten, vergeef me!
Kwaliteitsposter -1quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef Furious het volgende:
Damn, vandaag even met de Sony PSP zitten spelen. Wat een geil ding zeg!
Dat internetten erop is ook wel gaaf.
Die one-click mouse.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:43 schreef Tijn het volgende:
De foto van de iBook aan de rechterkant van de Windows Server homepage vind ik ook wel grappig
De ultieme gadget.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:49 schreef Furious het volgende:
Damn, vandaag even met de Sony PSP zitten spelen. Wat een geil ding zeg!
Dat internetten erop is ook wel gaaf.
En bij Lik-Sang helemaal niet duur. Hoe zit het dan wel met de talen en/of spellen?quote:
Geen enkel probleem. Ik heb sinds iets van Maart ofzo een japanse PSP.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:02 schreef Furious het volgende:
[..]
En bij Lik-Sang helemaal niet duur. Hoe zit het dan wel met de talen en/of spellen?![]()
Als je Jarno Vries bent, ziet het er naar uit dat je een nieuwe krijgtquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:21 schreef C2C het volgende:
Date Case Number Dispatch Number Name Status
11/30/2005 55911624 D6270771 jarno vries Order Created
11/30/2005 55911624 D6270771 jarno vries Repair Requested
12/01/2005 55911624 D6270771 jarno vries Item Shipped
12/02/2005 55911624 D6270771 jarno vries Hold - Problem Delivering Unit to Repair Facility
12/06/2005 55911624 D6270771 jarno vries Unit Received
12/07/2005 55911624 D6270771 jarno vries Hold - Problem Delivering Unit to Repair Facility
12/08/2005 55911624 D6270771 jarno vries Replacement Ordered
12/08/2005 55911624 D6270771 jarno vries Order Created
12/09/2005 55911624 D6270771 jarno vries Item Shipped
12/09/2005 55911624 D6270771 jarno vries Closed
betekend dat ik nu een nieuwe ipod photo krijg?
die hak voor de grap opgestuurd, k had hem van iemand gehad waarvoor ik vaak werk, hij was ind e zee geflikkerd..
zou leuk zijn alsk een nieuwe krijg
dikke sjitquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je Jarno Vries bent, ziet het er naar uit dat je een nieuwe krijgt
Voor 100 euro koop ik er 1 van jequote:Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef C2C het volgende:
maar dan heb ik 2 ipods, 1 20 gig 4th gen en dan 1 20 gig ipod photo
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor 100 euro koop ik er 1 van je
En bij firmware 1.50 zit ook de internetbrowser?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Ik heb sinds iets van Maart ofzo een japanse PSP.
Alle games kun je spelen die zijn regiovrij, met firmware 1.50 kan je het menu al op nederlands instellen. Japanse PSP heeft voor UMD films dezelfde regio als wij, dus ook umd films kan je eventueel veilig aanschaffen.
Persoonlijk ben ik erg blij met mijn PSP
Nee, die zit bij firmware 2.00quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:27 schreef Furious het volgende:
[..]
En bij firmware 1.50 zit ook de internetbrowser?![]()
Jammerlijk, want bij 1.50 zit wel een heel leuke extra. *hint*quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, die zit bij firmware 2.00
Homebrew draait ook op 2.00quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Jammerlijk, want bij 1.50 zit wel een heel leuke extra. *hint*![]()
GTA op de PSP is ook erg leuk kan ik je verzekerenquote:Persoonlijk lijkt me het echt een tof ding om op reis een film te kijken, spelletje te spelen (Persoonlijk lijkt mij dat spel waar je een bal bent waar allemaal dingen uit de hele wereld aan je blijven kleven erg tof, ben alleen de naam even kwijt), internetten waar het kan, en mooi passend bij de Mac (wit).
Ah, mooi.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Homebrew draait ook op 2.00
Maar ik denk dat de huidige PSP's wel met fw 2.5 of 2.6 geleverd worden
[..]
GTA op de PSP is ook erg leuk kan ik je verzekeren
Ik heb geen flauw idee, want ik heb mijn PSP slechts 1 keer aangesloten op de windows bak.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Ah, mooi.
GTA is inderdaad vet, heb ik gister gespeeld (naast constant internetten op de PSP). En hoe zit het met een Apple, herkent OSX het gewoon als een removeable storage o.i.d?
Spelletje dat standaard op je iBook staat.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:39 schreef Rock-shocker het volgende:
Marbleblast?
De spelletjes die je standaard bij je Mac krijgt, zijn steeds anders.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Spelletje dat standaard op je iBook staat.
Echt helemaal geweldig jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:33 schreef Hugster het volgende:
gefeli!!
wat een lap van een scherm zit erop eh?! Heerlijk
quote:
Het kan heel mooi en mega simpel met Quicktime pro, alleen is dat geen freewarequote:Op zaterdag 10 december 2005 16:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig ja, werkt veel lekkerder dan de nano
.
Alleen is er iets om die video's te converteren. Ik weet dat de iPod alleen MP4 kan afspelen maar is er een freeware programma voor de mac(of eventueel windows) om dat om te zetten?
Oke bedankt!quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het kan heel mooi en mega simpel met Quicktime pro, alleen is dat geen freeware
[afbeelding]
Naar mijn weten worden die afbeeldingen in de mp3 file geschreven, dus dan is alleen het nummer op je iPod zetten al voldoende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Oke bedankt!
En nog iets, ik voel me echt een enorme noob maar ik krijg geen albumafbeeldingen bij mijn muziek. Ik pas het aan in iTunes ik heb de optie aan staan bij voorkeuren en de foto's staan op mijn iPod
(voor de Mac)quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig ja, werkt veel lekkerder dan de nano
.
Alleen is er iets om die video's te converteren. Ik weet dat de iPod alleen MP4 kan afspelen maar is er een freeware programma voor de mac(of eventueel windows) om dat om te zetten?
Bedanktquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:02 schreef de_sapje het volgende:
[..]
(voor de Mac)
Allereerst heb je Podner, dit is geen freeware maar je kan clips t/m 2,5 minuten omzetten.
Dan gebruik ik zelf iSquint, werkt heel goed en makkelijk, alleen niet zo professioneel.
Verder heb ik ook nog dingen gehoord over Videora, dat ken ik verder niet. ffmpegx werkt ook natuurlijk mits je de goede instellingen gebruikt.
holy **** is dat serieus van apple? wat een gedrocht zelfs de xbox 360 is nog mooier.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:02 schreef Beathoven het volgende:
Nu we het toch over spelletjes hebben...
Apple's geflopte spelcomputer
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de spellen die ik standaard op m'n iBook heb vind ik Nanosaur 2 wel aardig
De Pippin (naam van een Appelsoort) stamt nog uit de periode voor de Playstation 1 en de N64, gemaakt in de nadagen van de SNES en de Megadrive. Voor die tijd helemaal niet zo'n lelijk ding als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:46 schreef de_sapje het volgende:
[..]
holy **** is dat serieus van apple? wat een gedrocht zelfs de xbox 360 is nog mooier.
Je hebt ook naar de MacOSX.nl podcast geluisterd?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De Pippin (naam van een Appelsoort) stamt nog uit de periode voor de Playstation 1 en de N64, gemaakt in de nadagen van de SNES en de Megadrive. Voor die tijd helemaal niet zo'n lelijk ding als je het mij vraagt.
Hij is btw door de fabrikant Bandai gebouwt en er draait een aangepaste versie van OS 7 op. Volgens mij kun je 'm nog het beste vergelijken met de Philips CDi
En hoe speel jij die film (Xvid met AC3, waarschijnlijk) af in Quicktime? Er zijn toch nog steeds geen goede filters daarvoor, althans niet voor AC3...quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het kan heel mooi en mega simpel met Quicktime pro, alleen is dat geen freeware
[afbeelding]
kijk hier eens, een hele boel codecs voor quicktime in 1 pakket!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hoe speel jij die film (Xvid met AC3, waarschijnlijk) af in Quicktime? Er zijn toch nog steeds geen goede filters daarvoor, althans niet voor AC3...
Zit daar ook een AC3Filter en Subtitle-dingen bij? Niet dat VLC niet prima werkt maar afspelen via FrontRow gaat er natuurlijk veel gelikter uit zienquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
kijk hier eens, een hele boel codecs voor quicktime in 1 pakket!![]()
http://www.ferrari-spotters.nl/Mac/
Nu nog de flip4mac WMV player codec installeren (als je dat al gedaan hebt) en je Quicktime kan bijna ALLES afspelen
Je schijnt er mee te kunnen gamenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat heb je eraan dan vuri saus? beetje mobiel internetten wauw
Spellen spelen en films kijken in de trein is okay. En dat internetten kan verdomt handig goed vanpas komen als ik het 'toch toevallig' bij me draag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat heb je eraan dan vuri saus? beetje mobiel internetten wauw
Nou en, de PSP is cool enzo!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:44 schreef tonks het volgende:
Ik kan dat allemaal al metmijn mobiel!
Groot is goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef tonks het volgende:
ja en groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |