quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Calippo!
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
Elke nieuwe iPod is toch automatisch een iPod video?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:09 schreef Developersrus het volgende:
Ben van plan om de nieuwe iPod video aan te schaffen. Iemand ervaringen mee? Hoelang gaat de accu in de praktijk mee bij het bekijken van video?
Volgens de site van Apple kan hij inderdaad via de dock. Je kunt hem zowel op je TV aansluiten (foto's en video's) als op je stereo (muziek).quote:Op donderdag 8 december 2005 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Die AV-kabel, kan die wel achterin de dock? Want dat is toch de audio line-out?
Mij staat ook vaag wat bij van een s-video output op de dock voor de iPod-photo, kan iemand mijn geheugen opfrissen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
quote:
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.quote:
Ik zeg je alleen maar netjes gedagquote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.
Handig ach ik vind het meer een gadget.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat zal ik kopen, een Nano dock of een universal dock en remote? Om mn iPod aan te sluiten op mn stereo? Is dat echt zo handig?
Hoe belangrijk is het uiterlijk?? Want in een universal dock zal een Nano er nogal... raar uitzien.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef super-muffin het volgende:
Wat zal ik kopen, een Nano dock of een universal dock en remote? Om mn iPod aan te sluiten op mn stereo? Is dat echt zo handig?
http://www.tweedehandsmac.nlquote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Over een paar maandjes ga ik vanwege studie een iBook aanschaffen en m'n iMac G5 1,6GHz (BT, AE) verkopen.
Hoeveel zou ik er ongeveer voor krijgen? Kan iemand een redelijke inschatting maken?
Die site geeft een vrij vertekend beeld. Alleen de adveerders die geen kopers kunnen vinden blijven eropstaan; de rest is binnen 24 uur weg.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.tweedehandsmac.nl
Kijk daar even.
Heb je al eens op www.tweedehandsmac.nl gekeken?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Over een paar maandjes ga ik vanwege studie een iBook aanschaffen en m'n iMac G5 1,6GHz (BT, AE) verkopen.
Hoeveel zou ik er ongeveer voor krijgen? Kan iemand een redelijke inschatting maken?
Poging tot humor of ben je gewoon kortzichtig?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je al eens op www.tweedehandsmac.nl gekeken?
Tsja, dat wel, maar die Ab is wel handig. En tis een erge gadgetquote:Op donderdag 8 december 2005 15:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is het uiterlijk?? Want in een universal dock zal een Nano er nogal... raar uitzien.
Zoiets heet een trage internetverbindingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Poging tot humor of ben je gewoon kortzichtig?
In vind de dock geen gadget hoor. Zo heb je zit er geen directe line-out op de Nano, en is dit een heuse uitbreiding, niet meer zozeer een gadget.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tsja, dat wel, maar die Ab is wel handig. En tis een erge gadget
Aangezien je hier als user in een SC meechat, gaat dat niet op.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even artikeltje 7 in de gedragscode van crewleden, volgensmij zijn jullie die vergeten.
Ah, bestaan die nog.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zoiets heet een trage internetverbinding
Ik wil em niet gebruiken om te syncen, maar om muziek af te spelen via de stereo.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In vind de dock geen gadget hoor. Zo heb je zit er geen directe line-out op de Nano, en is dit een heuse uitbreiding, niet meer zozeer een gadget.
Het gebruiksgemak van je iPod word wel even * 10 geupgrade, het is een questie van je iPod erin pleuren, hij gaat syncen, opladen en hij gaat door met afspelen
Ik bedoel dan de verbinding naar het Fok!Forum. Ik zit hier namelijk achter een 10mbit lijn.quote:
Dan zou ik voor de Universal + Remote gaan. Dan is het een questie van hem in de dock klikken, je muziek die aanstond speelt verder en je kan lekker met je remote spelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik wil em niet gebruiken om te syncen, maar om muziek af te spelen via de stereo.
Even geinstalleerd. En ja, kan best kloppen. Mijn iBook is gebouwd in januari 2004 en dat geeft hij ook aan. Hij detecteert mijn iPod Shuffle niet.quote:
Ik had geen zin om die tekst door de lezenquote:
Ben jij ook een Apple fanboy?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
Ik krijg binnenkort m'n PowerMac terug, als het goed is.
Kost hem geld.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:02 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je niet beter gewoon met Apple bellen en vragen of je hem mag ruilen tegen een gewone iPod? Hij is toch nog ingepakt.
De kerel die mijn snorfiets ging kopen ook nietquote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Die kerl die de nano op zou halen is niet op komen dagen
Fanboy? Volgens mij niet, maar ik was er wel erg van gecharmeerd toen ik er een had. Ik wil hem dan ook zeker gaan gebruiken als m'n nieuwe 'werkcomputer' (mail, office, Flash, etc.). Hopelijk is hij krachtig genoeg om de nieuwste versie van OSX te draaien.quote:
Daar is een non-slowchat policyquote:Op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
Er was toch zoiets als 'het grote iPod topic?'
je weet ook dat zodra je op iemand reageert dat't slowchat is? het hele forum is een grote slowchat.. per topic een ander onderwerpquote:
Pwned?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
En als je je huidige in een extern doosje stopt?quote:
Iemand (vraag niet wie of wat) zal er nog wel geld aan hechten.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef tonks het volgende:
Verbrand die windows pc maar Vuurie saus
Kreng loopt te bitchen over een paar simpele drivers voor m'n camera en wat software om je foto's te kunnen ordenen. Het kreng weigert het simpelweg gewoon, zonder reden. En na dienst weigeren is de computer niet meer bruikbaar dus heeft het een reboot nodig.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als je je huidige in een extern doosje stopt?
Wat zijn je exacte problemem met windows eingelijk?
Elk zelf-respecterend camera bedrijf heeft software dat ook op Mac OS X werkt. En een cardreader is geen optie, waarom niet? Met dat stukje software draait het juist precies om de PTP-mode van de camera zodat je meteen het resultaat op je beeldscherm ziet.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Maar uhm, werkt die software dan wel op OSX?
En nog een tip: Koop een cardreader
NOg nooit met OSX gewerkt dus......quote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je iPhoto voor op de Macquote:Op donderdag 8 december 2005 22:16 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch van de zotte dat je nog een stuk extra hardware moet kopen om je foto's van je camera af te halen? Kom nou, we leven in 205. hoe moeilijk kan het zijn om dat out ot the box te laten werken...quote:En nog een tip: Koop een cardreader
OSX pakte mijn Sony camera zonder enig veel problemen. Gewoon inpluggen en het werktequote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Kreng loopt te bitchen over een paar simpele drivers voor m'n camera en wat software om je foto's te kunnen ordenen. Het kreng weigert het simpelweg gewoon, zonder reden. En na dienst weigeren is de computer niet meer bruikbaar dus heeft het een reboot nodig.![]()
Foto's heel simpel overzetten met Mass Storage functie werkt prima, daar niet van. Maar ik wil gewoon de leuke, creatieve software gebruiken die bij m'n camera zit zoals dus dat PTP. Maar dat weigert Windows dus compleet, aldus een goede reden om een Mac Mini te halen vind ik zelf.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
OSX pakte mijn Sony camera zonder enig veel problemen. Gewoon inpluggen en het werkte. Mijn Sony Mp3 speler ook (als harddisk; transferren is onmogelijk). Zeker als je camera gewoon als soort externe harde schijf fungeert moet het prima werken
inderdaad, iPhotoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Foto's heel simpel overzetten met Mass Storage functie werkt prima, daar niet van. Maar ik wil gewoon de leuke, creatieve software gebruiken die bij m'n camera zit zoals dus dat PTP. Maar dat weigert Windows dus compleet, aldus een goede reden om een Mac Mini te halen vind ik zelf.
Ik heb geen iPodquote:Op donderdag 8 december 2005 22:28 schreef tonks het volgende:
OSX pakte mijn mp3 speler ook erg makkelijk!
Ik heb er tweequote:
Voor vette RAW plaaten geweldig ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Of Aperture; werkt ook lekker.
Okay ja, ik ga me er niet aan wagen, met mij 800 MHZ G4'tjequote:
Ik ook. Ik heb dan ook het model daarvoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Ahaaa vandaar. Ik vind die nieuwe MP3 spelert van sony heel LELIJK trouwens. ECHT heel lelijk.
Gheheh begrijpelijk. Maar toch blijf ik de tweede generatie iPod de mooiste MP3 speler ooit gemaakt vinden. Die ligt dan ook mooi niets te doen op mijn bureau, omdat die geen geluid meer kan producerenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb dan ook het model daarvoor.
Voor hoeveel zou je em verkocht hebben?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Sorry. Ik ga al wegquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef iDex het volgende:
hallo. is dit topicje nog steeds niet kneuzen proof?
jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |