Okay ja, ik ga me er niet aan wagen, met mij 800 MHZ G4'tjequote:
Ik ook. Ik heb dan ook het model daarvoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Ahaaa vandaar. Ik vind die nieuwe MP3 spelert van sony heel LELIJK trouwens. ECHT heel lelijk.
Gheheh begrijpelijk. Maar toch blijf ik de tweede generatie iPod de mooiste MP3 speler ooit gemaakt vinden. Die ligt dan ook mooi niets te doen op mijn bureau, omdat die geen geluid meer kan producerenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb dan ook het model daarvoor.
Voor hoeveel zou je em verkocht hebben?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Remzz het volgende:
Die kerl die de nano op zou halen is niet op komen dagen
Sorry. Ik ga al wegquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef iDex het volgende:
hallo. is dit topicje nog steeds niet kneuzen proof?
jammer
Lijkt me 20 inch, gezien de verhouding met het TB.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel inch deze Cinema Display is?
http://www.buyshit.nl/fok/cinemadisplay.jpg
Pas op, plaatje kan LSFW (less safe for work) zijn
En terecht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 06:23 schreef super-muffin het volgende:
Ochtendkick.
Waar zie jij een cinema displayquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoeveel inch deze Cinema Display is?
http://www.buyshit.nl/fok/cinemadisplay.jpg
Pas op, plaatje kan LSFW (less safe for work) zijn
Er zit wel een verschil tussen gerucht A en gerucht B wat betreft betrouwbaarheidquote:
Doe eens een linkje dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice...een beta voor Google Earth voor OSX.
Werkt prima
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:22 schreef Slarioux het volgende:
Geqxon, ophoeren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:43 schreef Geqxon het volgende:
En lees artikel 7 even.
En je bent hardhorend, dus dan gaat het ook niet op.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:10 schreef Slarioux het volgende:
Aangezien je hier als user in een SC meechat, gaat dat niet op.
Misschien is dit iets om mee te spelen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb trouwens jaren een Windows-servertje gehad thuis. Gewoon om een beetje zooi te downloaden en via SMB en FTP te file-serveren. Om interessant te doen, had ik er ook een domain controller van gemaakt. Eerst met Windows 2000 Server, maar dat is vorig jaar ofzo zomaar van de ene op de andere dag gecrasht. Hij kon het domein waar 'ie controller van was niet meer vinden, de Active Directory was leeg en niks werkte meer. Toen heb ik er Windows Server 2003 op gezet en dat heeft het afgelopen jaar best aardig gedraaid, maar vorige week gebeurde hetzelfde. Weer zomaar uit het niets een reboot en alles onvindbaar. Waar slaat dit nou weer op
Ik ben het zat. Ik gooi er van het weekend wel Ubuntu op ofzo. Wat een gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |