Ik heb 's ochtends geen haast, het kan niemand wat boeien of ik op tijd kom ja of nee.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:49 schreef tonks het volgende:
En internetten is kut want een adres intypen gaat klote, dus ff snel iets doen kan niet
www.videogamesplus.caquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:41 schreef Furious het volgende:
Games prijzen vallen ook wel mee ansich; Colin McRae Rally 2005 Plus - Racing - ¤ 36,50
GTA komt er sowieso het eerst in, daar ben ik wel even zoet mee namelijk. Een goede RPG mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
www.videogamesplus.ca
Collin McRae heb ik ook. Maar de echte aanraders zijn wat mij betreft:
Wipe-Out
GTA:LCS
Virtua Tennis
Ja ik ken hem. Lijkt me persoonlijk geen flikker aanquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:48 schreef Furious het volgende:
Dit spel bedoelde ik met die bal waar alles aan blijft kleven; http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=380_422&products_id=9765
Lijkt me best dik opzich.
Nu ik de screens opnieuw zie ziet het er eigenlijk wel gay uit maar goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ken hem. Lijkt me persoonlijk geen flikker aan
Socom wil ik nog hebben eigenlijk.
PSP video9 of iets dergelijks, zal zo ff de juiste naam zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu ik de screens opnieuw zie ziet het er eigenlijk wel gay uit maar goed.
Is er freeware software om DVD's om te zetten naar PSP-formaat rips? Had vanmiddag wel een progje maar dat was payware.
Dank.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
PSP video9 of iets dergelijks, zal zo ff de juiste naam zoeken
-edit- dat IS de juiste naam
Ik vroeg wat aan je op de tweede paginaquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:01 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Voor hoeveel zou je em verkocht hebben?
En waarom kreeg je een nieuwe?
quote:Op zondag 11 december 2005 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds vrijdag in bezit van mijn PowerBook![]()
is dat virtual PC niet ontieglijk sloom??quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef tonks het volgende:
hahaha ik typ dit nu vanaf mijn pda omdat ik winxp installeer op mijn virtual pc op de mac
valt wel mee eigenlijk!quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef de_sapje het volgende:
[..]
is dat virtual PC niet ontieglijk sloom??
Stop uit dat eiland trekken!quote:Op zondag 11 december 2005 18:10 schreef nietzman het volgende:
http://www.zwolle.nl/cms/(...)uik%20binnenstad.pdf
De gemeente zegt Nietzman. En hey, de gemeente heeft altijd gelijk.
Zwolle is ineens een stukje toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |