Prima, maar ik ben alledrie de keren op vakantiequote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, kerstvakantie lijkt me wel geschikt.. Roy? Lexie? En nog een 4e persoon?
Ff datum prikken?
Vrijdag 30 december.
Donderdag 5 februari.
Vrijdag 6 februari.
Roept u maar..
Ps; we zoeken dus nog een 4e persoon, ga ervan uit dat Lexie en Roy komen.. en ik ga een beamer regelen..In Schiedam. Spekkeh misschien?
Ik wil Mario Footballen tegen Royquote:Op donderdag 8 december 2005 12:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima, maar ik ben alledrie de keren op vakantie.
op vrijdag kan ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Roy? Lexie? En dan MMaRsu? MMaRsu, jij bent toch een lekker wijf?
Nee ik ben ook een gozerquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Echt?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt?
Ik had ook in mijn hoofd dat jij een chick was...
Dat hoop je maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:31 schreef MMaRsu het volgende:. Niemand die ook mijn fotoboek bekijkt
.
Ik snap nooit waarom jij uberhaupt nog reageerd in deze topics.....quote:Op donderdag 8 december 2005 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
nee
En ofquote:Op donderdag 8 december 2005 13:07 schreef Oksel het volgende:
Okay..
Tyfus bowser super cup.... fokking 16 wedstrijden 5 minuten, eerste 15 win ik, en de finale verlies ik in de sudden death na 4 minutenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef chibibo het volgende:
De credits zijn wel erg mager wanneer je de Bowser Cup uitspeelt. Voorbijscrollende tekst tegen een achtergrond van een grasveldje waar ongeveer 1 keer per minuut een balletje overheen rolt. Krijg bij het winnen van de Super Bowser Cup iets spannenders te zien?
Een paar keer... Hahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:38 schreef RaymanNL het volgende:
OMG, gisteren weer van 16.30-19.15 gemariosmashfootballt![]()
(ik kon niet langer, ik moest weer uit eten enzo) Ik ben wel een paar keer ingemaakt
![]()
je hebt wel een keer verlorenquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:14 schreef Meppo het volgende:
[..]
Een paar keer... Haha![]()
Ik heb gewoon alles gewonnen...Zelfs van je vader
![]()
Dat deed ik expresquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
je hebt wel een keer verlorenTegen thomas (user op fok: Taart)
![]()
Je voortgang wordt toch opgeslagen tussen de wedstrijden door? Of is dat bij de Super Bowser Cup niet zo (ik ben zelf pas bij de Super Mushroom Cup)?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef neggix het volgende:
Tyfus bowser super cup.... fokking 16 wedstrijden 5 minuten, eerste 15 win ik, en de finale verlies ik in de sudden death na 4 minutenFokking 3 uur weg
Kutzooi...
Ja, maar omdat ik verloor tyfte ik me controller weg en ging naar beneden.. vergeten te resettenquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je voortgang wordt toch opgeslagen tussen de wedstrijden door? Of is dat bij de Super Bowser Cup niet zo (ik ben zelf pas bij de Super Mushroom Cup)?
Yoshi in zijn EGG kart...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:09 schreef Vaati het volgende:
Welke sidekicks stelt iedereen hier op??
Ik speel zelf voornamelijk met toad vanwege zijn snelheid, maar wat zijn eigenlijk de specifieke eigenschappen van de koopa's??
Neem nog een biertjequote:Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Yoshi in zijn EGG kart...
Ow.. euuh.. wacht eens even..![]()
-Mario Party 4 of 6quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef smash789 het volgende:
Eyyy, ik zoek nog effe een superleuk multiplayer spel voor de Cube, ik heb al Mario Party 5 en Double Dash, what should be next?
Ja, neem mij please.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:37 schreef HAL9000S het volgende:
Kan ik hier nog iemand blij maken met VIP punten?
Dan is iemand je te snel afgeweest... ik heb ze net opengekrast.quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, topic gemist![]()
![]()
Anyway, ik heb een queste voor de Cube:
[GEZ] GameCube Mario Games
Er zou toch nog 1 grote titel voor de cube komen (naast Zelda)?quote:Nintendo announced they will participate the Jump Festa 2006 event in Japan on December 17 - 18, the company will showcase Mario Party 7 (GC) and Animal Crossing: Wild World (NDS), plus a new game title.
Idemquote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil er eigenlijk liever helemaal niks over weten. Het maakt het wachten alleen maar ondraaglijker en ik wil alles liever ontdekken tijdens het spelen.
Ik wil liever eindelijk is een releasedate horen!quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil er eigenlijk liever helemaal niks over weten. Het maakt het wachten alleen maar ondraaglijker en ik wil alles liever ontdekken tijdens het spelen.
Nedgame.com heeft nog een Wind waker limited edition incl. OOT & Master Quest. Majora's Mask kun je alleen spelen op de collector's zelda disc.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef Darkzell het volgende:
Ik wil eigenlijk de gamecube disc met OoT en MM aangezien ik geen N64 heb. En TWW heb ik ook nog niet gespeeld.
7/10quote:For the poor, deprived Cube owners out there that have been thus far denied the chance to strut their stuff in front of their TV, this is easily the best Dancing Stage title on any platform. That it's exclusive to the little Nintendo boxlet might just help make up for the long wait, and the fact that it comes in a nice big box with a mat included helps sweeten the deal. Sure, Dancing Stage Mario is nothing new, but it's an enduring, bizarre little concept with practically universal appeal, and a great way of wearing out super energetic kids.
Ik heb nog een Z:TWW wil je die overnemen?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:31 schreef Darkzell het volgende:
Okee die releasedata wil ik ook wel eens horen ja. Ik had eigenlijk eerst gedacht deze kerstmis al met Link te spelen in z'n nieuwste avontuur maar nu ben ik bijna genoodzaakt om toch maar eens Z:TWW aan te schaffen
respectquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef HomerJ het volgende:
Mario Soccer is leuk maar begint nu een beetje te vervelen. Ligt het aan mij of is die reactie zo fucking traag. Vaak druk ik op de knop voordat iemand een tekkel maakt of een schilpad naar me gooit. Toch duurt het veel te lang en word ik alsnog geraakt
Ik ga vanavond Mario Smash Football spelen tegen een hele groep vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef HomerJ het volgende:
Mario Soccer is leuk maar begint nu een beetje te vervelen. Ligt het aan mij of is die reactie zo fucking traag. Vaak druk ik op de knop voordat iemand een tekkel maakt of een schilpad naar me gooit. Toch duurt het veel te lang en word ik alsnog geraakt
mariokart DD kan niet online hoor, met één of ander LAN modem kun je wel met mariokart een lokale LAN spelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:29 schreef mordradead het volgende:
telefoonmodem niet, met de breedband modem kun je mario kart en fantasy star online spelen
je kunt met een of ander programma op de PC wel online met MKDD, maar ik weet niet hoe het precies werkt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mariokart DD kan niet online hoor, met één of ander LAN modem kun je wel met mariokart een lokale LAN spelen
Baris is ons submitschatjequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Oksel het volgende:
Baris, nieuwe user?
En kun je het misschien quoten van die site?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:10 schreef Oksel het volgende:
Baris, nieuwe user?
En kun je het misschien quoten van die site?
quote:information Resident Evil on GC
According to certain sources in the distribution, Capcom could republish Resident Evil 4 on GameCube as of the next year in a version Director' S Cut. The latter would contain all the no-claims bonus present in the version Playstation 2 as of new weapons, new costumes and some additional scenes, in particular the missions additional with beautiful Ada Wong. Moreover, the play would be sold at small price. One speaks about approximately 30 euros. Now let us await an official confirmation more than probable on behalf of the editor.
Ik doe het met plezier.quote:
Voor 142,-quote:* splinter cell
* splinter cell: pandora tomorrow
* XIII
* soul calibur
* metroid prime
* ssx tricky
* true crime: street of L.A.
* rocky
* top gun: combat zones
* need for speed: underground
* need for speed: hot persuit 2
* f-zero gx
* metal gear solid: the twin snakes
* street V3 (met allstars)
* prince of persia: the sands of time
* prince of persia: warrior within
* enter the matrix
Had je geld teveel ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 19:03 schreef sk888er het volgende:
Vandaag toch is een lekker pakketje gehaald![]()
[..]
Voor 142,-oftewel 8,- per spel
![]()
neequote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef Oksel het volgende:
Ik heb beter gescoord pas..
- Super Smash Bros. Melee (geen PC versie..)
- Final Fantasy Crystal Chronicles
- Tales of Symphonia
- Soul Calibur
- Evolution Worlds
- Baten Kaitos Eternal Wings and Lost Ocean
- Nintendo 256 blocks memcard, boxed.
Dit alles voor ¤13,40.
?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef outcast_within het volgende:
is dat niet iets vaags van dat je dvdtjes kunt afspelen in je gc?
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef outcast_within het volgende:
is dat niet iets vaags van dat je dvdtjes kunt afspelen in je gc?
Slim kopen, en nog slimmer verkopen..quote:
PWN!quote:...GIOVANNI: a. Can you tell us about any developments regarding Metroid Prime 3, or when we can expect some? / b. Retro said they're taking MP3's music in some new places -- could that possibly mean ORCHESTRATED?! / c. When can we expect to hear any news on Super Smash Bros. Revolution?
REGGIE: MP3 has been confirmed as a Revolution title. It's definitely in development. (Mentions Zelda Rev too, nothing specific.) As for the music, I'm pretty sure that's done in Japan! (Laughs, says he doesn't make the games.) If Retro Studios says so, then MP3 is taking the music in new places. But I can't divulge just what those will be. (Not sure if he knew / wouldn't tell. Didn't come off like he was a huge cog in the MP3 machine. Sort of laughed these questions off.) Twilight Princess will be fully orchestrated, though. Maybe you ought to take it up with Retro! (I laugh, mentioned talking about it here, said I'd take his advice! MP3 MUST BE ORCHESTRATED! Sorry... Reggie goes on) As for SSBR, that's been confirmed as a launch title. I can't give you any more specifics than that -- although, I can say it will be another high-quality Nintendo experience, for sure! (Laughs again.) You'll see...
hij was niet echt moeilijker dan de GBA versies vind ik , de grootste moeilijkheid is eilk om je characters levend te houden, zeker als je het spel wil uitspelen met alle characters , aangezien er geen mogenlijkheid is om te ressurecten , wel pititg maar niet te moeilijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Hey, ik zag dat Fire Emblem uit is, zou ik daar als tactical-RPG fan van houden ?
Of issie frustrerend moeilijk ?
Kennelijk over viper of qoop. Wat dat ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:41 schreef sk888er het volgende:
[..]
Waar heb jij het over![]()
En nee wij doen niet aan viper of qoop![]()
't is me wel gelukt...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hij was niet echt moeilijker dan de GBA versies vind ik , de grootste moeilijkheid is eilk om je characters levend te houden, zeker als je het spel wil uitspelen met alle characters , aangezien er geen mogenlijkheid is om te ressurecten , wel pititg maar niet te moeilijk.
Thanks!, Mario Party klinkt goed!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
- Super Monkey Ball 1 (de multiplayer games zijn echt vet!)
- Super Mario Smash Brothers
- Mario Party 4/5 of 6
Kun je die met z'n vieren tegelijk spelen?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef HAL9000S het volgende:
Oh en Mario Smash Football natuurlijkHoe kan ik die vergeten...
Ja zeker!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Kun je die met z'n vieren tegelijk spelen?
Ik hou zeker wel van tactical RPGs, dus ik ga m vanavond maar eens halen voor tussen het WoWen doorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
't is me wel gelukt...Zeker aan dikke aanrader dit als je denkt dat Tactical RPG's leuk zijn... ongeveer hetzelfde als de Gameboy versie alleen dan met prachtige filmpjes en mooie gevechten.
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)quote:Op donderdag 22 december 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
- Super Monkey Ball 1 (de multiplayer games zijn echt vet!)
- Super Mario Smash Brothers
- Mario Party 4/5 of 6
Deel 1 > Deel 2quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)
Qua singleplayer en multiplayer is 1 echt veel relaxter dan deel 2 idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)
Het zou me ook niet verbazen. Naast Zelda komen er nog amper GameCube games uit, dus elke game die ze op kunnen pikken is er eentje.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat er in de upcoming lijst van Play.com staat :
http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs8&page=title&r=GC&title=479248
GIFTPIA!
GIFTPIA?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Nooit van gehoord..quote:Giftpia offers gamers a totally new RPG experience: no combat, no weapons, no armor-and no clichés! When Pockle oversleeps and misses his Coming-of-Age Ceremony, he finds himself in deep trouble. According to the laws of his island, he has committed a terrible crime and the courts have chucked him into prison. But that's not all! Because he's a minor, they've even blurred out his face so no one can see him. Now, he's promised to pay an incredible sum of money to the island's mayor to hold another Coming-of-Age Ceremony. If he really wants to become a true adult, he'll have to learn some responsibility and help the many islanders.
schaam jequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef outcast_within het volgende:
En zijn ze dan enigzins gestopt met het maken van gc games?
Hoezo zouden ze gestopt zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef outcast_within het volgende:
En zijn ze dan enigzins gestopt met het maken van gc games?
Ga ik in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Weet ik veel. Ben een console NOOB. Maar wat ik zo zie en hoor. Er komt van alles uit voor de ps2 en XBOX en een heleboel niet op de GCquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze gestopt zijn.Kijk op de release lijsten en trek je conclusie zou ik zeggen.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 25 december 2005 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is de bijgevoegde waarde van jezelf quoten
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik had ook verwacht dat ie al afgeprijsd was, maar helaas, nog steeds ¤ 59,99![]()
Maar ik kon niet langer wachten, dus heb hem wel gekocht.
Bij Mediamartk is RE4 ook 30 euro.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent niet al te slim. Hij is 30 euro bij de Bart smit
Daar staat ie bij mij ook al een jaar ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Weer een nieuwe titel in mijn backlog.
Iets met piraten. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Skies eigenlijk voor een RPG?
Leuke vraag als je hem net besteld hebt
Tuurlijk...niet naar BMH luisteren, die praat weer eens poep.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch wel turnbased, hè?
Dit keer niet. Ik vind de besturing, sfeer en muziek eigenlijk zelda waardig. De gevechten bederven de pret imo.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk...niet naar BMH luisteren, die praat weer eens poep.
Daar hadden ze helemaal geen RE4quote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar was ie ook ¤ 59,99quote:quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij Mediamartk is RE4 ook 30 euro.
Bedoel je die kabel die je kreeg van 20euro inclusief padje en mem-card kreeg?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef outcast_within het volgende:
*schreeuwt om aandacht.
Weet iemand mij te vertellen of dat videokabeltje dat ik bij een starterpakket kreeg van 20euro inclusief padje en mem-card. Beter is? En waarom dat dan zou moeten zijn?
Maar waarom zit ie erbij? hij ziet er hetzelfde uit als die ik bij de gamecube kreeg. (en het is dus alleen maar als je spellen op 60hz speelt? volgens mij is dat op een gewone tv (lompe bak, niet duur) niet mogelijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Bedoel je die kabel die je kreeg van 20euro inclusief padje en mem-card kreeg?
![]()
Een RGB kabel (scart) is het beste (Component is nog beter, maar die is hier niet te koop). Als je een RGB kabel achter je gamecube sluit krijg je scherper beeld en kun je spellen op 60hz spelen.
60hz via composiet is te eng voor woorden. Het beeld is dan extreem fel en kijkt totaal niet lekker imo. Met de RGB kabel krijg je scherper beeld en minder flikkering.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef DinoPK het volgende:
RGB scart is helemaal niet verplicht voor 60hz hoor, kan ook met de normale meegeleverde tulpkabel (waarmee ik het noodgedwongen maar doe, de xbox zit op de rgb, plus dat de cube rgb kabel nogal prijzig is).
Metroid Prime, Zelda & RE4... Spelen die hap. Beste games voor de Gamecube imo.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef DinoPK het volgende:
Collectie-tje tot nu toe:
DK Jungle Beat [geniaal spel, maakt alleen teveel herrie om 's avonds te spelen]
Luigi's Mansion [saai? nee man, bloedmooi en erg geinig gedaan]
Mario Party 5 [verliezen van een 3 jarig jong op een 6 meter hoge biljardbal...]
Metroid Prime [nog niet aan toegekomen, besturing is ...wennen.. ]
Resident Evil 4 [ook nog niet aan toegekomen. 2.5 uur gespeeld, zwaaaar onder de indruk]
Smash Brothers Melee [cool spel, maar allejezus wat moet je veel spelen om dingen te unlocken]
Stars Wars Rogue Leader II [mooi, cool, maar poepie moeilijk]
Super Mario Sunshine [wat hebben mensen tegen dit spel? ontzettend veel diepgang, meesterlijke platformer]
Winnie the Pooh - Knaagje in z'n Maagje [meest gespeelde spel bij ons thuis]
Zelda the WindWaker [vandaag in de bus, lekker sfeertje, ga ik zeker spelen]
quote:Super Mario Sunshine [wat hebben mensen tegen dit spel? ontzettend veel diepgang, meesterlijke platformer]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
KutPlay Asia heeft een goeie deal:
[afbeelding]
145 euro![]()
Tuurlijk doet die van mij dat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een Koreaanse CubeJe tv moet dus wel 60 Hz NTSC ondersteunen (wat de mijne dus niet doet
) maar je kan wel gewoon de Freeloader gebruiken om PAL games te spelen
Mn geld, wat doe jequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
KutPlay Asia heeft een goeie deal:
[afbeelding]
145 euro![]()
Nee man, toen ik 15 was had ik al een SNes met uiteindelijk 60 nieuw aangeschafte games... ben gewoon een gamefreak (geweest). Gewoon een gezonde interesse in gaming, zonder enige fanboy eigenschappenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef BMH het volgende:
Er is hier iemand helemaal ver-nintendo-fied
Gebeurd zo vaak dat als mensen eenmaal de gamecube eens goed bespelen dat ze de Nintendo griep te pakken krijgen.
Ik heb pas mijn dubbele PAL Skies of Arcadia Legends voor ¤20,- verkocht..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Skies + Freeloader zijn verstuurd. Dan kan ik januari goed beginnen.
goede aankoop hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Skies + Freeloader zijn verstuurd. Dan kan ik januari goed beginnen.
Even uit het hoofd hoor, want ik heb beide spellen al even niet aangeraakt, maar volgens mij zitten de maps van Rogue Leader alleen in de Multiplayer van Rebel Strike, en niet in de Single player.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:52 schreef peksin het volgende:
Vraagje he, als je moest kiezen tussen Star Wars Rogue Leader en Rebel Strike, dan is rebel strike toch de beste keuze? Want daar zitten toch ook de maps van rogue leader bij?? Of vergis ik mij hier in?
Klopt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Even uit het hoofd hoor, want ik heb beide spellen al even niet aangeraakt, maar volgens mij zitten de maps van Rogue Leader alleen in de Multiplayer van Rebel Strike, en niet in de Single player.
Verder is Rogue Leader Beduidend (met hoofdletter) beter dan Rebel Strike. De levels en missies zijn echt een stuk beter. Rebel Strike is misschien een tikkie mooier, maar dat valt bijna niet op.
Dus: Rogue Leader kopen (sorry darkzell)
Maar Rebel Strike bevat toch geen co-op ofwel? Dat is namelijk zo ongeveer de enige reden waarom ik het gekocht heb.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Even uit het hoofd hoor, want ik heb beide spellen al even niet aangeraakt, maar volgens mij zitten de maps van Rogue Leader alleen in de Multiplayer van Rebel Strike, en niet in de Single player.
Verder is Rogue Leader Beduidend (met hoofdletter) beter dan Rebel Strike. De levels en missies zijn echt een stuk beter. Rebel Strike is misschien een tikkie mooier, maar dat valt bijna niet op.
Dus: Rogue Leader kopen (sorry darkzell)
ja typsich, na deze game is de cube dan ook weer doodquote:Op zondag 1 januari 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamer.nl/viewdoc/2088/3
De enige cube game in de hele top 100 staat op 1 in de lijst van meestbelovende games 2006
Rebel strike heeft de hele roque leader campaign als Coop. Rebel strike's single player is niet in coop te spelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:14 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Maar Rebel Strike bevat toch geen co-op ofwel? Dat is namelijk zo ongeveer de enige reden waarom ik het gekocht heb.
*eensquote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime, Zelda & RE4... Spelen die hap. Beste games voor de Gamecube imo.
OMG! Dat spel is ancient!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Om je legers te verplaatsenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef speknek het volgende:
Toffe coverart! Maar waarom moet je in godsnaam een microfoon in Odama gebruiken?!
Star Wars Rogue Leader is een absolute aanrader. StarFox heb ik nog niet gespeeld...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef outcast_within het volgende:
Vraagje ik wil een soort van space shooter (zoiets als die starfox of starwars)
Maar ik zie dat er heel veel starwars vliegspellen zijn. Welke is de beste?
Of is starfox toch leuker?
Ik begin een beetje spijt te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ik had hem dubbel.. pas verkocht voor ¤20,- de PAL versie..![]()
Hoeveel? Ik zal het vrouwpersoon die hem heeft gekocht ff mailen, want die vond hem niet leuk..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik begin een beetje spijt te krijgen.
Laten we eens beginnen bij 20quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik zal het vrouwpersoon die hem heeft gekocht ff mailen, want die vond hem niet leuk..
Neem je memorycard maar mee, dan fix ik het wel voor jequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart! Net nog de hele avond gedaan, maar nog steeds geen gold op all cup mirrorWel een geniaal spel, heerlijk schelden met zn tweeën
Om "Superflip!" te roepen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef speknek het volgende:
Toffe coverart! Maar waarom moet je in godsnaam een microfoon in Odama gebruiken?!
Tis een oorlogsspelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:49 schreef nipeng het volgende:
[..]
Om "Superflip!" te roepen.![]()
Het is een flipperspel.
En voicecommandsquote:
Deze week start een grote uitverkoop op het oude assortiment. Alle games (en cd's en dvd's) die FRS uit het assortiment wilt komen in aparte bakken te staan in de winkel. 2e voor de helft vd prijs erbijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef DinoPK het volgende:
Onder het mum van 'extreme idioot goedkope koopjes':
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/542022.asp?q=blood%20rayne
2 exemplaren te koop bij de FRS in nieuwegein (buiten in de bak). Per stuk voor slechts.... 2 euro
Kopen, en bij de volgende frs inleveren voor 7.50 per stuk zou je bijna denken
Vliegen wordt steeds leuker naarmate je meer uitbreidingen voor je schip krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef H.Flick het volgende:
Ben vandaag begonnen aan Skies of Arcadia Legends en tot nu toe vind ik het leuk! Niet zo geniaal als me vantevoren was verteld, maar gewoon leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Gevechtssysteem is wel origineel, met die gedeelde SP's. Alleen het vliegen vond ik een beetje onhandig.
Het was ook vooral omdat ik in het begin de hele tijd op zoek was naar het pirateneiland en ik niet meer wist waar ik naartoe moest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vliegen wordt steeds leuker naarmate je meer uitbreidingen voor je schip krijgt.
En het spel wordt hoe langer hoe beter.
Dat was ook in een uitverkoop in zo'n crappy gameswinkel toen. Aangezien die dingen totaal niet verkocht omdat je er gewoon erg weinig aan hebt hadden ze 2 van die dingen in de uitverkoopbak gegooid. Alleen niet meegenomen omdat ik er zelf ook niks mee doe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef Roi het volgende:
¤2 ? Ik heb ze altijd voor ¤35 zien liggen
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:06 schreef Hellrazor het volgende:
ik ben gister begonnen met resident evil 4 heel tof enzo
alleen is mijn beeld niet helemaal goed ik heb de orginel nintendo rgb kabel maar er is aan de rechterkant en onderkant gewoon een stukje van mijn beeld weg
TV is een SONY KV-32FX68
Dat weet ik ook wel maar het is aan de rechter kant van mijn breedbeeld tvquote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Het spel is ge-letterboxed. Dit betekend dat het spel balken zwart maakt zodat de resolutie van het beeld lager is. Het spel heeft alsware NEP breedbeeld.
RGB kabel wel in je RGB aansluiting gestoken en niet in de "gewone" scart aansluiting?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:40 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar het is aan de rechter kant van mijn breedbeeld tv![]()
quote:Link, a young man raised as a wrangler in a small, rural village, is ordered by the mayor to attend the Hyrule Summit. He sets off, oblivious to the dark fate that has descended upon the kingdom. When he enters the Twilight Realm that has covered Hyrule, he transforms into a wolf and is captured. A mysterious figure named Midna helps him break free, and with the aid of her magic, they set off to free the land from the shadows. Link must explore the vast land of Hyrule and uncover the mystery behind its plunge into darkness. As he does, he'll have to enlist the aid of friendly folk, solve puzzles and battle his way through dangerous dungeons. In the Twilight Realm, he’ll have to use his wolf abilities and Midna’s magic to bring light to the land. Besides his trusty sword and shield, Link will use his bow and arrows, fight while on horseback and use a wealth of other items, both new and old.
Weten zij meer dan wij? Of weet ik iets niet?quote:Manufacturer: Nintendo
[/b] Arrival: Wednesday, May 10, 2006[/b]
Rating: ESRBP ESRB Rating Pending
Region: 1 Region One - North America
Product #: 90061377
UPC: 045496963071
Product Code: Nintendo GameCube
Doet ongeveer elke winkel weinig aan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Cheiron het volgende:
Ze waren inderdaad druk bezig met het reorganiseren van de winkel bij ons in de buurt ivm uitverkoop. Helaas doet de FRS maar weinig aan Cube-titels..
Er zijn nog wel winkels die ze verkopen. Ik twijfel ook nog steeds ivm de Revolution strax aangezien de Cube aansluitingen daar bovenop (of zelfs achteropquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:22 schreef Hellrazor het volgende:
het is zeker niet meer mogelijk ok nu nog een nieuwe wavebird te kopen![]()
Spel krijgt slechte reviews, niet kopen dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef Slappy het volgende:
Iemand al True crime:New york gespeeldt op Gamecube?
En is die leuk?
Want hij is maar 30 Euro.
Op ign.com krijgt ie een 7.8.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spel krijgt slechte reviews, niet kopen dusALs je nou per se een GTA achtige game wil spelen kun je beter een Xbox met GTA kopen
[Gamecube 150]Reborn!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef outcast_within het volgende:
[Gamecube 131] Op sterven na dood
als je je met deel 1 kon vermaken denk ik dat je ook wel met deel 2 kan vermaken danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:34 schreef Slappy het volgende:
Ja True crime 1 was ook een Gta kloon en toch vond ik hem wel goed.
Als dat het geval is, en je hebt een aantal reviews gelezen, dan weet je zelf het beste of je de game leuk vindt of nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:34 schreef Slappy het volgende:
Ja True crime 1 was ook een Gta kloon en toch vond ik hem wel goed.
Ik kan Beyond good en evil hier in Friesland hem nergens meer vindenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:51 schreef Lexie het volgende:
Gisteren Beyond good en Evil gekocht voor een tientje.
Ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8662
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |