OMG! Dat spel is ancient!quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat er in de upcoming lijst van Play.com staat :
http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs8&page=title&r=GC&title=479248
GIFTPIA!
Om je legers te verplaatsenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef speknek het volgende:
Toffe coverart! Maar waarom moet je in godsnaam een microfoon in Odama gebruiken?!
Star Wars Rogue Leader is een absolute aanrader. StarFox heb ik nog niet gespeeld...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef outcast_within het volgende:
Vraagje ik wil een soort van space shooter (zoiets als die starfox of starwars)
Maar ik zie dat er heel veel starwars vliegspellen zijn. Welke is de beste?
Of is starfox toch leuker?
Ik begin een beetje spijt te krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Oksel het volgende:
Ik had hem dubbel.. pas verkocht voor ¤20,- de PAL versie..![]()
Hoeveel? Ik zal het vrouwpersoon die hem heeft gekocht ff mailen, want die vond hem niet leuk..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik begin een beetje spijt te krijgen.
Laten we eens beginnen bij 20quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik zal het vrouwpersoon die hem heeft gekocht ff mailen, want die vond hem niet leuk..
Neem je memorycard maar mee, dan fix ik het wel voor jequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart! Net nog de hele avond gedaan, maar nog steeds geen gold op all cup mirrorWel een geniaal spel, heerlijk schelden met zn tweeën
Om "Superflip!" te roepen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef speknek het volgende:
Toffe coverart! Maar waarom moet je in godsnaam een microfoon in Odama gebruiken?!
Tis een oorlogsspelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:49 schreef nipeng het volgende:
[..]
Om "Superflip!" te roepen.![]()
Het is een flipperspel.
En voicecommandsquote:
Deze week start een grote uitverkoop op het oude assortiment. Alle games (en cd's en dvd's) die FRS uit het assortiment wilt komen in aparte bakken te staan in de winkel. 2e voor de helft vd prijs erbijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef DinoPK het volgende:
Onder het mum van 'extreme idioot goedkope koopjes':
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/542022.asp?q=blood%20rayne
2 exemplaren te koop bij de FRS in nieuwegein (buiten in de bak). Per stuk voor slechts.... 2 euro
Kopen, en bij de volgende frs inleveren voor 7.50 per stuk zou je bijna denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |