Voor 142,-quote:* splinter cell
* splinter cell: pandora tomorrow
* XIII
* soul calibur
* metroid prime
* ssx tricky
* true crime: street of L.A.
* rocky
* top gun: combat zones
* need for speed: underground
* need for speed: hot persuit 2
* f-zero gx
* metal gear solid: the twin snakes
* street V3 (met allstars)
* prince of persia: the sands of time
* prince of persia: warrior within
* enter the matrix
Had je geld teveel ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 19:03 schreef sk888er het volgende:
Vandaag toch is een lekker pakketje gehaald![]()
[..]
Voor 142,-oftewel 8,- per spel
![]()
neequote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef Oksel het volgende:
Ik heb beter gescoord pas..
- Super Smash Bros. Melee (geen PC versie..)
- Final Fantasy Crystal Chronicles
- Tales of Symphonia
- Soul Calibur
- Evolution Worlds
- Baten Kaitos Eternal Wings and Lost Ocean
- Nintendo 256 blocks memcard, boxed.
Dit alles voor ¤13,40.
?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef outcast_within het volgende:
is dat niet iets vaags van dat je dvdtjes kunt afspelen in je gc?
Waar heb jij het overquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef outcast_within het volgende:
is dat niet iets vaags van dat je dvdtjes kunt afspelen in je gc?
Slim kopen, en nog slimmer verkopen..quote:
PWN!quote:...GIOVANNI: a. Can you tell us about any developments regarding Metroid Prime 3, or when we can expect some? / b. Retro said they're taking MP3's music in some new places -- could that possibly mean ORCHESTRATED?! / c. When can we expect to hear any news on Super Smash Bros. Revolution?
REGGIE: MP3 has been confirmed as a Revolution title. It's definitely in development. (Mentions Zelda Rev too, nothing specific.) As for the music, I'm pretty sure that's done in Japan! (Laughs, says he doesn't make the games.) If Retro Studios says so, then MP3 is taking the music in new places. But I can't divulge just what those will be. (Not sure if he knew / wouldn't tell. Didn't come off like he was a huge cog in the MP3 machine. Sort of laughed these questions off.) Twilight Princess will be fully orchestrated, though. Maybe you ought to take it up with Retro! (I laugh, mentioned talking about it here, said I'd take his advice! MP3 MUST BE ORCHESTRATED! Sorry... Reggie goes on) As for SSBR, that's been confirmed as a launch title. I can't give you any more specifics than that -- although, I can say it will be another high-quality Nintendo experience, for sure! (Laughs again.) You'll see...
hij was niet echt moeilijker dan de GBA versies vind ik , de grootste moeilijkheid is eilk om je characters levend te houden, zeker als je het spel wil uitspelen met alle characters , aangezien er geen mogenlijkheid is om te ressurecten , wel pititg maar niet te moeilijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Hey, ik zag dat Fire Emblem uit is, zou ik daar als tactical-RPG fan van houden ?
Of issie frustrerend moeilijk ?
Kennelijk over viper of qoop. Wat dat ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 06:41 schreef sk888er het volgende:
[..]
Waar heb jij het over![]()
En nee wij doen niet aan viper of qoop![]()
't is me wel gelukt...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hij was niet echt moeilijker dan de GBA versies vind ik , de grootste moeilijkheid is eilk om je characters levend te houden, zeker als je het spel wil uitspelen met alle characters , aangezien er geen mogenlijkheid is om te ressurecten , wel pititg maar niet te moeilijk.
Thanks!, Mario Party klinkt goed!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
- Super Monkey Ball 1 (de multiplayer games zijn echt vet!)
- Super Mario Smash Brothers
- Mario Party 4/5 of 6
Kun je die met z'n vieren tegelijk spelen?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:52 schreef HAL9000S het volgende:
Oh en Mario Smash Football natuurlijkHoe kan ik die vergeten...
Ja zeker!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Kun je die met z'n vieren tegelijk spelen?
Ik hou zeker wel van tactical RPGs, dus ik ga m vanavond maar eens halen voor tussen het WoWen doorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
't is me wel gelukt...Zeker aan dikke aanrader dit als je denkt dat Tactical RPG's leuk zijn... ongeveer hetzelfde als de Gameboy versie alleen dan met prachtige filmpjes en mooie gevechten.
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)quote:Op donderdag 22 december 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
- Super Monkey Ball 1 (de multiplayer games zijn echt vet!)
- Super Mario Smash Brothers
- Mario Party 4/5 of 6
Deel 1 > Deel 2quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)
Qua singleplayer en multiplayer is 1 echt veel relaxter dan deel 2 idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)
Het zou me ook niet verbazen. Naast Zelda komen er nog amper GameCube games uit, dus elke game die ze op kunnen pikken is er eentje.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat er in de upcoming lijst van Play.com staat :
http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs8&page=title&r=GC&title=479248
GIFTPIA!
GIFTPIA?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Nooit van gehoord..quote:Giftpia offers gamers a totally new RPG experience: no combat, no weapons, no armor-and no clichés! When Pockle oversleeps and misses his Coming-of-Age Ceremony, he finds himself in deep trouble. According to the laws of his island, he has committed a terrible crime and the courts have chucked him into prison. But that's not all! Because he's a minor, they've even blurred out his face so no one can see him. Now, he's promised to pay an incredible sum of money to the island's mayor to hold another Coming-of-Age Ceremony. If he really wants to become a true adult, he'll have to learn some responsibility and help the many islanders.
schaam jequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef outcast_within het volgende:
En zijn ze dan enigzins gestopt met het maken van gc games?
Hoezo zouden ze gestopt zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef outcast_within het volgende:
En zijn ze dan enigzins gestopt met het maken van gc games?
Ga ik in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Weet ik veel. Ben een console NOOB. Maar wat ik zo zie en hoor. Er komt van alles uit voor de ps2 en XBOX en een heleboel niet op de GCquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze gestopt zijn.Kijk op de release lijsten en trek je conclusie zou ik zeggen.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 25 december 2005 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is de bijgevoegde waarde van jezelf quoten
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik had ook verwacht dat ie al afgeprijsd was, maar helaas, nog steeds ¤ 59,99![]()
Maar ik kon niet langer wachten, dus heb hem wel gekocht.
Bij Mediamartk is RE4 ook 30 euro.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent niet al te slim. Hij is 30 euro bij de Bart smit
Daar staat ie bij mij ook al een jaar ofzoquote:Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef H.Flick het volgende:
Weer een nieuwe titel in mijn backlog.
Iets met piraten. Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Wat is Skies eigenlijk voor een RPG?
Leuke vraag als je hem net besteld hebt
Tuurlijk...niet naar BMH luisteren, die praat weer eens poep.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef H.Flick het volgende:
Het is toch wel turnbased, hè?
Dit keer niet. Ik vind de besturing, sfeer en muziek eigenlijk zelda waardig. De gevechten bederven de pret imo.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tuurlijk...niet naar BMH luisteren, die praat weer eens poep.
Daar hadden ze helemaal geen RE4quote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar was ie ook ¤ 59,99quote:quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij Mediamartk is RE4 ook 30 euro.
Bedoel je die kabel die je kreeg van 20euro inclusief padje en mem-card kreeg?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef outcast_within het volgende:
*schreeuwt om aandacht.
Weet iemand mij te vertellen of dat videokabeltje dat ik bij een starterpakket kreeg van 20euro inclusief padje en mem-card. Beter is? En waarom dat dan zou moeten zijn?
Maar waarom zit ie erbij? hij ziet er hetzelfde uit als die ik bij de gamecube kreeg. (en het is dus alleen maar als je spellen op 60hz speelt? volgens mij is dat op een gewone tv (lompe bak, niet duur) niet mogelijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Bedoel je die kabel die je kreeg van 20euro inclusief padje en mem-card kreeg?
![]()
Een RGB kabel (scart) is het beste (Component is nog beter, maar die is hier niet te koop). Als je een RGB kabel achter je gamecube sluit krijg je scherper beeld en kun je spellen op 60hz spelen.
60hz via composiet is te eng voor woorden. Het beeld is dan extreem fel en kijkt totaal niet lekker imo. Met de RGB kabel krijg je scherper beeld en minder flikkering.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef DinoPK het volgende:
RGB scart is helemaal niet verplicht voor 60hz hoor, kan ook met de normale meegeleverde tulpkabel (waarmee ik het noodgedwongen maar doe, de xbox zit op de rgb, plus dat de cube rgb kabel nogal prijzig is).
Metroid Prime, Zelda & RE4... Spelen die hap. Beste games voor de Gamecube imo.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:46 schreef DinoPK het volgende:
Collectie-tje tot nu toe:
DK Jungle Beat [geniaal spel, maakt alleen teveel herrie om 's avonds te spelen]
Luigi's Mansion [saai? nee man, bloedmooi en erg geinig gedaan]
Mario Party 5 [verliezen van een 3 jarig jong op een 6 meter hoge biljardbal...]
Metroid Prime [nog niet aan toegekomen, besturing is ...wennen.. ]
Resident Evil 4 [ook nog niet aan toegekomen. 2.5 uur gespeeld, zwaaaar onder de indruk]
Smash Brothers Melee [cool spel, maar allejezus wat moet je veel spelen om dingen te unlocken]
Stars Wars Rogue Leader II [mooi, cool, maar poepie moeilijk]
Super Mario Sunshine [wat hebben mensen tegen dit spel? ontzettend veel diepgang, meesterlijke platformer]
Winnie the Pooh - Knaagje in z'n Maagje [meest gespeelde spel bij ons thuis]
Zelda the WindWaker [vandaag in de bus, lekker sfeertje, ga ik zeker spelen]
quote:Super Mario Sunshine [wat hebben mensen tegen dit spel? ontzettend veel diepgang, meesterlijke platformer]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
KutPlay Asia heeft een goeie deal:
[afbeelding]
145 euro![]()
Tuurlijk doet die van mij dat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een Koreaanse CubeJe tv moet dus wel 60 Hz NTSC ondersteunen (wat de mijne dus niet doet
) maar je kan wel gewoon de Freeloader gebruiken om PAL games te spelen
Mn geld, wat doe jequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
KutPlay Asia heeft een goeie deal:
[afbeelding]
145 euro![]()
Nee man, toen ik 15 was had ik al een SNes met uiteindelijk 60 nieuw aangeschafte games... ben gewoon een gamefreak (geweest). Gewoon een gezonde interesse in gaming, zonder enige fanboy eigenschappenquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef BMH het volgende:
Er is hier iemand helemaal ver-nintendo-fied
Gebeurd zo vaak dat als mensen eenmaal de gamecube eens goed bespelen dat ze de Nintendo griep te pakken krijgen.
Ik heb pas mijn dubbele PAL Skies of Arcadia Legends voor ¤20,- verkocht..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Skies + Freeloader zijn verstuurd. Dan kan ik januari goed beginnen.
goede aankoop hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef H.Flick het volgende:
Skies + Freeloader zijn verstuurd. Dan kan ik januari goed beginnen.
Even uit het hoofd hoor, want ik heb beide spellen al even niet aangeraakt, maar volgens mij zitten de maps van Rogue Leader alleen in de Multiplayer van Rebel Strike, en niet in de Single player.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:52 schreef peksin het volgende:
Vraagje he, als je moest kiezen tussen Star Wars Rogue Leader en Rebel Strike, dan is rebel strike toch de beste keuze? Want daar zitten toch ook de maps van rogue leader bij?? Of vergis ik mij hier in?
Klopt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Even uit het hoofd hoor, want ik heb beide spellen al even niet aangeraakt, maar volgens mij zitten de maps van Rogue Leader alleen in de Multiplayer van Rebel Strike, en niet in de Single player.
Verder is Rogue Leader Beduidend (met hoofdletter) beter dan Rebel Strike. De levels en missies zijn echt een stuk beter. Rebel Strike is misschien een tikkie mooier, maar dat valt bijna niet op.
Dus: Rogue Leader kopen (sorry darkzell)
Maar Rebel Strike bevat toch geen co-op ofwel? Dat is namelijk zo ongeveer de enige reden waarom ik het gekocht heb.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Even uit het hoofd hoor, want ik heb beide spellen al even niet aangeraakt, maar volgens mij zitten de maps van Rogue Leader alleen in de Multiplayer van Rebel Strike, en niet in de Single player.
Verder is Rogue Leader Beduidend (met hoofdletter) beter dan Rebel Strike. De levels en missies zijn echt een stuk beter. Rebel Strike is misschien een tikkie mooier, maar dat valt bijna niet op.
Dus: Rogue Leader kopen (sorry darkzell)
ja typsich, na deze game is de cube dan ook weer doodquote:Op zondag 1 januari 2006 11:29 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamer.nl/viewdoc/2088/3
De enige cube game in de hele top 100 staat op 1 in de lijst van meestbelovende games 2006
Rebel strike heeft de hele roque leader campaign als Coop. Rebel strike's single player is niet in coop te spelen.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:14 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Maar Rebel Strike bevat toch geen co-op ofwel? Dat is namelijk zo ongeveer de enige reden waarom ik het gekocht heb.
*eensquote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime, Zelda & RE4... Spelen die hap. Beste games voor de Gamecube imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |