Ja zeker!quote:Op donderdag 22 december 2005 02:25 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Kun je die met z'n vieren tegelijk spelen?
Ik hou zeker wel van tactical RPGs, dus ik ga m vanavond maar eens halen voor tussen het WoWen doorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
't is me wel gelukt...Zeker aan dikke aanrader dit als je denkt dat Tactical RPG's leuk zijn... ongeveer hetzelfde als de Gameboy versie alleen dan met prachtige filmpjes en mooie gevechten.
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)quote:Op donderdag 22 december 2005 01:31 schreef HAL9000S het volgende:
- Super Monkey Ball 1 (de multiplayer games zijn echt vet!)
- Super Mario Smash Brothers
- Mario Party 4/5 of 6
Deel 1 > Deel 2quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)
Qua singleplayer en multiplayer is 1 echt veel relaxter dan deel 2 idd.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Noem je expres Super Monkeyball 1 i.p.v. 2? M.a.w.: kan ik ook 2 kopen en veel multiplayerplezier beleven? :-)
Het zou me ook niet verbazen. Naast Zelda komen er nog amper GameCube games uit, dus elke game die ze op kunnen pikken is er eentje.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat er in de upcoming lijst van Play.com staat :
http://www.play.com/play247.asp?pa=stcs8&page=title&r=GC&title=479248
GIFTPIA!
GIFTPIA?quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Nooit van gehoord..quote:Giftpia offers gamers a totally new RPG experience: no combat, no weapons, no armor-and no clichés! When Pockle oversleeps and misses his Coming-of-Age Ceremony, he finds himself in deep trouble. According to the laws of his island, he has committed a terrible crime and the courts have chucked him into prison. But that's not all! Because he's a minor, they've even blurred out his face so no one can see him. Now, he's promised to pay an incredible sum of money to the island's mayor to hold another Coming-of-Age Ceremony. If he really wants to become a true adult, he'll have to learn some responsibility and help the many islanders.
schaam jequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef outcast_within het volgende:
En zijn ze dan enigzins gestopt met het maken van gc games?
Hoezo zouden ze gestopt zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef outcast_within het volgende:
En zijn ze dan enigzins gestopt met het maken van gc games?
Ga ik in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 december 2005 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
GIFTPIA!
Weet ik veel. Ben een console NOOB. Maar wat ik zo zie en hoor. Er komt van alles uit voor de ps2 en XBOX en een heleboel niet op de GCquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze gestopt zijn.Kijk op de release lijsten en trek je conclusie zou ik zeggen.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 25 december 2005 17:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is de bijgevoegde waarde van jezelf quoten
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:05 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Ik had ook verwacht dat ie al afgeprijsd was, maar helaas, nog steeds ¤ 59,99![]()
Maar ik kon niet langer wachten, dus heb hem wel gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |